Z ostatniej chwili
Jak działa Faktoring Zmiany w raporcie skuteczności Google Search Console. Wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku. Marker danych Google

Jak działa Faktoring? Zmiany w raporcie skuteczności Google Search Console. Wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku. Marker danych Google

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Faktoring w praktyce? Zobacz, jak działa

Chociaż tradycyjne podejście do prowadzenia firmy opiera się na korzystaniu głównie z kapitału własnego, coraz więcej przedsiębiorców przekonuje się do nowoczesnych form finansowania. Ciekawą alternatywą dla kredytu jest faktoring. Sprawdź, jak działa i czy może przynieść korzyści również tobie.

16,2 tys. – tyle po III kwartale 2018 roku wyniosła liczba klientów firm zrzeszonych w Polskim Związku Faktorów (PZF). Z roku na rok faktoring cieszy się coraz większą popularnością, co wynika ze specyfiki tej formy finansowania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Zmiany w raporcie skuteczności Google Search Console

W dniu wczorajszym na blogu webmastera pojawiła się informacja, że Google wprowadza zmianę w raporcie skuteczności. Od 10 kwietnia wszystkie dane o widoczności i liczbie kliknięć będą przypisane tylko do wersji kanonicznej. Zmiany te mają na celu ujednolicenie danych. Google przedstawia te zmiany jako same zalety, które ułatwią analizę danych. Jakie to dokładnie zmiany?

  • ujednolicenie danych dotyczących danej treści w serwisie, które będą wyświetlały się przy adresie kanonicznym
  • ujednolicenie danych dla osobnych serwisów mobilnych oraz AMP
  • poprawa skuteczności raportów AMP…
Więcej dowiesz się u źródła >

Największe wpadki wizerunkowe marek w 2018 roku

Rok 2018 obfitował w dobre reklamy i przykłady poprawnie prowadzonych komunikacji w social mediach. Internet dostrzegł również wartość RTM-ów. Marketerzy skrzętnie wykorzystali m.in: Royal Wedding, pytona znad Wisły oraz Banksy’ego. Wpadki w social mediach mogą zdarzyć się każdemu. Dużo istotniejsze jest to, by marka zareagowała poprawnie, jeśli to konieczne. przeprosiła osoby urażone bądź wyjaśniła intencję stojącą za wpisem.

Kryzys wizerunkowy = spadek sprzedaży?

Na wstępie warto podkreślić, że wpadka wizerunkowa nie jest równa spadkowi sprzedaży czy też utracie zaufania.

Wręcz przeciwnie, często w przypadku bojkotu marek ludzie odruchowo działają odwrotnie. Przypadkiem potwierdzającym tę tezę jest case Tigera. Dwa lata temu Tiger dotknął kryzys wizerunkowy, po opublikowaniu posta na temat Powstania Warszawskiego z podpisem: „1 sierpnia. Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie”…

Więcej dowiesz się u źródła >


Marker danych Google. Pomóż robotom zrozumieć Twoją stronę!

Przypomnijmy sobie na chwilę czas studiów – może to nie najlepszy moment z uwagi na szalejącą właśnie sesję, ale o skojarzenie z zakuwaniem właśnie chodzi. Otóż aby efektywniej przyswajać sobie wiedzę z notatek, a w efekcie zrozumieć wkuwany materiał, wiele osób zaznaczało najważniejsze informacje kolorowymi markerami. Każdy typ informacji powinien być oznaczony innym kolorem, dzięki czemu w głowie tworzyło się więcej połączeń. Z markerem danych Google chodzi w zasadzie o to samo.

Marker danych to narzędzie, dzięki któremu możemy nauczyć Google wzorców danych strukturalnych w naszej witrynie. Od jakiegoś czasu Google prezentuje część wyników w postaci tzw. rich snippets. Oprócz tytułu i opisu, link do naszej strony może być opatrzony dodatkowymi informacjami – zależnie od rodzaju danych, do jakich się odnosi. Takie wyniki wyszukiwania lepiej wyglądają, dają użytkownikowi więcej informacji odnośnie zawartości linku, a w efekcie poprawiają CTR i ruch na stronie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Ta strona nie może poprawnie wczytać Map Google, czyli jak poradzić sobie z niedziałającą mapką Google na stronie internetowej

Niedziałające mapki Google na stronach internetowych

Do czerwca 2018 r. w serwisie internetowym mogliśmy zupełnie bezpłatnie zaimplementować na stronie dwa rodzaje map…

Więcej dowiesz się u źródła >

Asystent Google po polsku już dostępny. Jak wpłynie na branżę SEO?

Początek 2019 roku przyniósł użytkownikom smartfonów znad Wisły miłą niespodziankę. W połowie stycznia amerykański gigant uruchomił polską wersję językową Asystenta Google, czyli głosowego towarzysza codziennych czynności, który ułatwia dostęp do informacji i komunikację z urządzeniami mobilnymi. Rozwój technologii głosowych to niewątpliwie wyzwanie dla marketerów i właścicieli stron internetowych. Jak sobie z nim poradzić?

Co potrafi Asystent Google i jak działa?

Rozwiązanie od Google – to obok Siri od Apple, Alexy od Amazona i Cortany od Microsoft – inteligentny asystent głosowy, który umożliwia użytkownikowi swobodną komunikację z urządzeniem, bez potrzeby korzystania z klawiatury. W przeciwieństwie do pozostałych wirtualnych rozmówców, Asystent Google od niedawna mówi także po polsku. Aktualnie jest dostępny m.in. na smartwatchach, telefonach z systemami Android, iOS oraz w określonych modelach słuchawek…

Więcej dowiesz się u źródła >


Wiadomości w Google Moja Firma – pozwól wysyłać SMS-y do swojej firmy

Twoja firma ma już profil w Google Moja Firma? Świetnie, ponieważ dzięki temu osoby, które korzystają z wyszukiwarki lub Map Google mogą łatwo znaleźć najważniejsze informacje o Twojej firmie. Jeśli zależy Ci na tym, by ułatwić użytkownikom kontakt, zobacz jak włączyć funkcję wiadomości w Google Moja Firma.

Wiadomości tekstowe odgrywają ważną rolę w naszym życiu nie tylko w kontakcie ze znajomymi, ale także z firmami. Nawet w reklamach Google Ads (dawniej Google AdWords) istnieje możliwość dodania rozszerzenia wiadomości, pozwalającego potencjalnemu klientowi na wysłanie SMS…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA