Z ostatniej chwili

Przygotowanie grafiki pod SEO. Jak pozycjonować firmy produkcyjne? RODO, Open Banking, zmiany w Google i Facebooku w 2018 roku. Co to jest NAP?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Optymalizacja grafik pod SEO

Grafika, którą używamy na stronie internetowej to element, który również powinien być poprawnie zoptymalizowany. Niesie to za sobą kilka korzyści, o których zaraz się dowiemy. Nazwy plików, atrybut title lub alt, rozmiary grafik – to wszystko ma znaczenie.

ROZMIAR I WAGA GRAFIK

Rozmiar i waga grafik to część optymalizacji, która ma wpływ głównie na szybkość ładowania się witryny…

Więcej dowiesz się na: http://semahead.pl

Pozycjonowanie firm produkcyjnych

Firmy produkcyjne często potrzebują wsparcia zewnętrznych specjalistów w obszarze marketingu. Istnieje kilka kwestii, które są specyficzne dla tego typu przedsiębiorstw i należy je rozważyć przed rozpoczęciem działań.

Promocję firm produkcyjnych w internecie można rozpatrywać w dwóch płaszczyznach – dotarcia do końcowego użytkownika produktu (B2C) oraz dotarcia do dystrybutorów, pośredników lub sklepów, którzy będą potem odsprzedawać towar (B2B). Wielu producentów skupia się wyłącznie na promocji e-commerce B2B. Przy planowaniu działań marketingowych dla firm z branży produkcyjnej warto mieć na uwadze, do kogo kierujemy przekaz i odpowiednio go dostosować – inne argumenty przekonają końcowego nabywcę, a inne dystrybutora…

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl

RODO, Open Banking, zmiany w Google i Facebooku. Jak będzie wyglądał marketing internetowy w 2018?

2018 zapowiada się jako rok wielkich zmian w świecie online. RODO, Open Banking, mobilny indeks wyszukiwania Google czy zmiany ogłoszone przez Facebooka. To wszystko będzie mieć wpływ na kształt marketingu internetowego.

Zanim przejdziemy jednak do przewidywań na rok 2018, warto podsumować najważniejsze wydarzenia 2017, które mają istotny wpływ na to, co będzie ważne najbliższych miesiącach…

Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com

Co to jest NAP i jak może pomóc w pozycjonowaniu lokalnych biznesów?

NAP to skrót od angielskich słów Name, Address, Phone Number oznaczający podstawowe dane kontaktowe (nazwę firmy / imię i nazwisko przedsiębiorcy, adres oraz numer telefonu), które identyfikują prowadzoną działalność i pozwalają pozyskać klientów na lokalnym rynku. Czy i w jaki sposób NAP może wspomóc pozycjonowanie lokalne?

Poprawne NAP wzbudza zaufanie Google i użytkowników

Zdobycie zaufania klientów w internecie to nie lada sztuka. Użytkownicy boją się, że natrafią na strony internetowe, które zostały stworzone w celu oszustwa i wyłudzenia pieniędzy. O dobre imię należy również zabiegać w oczach wyszukiwarek – jeśli Google uzna naszą działalność za niewiarygodną, nie pokaże jej wysoko w wynikach wyszukiwania…

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl

Dobór słów kluczowych pod SEO, czyli 11 przypadków różnych wyników wyszukiwania w zależności od branży

Mogłoby się wydawać, że powodzenie procesu pozycjonowania strony (SEO) w wyszukiwarce Google na wybraną frazę kluczową zależy wyłącznie od umiejętności oraz jakości pracy pozycjonera lub agencji SEO, która podjęła się zadania promocji witryny. I faktycznie, jeszcze do niedawna tak było. W tym artykule postaram się jednak udowodnić, że w dzisiejszych czasach nie da się promować dowolnej strony na dowolne hasło – czasami technicznie bywa to po prostu niemożliwe.

SEO trochę nam się skomplikowało

Jeszcze rok-dwa lata temu pozycja witryny na określone słowo zależała praktycznie tylko od tego, jak dużo linków zwrotnych o określonym anchorze do niej prowadziło (najważniejszy czynnik), jak dobrze były przygotowane treści pod tę frazę oraz czy przeprowadzono optymalizację serwisu. Z czasem jednak dochodziły kolejne czynniki składające się na ogólną ocenę witryn w rankingu wyszukiwania przez algorytmy Google…

Więcej dowiesz się na: https://www.grupa-tense.pl

Jakie treści powinny znaleźć się na stronie internetowej marki?

Strona internetowa marki to jeden z ważniejszych miejsc wirtualnych spotkań Twojej firmy z klientem. Dlatego tak istotne jest prawidłowe przygotowanie treści i całego contentu, z którego będzie mógł czerpać każdy odwiedzający witrynę.

Strona internetowa marki nie powinna być ani wybrakowana, ani przeładowana ilością tekstu — trzeba znaleźć złoty środek i zaproponować czytelnikom to, co będzie dla nich najcenniejsze. O co warto zadbać i na co zwracać uwagę?

Podzakładka „O nas”

To świetny sposób na opowiedzenie historii o swojej marce i zastosowanie technik storytellingu. Ciekawa opowieść daje większe szanse na zwrócenie uwagi czytelnika i zostanie w jego pamięci na dłużej. Poza tym dzięki temu możemy wyróżnić naszą firmę na tle pozostałych. Przedstawienie pracowników jako superbohaterów i kreatywne, a przede wszystkim „ludzkie” podejście do tematu, przyniesie firmie dużo korzyści. Lubimy przecież czytać o osobach, które są nam w pewien sposób bliskie, dlatego, jeśli możemy sobie na to pozwolić, odejdźmy od sztywnych i powielanych schematów…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Negatywne opinie o Twojej firmie – jak na nie reagować?

Negatywne komentarze, recenzje, opinie. Być może Twoja marka już ich doświadczyła, może dopiero doświadczy (czego oczywiście Ci nie życzę). Internet to miejsce, w którym na temat firmy wypowiadają się nie tylko zadowoleni klienci. I właśnie na to musisz być przygotowany. Co zrobić, gdy niepochlebna opinia pojawi się w komentarzu, recenzjach na Facebooku, opiniach Google lub w innym miejscu, w którym klient może wyrazić swoje niezadowolenie?

Gdy pojawia się negatywna opinia…

Dostałeś powiadomienie lub maila, już wiesz, że na Twoim profilu pojawiła się nowa opinia. Z ciekawością zaczynasz czytać i coraz bardziej żałujesz, że to robisz. Spodziewałeś się pochwał, a okazuje się, że to zupełnie coś innego…

Więcej dowiesz się na: https://redseo.pl

Poznaj swojego klienta, czyli dlaczego w biznesie ważna jest empatia

Istnieją dwie drogi tworzenia nowych produktów i usług. Pierwsza polega na wprowadzeniu jakiejś nowości na rynek i (często przy zaangażowaniu ogromnych środków finansowych) generowaniu sztucznego zapotrzebowania na tę usługę czy produkt.

Idąc drugą ścieżką, najpierw sprawdza się, jakie potrzeby mają potencjalni klienci, a następnie kieruje się procesem produkcji tak, by nowym towarem/usługą te potrzeby zaspokoić.

Design Thinking idzie tą drugą drogą, dzięki czemu pozwala uniknąć wypuszczania na rynek towarów niebudzących zainteresowania. Empatia to pierwszy bardzo ważny krok, jaki trzeba wykonać podczas pracy nad rynkową innowacją…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Od długiego czasu to Google jest głównym miejscem, w którym internauci szukają rozwiązania swoich problemów. Wyszukiwarka pełni rolę lekarza pierwszego kontaktu, mechanika samochodowego i nauczyciela itd. Dostarcza odpowiedzi w problemach codziennych i egzystencjalnych.

Właśnie z tego względu dane Google są tak cenne. Możesz się dowiedzieć, jakie wątpliwości mają internauci. Zobaczysz, z jakimi problemami stykają się na co dzień. Abyś jednak nie musiał przeprowadzać uciążliwych analiz, przygotowaliśmy dla Ciebie nowe narzędzie.  W generatorze tematów sprawdzisz te pytania, z którymi internauci zwracają się bezpośrednio do wyszukiwarki. Jeśli tylko dowiesz się, co trapi Twoich potencjalnych klientów, będziesz mógł optymalnie zaplanować swoje działania i dostarczyć im poszukiwanych odpowiedzi…

Więcej dowiesz się na: https://www.semstorm.com

Czy wydłużony meta description ma wpływ na pozycjonowanie?

Wraz z końcem listopada ubiegłego roku firma Google wprowadziła zmiany do algorytmu wyszukiwarki, które wydłużają ilość wyświetlanych znaków meta description w wynikach wyszukiwania. Obecnie możemy zamieścić tam nawet do około 320 znaków, gdzie przed aktualizacją wyświetlane było maksymalnie 160.

Są to duże zmiany, które właściciele serwisów internetowych powinni wziąć pod uwagę i opracować odpowiednią strategię, wyciągając z nich jak najwięcej korzyści. Przypomnijmy sobie więc zasady poprawnie zbudowanego meta description, a następnie zastanówmy się jak dopasować je do panujących obecnie trendów.

Jak pisać meta description?

Zanim przejdziemy do konkretnych zasad pisania, odpowiedzmy na pytanie, jaka jest funkcja i struktura tego tagu html…

Więcej dowiesz się na: https://www.studiolokomotywa.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA