Z ostatniej chwili
Google Adwords, planer słów kluczowych. Optymalizacja title. Google Maps, jak korzystać Jak promować stronę internetową Webinar i SEO

Google Adwords, planer słów kluczowych. Optymalizacja title. Google Maps, jak korzystać? Jak promować stronę internetową? Webinar i SEO

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Nowa wersja Planera Słów Kluczowych – co musisz wiedzieć?

Od kilku tygodni Google testowało nową wersję Keyword Plannera. Początkowo na kontach niektórych reklamodawców była dostępna mocno okrojona wersja, co rodziło obawy, że Google znacznie uprości to narzędzie, pozbawiając je wielu ważnych funkcjonalności. W ostatecznej wersji nowy Planer Słów Kluczowych został uproszczony, jednakże zawiera kilka nowych funkcji i w pewnym stopniu porządkuje dane, które w poprzedniej wersji były przedstawione w mało czytelny sposób (zwłaszcza dla początkującego użytkownika panelu Adwords).

Keyword Planner został dostosowany wizualnie do nowej wersji panelu Google Adwords, dzięki czemu wygląda jak jego integralna część. Po przejściu do Planera pojawiają się dwa osobne pola. Pierwsze z nich pozwoli nam znaleźć nowe słowa kluczowe po podaniu adresu strony docelowej lub przykładowych wyrażeń.

Więcej dowiesz się na: https://blog.verseo.pl

Piękny wzrost dzięki optymalizacji title – Case Study

Czynników rankingowych jest wiele lecz trudno zaprzeczyć, że nawet sam, prawidłowo dobrany i zoptymalizowany znacznik title, potrafi zdziałać cuda.

We wrześniu 2017 roku zerknąłem w monitor pewnej Blogerce, która poprosiła mnie o radę podczas redagowania opisu title dla nowego artykułu. Naturalnie aby się wypowiedzieć, przeglądnąłem cały artykuł i podczas udzielania rady, moją uwagę przykuło dodatkowo coś jeszcze większego.

Jak się okazało, wszystkie wpisy w danej sekcji miały ten sam charakter i posiadały pewien schemat jeżeli chodzi o układ informacji. Natomiast zostało to całkowicie pominięte w optymalizacji. Patrząc na schemat opisów title oraz samych artykułów, nawet bez sprawdzania wiedziałem, że odpowiedzi znajdujące się w treści, posiadają wiele wyszukiwań w organicznych wynikach Google i zaleciłem wdrożenie globalnej zmiany…

Więcej dowiesz się na: https://lukaszt.pl

Wskazówki miesiąca: Google Maps i nie tylko

Spotkania rodzinne cieszą, ale przygotowania kosztują nas wiele pracy i nerwów. Mapy Google pomogą nam w planowaniu, organizacji i utrwaleniu wspomnień.

Mapy Google są prawdopodobnie najczęściej używaną aplikacją kartograficzną na świecie. Ten darmowy serwis potrafi o wiele więcej niż tylko wskazać drogę z punktu A do punktu B. Umiejętnie używany pomoże nam odkryć ciekawe miejsca, zaoszczędzić na kosztach podróży albo poczuć się w nowym miejscu jak u siebie…

Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl


5 elementów dobrego briefu, czyli jak rozpocząć promocję swojej strony internetowej

Prowadzenie własnego biznesu internetowego to w dobie wszechobecnej konkurencji nie lada wyzwanie. Stworzenie strony internetowej to przecież nie wszystko, potencjalny klient musi się przecież o niej dowiedzieć. Aby przygotować dobry plan promocji witryny konieczny jest solidny brief. Powinien on odpowiadać na najważniejsze kwestie, które są strategiczne z punktu widzenia naszych planów. Decyzja o promowaniu strony to tylko początek. Pociąga to za sobą konieczność pomiarów prowadzonych działań, co pozwala na weryfikację ich skuteczności. Poznaj najistotniejsze elementy dobrego briefu.

Po pierwsze: cel

Niezależnie od tego czy twoja witryna to sklep internetowy czy tylko prosta strona informacyjna, musi realizować ona pewien cel. Podstawowym celem biznesowym jest oczywiście sprzedaż. A jak to się ma do marketingu? Celem działań marketingowych, mówiąc najprościej, jest wywieranie wpływu na potencjalnego klienta, by skorzystał z proponowanej mu oferty…

Więcej dowiesz się na: https://marketingdlaludzi.pl

Jak webinary wspierają działania SEO?

W ostatnich latach marketerzy musieli zmienić swoje podejście do SEO. Do niedawna, aby wypadać dobrze w rankingach wyszukiwania, wystarczyło umieścić kilka słów kluczowych na swojej stronie, a następnie zbudować bazę kierujących do niej linków.

Dziś sprawa jest nieco bardziej skomplikowana i wymaga znacznie większego nakładu pracy.

Obecnie, aby zająć wysokie miejsce w rankingach wyszukiwania, należy przywiązywać dużą uwagę do jakości prezentowanych na stronie treści, w tym do treści wideo. Na pierwszy rzut oka może to nie być oczywiste, ale webinary to doskonałe narzędzie, dzięki któremu możemy usprawnić nasze działania SEO oraz z łatwością budować linki kierujące na naszą stronę czy bloga.

Dlaczego? Odpowiedzią na pytanie jest znajomość aktualnych trendów w SEO…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Chcesz zyskać przewagę nad konkurencją? Zacznij analizować dane marketingowe!

Rozmowa z Pawłem Bilczyńskim, certyfikowanym trenerem Google AdWords, który opowiada o tym, jak zacząć analizę danych marketingowych i jak te działania mogą przełożyć się na sprzedaż produktów i usług. Rozmawia Magdalena Chmiel z Kava Studio.

Na jakie konkretne korzyści przełożyć się może analiza danych w marketingu? Jak przekonałby do niej Pan osoby, które stoją na straży stanowiska, że nie mają czasu na przetwarzanie danych?

To podejście, które często niestety obowiązuje w polskich firmach. Widać je zwłaszcza w tych przedsiębiorstwach, które mają już ugruntowaną pozycję rynkową, zdobytą w drodze naturalnego rozwoju, a nie planowanej ekspansji. W takich komfortowych warunkach firmom często brakuje motywacji na poświęcanie czasu i zasobów na analizę danych. Tymczasem to zaniechanie powoduje, że tracimy najlepszy czas na zajęcie się pracą z danymi, która może zapewnić przewagę konkurencyjną w sytuacji, kiedy będziemy jej pilnie potrzebowali…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl


Jakie fragmenty rozszerzone wdrożyć na swoim serwisie?

Fragmenty rozszerzone (z angielskiego rich snippets inaczej też określane jako dane strukturalne) stają się coraz ważniejszym czynnikiem optymalizacji serwisów internetowych. Dzięki temu wyszukiwarki szybciej analizują serwis, treści i wykorzystują je jako dodatkowa informacja wyświetlana w wyszukiwarce.

Implementacja fragmentów rozszerzonych nie jest łatwa z punktu widzenia programistycznego dla przeciętnego Kowalskiego. Dla skryptów sklepów internetowych istnieje szereg dodatkowych modułów, podobnie jak do popularnie stosowanych CMSów.

Najczęściej popełniane błędy

Do niedawna Google pozwalało na dowolną implementację fragmentów rozszerzonych i niejednokrotnie dochodziło do manipulacji celem uzyskania dodatkowych parametrów, wyświetlanych w wyszukiwarce Google…

Więcej dowiesz się na: https://seo.zgred.pl

Co to jest Inbound Marketing?

W szybko zmieniającym się świecie niezwykle istotnym elementem działań marketingowych jest dostosowywanie swoich działań do aktualnych zachowań klientów. Strategia zdobycia i utrzymania klienta musi być precyzyjnie dopasowana do jego oczekiwań. Agresywne kampanie, jakie jeszcze kilka lat temu były w natarciu, powoli odchodzą w niepamięć. Jednym z najnowszych sposobów i trendów w działaniach reklamowych jest Inbound marketing. Jest to jedna z form budowania trwałej relacji z klientem poprzez działania pozwalające mu samemu odnaleźć to, czego szuka.

Czym jest Inbound marketing?

Strategia Inbound marketingu, czyli tzw. marketingu przychodzącego, opiera się na takich działaniach, na które odbiorca wyraża zgodę. Dzięki temu możemy lepiej poznać klienta i skutecznie dopasować metody działań marketingowych do jego potrzeb. Innym aspektem Inbound marketingu, jest taki przekaz informacji, który pojawia się wtedy, gdy klient ich poszukuje…

Więcej dowiesz się na: https://www.widzialni.pl

Jak dbać o wizerunek firmy w internecie? – 7 wskazówek

Nie da się ukryć, że internet towarzyszy nam praktycznie każdego dnia. Mało tego – z pewnością dla wielu jest to element, bez którego trudno funkcjonować. Dlatego marki powinny dbać o wizerunek firmy w internecie, aby godnie oraz z dumą się prezentować. Spójrz, jak tego dokonać, trzymając się pewnych zasad.

Wizerunek firmy w internecie jest bardzo istotny pod kątem pozyskiwania nowych klientów oraz samego postrzegania marki. To, jak dana marka się prezentuje, może w dużej mierze wpłynąć na to, czy potencjalny klient zechce dokonać zakupu lub też skorzystać z usług właśnie tej firmy.

Tym bardziej że internet, jako medium, niesie za sobą ogrom możliwości, które mogą działać na korzyść, jak i na niekorzyść. Warto więc mądrze i dumnie prezentować markę.

Sprawdź więc, o czym należy pamiętać oraz co trzeba mieć na uwadze, aby nie tylko dbać o wizerunek, ale również go nie zepsuć, ponieważ cały trud może pójść na marne…

Więcej dowiesz się na: https://mobiletry.com

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA