Jak prowadzić bloga w kontekście biznesu?
Myślisz o blogowaniu – prywatnie lub by działać na korzyść swojej firmy? Ok – to dobry znak! Oznacza to bowiem, że wiesz jak działa content marketing i jak obecnie nawigują klienci, by dokonywać świadomych wyborów. Jak prowadzić bloga? Ściągnij nasz poradnik dostępny pod tym linkiem.
Co możesz osiągnąć dzięki blogowaniu i odpowiedniej dystrybucji treści? Możesz budować markę osobistą, napędzać sprzedaż, pozycjonować firmę jako fajnego pracodawcę czy po prostu konstruować określoną reputację. Wszystko to za pośrednictwem całkowicie naturalnej metody, jaką jest właśnie blogowanie!…
Więcej dowiesz się u źródła >5 mitów SEO – Tomasz Stopka
Wraz z biegiem czasu wokół branży SEO narasta ilość mitów z nią związanych. Poniżej prezentujemy 5 mitów SEO, które przygotował i omówił Tomasz Stopka z SEMURAI, o to one:
1. SEO to wciąż dla wielu synonim Pozycjonowania
Tak, znam chyba wszystkie argumenty mówiące, że SEO to pozycjonowanie począwszy od tego, że „tak się przyjęło”, przez to, że „SEO to składowa pozycjonowania” na tym, że „SEO dąży do pozycjonowania strony”. Dziwne jednak dla mnie jest to, że nawet w skąpych, delikatnych uwagach Google na temat promocji stron w wynikach organicznych jasno przedstawiane jest, że SEO jest w sumie spoko ale pozycjonowanie – niekoniecznie…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak znaleźć podstrony, które nie zdobywają ruchu z organicznego Google
Typowy problem w realizacji optymalizacji SEO, to jej jednorazowość. Działania optymalizacyjne podejmujemy zwykle jeden raz, później ew. dodając nowe treści w serwisie.
Początkowy zapał do pracy z kodem słabnie i po paru miesiącach tracimy kontrolę, czy nawet zainteresowanie indeksacją podstron, a stabilizujący się ruch organiczny przestaje emocjonować. A właśnie 3-4 miesiące od momentu realizacji optymalizacji warto sprawdzić jej rzeczywistą skuteczność – nie w perspektywie całego serwisu, a jego poszczególnych podstron…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak 4-krotnie zwiększyć sprzedaż na Instagramie przy pomocy wiadomości prywatnych
Chociaż pierwotnie Instagram nie został zaprojektowany jako sieć społecznościowa pełniąca także rolę platformy sprzedażowej, sprzedawcy codziennie otrzymują za jego pośrednictwem nieprzerwany strumień pytań o cenę i możliwość zakupu swoich produktów.
Doświadczenie ukraińskiej firmy consultingowej Oy-li Ukraine pokazuje, że samo dzielenie się z odbiorcami ogromną ilością grafik o wysokiej jakości nie wystarczy. Aby zapytania nadesłane przez użytkowników zakończyły się sprzedażą produktów, konieczne jest utrzymywanie stałej i wartościowej komunikacji z obserwatorami profilu, dlatego opowiemy dzisiaj, w jaki sposób wprowadzenie scenariuszy komunikacji z klientami może pomóc w odniesieniu sukcesu w tej branży…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak stworzyć call to action, któremu nikt się nie oprze?
Niby wszyscy wiedzą: aby odbiorca wykonał zamierzoną czynność, to trzeba go zachęcić do podjęcia akcji. Tyle teorii… jednak w praktyce, przygotowując na co dzień strategie SEO, AdWords czy innych działań marketingowych i analizując strony internetowe potencjalnych Klientów, w znakomitej większości przypadków zauważam, że na stronie internetowej próżno szukać choćby najbardziej podstawowego call to action.
CTA – z czym to się je
CTA (Call To Action) to najczęściej krótki komunikat mający na celu zachęcenie odbiorcy do wykonania konkretnego zadania, wyrażony zdaniem w trybie rozkazującym, często zakończony wykrzyknikiem. W podstawowych formach przyjmuje następujące brzmienie: “Kup teraz!”, “Dodaj do koszyka!”, “Czytaj dalej”.Najczęściej CTA przyjmuje formę przycisku, tzw. buttona podlinkowanego do konkretnej podstrony lub posiada funkcję automatycznego przeniesienia odbiorcy do np. formularza kontaktowego usytuowanego w innym miejscu na stronie…
Więcej dowiesz się u źródła >Reklama i marketing warte już 1,3 biliona dolarów
Wartość globalnego rynku marketingu i reklamy ma wynieść w tym roku 1.3 biliona dol. – tak twierdzi amerykańska firma badawcza. Analitycy sądzą, że wzrost wartości da się zauważyć w tradycyjnej reklamie i marketingu, lecz przede wszystkim obejmie reklamę w mediach cyfrowych i marketing on-line.
Zdaniem ekspertów PQ Media, w 2018 roku wzrost wartości rynku marketingu i reklamy osiągnie aż 5,5%, czyli najwięcej od 2008 roku. Szacunki te obejmują reklamę w tradycyjnych mediach, jak telewizja, oraz reklamę w cyfrowych i alternatywnych kanałach…
Więcej dowiesz się u źródła >Po co na Facebooku podglądać reklamy konkurencji?
Kilka tygodni temu Facebook udostępnił każdemu użytkownikowi możliwość podejrzenia reklam, które emitowane są przez konkretny fanpage. Podpatrywanie konkurencji czy ciekawych marek może być dla marketerów zdrową inspiracją lub antyinspiracją.
Sam nigdy nie kierowałem się tym, co robią inni, ale od czasu udostępnienia karty „informacje i reklamy” zdarza mi się podejrzeć działania liderów branży, której nie znam, dzięki czemu mogę ją lepiej zrozumieć.
Dostępne narzędzia:
- Opcja „dlaczego to widzę” przy reklamach.
- Dodawanie stron do obserwowanych w statystykach fanpage’a.
- Zakładka „Informacje i reklamy”…