Linki wewnętrzne i zewnętrzne w ocenie Google
Określając wartość linków, Google stosuje kalkulacje oparte na zupełnie odrębnych formułach dla linków wewnętrznych i zewnętrznych – potwierdził kilka dni temu John Mueller. Mueller, jeden z rzeczników wyszukiwarki, odniósł się do pytania zadanego przez użytkownika Twittera.
„Cześć @JohnMu czy są różnice w formułach obliczenia wyniku/siły wewnętrznych i zewnętrznych (linków)?”
Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl
Jak pozyskaliśmy ponad 200 nowych użytkowników na stronę tezeusz.pl dzięki content marketingowi?
Dla naszego klienta w ramach usługi pozycjonowania, nasi specjaliści z działu promocji contentu zaplanowali i przeprowadzili publikację i promocję tekstu sponsorowanego na powiązanym tematycznie portalu. Dzięki tym działaniom pozyskaliśmy między innymi 200 nowych użytkowników na stronę tezeusz.pl. Przeczytaj case study i poznaj więcej uzyskanych efektów dzięki przeprowadzonej akcji!
Cel i plan publikacji
Tezeusz.pl to jeden z największych internetowych antykwariatów w Polsce, oferujący książki używane i antykwaryczne. Ich specjalnością są przede wszystkim książki naukowe, popularno – naukowe oraz profesjonalne. To, co wyróżnia ich działalność jest fakt, iż są również księgarnią internetową posiadającą aktualne nowości pojawiające się na rynku wydawniczym, a ich klienci mają wybór między książkami nowymi a używanymi…
Czytaj więcej na: https://www.eactive.pl
Google AdWords czy reklama na Facebooku – porównanie
W jednym z ostatnich artykułów omówione zostały najważniejsze różnice oraz wady i zalety pozycjonowania i linków sponsorowanych w kwestii reklamowania swoich usług czy produktów. Aby poznać odpowiedź na pytania, który sposób reklamowania wybrać, zachęcamy do lektury wspomnianego tekstu, dziś natomiast chcielibyśmy przeprowadzić podobne porównanie, sprawdzając która metoda promocji jest lepsza – Google AdWords czy reklama na Facebooku. Jakie są mocne i słabe strony tych usług oraz w jakich sytuacjach dany sposób reklamy sprawdza się lepiej?
Google AdWords, czyli linki sponsorowane
O usłudze reklamowej firmy Google, a więc płatnych wynikach wyszukiwania, pisaliśmy już przy okazji poprzedniego porównania. Dzięki linkom sponsorowanym możemy bardzo łatwo umieścić odnośnik do firmy lub sklepu internetowego na najwyższej pozycji w wyszukiwarce, co znacznie zwiększa jego widoczność, a co za tym idzie – użytkownicy chętniej w niego klikną…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl
Kolory w marketingu internetowym
Kiedyś mężczyzna musiał tylko skalpować mamuty, uczestniczyć w wyprawach krzyżowych, gasić lont rosyjskiej armaty swoją czapką lub wydobywać węgiel i złoto gołymi rękami w prymitywnych kopalniach. Dziś facet musi znać się jeszcze na kolorach.
Walec równouprawnienia równa z ziemią kolejne, wspominane z łezką w oku, stereotypy. I nie zmienią tego nawet lumberseksualne brody. Panowie, powiedzmy to sobie szczerze, z biegiem czasu padają kolejne bastiony męskości. Dość powiedzieć, że coraz więcej z nas odróżnia liliowy, pistacjowy i amarantowy od indygo, antracytowego czy rubinowego. No dobrze, z tym amarantem to może nieco przesadziłem, ale prawda jest taka, że kolory przestały być dla facetów tematem tabu. Szczególnie dla tych, którzy zawodowo zajmują się marketingiem…
Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl
Big Data w biznesie – nowe możliwości analizy danych o kliencie
Big Data jako kompleks zagadnień informatycznych stanowi jedno z najważniejszych wyzwań współczesnego świata cyfrowego. W obecnych czasach, przy ciągłym napływie dużej ilości informacji pochodzących z różnych źródeł, a zatem o różnej charakterystyce, wymaga się wprowadzenia nowych technik analizy danych oraz rozwiązań technologicznych. W szczególności Big Data wymaga stosowania równoległego przetwarzania danych oraz odejścia od klasycznego schematu przechowywania danych.
Prawidłowa interpretacja danych odgrywa kluczową rolę w przedsiębiorstwach, a także znaczącą rolę w gospodarce krajowej, światowej i również społecznej. W przypadku zarządzania większa dostępność danych to dokładniejsza analiza i lepsze decyzje prowadzące do większej wydajności operacyjnej, obniżenia kosztów i zmniejszenia ryzyka. Big Data okazuje się dziś nie tylko kluczem do biznesowego sukcesu, ale jest przede wszystkim: kluczem do przeżycia w tym biznesie. Prędzej niż później każda firma, chcąca liczyć się na rynku, stanie przed koniecznością wejścia na cyfrową ścieżkę danych. Nie mam wątpliwości, że to właśnie dynamika rynku Big Data stanie się głównym motorem do działań dla wielu polskich firm. Priorytetem dla rodzimego biznesu powinno stać się nie tylko wdrożenie nowych narzędzi do analityki danych, lecz także monetyzacja danych już zgromadzonych przez przedsiębiorstwa…
Czytaj więcej na: http://di.com.pl
Strony docelowe – nowość Google AdWords
Strona docelowa w reklamie Google AdWords to jedna ze składowych tzw. Wyniku Jakości reklamy. Bez dobrej strony docelowej, zapomnijmy o dobrze działającej reklamie, dlatego programiści Google zaoferowali nam pomoc w postaci nowej zakładki – Strony Docelowe.
Wprowadzenie zakładki „Strony docelowe” ogłoszono już podczas konferencji Google Marketing Next, ale dopiero od kilku dni pojawiła się w nowej wersji AdWords. Na tej stronie możesz sprawdzić, które adresy URL na Twoim koncie są dostosowane do urządzeń mobilnych, które generują najwięcej sprzedaży, a które mogą wymagać poprawy…
Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl
Jak przeprowadzić audyt SEO krok po kroku? Od samodzielnej optymalizacji po wsparcie eksperta seo
Audyt SEO to istotny element dbania o widoczność w wynikach organicznych w Google. Bez niego można nie dostrzec istotnych błędów w obrębie witryny i pominąć ważne obszary wymagające optymalizacji. Zobacz, co możesz zrobić samodzielnie, aby zweryfikować widoczność swojej witryny w wyszukiwarce.
Z artykułu nauczysz się:
Jak sprawdzić widoczność strony w Google?
Jakimi narzędziami posługiwać się podczas podstawowego audytu?
Jak wspomóc indeksowanie witryny?
Jak sprawdzić, na jakie frazy pojawia się witryna w wyszukiwarce?
Dlaczego należy prowadzić audyty SEO?
Audyt pod kątem Google
zacznij od… Google
Swój audyt rozpocznij od wizyty w wyszukiwarce Google. Jeśli po wpisaniu do wyszukiwarki nazwy swojej domeny bądź marki strona będzie pierwsza na liście, jest dobrze. Wyniki, które prezentuje wyszukiwarka, są personalizowane pod kątem Twojego zachowania czy lokalizacji…
Czytaj więcej na: https://takaoto.pro
Digital Single Market – prawdziwe urzeczywistnienie idei Wspólnot Europejskich?
Od początku procesu integracji europejskiej głównym jej filarem było znoszenie barier w wymianie ekonomicznej i wiązanie ze sobą gospodarek państw członkowskich. Zaczęło się od węgla i stali, lecz Wspólnoty szybko poszerzyły zakres współpracy. Współcześnie rynek wewnętrzny UE opiera o się cztery zasady swobodnego przepływu: towarów, osób, usług i kapitału.
Wraz ze znacznym postępem i wzrostem znaczenia digitalizacji, Komisja Europejska planuje stworzenie ram integracji również w tym obszarze, z gwarancją poszanowania dla czterech swobód. Tym samym Digital Single Market (DSM) w swoim założeniu ma być realizacją podstawowej idei UE.
Digital Single Market – początek
O strategii DSM zaczęło się mówić pod koniec 2014 roku. Według pomysłodawców, jest to krok konieczny i poniekąd przenoszący integrację europejską do sieci. W maju 2015 r. opublikowany został plan strategii opartej o trzy główne założenia i cele: zwiększenie dostępności do cyfrowych dóbr i usług na obszarze UE, polepszanie warunków do rozwoju i innowacji w usługach oferowanych przez sieć, wzrost europejskiej e-gospodarki. Przy czym również kilka głównych przyczyn mówiących o potrzebie wdrożenia DSM…
Czytaj więcej na: http://di.com.pl