Z ostatniej chwili

Jak rozmawiać z inwestorem? Skuteczny tekst reklamowy w AdWords. Google Analytics, zliczanie danych. Masowa analiza linków, Majestic. CTR linków

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak rozmawiać z inwestorem, czyli skuteczny pitch deck

Zgodnie z wynikami raportu „Polskie startupy 2017” opracowanego przez fundację Startup Poland, niemal 40 proc. młodych przedsiębiorców korzysta z finansowania zewnętrznego. Oznacza to długą kolejkę do potencjalnych inwestorów, którzy wyszukują najciekawsze pomysły na biznes podczas tzw. sesji pitchingowych. Jak stworzyć pitch deck, który otworzy nie tylko serca, ale przede wszystkim portfele naszych słuchaczy?

Młodzi przedsiębiorcy, którzy rozpoczynają swoją przygodę z budowaniem i rozwijaniem start-upu, nie posiadają zwykle wystarczającej liczby środków do sfinansowania swoich pomysłów. Dlatego też, wielu z nich dostrzega prędzej czy później potrzebę pozyskania inwestora. Najpopularniejszą okazją do zdobycia kapitału są sesje pitchingowe, czyli spotkania z potencjalnymi inwestorami. To właśnie podczas takich wydarzeń start-upowcy „mają swoje pięć minut”, by przekonać odbiorców do swojej historii opowiadanej w formie prezentacji, określanej jako pitch deck. Jak sprostać temu zadaniu?…

Czytaj więcej na: https://mambiznes.pl

5 sposobów na tekst reklamowy w AdWords

Reklamy AdWords w wyszukiwarce mają za zadanie przyciągnąć użytkowników na Twoją stronę internetową. Jak pozyskać internautę, który ma możliwość kliknięcia w wiele innych odnośników wyświetlających się koło naszej reklamy w wynikach wyszukiwania? Trzeba go zainteresować i poinformować o najważniejszych zaletach oferty już na poziomie reklamy.

Przy ograniczonej liczbie znaków do dyspozycji i konkurencji, która tak samo walczy o uwagę potencjalnego klienta, może to być trudne. Warto jednak wyjść poza utarty schemat reklam typu „Produkt X w atrakcyjnej cenie. Sprawdź!”, ponieważ mamy wtedy mniejszą szansę na zdobycie zainteresowania użytkownika.

Warto pamiętać, że dobry tekst reklamowy nie tylko przyciąga ruch na stronę, ale również pozytywnie wpływa na ocenę kampanii przez system AdWords…

Czytaj więcej na: https://www.artefakt.pl

Rozszerzenie Promocji – wykorzystaj nowe rozszerzenie AdWords

Od października możemy w Polsce w pełni korzystać z nowego rozszerzenia dostępnego w AdWords. Choć rozszerzenia w reklamach Google są tematem znanym, to omawiane dziś jest wyjątkowo ciekawe i spodziewam się, że będzie aktywnie przekładać się na wyniki uzyskiwane za pomocą tej formy promocji.

Jak wszystkie rozszerzenia reklam AdWords, tak i to daje szansę wyróżnić naszą reklamę na tle konkurencji. Wyróżniająca się reklama to większy ruch i lepsze wyniki jakościowe, a zatem finalnie niższe koszty reklam i ich wyższa skuteczność. Rozszerzenie Promocji skupia się na informowaniu potencjalnych klientów o dostępnych w ofercie wyprzedażach i promocjach…

Rozszerzenie Promocji – wykorzystaj nowe rozszerzenie AdWords

Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl

Czy Twój Google Analytics poprawnie zlicza dane? Sprawdź to.

Istnieje wiele sposób by sprawdzić poprawność zliczania danych przez Analytics. Mniej lub bardziej czasochłonnych czy zaawansowanych. Jednak nas interesują proste i przyjemne sposoby! Zobacz jak można wykorzystać raport Czas rzeczywisty, by sprawdzić prawidłowe podpięcie GA.

Jak szybko sprawdzić czy prowadzone  przez nas działania są faktycznie zliczane przez Analytics? Odpowiedź na to pytanie może wydać się oczywista jednak jak to w życiu bywa, to co oczywiste, często jest niezauważalne. Na pomoc może przyjść nam właśnie niedoceniany raport Czas rzeczywisty. To właśnie on pozwoli na szybkie przyjrzenie się mierzonym  informacjom…

Czytaj więcej na: http://semahead.pl

Masowa analiza linków za pomocą Majestic Bulk Backlink Checker na przykładzie domen 2-literowych

Za pomocą narzędzia Bulk Backlink Checker mamy możliwość wykonania analizy linków wielu domen jednocześnie. Dzięki temu możemy przykładowo szybko sprawdzić jakość portali, na których chcemy przeprowadzić kampanię content marketingową lub sprawdzić parametry linków kierujących do witryny wskazanych w Google Search Console.

Na podstawie listy domen 2-literowych z końcówką .pl zaprezentujemy jak zrobić taką analizę krok po kroku, na które parametry zwrócić należy szczególną uwagę oraz co może nas podczas takiej analizy zaskoczyć…

Czytaj więcej na: https://blog.majestic.com

Trendy w content marketingu

Prezentujemy kolejną analizę trendową przeprowadzoną przez zespół infuture. Raport poświęcony jest zwycięzcom nagród D&AD (Design and Art Direction), które zrzesza przedstawicieli branży kreatywnej, projektowej oraz reklamowej. Zespół infuture przyjrzał się kampaniom, które otrzymały złote srebrne lub brązowe ołówki pod kątem nagradzanego contentu.

Nadal widoczne było zaangażowanie społeczne marek — chęć walki z przejawami dyskryminacji czy zwracanie uwagi na współczesne problemy np. jakości powietrza — jak również ich zainteresowanie sztuką. Wśród rodzajów contentu nadal dominowało wideo, jednak wiele z nagrodzonych firm poszło dalej, tworząc wieloodcinkowe podcasty, immersyjne doświadczenia #mixedreality oraz angażujące użytkowników gry online.

Poniżej przedstawiamy dwa wybrane trendy (z przykładowymi case studies) w ramach analizowanego contentu…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Sposoby na zwiększenie CTR linków – 8 ogólnych zasad

Wpływanie na zwiększenie CTR linków jest możliwe. Należy tylko pamiętać o kilku prostych regułach, aby zamieszczane odnośniki budziły zaufanie odbiorców.

CTR (z ang. click through rate), czyli współczynnik klikalności. Procentowa wartość liczby kliknięć linku, do liczby jego wyświetleń. Czyli np. jeśli 100 użytkowników zobaczy Twoją stronę i 5 z nich kliknie link, to możemy stwierdzić, że CTR tego przycisku wynosi 5%.

Swego czasu napisaliśmy o tym, jak bezpośrednio zwiększyć klikalność w wynikach wyszukiwania. Wpis ten odnosił się do porad, dzięki którym uzyskamy większą liczbę kliknięć w wyszukiwarce

http://mobiletry.com/blog/sposoby-na-zwiekszenie-ctr-linkow

Czytaj więcej na: http://mobiletry.com

Jak dodać Messengera na stronę www?

Dziś krótko i treściwie. Zajmiemy się pytaniem, które regularnie pojawia się w grupach poświęconych mediom społecznościowym: jak dodać Messengera na stronę www.

Fanpage czy profil prywatny?

Ustaliliśmy już, że da się dodać Messengera do Twojej strony w roli czata online. Pytaniem kolejnym, które zawsze się wówczas pojawia, jest: czy mogę podpiąć w ten sposób wysyłanie wiadomości do prywatnego profilu? Tak, choć nie do końca.

Podłączenie wysyłania wiadomości przez Messengera bezpośrednio na fanpage jest proste – wystarczy skorzystać z odpowiedniej wtyczki, dzięki której czat pojawi się na Twojej stronie. Dzięki temu bez wychodzenia z Twojej witryny klient będzie mógł skontaktować się z Tobą w okienku czatu.

To dotyczy jednak jedynie stron na Facebooku. Jeśli chcesz podłączyć swój profil prywatny, trzeba zrobić to nieco inaczej…

Jak dodać Messengera na stronę www?

Czytaj więcej na: https://arturjablonski.com

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA