Z ostatniej chwili
Jak sprawdzić frazy do pozycjonowania Jak pisać bloga Jak zwiększyć widoczność strony Obsługa klientów w dobie pandemii – jak wykorzystać wideoczat
Jak sprawdzić frazy do pozycjonowania Jak pisać bloga Jak zwiększyć widoczność strony Obsługa klientów w dobie pandemii – jak wykorzystać wideoczat

Jak sprawdzić frazy do pozycjonowania? Jak pisać bloga? Jak zwiększyć widoczność strony? Obsługa klientów w dobie pandemii – jak wykorzystać wideoczat?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak sprawdzić frazy do pozycjonowania?

Wybór optymalnych fraz do pozycjonowania strony jest procesem skomplikowanym. Nie wystarczy wskazać kilku losowo wybranych wyrażeń – taka praktyka nie przyniesie zysków. Analiza słów kluczowych (czy to pod pozycjonowanie, czy pod kampanię linków sponsorowanych) powinna zostać przeprowadzona maksymalnie rzetelnie. Jak sprawdzić frazy do pozycjonowania? W poniższym artykule znajdziesz odpowiedź na to pytanie!

Pozycjonowanie – walka o kluczowe pozycje dla strony

Bitwa o wysokie pozycje w rankingu bezpłatnych wyników wyszukiwania jest coraz ostrzejsza. Przedsiębiorcy nieustannie rywalizują ze sobą o to, aby to właśnie ich strona znalazła się ponad konkurencją. Wysokie miejsce w rankingu to szansa na pozyskanie nowych klientów, wzrost rozpoznawalności marki w oczach odbiorców, a także realny wzrost dochodów. Chcąc pokonać przeciwników, warto wiedzieć, jak sprawdzić frazy do pozycjonowania

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak pisać bloga. Dobry tekst żeby utrzymać użytkownika na stronie i zachęcić do udostępniania

Więc nadszedł czas, żeby zacząć pisać posta. Mam świetną wiadomość:

Nie musisz zaczynać od zera, cierpieć z powodu blokady ani wpatrywać się w pusty, biały ekran. Zamiast tego użyj niesamowitych technik, którymi mam zamiar się z Tobą podzielić. A wtedy zobaczysz, że czytelnicy z chęcią będą spędzać czas na Twojej stronie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zwiększyć widoczność strony?

Celem wszystkich działań specjalistów SEO jest zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarkach oraz ruchu organicznego. Czym dokładnie jest widoczność, jak ją sprawdzić i poprawić? Wszystkiego dowiesz się z niniejszego artykułu.

Widoczność strony w wyszukiwarkach – co to jest?

Widoczność strony można określić jako:

  • liczbę słów w TOP3, TOP10 lub TOP50,
  • estymowany miesięczny ruch z naturalnych wyników wyszukiwania.

Widoczność w Google oznacza na jaką liczbę fraz kluczowych dana domena się wyświetla. Widoczność uwzględnia obecność witryny na dalekich pozycjach, więc nie koniecznie musi przenosić się na ruch organiczny.

Żeby dana podstrona wyświetlała się wysoko na dane słowa kluczowe zawsze najpierw pojawia się daleko, często poza pierwszą setką…

Więcej dowiesz się u źródła >

Obsługa klientów w dobie pandemii – jak wykorzystać wideoczat?

Ostatni okres pokazał, jak ważny jest kontakt pomiędzy ludźmi – zarówno w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Zakupy w Internecie zawsze kojarzyły się jako bezosobowe, a załatwianie spraw przez Internet – jako skomplikowane i trudniejsze niż podczas kontaktu osobistego. Czy istnieje zatem możliwość obsługi klienta w przestrzeni wirtualnej – prostej, intuicyjnej i mającej wszelkie zalety kontaktu osobistego?

Obsługa klientów w Internecie – główne problemy

Głównym problemem sfrustrowanych, staro- i nowo upieczonych internautów jest słaba obsługa klienta charakteryzująca się…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak podnieść wynik jakości słowa kluczowego?

Słowa kluczowe – z tym pojęciem zapewne spotkał się każdy, kto korzystał z pozycjonowania lub optymalizacji swojej strony internetowej. Wyrażenia kluczowe są także niezwykle istotne dla tworzenia reklam, których zadaniem jest dotarcie do odbiorcy zainteresowanego konkretnymi produktami bądź usługami. Jak podnieść wynik jakości słowa kluczowego? Jakim, nomen omen, kluczem, dobierać słowa kluczowe do strategii pozycjonowania i optymalizacji firmowego serwisu internetowego? Między innymi te zagadnienia poruszymy w poniższym tekście.

