Z ostatniej chwili

Jakie reklamy klikane są najczęściej? Dobra strona zapleczowa. Mowa naszego ciała. Promujemy firmę lokalnie – Google post. Domeny za granicą

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

W jakie reklamy klikamy najczęściej?

Europejscy internauci najczęściej klikają w reklamy promujące produkty spożywcze i kosmetyczne. W Polsce, Czechach, Chorwacji i Mołdawii reklamy jedzenia i napojów zajęły pierwsze miejsce pod względem klikalności wśród wszystkich analizowanych branż. W 9 spośród 13 analizowanych rynków znalazły się w top3. Wysokie wskaźniki klikalności odnotowały również reklamy promujące kosmetyki – branża kosmetyczna zajęła miejsce w top3 na 7 badanych rynkach.

Najmniejszą interakcją ze strony internautów cieszyły się reklamy promujące elektronikę, wyposażenie domu i ogrodu oraz sport i turystykę. Reklamy szeroko rozumianych sprzętów domowych uzyskały najniższy wskaźnik kliknięć spośród wszystkich badanych branż w 6 na 13 krajów (w Bułgarii, Polsce, Estonii, na Węgrzech, Litwie, Ukrainie)…

Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com

Jak zrobić dobrą tematyczną stronę zapleczową?

W ostatnim czasie strony zapleczowe cieszą się gorszą niż niegdyś opinią. Coraz częściej rozpowszechniany jest pogląd, że strony zapleczowe są nieopłacalne, z uwagi na ceny domeny, hostingu, podlinkowania, obsługi czy tekstów. Negatywny stosunek do tworzenia stron zapleczowych wywodzi się z czasów, kiedy wysoką pozycję w wyszukiwarce Google można było osiągnąć dzięki jak największej ilości linków i słów kluczowych.

Zaplecza były nasycone frazami, które chciano pozycjonować, nie dbając o merytoryczną stronę tekstu. Budowa zaplecza była ukierunkowana tylko i wyłącznie na indeksujące roboty Google, a nie prawdziwych, żywych czytelników. Nieustannie zmieniająca się polityka Google wymusiła odwrócenie tego trendu.

Czym jest zaplecze?

Strona zapleczowa to inaczej strony internetowe, które wspierają pozycjonowanie. Na zaplecze wstawiane są linki do strony, która ma być jak najwyżej wypozycjonowana. Zaplecze strony internetowej musi posiadać indywidualny adres IP oraz różnorakie domeny. Obecnie nadmierne linkowanie w zbudowanym zapleczu negatywnie wpływa na proces pozycjonowania strony. Poprzez zaplecze nie należy tworzyć tzw. Systemu Wymiany Linków. Aktualny algorytm Google nadmierne linkowanie na zapleczu oceni jako niskiej jakości, przez co pozycja strony będzie spadać…

Czytaj więcej na: https://seo.ltb.pl

Co mówi nasze ciało?

Temat, który został poruszony w tym tekście być może zainteresuje jedynie odbiorców, którzy z wystąpieniami publicznymi mają do czynienia na co dzień, wszakże, nie każdy ma tyle wolnego czasu aby zagłębiać się w co jeden to ciekawszy temat.

Niemniej jednak ten temat tyczy się wielu branż w tym również marketingowej. Poruszany w wielu książkach, filmach i badaniach temat mowy ciała to dla wielu osób na świecie główne źródło dochodu, dla innych z kolei temat ciekawostka. Jednak jedno jest pewne – dotyczy nas wszystkich.

Występujesz publicznie?

Myślę, że nie zdajemy sobie sprawy z tego, że na dobrą sprawę robimy to bardzo często. Jadąc tramwajem na zajęcia, metrem do pracy czy czymkolwiek innym w innym celu, mamy do czynienia z ludźmi, którzy jadą w tę samą stronę, ba! Może nawet w to samo miejsce. Innymi słowy, jesteśmy otoczeni ludźmi, z którymi to rzadziej lub częściej wchodzimy w pewne interakcję…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Google post – nowa funkcja do promocji firm lokalnych

Posiadasz małą lub średnią firmę i chcesz dotrzeć do Twoich lokalnych odbiorców? Google właśnie wprowadziło bezpłatną usługę Google post, dzięki której bezpośrednio w wyszukiwarce poinformujesz swoich klientów o promocjach, produktach i wydarzeniach związanych z Twoją firmą. Jeśli chcesz dowiedzieć się na czym polega usługa Google posts, jak z niej skorzystać oraz co możesz dzięki temu zyskać, przeczytaj artykuł i wykorzystaj posty w swojej firmie!

Co to jest Google post?

Google post – po polsku posty Google lub wpisy Google to usługa umożliwiająca publikację krótkich postów zawierających tekst oraz zdjęcie bezpośrednio w wizytówce Gogole Moja Firma, wyświetlających się w wyszukiwarce oraz mapach Google. Nowa funkcja dedykowana jest przede wszystkim małym i średnim firmom, nie posiadającym swoich stron internetowych, ale z powodzeniem może być również wykorzystana przez duże firmy…

Czytaj więcej na: https://www.eactive.pl

W jakie domeny inwestuje się za granicą?

Nowe końcówki, alternatywne rozszerzenia, znaki diakrytyczne w nazwie. Istnieje wiele nisz i sposobów na domenowy biznes. W co inwestuje się za granicą, krótki przegląd informacji.

Inwestycje w domeny, co się opłaca?

Nisze w domainingu pojawiają się i znikają częściej niż w innych branżach na świecie. Rynek domen internetowych jest bardzo wrażliwy, a przez co bardziej interesujący dla ludzi lubiących częste zmiany. W pewnej wypowiedzi Raymond Hackney na stronie thedomains.com zadał ważne pytanie dotyczące wyborów i aktualnych celów domeniarzy…

Czytaj więcej na: https://piestrzynski.pl

Kampanie AdWords dla deweloperów, cz.2

W pierwszej części mojego artykułu opisałam sposób, w jaki należy zbudować oraz zaplanować kampanie AdWords, aby przyczyniły się one do realizacji planu sprzedaży mieszkań. Odpowiednie kierowanie reklam, budżet czy też struktura konta to istotne elementy, które wpływają na efektywność działań. Następnym krokiem są komunikaty reklamowe, którym dedykowany jest artykuł.

Analizuj, bo konkurencja nie śpi!

Bez zagłębienia się w oferty konkurencji ani rusz! Dlatego też rozpocznij od analizy oraz porównania takich elementów jak:

– na jakim etapie budowy są pozostałe inwestycje,
– jakie mieszkania znajdują się w ofercie,
– jak kształtują się ceny mieszkań,
– do kogo kierują skierowana jest oferta,
– jaki atutami lokalizacji komunikują,
– jakie udogodnienia gwarantują,
– czy mają oferty specjalne…

Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl

Koszt konwersji, który nie zawsze znaczy tyle samo

Jedną z firm pozyskanie klienta kosztowało aż 1000 złotych, a drugą tylko 2 złote. Czyja konwersja jest bardziej opłacalna?

Choć na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się oczywiste, to przy tak szczątkowych informacji nie jesteśmy w stanie tego jednoznacznie stwierdzić.

Nie zawsze tańsza konwersja, to lepsza konwersja. Okej, możemy pozyskać lead za kilkadziesiąt groszy, który potem zamieni się w stałego, regularnie zasilającego nasze konto, klienta, ale jednocześnie możemy mieć bardzo niski zysk ze sprzedawanych produktów. Marża może w zasadzie zadecydować, że nawet mimo niskiego kosztu za pozyskanie transakcji, w ostatecznym rozrachunku będziemy na minus…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA