Gdy wszyscy krzyczą, warto pomilczeć, czyli jak wykorzystać „brak” w komunikacji marketingowej
W komunikacji marketingowej opowieść o produkcie czy marce w kontekście potrzeb konsumenta powinna m.in. uwzględniać twarde dowody lub przynajmniej zaskakiwać. W przypadku tego pierwszego, najczęściej mamy do czynienia z przekazami reportażowymi, dosłownymi.
Przy tym drugim, z pewnością można się bardziej pobawić formą, czego przykładem mogą być poniższe kreacje. Tym co łączy je wszystkie jest stosowanie „figury braku”. Na pewno z filozoficznej perspektywy można by szukać wielu uzasadnień, ale gdy komunikat musi być odebrany bez wysokich kompetencji, nie trzeba tego robić. Jak zatem mówić o czymś przez nieobecność, pominięcie lub niewidoczność?…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
Kto najczęściej klika w reklamy w sieci?
Jaka grupa wiekowa najczęściej interesuje się reklamami online? Starsi czy młodsi użytkownicy są mniej odporni na tego typu komunikaty? Najnowszy raport Gemius udziela odpowiedzi na te pytania.
Reklamodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej emitują w internecie ogromne ilości treści promocyjnych. W najnowszym raporcie gemiusAMonitor zaprezentowano dane na temat takich krajów jak Polska, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Mołdawia, Rumunia, Słowacja, Turcja, Ukraina oraz Węgry i sprawdzono, komu najczęściej wyświetlają się reklamy online i kto w nie klika. Pozwoliło to na wyciągnięcie kilku istotnych wniosków. Jakich?…
https://socialpress.pl/2017/10/kto-najczesciej-klika-w-reklamy-w-sieci/
Czytaj więcej na: https://socialpress.pl
10 powodów, dla których naprawdę potrzebujesz narzędzia do analizowania linków
„Czy potrzebne mi jest narzędzie do analizowania linków, takie jak Majestic?“ E-mail o takim temacie otrzymałem od kogoś, kto właśnie zapisał się na kurs wideo Get up to Speed with Majestic. Co jakiś czas ktoś zadaje mi to pytanie i moją natychmiastową reakcją jest zwykle odpowiedź: „Oczywiście, że tak!“.
Ale tym razem zastanowiłem się, czy moja odpowiedź była naprawdę tak oczywista, jak mogłaby sugerować taka odpowiedź. Zastanowiłem się i postanowiłem lepiej przemyśleć tę sprawę.
Przygotowałem wstępną listę 10 powodów, uznając, że owa lista może pomóc na dwa sposoby:
• po pierwsze, ludziom, którzy zastanawiają się nad wykupieniem subskrypcji,
• a po drugie, ludziom, którzy już wykupili subskrypcję i teraz zastanawiają się, czy w odpowiednim stopniu wykorzystują to narzędzie.
Oto mój osobisty wybór powodów, dla których naprawdę potrzebujecie narzędzia do analizy linków (jestem pewien, że inni będą mieli jeszcze jakieś pomysły, dlatego proszę o dodanie ich w komentarzach poniżej)…
Czytaj więcej na: https://blog.majestic.com
Na co zwracać uwagę przy wyborze dostawcy Internetu
Wybór dostawcy Internetu to dla wielu osób jedna z najważniejszych decyzji, które podejmuje się w gospodarstwie domowym. Zobaczcie, jak zrobić to mądrze i na co zwracać uwagę.
Od wyboru dostawcy Internetu i oferty, którą może nam zaoferować wiele zależy. Czy tego chcemy, czy nie wszyscy żyjemy w świecie, gdzie coraz więcej usług dostępnych jest przez Internet, czyli w praktyce z domowej kanapy czy fotela. Od łącza Internetowego jakim dysponujemy zależeć będzie więc komfort korzystania z możliwości jakie daje nam najnowsza technologia…
Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl
DOMENY NTLD A KWESTIA SEO
Jednym z najczęściej wpisywanych pytań o domeny ntld w wyszukiwarce Google jest to czy nazwa takiej domeny wpływa na SEO. W tym artykule wyjaśnimy, jak nowe końcówki wpływają na pozycję strony WWW w wyszukiwarce i dlaczego warto z nich skorzystać w budowaniu marki.
Specjaliści od e-marketingu i właściciele stron internetowych martwią się często tym, jak nowe rozszerzenia domen wpływają na SEO i czy Google zmienia swój algorytm wyszukiwania, by sprzyjać stronom internetowym z nowymi rozszerzeniami. Na swoim blogu Google odniósł się do tych wątpliwości stwierdzając, że “Nasze systemy traktują nowe domeny najwyższego poziomu jak inne gTLD (takie jak .com lub .org). Słowa kluczowe w domenie najwyższego poziomu nie dają żadnej przewagi czy też straty w wyszukiwaniu.”…
https://blog.home.pl/2017/10/domeny-ntld-a-kwestia-seo/
Czytaj więcej na: https://blog.home.pl
Czy CSR się opłaca?
CSR z roku na rok wdraża coraz więcej firm w Polsce. Najwyraźniej, obok zysków, to świat wartości staje się tym, co uznaje się za „sexy”. Choć mogą to być tylko pozory, bowiem – jak wierzą osoby na kierowniczych stanowiskach – CSR wpływa na wzrost dochodów firmy.
Czy jednak świadome marki robią to jedynie dla zwiększania sprzedaży, czy może jest to element najskuteczniejszych działań wizerunkowych? A jeśli tak – to czy CSR rzeczywiście się opłaca?
Czym właściwie jest CSR?
To pojęcie jest niezwykle szerokie; odnosi się bowiem do wartości, społeczeństwa, środowiska oraz relacji międzyludzkich. W niektórych przypadkach może być mylone lub przenikać się z Employer Brandingiem (np. firma Apple zapewnia urlopy wychowawcze pracownikom-ojcom) i PR-em (tutaj może znaleźć się każda działalność firmy, którą można się pochwalić). Najkrócej rzecz ujmując, CSR to idea dobrowolnego działania na rzecz społeczeństwa i środowiska. To element zarządzania, za którym idzie idea czy kultura organizacyjna firmy…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl