Z ostatniej chwili
Jak wypozycjonować swoją stronę samemu Efekty pozycjonowania, jak je sprawdzić Jak poprawić wyniki SEO bez dodatkowego budżetu
Jak wypozycjonować swoją stronę samemu Efekty pozycjonowania, jak je sprawdzić Jak poprawić wyniki SEO bez dodatkowego budżetu

Jak wypozycjonować swoją stronę samemu? Efekty pozycjonowania, jak je sprawdzić? Jak poprawić wyniki SEO bez dodatkowego budżetu

Jak wypozycjonować swoją stronę samemu – przypadek strony z usługami

O wysoką pozycję w wyszukiwarce Google zabiega każda firma bez względu na swoją wielkość czy branżę, którą działa. Wiele firm w zakresie pozycjonowania decyduje się zaufać specjalistom – agencjom SEO lub freelancerom z dużym doświadczeniem. Są jednak i tacy, którzy chcą stronę wypozycjonować samodzielnie. Kiedy warto się na to zdecydować? Jak wypozycjonować stronę www z usługami krok po kroku?

Kiedy warto pozycjonować stronę samodzielnie?

Pozycjonowanie strony internetowej nie jest łatwym zadaniem. Wymaga stałego monitorowania i analizowania prowadzonych działań, a także dostosowania się do zmieniających się algorytmów Google. Trudność tego zadania sprawia, że wiele firm (nawet tych mikro) decyduje się na współpracę z agencjami SEO. Są jednak i tacy śmiałkowie, którzy swoją stronę chcą wypozycjonować samodzielnie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Efekty pozycjonowania, jak je sprawdzić?

Każdy właściciel strony czy sklepu internetowego chce, aby jego witryna wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania na najważniejsze słowa kluczowe. Z tego względu decyduje się oddać swoją witrynę pod opiekę agencji lub freelancera zajmującego się pozycjonowaniem.

Bardzo często okazuje się, że efekty uzyskiwane w trakcie działań SEO są trudne do zweryfikowania. Czy istnieje sposób, który pozwala samodzielnie sprawdzić czy usługa SEO przynosi faktyczne korzyści i przynosi dodatkowy ruch na stronę?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak poprawić wyniki SEO bez dodatkowego budżetu na content?

Wartościowy content to obok linków zewnętrznych oraz kwestii technicznych najważniejszy element SEO. Publikowanie unikalnych treści na swojej stronie np. opisów produktów, tekstów na strony kategorii czy artykułów blogowych to duży plus przy budowaniu pozycji domeny w wynikach wyszukiwania Google.

A co, jeśli nasz budżet nie jest tak duży, aby tworzyć nowe artykuły? W zależności od tego, czy do tej pory tworzyliśmy treść na stronę, możemy skupić się na różnych działaniach, bez potrzeby alokowania dodatkowych  środków.

W artykule przedstawię inne sposoby na poprawę ruchu SEO, w przypadku, gdy nie tworzymy dodatkowego contentu…

Więcej dowiesz się u źródła >

FAQ a SEO, czyli jak sekcja FAQ wpływa na pozycjonowanie Twojej strony internetowej?

Posiadanie na stronie sekcji FAQ dla wielu firm oznacza ogromną oszczędność czasu. Okazuje się, że to nie jedyna zaleta FAQ. Jak „najczęściej zadawane pytania” wpływają na SEO witryny? Czy dział FAQ może poprawić efektywność sprzedaży? Sprawdź nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat FAQ a SEO!

Sekcja FAQ – co to takiego?

Zanim przejdziemy do wpływu FAQ na SEO strony internetowej, warto zacząć od tego, czym jest sekcja FAQ

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie strony firmowej – od czego zacząć?

Osoby szukające informacji w sieci nie traktują wyników naturalnych jako reklamy, tylko odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Dlatego jeśli zadbasz o wysokie pozycje na najważniejsze frazy kluczowe dla Twojej firmy – możesz pozyskać cenny ruch, który zamieni się w klientów. Jeśli chcesz zaistnieć w Google – musisz skupić się na pozycjonowaniu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego warto teraz postawić na lokalne SEO?

Pozycjonowanie lokalne jest procesem optymalizacji strony www lub sklepu internetowego w taki sposób, aby przyciągały one jak najwięcej zainteresowanych użytkowników w danej lokalizacji. Twoja działalność skupia się głównie na rynku lokalnym? Świadczysz usługi z dojazdem do klienta? Koniecznie weź je pod uwagę! Przeczytaj, co zyskasz, inwestując w pozycjonowanie lokalne i od czego zacząć jego wdrażanie.

Czym jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne to zbiór działań, które mają na celu wypromowanie strony www na jak najwyższe pozycje w organicznych wyszukiwaniach dla zapytań lokalnych. Sprawdza się ono zarówno w przypadku małych firm, jak salony fryzjerskie czy warsztaty, jak również w przypadku większych przedsiębiorstw, których obszar działania obejmuje poszczególne miasta…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co to jest marketing szeptany i jak należy go używać?

Być może każdy z nas kojarzy sytuacje, kiedy ktoś nam coś poleca. A nawet czasami to my sami jesteśmy częścią tego całego procesu, nawet o tym nie wiedząc i sami polecamy coś swoim bliskim i znajomym. Takie działanie nazywa się inaczej marketingiem szeptanym. Co to jest i jak należy tego używać? Już wyjaśniam.

Marketing szeptany – co to w ogóle jest?

Marketing szeptany (z ang. Buzz marketing) to jedne z najpopularniejszych narzędzi marketingowych, wykorzystanych do rozprzestrzeniania informacji na temat danych produktów. Można powiedzieć, że jest to jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych w sieci. Wszystko opiera się na popularyzowaniu marki i wchodzących w jej skład produktów lub usług…

Więcej dowiesz się u źródła >

Grupa docelowa w procesach SEO – persona marketingowa

Twój budżet marketingowy jest na wysokim poziomie. Tworzysz ciekawe i atrakcyjne treści. Stawiasz na wysokiej jakości grafiki. Reklamujesz, edukujesz, informujesz. Regularność w social mediach to twoje drugie imię. Mimo to konwersje nadal nie są na dobrym poziomie. Przyczyną może być posiadanie tylko ogólnej grupy docelowej, a nie person marketingowych. Dziś na persony marketingowe popatrzymy nie tylko pod kątem ich tworzenia, ale i przydatności w procesach marketingowych i działaniach SEO.

Persona marketingowa – z czym to się je?

O personach w marketingu mówi się bardzo wiele, nie wszyscy jednak wiedzą, czym one są. Personę marketingową zdefiniować można na różne sposoby. Najprościej mówiąc, jest to typ/profil klienta, który reprezentuje większą część określonej grupy. Persona posiada swoje własne, indywidualne cechy, zachowania, wartości – to nimi kieruje się przy wyborze produktu lub usługi. Tzw. buyer persony (inaczej persony marketingowe) są postaciami fikcyjnymi, ale posiadają cechy prawdziwych klientów. Ich zadaniem jest ułatwienie pracy działom marketingu, komunikacji i sprzedaży. Dzięki nim możliwe jest zaprojektowanie ścieżki komunikacji dla poszczególnej grupy odbiorców…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego migrację pozycjonowanej strony trzeba przeprowadzić kompleksowo?

Przeniesienie serwisu internetowego na nowy silnik często spowodowane jest brakiem konkretnych funkcjonalności w starym systemie. Chociaż chęci są dobre, niepoprawnie przeprowadzona migracja może być przyczyną kompletnej klęski dla widoczności serwisu w wynikach organicznych Google. W poniższym artykule odpowiem, jak przeprowadzić migrację serwisu, aby uniknąć najczęstszych błędów, które mogą wpłynąć negatywnie na ruch i konwersję.

Przygotowania do migracji

Ostatnie strony wyników w Google wypełnione są serwisami, których właściciele mieli dobre zamiary, ale w trakcie migracji zapomnieli o SEO lub o zamiarze migracji poinformowali pozycjonera po dokonaniu przeniesienia na nowy silnik…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?

Współczynnik odrzuceń wydaje się zmorą wszystkich blogerów, właścicieli sklepów internetowych czy serwisów oferujących usługi. Najprościej mówiąc, oznacza on, że potencjalny klient opuszcza witrynę… i idzie do konkurencji?  Co właściwie dokładnie oznacza współczynnik odrzuceń i czy na pewno jest on niekorzystny dla strony? Jak sobie z nim poradzić i ile wynosi ten idealny?

Czym jest współczynnik odrzuceń?

Współczynnik odrzuceń znany też jako bounce rate mówi o tym, jakie działania i zachowania podejmują Internauci na danej stronie (podstronie www). Bounce rate interesuje przede wszystkim, jaki odsetek użytkowników opuszcza podstronę bez wykonania żadnej akcji np. przejścia na kartę produktu, na bloga, do kolejnego artykułu. Współczynnik odrzuceń wylicza się zarówno dla całej witryny, jak i jej poszczególnych podstron…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA