Jak możesz wykorzystać Majestic w działaniach marketingowych z zakresu influencer marketing Część druga
Kontynuując pierwszą część “Jak możesz wykorzystywać Majestic w działaniach marketingowych z zakresu influencer marketing“, teraz przeanalizuję, w jaki sposób przepływ zaufania Twittera Ann wypada w porównaniu z innymi influencerami z jej dziedziny, a także z wykorzystam BuzzSumo, aby dowiedzieć się, jakie popularne wpisy na blogach linkują do jej bloga.
Podobnie jak w pierwszej części tego postu, w którym stworzyłem Kampanię obejmującą blog Ann i innych influencerów, teraz utworzyłem kampanię obejmującą konta Twitter tych influencerów. Podczas tworzenia tej Kampanii, gdy została opublikowana pierwsza część tego bloga, możesz zobaczyć, jak jej wskaźniki przepływu, linki zwrotne i domeny odsyłające wzrastały lub spadały w czasie.
Nowa funkcja programu Majestic umożliwia teraz eksportowanie listy kampanii do wielu narzędzi należących do naszego pakietu, niezależnie od tego, czy to historia linka zwrotnego, Clique Hunter czy zestawienie porównawcze. W tym przypadku użyjemy narzędzia Compare Topics, aby zrozumieć, jakie tematy na ich kontach na Twitterze są najbardziej wiarygodne…
Czytaj więcej na: https://blog.majestic.com
5 narzędzi Google, bez których żaden początkujący specjalista od SEM się nie obejdzie
Młodzi adepci panelu AdWords często stają przed pytaniem, jakich narzędzi powinni używać podczas swoich codziennych zawodowych obowiązków. I chociaż z biegiem czasu poznaje się ich co raz więcej, warto wiedzieć, które z nich to absolutne must-have – pisze specjalnie dla Interaktywnie.com Kacper Kaźmierowicz z agencji AdPeak.
Google Adwords Editor
Pierwszym niezbędnikiem jest Google AdWords Editor. Jego największą zaletą jest to, że skraca czas zaimplementowania nowej struktury reklamowej do minimum. Dzięki niemu jesteśmy w stanie wgrać reklamy i słowa kluczowe za pomocą odpowiednio sformatowanego pliku Excel dosłownie w kilkadziesiąt sekund.
Pozwala nam na dokonywanie zbiorczych zmian na koncie, bez konieczności żmudnego przeklikiwania się, jak miałoby to miejsce w przypadku przeprowadzania analogicznych czynności w panelu Google AdWords…
Czytaj więcej na: http://interaktywnie.com
Darmowe narzędzia SEO
Pozycjonowanie, inaczej nazywane SEO (z angielskiego search engine optimization) to optymalizacja treści znajdujących się na stronie internetowej w taki sposób, aby witryna taka znalazła się na jak najwyższej pozycji w rezultatach wyszukiwania. Ważne jest nie tylko odpowiednie nasycenie treści słowami kluczowymi, ale także upewnienie się, że dana witryna jest użyteczna dla odwiedzających, nie zawiera błędów i poprawnie wyświetla się na urządzeniach mobilnych. Wysoką pozycję w Google można osiągnąć przede wszystkim systematyczną pracą, jednak istnieją darmowe narzędzia SEO, które ułatwiają działania pozycjonerskie – oto kilka z nich.
OnPage.org
Pierwszym darmowym narzędziem SEO jest witryna OnSite.org, która pozwala na przeprowadzenie kompleksowej analizy strony. Dzięki temu dowiedzieć się można, które elementy witryny ważne z punktu widzenia pozycjonowania wymagają poprawy. Narzędzie to jest bezpłatne, jednak wymaga wcześniejszej rejestracji.
SEO SiteCheckup
Jest to kolejne bezpłatne narzędzie, które pozwala na analizę wybranej strony pod kątem najważniejszych elementów wpływających na pozycję w wyszukiwarce. Gotowy raport jest przedstawiany w graficznej formie, dzięki czemu szybko można rozeznać się, co w danej stronie należy poprawić. To darmowe narzędzie SEO, które posiada jednak pewne ograniczenia (wymagające wykupienia wersji płatnej) i pozwala ono na analizę jednej strony dziennie…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl
Google chce zablokować reklamy uciążliwe dla internautów
Google aktywnie włączył się w działania Coalition for Better Ads zajmującej się ulepszaniem reklam internetowych. Firma zamierza zaimplementować w przeglądarce Chrome narzędzie, które zablokuje uciążliwe reklamy.
Wytyczne dotyczące tego, jakie reklamy są akceptowalne, znalazły się w opublikowanych niedawno Better Ads Standards. Mają one sprawić, że kreacje będą bardziej przyjazne dla użytkowników.
Rozwiązanie zaproponowane przez Google (na razie w wersji testowej) będzie blokowało te reklamy, które nie spełniają norm – m.in. spoty wideo uruchamiające się w tle czy wyskakujące okienka przesłaniające zawartość strony…
Czytaj więcej na: http://www.marketing-news.pl