Z ostatniej chwili
Jak przekonać do oferty znajdującej się na stronie www Strategia Content Marketingowa. Indeksowane w Google na podstawie wersji mobilnej
Jak przekonać do oferty znajdującej się na stronie www Strategia Content Marketingowa. Indeksowane w Google na podstawie wersji mobilnej

Jak przekonać do oferty znajdującej się na stronie www? Strategia Content Marketingowa. Indeksowane w Google na podstawie wersji mobilnej

6 wytycznych, jak przekonać do oferty znajdującej się na stronie internetowej

Posiadanie firmowej witryny internetowej to dzisiaj rzecz oczywista. Chyba nikogo nie trzeba o tym przekonywać. Jak się jednak okazuje, samo posiadanie może okazać się niewystarczające. Dowiedz się, jak przekonać do oferty, którą prezentujesz na swojej stronie internetowej i zacznij wreszcie pozyskiwać stałych klientów!

Można śmiało powiedzieć, że dobrze jest być przekonywującym w każdej dziedzinie życia: polityk musi umieć przekonać do siebie wyborców, YouTuber powinien umieć zainteresować własną osobą, a sprzedawca powinien z kolei wpłynąć na osobę tak, aby chciała zrobić zakupy właśnie u niego. Podobnie jest, jeśli chodzi o stronę internetową. Samo to, że jest nie oznacza, że użytkownicy, którzy ją odwiedzą będą skłonni do korzystania z oferty. Osoba, która znajduje się po drugiej stronie ekranu musi przede wszystkim czuć zaufanie do danej marki…

Więcej dowiesz się u źródła >

Przygotowanie strategii Content Marketingowej

Coraz popularniejszą strategią dotarcia do nowych klientów jest content marketing. Jednak zanim wdrożymy go do naszej firmy, warto zastanowić się nad strategią i zdecydowanie, którą drogą pójdziemy, żeby dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.

Poniżej kilka punktów, nad którymi musimy się mocniej zastanowić tworząc skuteczną strategię content marketingową:

1. Cel

Przy opracowaniu każdej strategii, czy to w marketingu internetowym, czy w innych dziedzinach życia, ustalenie celu, do którego będziemy dążyć to pierwszy punkt wyjścia w planowaniu strategii. Zdefiniowanie celu, to pierwszy krok do osiągnięcia sukcesu. Jakie mogą być przykładowe cele…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowe strony będą indeksowane w Google na podstawie wersji mobilnej

Google poinformowało na swoim blogu, że począwszy od 1 czerwca, nowe strony będą domyślnie indeksowane w pierwszej kolejności na podstawie mobilnych wersji witryn. Ruch Google jest zrozumiały – coraz częściej użytkownicy przeglądają internet za pomocą urządzeń takich jak smartfony czy tablety.

Na dobre wyświetlanie na urządzeniach przenośnych powinni też zwrócić uwagę właściciele istniejących witryn, ponieważ w przypadku znaczących zmian w strukturze strony…

Więcej dowiesz się u źródła >


Aktualizacja Google Mobile – nowy interfejs

Parę dni temu ukazała się nowa aktualizacja Google Mobile, które wprowadziła liczne zmiany interfejsu oraz rozkładu poszczególnych elementów przeglądarki.

O ile zazwyczaj reakcje użytkowników na ingerowanie w layout bywają podzielone, to nowy wygląd Google Mobile okazał się tym razem prawdziwym strzałem w dziesiątkę, który czyni całość bardziej intuicyjną i znacznie łatwiejszą w obsłudze. Zmianie uległa nie tylko forma okna, ale także rozmieszczenie miniaturek i odnośników – teraz są pomiędzy nimi nieco większe odstępy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak poprawnie analizować ścieżkę konwersji?

Analizując dane czy to dotyczące sprzedaży, czy też generowanych leadów, wiele osób często ogranicza się jedynie do sprawdzenia skuteczności ostatniego punktu styku przed konwersją. W rzeczywistości jednak niezmiernie istotna jest analiza całej ścieżki, którą przeszedł użytkownik.

Czym jest ścieżka konwersji i dlaczego jest tak istotna?

Aktualnie w niemal każdym przypadku, zanim użytkownik dokona konwersji (zakupu, wysłania formularza, wykonania połączenia telefonicznego itp.), odwiedza witrynę wielokrotnie. Jest to praktyka całkowicie zrozumiała i pewnie większość z Was sama ją stosuje. Poszukując czy to butów, książek czy mieszkania odwiedzamy wiele różnych witryn, porównujemy oferty, następnie wracamy do najciekawszych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czym jest audyt SEO? Poznaj audytowe ABC

Zarówno audyt, jak i pozycjonowanie to usługi, które są ze sobą ściśle związane. W końcu nie da się dobrze wypozycjonować witryny bez dokładnej analizy, a z kolei dopiero działania SEO i ich efekty są w stanie określić, jaka była jakość czynności związanych z audytem. Sprawdź, w czym tkwią sekrety prawidłowo wykonanego audytu.

Na czym polega audyt SEO?

Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż nikt nie podał wszystkich standardów związanych z przeprowadzaniem audytu SEO. Brak wzoru sprawia, że niemal każda firma, czy też specjalista, może wyznaczać swoje zasady działania. Przyjęło się po prostu, że usługi tego typu dotyczą analizy kody, struktury, treści oraz otoczenie strony. Tak, aby dopasować głównie te składowe do ciągle zmieniających się algorytmów wyszukiwarki. Przez to, że nie są znane wszystkie czynniki, na które zwraca uwagę Google, konieczne jest posiadanie dużego doświadczenia w przeprowadzaniu dogłębnych analiz i wyciąganie z nich wniosków…

Więcej dowiesz się u źródła >


9 metod na zwiększenie liczby linków do Twojej strony

Z jakiego powodu linki do Twojej strony mają tak duże znaczenie? Jak wpływają na Twój serwis odnośniki, które znajdują się na innych witrynach? Skąd pozyskiwać linki mające wysoką wartość? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się poniżej. Zachęcamy nie tylko do lektury, ale również dyskusji w komentarzach.

Jednym z najbardziej istotnych czynników rankingowych są bez wątpienia linki do witryny. Wpływają one w znaczący sposób na nadawanie poszczególnym witrynom pozycji, jakie zajmują wśród wyników wyszukiwania. Wspomnianych czynników jest oczywiście mnóstwo. Nie da się jednak ukryć, że to liczba odnośników, a także ich jakość pełnią jedną z najważniejszych ról. Niektórzy uważają, że linki można porównać do głosów oddawanych przez inne witryny na daną stronę. Im więcej takich głosów, tym większe zaufanie będzie wzbudzał serwis…

Więcej dowiesz się u źródła >

Portale społecznościowe w kontekście SEO – Czy mają social media mają wpływ na pozycjonowanie?

Mają wpływ czy nie mają? To pytanie nurtuje wszystkich, którzy są zainteresowani podniesieniem pozycji swojej strony w wynikach Google’a. Jak to więc jest? Czy social media posiadają taką moc, aby podbić działania pozycjonerów? O tym przeczytacie w dzisiejszym artykule.

Chyba nigdy tak nie jest, jeśli chodzi o pozycjonowanie. Wiele czynników ma na nie wpływ, a algorytm Google’a z dnia na dzień potrafi nieźle namieszać w pozycjach. Tak samo jest z linkowaniem w social mediach. Raz mówi się, że nie ma zupełnie żadnej korelacji pomiędzy SEO a mediami społecznościowymi, a z kolei innego razu możemy zauważyć, że jednak jakieś powiązania występują…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK PROWADZIĆ FANPAGE? 10 ZŁOTYCH ZASAD, O KTÓRYCH MUSISZ PAMIĘTAĆ NA FACEBOOKU

Prowadząc własną firmę, zapewne marzysz o tym, by Twój biznes zyskał na popularności. Doskonałą przestrzenią do popularyzacji Twoich produktów lub usług oraz budowania stałej, silnej relacji z Klientami, są media społecznościowe, a w szczególności Facebook.

Tuż po tym, jak odpowiesz sobie na pytanie, czy Twoja firma powinna mieć fanpage na Facebooku, powinieneś zastanowić się, jak miałby on wyglądać, jaki cel chcesz osiągnąć dzięki jego funkcjonowaniu oraz zgodnie z jakimi zasadami powinieneś go prowadzić. W gąszczu facebookowych obwarowań i praw bardzo łatwo jest się zagubić, dlatego powinieneś poznać dziesięć kardynalnych reguł, którymi należy się kierować prowadząc fanpage marki na Facebooku…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA