Google aktualizuje wytyczne w zakresie oceny jakości
Google po raz kolejny nas zaskakuje i wprowadza nowe wytyczne dotyczące oceny jakości stron internetowych – Google Rater. Warto nadmienić, że jest to już trzecia aktualizacja w tym roku, poprzednie miały miejsce w marcu i maju.
Znaczące zmiany dotknęły działania SEO o charakterze międzynarodowym. W szczególności dotyczą one wyników wyszukiwań w języku innym niż angielski i będących zarówno w wersji angielskiej, jak i nieangielskiej.
Aktualizacja jest kontynuacją prac mających na celu usunięcie nieprawdziwych informacji z wyników wyszukiwania. Ponadto ten etap ma za zadanie sprawić, aby wyniki wyszukiwania były bardziej przejrzyste i łatwe w ocenie przez odpowiednie osoby.
Zmiany dotyczą również algorytmów związanych z wyświetlaniem reklam. Teraz ich treść będzie bezpośrednio dopasowana do tematyki serwisu, dlatego nie będzie możliwości, aby na stronie wyświetlały się reklamy skierowane wyłącznie do osób dorosłych w momencie, gdy serwis porusza inną tematykę…
Czytaj więcej na: http://www.seostation.pl
5 najczęstszych błędów przy wdrażania w firmie aplikacji mobilnych
Aplikacje mobilne są coraz częściej stosowane w przedsiębiorstwach, umożliwiając korzystanie z takich samych funkcjonalności na niemal dowolnym urządzeniu przenośnym lub stacjonarnym. Funkcjonują one równolegle ze starszymi aplikacjami, wiele firm jest więc na etapie modernizacji oprogramowania, co nie jest łatwe. Jeśli jednak ten proces zostanie właściwie przeprowadzony, może przynieść znaczne korzyści w postaci poprawy produktywności, większego zaangażowania pracowników czy większej satysfakcji klientów.
Większość organizacji skupia się na wdrażaniu aplikacji mobilnych w związku z korzystaniem z usług chmurowych, ale nie zawsze są to udane działania. Czasem klienci odrzucają takie aplikacji albo pracownicy szukają sposobów, jak wykonać swoją pracę bez używania jej. Jest kilka najczęstszych przyczyn, które stoją za takimi przypadkami…
Czytaj więcej na: http://www.computerworld.pl
Mobilna kampania wideo? Oto 5 zasad, które pozwolą Ci robić ją dobrze
Konsumenci czterokrotnie chętniej czerpią informacje o produkcie z materiałów video niż opisu tekstowego. 90 proc. osób kupujących w sieci przyznaje, że video wpływa na ich decyzje zakupowe. Jak przewiduje agencja mediowa Zenith, wydatki na reklamę video w Polsce wzrosną w tym roku o 33 proc. Jednak żeby takie działania przyniosły zamierzone rezultaty, konieczne jest odpowiednie przygotowanie kampanii, zwłaszcza w kanałach mobilnych, które zdobywają coraz większą popularność.
Jak zauważa Grzegorz Chyliński, CEO Adrino, największej sieci reklamy mobilnej w Polsce, jeszcze niedawno reklama video była traktowana jako jedna z możliwych opcji w portfolio działań marketingowych. Dziś to kluczowy element każdej kampanii…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
Ponad 13 proc. klientów kontaktuje się z konsultantami, bo numer znalazło w internecie
Konsultanci sprzedaży bezpośredniej kojarzą się z osobami nękającymi ludzi ofertami. Tymczasem w ten sposób są w stanie cokolwiek sprzedać co dziesiątej osobie – wynika z badania IBRIS przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.
Aż 22,4 proc. kupujących dokonuje kontaktu z własnej inicjatywy – z polecenia swoich znajomych. 17,7 proc. kupuje od sprzedawców, których zna osobiście…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
Neuromarketing w Polsce. Jak się ma, czym się objawia?
Teraźniejszość z punktu widzenia konsumenta to nieraz jeden wielki szum informacyjny. Wszechobecność szybkich oraz ruchliwych mediów nastawionych na przekaz wizualny, wyskakujące pop-upy, mrugające banery na każdym kroku ubiegają się o uwagę klienta, któremu coraz trudniej jest przypomnieć sobie co widział godzinę temu. Mózg człowieka zostaje przyzwyczajony do szybkiego przepływu informacji tworząc w sobie coraz silniejsze systemy filtracyjne. Są to bariery, które pomagają nie zwariować od przesytu kierowanych do nas komunikatów, jednocześnie stanowiąc niemałą przeszkodę dla ludzi, którzy te komunikaty tworzą.
Na czym to polega?
Nauce, na szczęście, jeszcze bardzo daleko do czytania w myślach. Badania neuromarketingowe, które w dzisiejszych czasach są przeprowadzane, skupiają się na próbie skategoryzowania emocji, oraz siły, z którą dana emocja się ujawnia podczas – na przykład – oglądania reklamy telewizyjnej. Można powiedzieć, że jest to nic innego jak uzupełnienie metod tradycyjnych w celu zrozumienie potrzeb i zachowań klientów. Uznajmy, że nie mamy większych problemów ze zrozumieniem owych metod tradycyjnych. Jak natomiast rozumieć metody neuromarketingowe?…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
5 pomysłów na personalizację reklam – płeć
Każdy z nas widział te reklamy setki, a może nawet tysiące razy. Zwyczajne, niewyróżniające się, pisane na jedno kopyto – tak niestety wygląda większość reklam, które wychodzą spod klawiatur specjalistów (specjalistów na wyrost?) od AdWords.
Często przyczyną jest brak czasu po dopracowaniu wszystkich sposobów kierowania, ustawień, struktury itd. A gdyby tak poświęcić na reklamy tyle samo czasu i energii, co na pozostałe elementy naszej kampanii?
Mamy dla Was 5 pomysłów na to, jak personalizując reklamy, zyskać przewagę nad konkurencją.
W pierwszej części naszego cyklu zajmiemy się personalizacją ze względu na płeć…
Czytaj więcej na: https://roiexperts.pl
Porady na temat tworzenia reklam tekstowych AdWords
Trafność reklamy AdWords jest jedynym elementem wyniku jakości, na jaki mamy wpływ bezpośrednio z poziomu panelu programu AdWords. Warto więc zadbać o przygotowanie skutecznej reklamy, by już od początku działania kampanii zyskać przewagę nad konkurencją.
Słowa kluczowe w treści reklamy
Kluczową kwestią jest zapełnienie treści reklamy najpopularniejszymi słowami kluczowymi z danej grupy reklam. Stąd też tak ważne jest, by w tej samej grupie reklam znajdywały się bardzo podobne frazy w różnych dopasowaniach i odmianach. Dzięki takiemu zabiegowi słowa kluczowe, które wpisał użytkownik zostaną pogrubione w treści reklamy. Z kolei nagłówek z poszukiwaną frazą będzie bardziej zachęcający do kliknięcia. Warto również wykorzystać wolną przestrzeń w ścieżce wyświetlanej pod nagłówkiem i również w niej poumieszczać słowa kluczowe…
Czytaj więcej na: http://blog.wiwi.pl
Google Search Console – co to jest i jak go używać?
Google Search Console to potężne narzędzie analityczne dostarczające informacji o stanie witryny, jej widoczności w indeksie Google oraz problemach dotykających analizowaną stronę. Zawiera bardzo dużo opcji, niekoniecznie jasnych i zrozumiałych dla użytkownika. W poniższym tekście zarysowane zostały wszystkie funkcje oferowane przez to narzędzie.
Pod adresem (po zalogowaniu) https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=pl znajduje się lista witryn, które możemy analizować.
O tym, jak dodać nowe witryny do listy, możesz przeczytać w osobnym artykule. Wybierając stronę do analizy, użytkownik musi pamiętać, że Google Search Console może dostarczać inne dane dla adresów z przedrostkiem www, a inne dla tych bez tego przedrostka. Taka sama sytuacja dotyczy adresów korzystających z protokołu https oraz http…
Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl