Z ostatniej chwili
Droższe zakupy w internecie Jak skutecznie pozyskiwać leady sprzedażowe E-handel, coraz bardziej smart. Jak płacimy za zakupy w sieci

Droższe zakupy w internecie? Jak skutecznie pozyskiwać leady sprzedażowe? E-handel, coraz bardziej smart. Jak płacimy za zakupy w sieci?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Zakupy w internecie będą droższe. Wszystko przez firmy kurierskie

Tanie zakupy w internecie niedługo odejdą do lamusa. Jak podaje Rzeczpospolita, rosną koszta oraz pojawiają się coraz to większe problemy z pracownikami. To sprawiło, że największe firmy kurierskie postanowiły podnieść ceny przesyłek. O wiele trudniej będzie też nadać paczkę, która jest uciążliwa w transporcie.

Rzeczpospolita podaje, że na podwyżkę usług kurierskich zdecydowała się przede wszystkim Poczta Polska. Za nadanie Paczki+ o wadze do 0,5 kg trzeba będzie zapłacić o 1,5 zł więcej…

Więcej dowiesz się u źródła >>

11 pomysłów na skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych

Przedsiębiorstwa istnieją po to, by sprzedawać określone produkty lub świadczyć usługi. Aby móc realizować swoje cele, rozwijać się i uzyskiwać przychody na zadowalającym poziomie, potrzebują klientów. Proces ich pozyskiwania to generowanie leadów sprzedażowych. W jaki sposób można go skutecznie realizować? Poszukaj inspiracji na naszej liście 11 pomysłów na zbieranie leadów.

Co to jest lead sprzedażowy?

Leady sprzedażowe to osoby lub firmy zainteresowane naszą ofertą (zakupem produktów lub usług) lub współpracą. Lead to po prostu potencjalny klient, który wypełnił formularz kontaktowy, wysłał zapytanie ofertowe lub skontaktował się z nami telefonicznie lub mailowo. Zainteresowanych i gotowych do konwersji użytkowników można pozyskać, podejmując różnorodne działania marketingowe w obrębie strony internetowej (m.in. content marketing, reklamy Google Ads, social media marketing), poza nią (wydarzenia branżowe, ulotki, plakaty) lub korzystając z usług agencji specjalizujących się w zbieraniu leadów sprzedażowych…

Więcej dowiesz się u źródła >>


E-handel staje się coraz bardziej smart

Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz stosowanie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładne dopasowanie oferty do potrzeb klienta. Nowe technologie mogą pomóc zbudować przywiązanie do marki, sztuczna inteligencja podpowie produkty, a asystent głosowy pozwoli robić zakupy bez użycia rąk.

mart commerce to ewolucja e-commerce, czyli technologii, które pomagają sprzedawać w internecie. Sklepy internetowe wiedzą już, że handel w internecie nie polega już tylko na wystawianiu produktu do sklepu, lecz także na wdrożeniu wielu dodatkowych elementów, które pomagają w tej sprzedaży, czy to poprzez przyciąganie ruchu do tej strony, personalizację informacji na temat produktu na stronie, czy to dostępności sklepu w kanale v-commerce – interakcji z e-sklepem opartym na głosie. To cała otoczka, która sprzyja temu, żeby klient był cały czas w kontakcie ze sklepem – podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Innowacje Tomasz Gibas, prezes Kogifi…

Więcej dowiesz się u źródła >>

W jaki sposób płacimy za zakupy w sieci?

Wybranie opcji „przedpłata” pozwala zaoszczędzić na zakupach, a także przyspieszyć odbiór przesyłki. Mimo to Polacy wciąż najczęściej decydują się na „płatność przy odbiorze”…

To się nie zmienia i nadal najczęściej wybieramy opcję zapłaty gotówką przy odbiorze paczki zamówionej w sklepie internetowym. Coraz więcej osób zdaje sobie jednak sprawę z możliwości przyspieszenia całego procesu i zmniejszenia kosztów poprzez dokonanie przedpłaty i decyduje się na taką opcję…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Polacy potrafią sporo zaoszczędzić na e-zakupach. Jak?

Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji. Tak przynajmniej wynika z badań „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych staje się przy tym moneyback. Na czym polega to rozwiązanie?

Moneyback to zwrot części wydatków za zakupy w sklepach internetowych. Kiedy użytkownik zrobi zakupy, część wartości transakcji jest zwracana na jego kartę płatniczą lub konto PayPal. Zazwyczaj jest to od jednego do kilkunastu procent wartości zakupu. Forma płatności nie ma tu znaczenia – zwrot jest realizowany zarówno od płatności kartą, jak i od płatności gotówką przy odbiorze…

Więcej dowiesz się u źródła >>


E-handel zwiększa dług w realu

Branży e-commerce sprzyja koniunktura, a od niedawna też zakaz handlu w niedzielę, mimo tego ryzyko nieotrzymania płatności od e-sklepu w terminie rośnie. W pół roku, o niemal jedną czwartą zwiększyła się liczba firm tego typu posiadających problemy w rozliczeniach, a suma ich zaległości wzrosła do 126 mln zł.

Według danych BIG InfoMonitor oraz Biura Informacji Kredytowej, problemy z płatnościami wobec kontrahentów i banków ma ponad 23% firm, czyli więcej niż pół roku wcześniej. Na koniec czerwca niesolidnych dłużników z e-commerce było 3 364 wobec 2 724 na koniec 2017 r. Łączne zaległości tej branży, czyli płatności przeterminowane o minimum 30 dni i na co najmniej 500 zł, wzrosły o 19% oraz wyniosły po I połowie roku ponad 126 milionów zł…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA