Z ostatniej chwili
Jak należy zoptymalizowana stronę internetową pod SEO SEO dla copywritera, poradnik. Dlaczego Google nie indeksuje strony internetowej

Jak należy zoptymalizowana stronę internetową pod SEO? SEO dla copywritera, poradnik. Dlaczego Google nie indeksuje strony internetowej?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak powinna wyglądać odpowiednio zoptymalizowana strona internetowa?

Prowadzenie działalności w internecie to nieustanna walka o zdobycie jak największego ruchu na swojej stronie. Zawsze wygrywa tutaj ten, do kogo wyszukiwarki internetowe skierują najwięcej użytkowników. Podstawowym działaniem pozwalającym na odniesienie sukcesu jest zatem pozycjonowanie stron. Jedynie dzięki umiejętnie prowadzonym działaniom tego typu można zbudować mocną pozycję w wyszukiwarkach.

Konkurencja jest jednak ogromna. Niezależnie od tego, pod jaką dokładnie frazę i w jakiej tematyce chcemy się pozycjonować, zawsze musimy się liczyć z tym, że istnieje już mnóstwo innych stron podobnych naszej. Z tego powodu trzeba próbować działać na każdym możliwym polu. Każdy, nawet najmniejszy element naszej strony który tylko może być choć minimalnie przez nas ulepszony zasługuje na naszą uwagę. Ogromne znaczenie ma tu w związku z tym optymalizacja strony internetowej. Wielu przedsiębiorców popełnia poważny błąd, nie przykładając zbytniej uwagi do kwestii technicznych związanych z ich stroną. Tymczasem jej płynne działanie i dodatkowe udogodnienia które zapewniają użytkownikowi więcej wygody mają ogromny wpływ na naszą popularność. Przyjrzenie się stronie pod tym kątem i jej odpowiednia optymalizacja może zatem być świetnym narzędziem do walki z konkurencją…

Więcej dowiesz się u źródła >

Samouczek SEO dla copywritera. Co jako copywriter musisz wiedzieć o pozycjonowaniu?

Zapewne duża część tekstów, które miałeś okazję przygotowywać, kryła w sobie jeden podstawowy cel – SEO. Założę się, że od swojego zleceniodawcy wiele razy słyszałeś następujące słowa: „Proszę o uwzględnienie tych słów kluczowych”, chociaż nie do końca zdawałeś sobie sprawę, czym one tak naprawdę są. Pozwól, że w tym artykule wprowadzę Cię w świat pozycjonowania, który jako copywriter powinieneś znać. Gotowy na podróż? Przed Tobą Samouczek SEO dla copywritera!

Od początku, czyli czym w ogóle jest SEO?

To tajemniczo brzmiące słowo jest skrótem od Search Engine Optimization i oznacza działania związane z próbą osiągnięcia przez dany serwis jak najwyższych pozycji w wyszukiwarkach.

Dzięki wyższym pozycjom więcej osób zauważy Twoją stronę i z większym prawdopodobieństwem ją odwiedzi. Większy ruch sprowadzany na stronę to z kolei wzrost potencjalnego zysku…

Więcej dowiesz się u źródła >


GOOGLE NIE INDEKSUJE MOJEJ STRONY – DLACZEGO?

Gdy uruchamiasz swój nowy serwis dbasz, aby każda jego podstrona była zaindeksowana. Do tego celu wykorzystujesz mapy w GSC, mapy HTML, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne oraz szereg innych zabiegów. Dlaczego jednak Google nie indeksuje Twojego serwisu tak jakbyś chciał? Nierzadko dla dużych serwisów nagle Google potrafi wyindeksować dużą liczbę podstron. Na co zatem zwrócić uwagę?

Podejrzany canonical

Canonical jest jednym z najbardziej krytycznych elementów, które zawsze trzeba sprawdzić (https://support.google.com/webmasters/answer/139066?hl=pl)…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co zrobić, aby internauta dłużej przebywał na Twojej stronie?

Statystyki pokazujące, jak wiele czasu spędza przeciętny internauta na naszej stronie internetowej dają nam bardzo istotne sygnały na temat jej jakości oraz poziomu treści. Naturalnie, w naszym interesie powinno być to, aby użytkownik spędzał u nas jak najwięcej czasu. Jest to dowód na to, że uważa on naszą stronę za faktycznie dobrą i znalazł na niej wiele interesujących dla siebie rzeczy. Dłuższy czas spędzony na naszej stronie to również większa szansa na przedstawienie użytkownikowi konkretnych treści. Zawsze przekłada się to zatem na większy zysk właściciela strony.

Ciężko jest wskazać jedną, uniwersalną metodę, która pozwoliłaby w każdym przypadku zatrzymywać użytkownika na stronie na znacznie dłużej. Istnieje jednak kilka dość uniwersalnych kwestii, które niemalże zawsze mają wpływ na to, na jak długo zatrzymuje się u nas internauta. Warto o nie zadbać, tym bardziej, że same w sobie mogą one również znacznie podnieść ogólną jakość naszej witryny…

Więcej dowiesz się u źródła >

Zmień fanów w klientów!

Twój fanpage ma tysiące fanów, na Insta obserwują Cię dziesiątki tysięcy ludzi, a jednak sprzedaż nie jest taka, jaka by Cię satysfakcjonowała? Mam na to radę. Dużo rad w sumie. Ponad 5 godzin kursu, który podpowie Ci jak przekuć swoich fanów/obserwatorów/subskrybentów w płacących klientów.

Wielu przedsiębiorców się z tym zmaga. Dlatego przygotowałam specjalny kurs o social sellingu

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak pozyskiwać ruch z wyników organicznych w Google?

Według badania Ahrefs z maja 2018 roku aż 91% stron internetowych w sieci nie odnotowało żadnych wejść z wyszukiwarki Google! Autorzy analizy wzięli pod lupę aż MILIARD witryn www. Twoja strona internetowa także nie ma odwiedzin z wyników naturalnych z Google? Przeczytaj, jakie są najczęstsze przyczyny braku ruchu i jak naprawić ten stan rzeczy!

SEO jako pierwszy krok ku nowym klientom

SEO, czyli optymalizacja strony internetowej, to wszelkie czynności wykonywane wewnątrz witryny (on-site), które mają dostosować ją do aktualnych wymogów algorytmów Google oraz zapotrzebowań odbiorców. Odpowiednia architektura informacji, rozbudowane i unikalne treści, zawierające słowa kluczowe, szybkość oraz mobilność – to tylko nieliczne elementy, nad którymi pracujemy przy stronie www. Prawidłowa optymalizacja SEO zapewnia po nawet kilku tygodniach znaczny wzrost widoczności w Google, a co za tym idzie spotęgowanie ruchu do witryny internetowej. Tylko szybka, wydajna i zawierająca trafne treści strona może zachęcić odbiorcę do wykonania telefonu bądź wysłania e-mail. Twoja strona internetowa ma być najlepszym sprzedawcą, dlatego należy jej poświęcić sporo uwagi…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 głównych przyczyn spadku ruchu organicznego

Skuteczne projekty SEO opierają się nie tylko na tworzeniu wysokiej jakości contentu, ale również na pozyskiwaniu linków oraz dbaniu o techniczną kondycję witryn, czyli skuteczną indeksację treści. Wpływ na osiągane wyniki mogą mieć również czynniki wewnętrzne, np. zmiany w algorytmach Google’a.

W każdym z tych obszarów mogą pojawić się problemy, które w konsekwencji będą prowadziły do spadku ruchu organicznego. W poniższym artykule przedstawiam przykłady 5 zjawisk, które mogą negatywnie wpłynąć na ruch z kanału organicznego…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Czym jest Digital marketing i permission marketing Jak zoptymalizować bloga pod kątem SEO Video marketing – czy opłaca się inwestować

Czym jest Digital marketing i permission marketing? Jak zoptymalizować bloga pod kątem SEO? Video marketing – czy opłaca się inwestować?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Czym jest Digital marketing i permission marketing? Rozwój firmy …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA