Faktoring w praktyce? Zobacz, jak działa
Chociaż tradycyjne podejście do prowadzenia firmy opiera się na korzystaniu głównie z kapitału własnego, coraz więcej przedsiębiorców przekonuje się do nowoczesnych form finansowania. Ciekawą alternatywą dla kredytu jest faktoring. Sprawdź, jak działa i czy może przynieść korzyści również tobie.
16,2 tys. – tyle po III kwartale 2018 roku wyniosła liczba klientów firm zrzeszonych w Polskim Związku Faktorów (PZF). Z roku na rok faktoring cieszy się coraz większą popularnością, co wynika ze specyfiki tej formy finansowania…
Więcej dowiesz się u źródła >Zmiany w raporcie skuteczności Google Search Console
W dniu wczorajszym na blogu webmastera pojawiła się informacja, że Google wprowadza zmianę w raporcie skuteczności. Od 10 kwietnia wszystkie dane o widoczności i liczbie kliknięć będą przypisane tylko do wersji kanonicznej. Zmiany te mają na celu ujednolicenie danych. Google przedstawia te zmiany jako same zalety, które ułatwią analizę danych. Jakie to dokładnie zmiany?
- ujednolicenie danych dotyczących danej treści w serwisie, które będą wyświetlały się przy adresie kanonicznym
- ujednolicenie danych dla osobnych serwisów mobilnych oraz AMP
- poprawa skuteczności raportów AMP…
Największe wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku
Rok 2018 obfitował w dobre reklamy i przykłady poprawnie prowadzonych komunikacji w social mediach. Internet dostrzegł również wartość RTM-ów. Marketerzy skrzętnie wykorzystali m.in: Royal Wedding, pytona znad Wisły oraz Banksy’ego. Wpadki w social mediach mogą zdarzyć się każdemu. Dużo istotniejsze jest to, by marka zareagowała poprawnie, jeśli to konieczne. przeprosiła osoby urażone bądź wyjaśniła intencję stojącą za wpisem.
Kryzys wizerunkowy = spadek sprzedaży?
Na wstępie warto podkreślić, że wpadka wizerunkowa nie jest równa spadkowi sprzedaży czy też utracie zaufania.
Wręcz przeciwnie, często w przypadku bojkotu marek ludzie odruchowo działają odwrotnie. Przypadkiem potwierdzającym tę tezę jest case Tigera. Dwa lata temu Tiger dotknął kryzys wizerunkowy, po opublikowaniu posta na temat Powstania Warszawskiego z podpisem: „1 sierpnia. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”…
Więcej dowiesz się u źródła >Marker danych Google. Pomóż robotom zrozumieć Twoją stronę!
Przypomnijmy sobie na chwilę czas studiów – może to nie najlepszy moment z uwagi na szalejącą właśnie sesję, ale o skojarzenie z zakuwaniem właśnie chodzi. Otóż aby efektywniej przyswajać sobie wiedzę z notatek, a w efekcie zrozumieć wkuwany materiał, wiele osób zaznaczało najważniejsze informacje kolorowymi markerami. Każdy typ informacji powinien być oznaczony innym kolorem, dzięki czemu w głowie tworzyło się więcej połączeń. Z markerem danych Google chodzi w zasadzie o to samo.
Marker danych to narzędzie, dzięki któremu możemy nauczyć Google wzorców danych strukturalnych w naszej witrynie. Od jakiegoś czasu Google prezentuje część wyników w postaci tzw. rich snippets. Oprócz tytułu i opisu, link do naszej strony może być opatrzony dodatkowymi informacjami – zależnie od rodzaju danych, do jakich się odnosi. Takie wyniki wyszukiwania lepiej wyglądają, dają użytkownikowi więcej informacji odnośnie zawartości linku, a w efekcie poprawiają CTR i ruch na stronie…
Więcej dowiesz się u źródła >Ta strona nie może poprawnie wczytać Map Google, czyli jak poradzić sobie z niedziałającą mapką Google na stronie internetowej
Niedziałające mapki Google na stronach internetowych
Do czerwca 2018 r. w serwisie internetowym mogliśmy zupełnie bezpłatnie zaimplementować na stronie dwa rodzaje map…
Więcej dowiesz się u źródła >Asystent Google po polsku już dostępny. Jak wpłynie na branżę SEO?
Początek 2019 roku przyniósł użytkownikom smartfonów znad Wisły miłą niespodziankę. W połowie stycznia amerykański gigant uruchomił polską wersję językową Asystenta Google, czyli głosowego towarzysza codziennych czynności, który ułatwia dostęp do informacji i komunikację z urządzeniami mobilnymi. Rozwój technologii głosowych to niewątpliwie wyzwanie dla marketerów i właścicieli stron internetowych. Jak sobie z nim poradzić?
Co potrafi Asystent Google i jak działa?
Rozwiązanie od Google – to obok Siri od Apple, Alexy od Amazona i Cortany od Microsoft – inteligentny asystent głosowy, który umożliwia użytkownikowi swobodną komunikację z urządzeniem, bez potrzeby korzystania z klawiatury. W przeciwieństwie do pozostałych wirtualnych rozmówców, Asystent Google od niedawna mówi także po polsku. Aktualnie jest dostępny m.in. na smartwatchach, telefonach z systemami Android, iOS oraz w określonych modelach słuchawek…
Więcej dowiesz się u źródła >Wiadomości w Google Moja Firma – pozwól wysyłać SMS-y do swojej firmy
Twoja firma ma już profil w Google Moja Firma? Świetnie, ponieważ dzięki temu osoby, które korzystają z wyszukiwarki lub Map Google mogą łatwo znaleźć najważniejsze informacje o Twojej firmie. Jeśli zależy Ci na tym, by ułatwić użytkownikom kontakt, zobacz jak włączyć funkcję wiadomości w Google Moja Firma.
Wiadomości tekstowe odgrywają ważną rolę w naszym życiu nie tylko w kontakcie ze znajomymi, ale także z firmami. Nawet w reklamach Google Ads (dawniej Google AdWords) istnieje możliwość dodania rozszerzenia wiadomości, pozwalającego potencjalnemu klientowi na wysłanie SMS…
Więcej dowiesz się u źródła >