Słowa kluczowe – klucz do sukcesu w Internecie

Czy to możliwe, że jeden klucz będzie w stanie otworzyć wiele zamków? Okazuje się, że tak! Słowa kluczowe – to właśnie ich optymalny dobór, może okazać się fundamentem sukcesu, zarówno w kwestii pozycjonowania, optymalizacji serwisu internetowego, jak i w przypadku projektowania skutecznej kampanii linków sponsorowanych (np. Google Ads czy Facebook Ads)…

Więcej dowiesz się u źródła >

Marketing automation – wszystko, co musisz o nim wiedzieć

Marketing automation, inaczej automatyzacja marketingu nie jest żadnym novum – obecna jest na rynku marketingu internetowego już około dziesięć lat. Wciąż jednak wiele firm i wielu marketerów nie korzystało z jej dobrodziejstw. W tym artykule postaram się przybliżyć Wam, jak działa automatyzacja marketingu, w jakich biznesach się sprawdzi, czy jest dla każdego i jakie daje możliwości. Krótko przeanalizujemy również dostępne na rynku narzędzia i określimy, czego potrzebujemy, aby z sukcesem wdrożyć marketing automation.

Marketing automation – co to jest?

Marketing automation to prowadzenie działań marketingowych przy użyciu dedykowanego oprogramowania, które pozwala zbierać informacje o odbiorcach, analizować ich i klasyfikować, a następnie prowadzić do nich zautomatyzowaną komunikację w oparciu o przygotowane scenariusze marketingowe. Ma na celu oczywiście poprawę efektywności działań marketingowych: generowanie wyższej sprzedaży w sklepach internetowych, pozyskiwanie leadów w branżach usługowych, a także oszczędność czasu i lepsze alokowanie wysiłków zmierzających do zachęcenia klienta do zakupu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Więcej informacji na temat stron w wynikach wyszukiwania – nowa funkcja od Google

Google ogłosił, że wprowadza nową opcję, która pozwoli użytkownikom uzyskać więcej informacji o stronach internetowych wyświetlających się w wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że jeszcze przed kliknięciem, osoba szukająca konkretnych informacji, będzie mogła dowiedzieć się, czy znajdzie je w danej witrynie.

Co nowego w wyszukiwarce Google?

Nowa funkcjonalność polega na tym, że w prawym górnym rogu każdego wyniku na liście wyszukiwania, użytkownik może kliknąć trzy kropki i rozwinąć dodatkowe informacje na temat interesującej go strony. Poprzez wprowadzenie tej funkcji, Google daje możliwość sprawdzenia, czy dana witryna jest bezpieczna i czy można jej zaufać. W tym celu Google może na przykład wyświetlić informacje o tym, kiedy strona była po raz pierwszy zaindeksowana. Jeśli natomiast w module z dodatkowymi informacjami pojawią się treści pobrane ze strony, wyszukiwarka pokaże nam wyjaśnienie, co dokładnie przedstawiają lub poszerzy informacje, przytaczając ich kontekst. Za każdym razem użytkownikowi zostanie wyświetlony przycisk „Jak działa wyszukiwanie?”, co sprawia, że w razie wątpliwości, możemy dowiedzieć się, na podstawie jakich zasad zostały nam wyświetlone poszczególne informacje…

Więcej dowiesz się u źródła >

Rząd wprowadzi podatek od reklamy?

Jak donosi portal wPolityce.pl, rząd w najbliższym czasie zamierza rozpocząć pracę nad nowym projektem ustawy, która wprowadzałaby podatek na pokrycie wydatków związanych w pandemią. Pieniądze miałyby pochodzić z tzw. „składki solidarnościowej” naliczanej od przychodów z reklam.

Choć na tę chwilę projekt nowej ustawy nie został jeszcze wpisany w wykaz prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów, to już wkrótce ma się tam znaleźć – ustalił portal wPolityce.pl. Natomiast już w marcu w Sejmie miałyby ruszyć prace nad nowym podatkiem…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Czy pozycjonowanie dalej ma sens SEO przepisem na sukces! Skąd brać tematy na bloga firmowego Mapa witryny – czym jest

Czy pozycjonowanie dalej ma sens? SEO przepisem na sukces! Skąd brać tematy na bloga firmowego? Mapa witryny – czym jest

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Czy pozycjonowanie dalej ma sens? Nie. Takie pozycjonowanie stron, …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA