Z ostatniej chwili
Nowe Statystyki Indeksowania w Google Search Console! Jak pozycjonować PDFy w Google Pozycjonowanie stron - co to jest i jakie daje efekty
Nowe Statystyki Indeksowania w Google Search Console! Jak pozycjonować PDFy w Google Pozycjonowanie stron - co to jest i jakie daje efekty

Nowe Statystyki Indeksowania w Google Search Console! Jak pozycjonować PDFy w Google? Pozycjonowanie stron – co to jest i jakie daje efekty?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Nowe Statystyki Indeksowania w Google Search Console

Dotychczasowe statystyki indeksowania w Google Search Console były dość ubogie.

Mieliśmy trzy wykresy:

  • ilość pobranych stron w ciągu dnia,
  • ilość pobranych kilobajtów w ciągu dnia,
  • czas potrzebny na pobranie strony.

Każdy z wykresów miał jeszcze tabelę z trzeba wartościami: najwyższy, średni i najniższy.

Statystyki w tej formie nie zmieniały się przez wiele lat. Dane przedstawione w ten sposób nie był czytelne a i ich zawartość pozostawiała wiele do życzenia. Na szczęście Google 24 listopada przedstawiło nową wersję Statystyk Indeksowania. Nowe statystyki nietypowo odnajdziemy w o Ustawieniach GSC w sekcji Indeksowanie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak pozycjonować PDFy w Google?

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że za pomocą jednego kliknięcia w sieci możemy znaleźć potrzebne materiały: e-booki, poradniki, samouczki, czy instrukcje, które najczęściej udostępniane są w formie plików PDF. Jeśli zastanawiasz się, jak trafić do użytkowników z wysokiej jakości treścią i przydatnymi materiałami, to zobacz, na czym polega pozycjonowanie PDF i w jaki sposób optymalizować pliki w tym formacie!

Najważniejsze informacje o plikach PDF

Obecnie chyba trudno znaleźć osobę, która nie spotkałaby się z plikami PDF. Pliki w tym formacie towarzyszą nam na co dzień, jednak nie każdy zdaje sobie sprawę z potencjału, jaki tkwi w możliwości ich optymalizacji. I choć z tego typu formatem spotykamy się rzadziej niż z treściami udostępnianymi na stronach internetowych, to warto dowiedzieć się więcej na temat prezentacji treści w plikach PDF i tego, jak trafić do dużego grona użytkowników…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie stron – co to jest i jakie daje efekty?

Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań, które mają na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Obecnie, skuteczne pozycjonowanie stron jest niezbędne, jeśli dana witryna chce być widoczna oraz odwiedzana w sieci. W poniższym artykule wyjaśniamy kluczowe informacje na temat tego, jak powinno wyglądać pozycjonowanie sklepu internetowego. Zapraszamy do lektury.

Co to jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie określa się jako optymalizację stron internetowych na potrzeby wyszukiwarek i pytań, które są zadawane przez użytkowników za ich pomocą. Pozycjonowanie uznaje się za jeden z głównych elementów marketingu internetowego, który stosuje się, by dana strona znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Aby to osiągnąć stronę dostosowuje się do algorytmów wyszukiwarek i sposobu analizy treści na stronie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie w serwisie YouTube – w jaki sposób zrealizować tę usługę?

Wiele osób publikując swoje filmy w serwisie YouTube, liczy na to, że ich wideo zainteresuje wielu użytkowników i podbije ich serca, a tym samym zbierze mnóstwo wyświetleń. Dodając filmy na YouTube, nie musimy zdawać się jedynie na udostępnienia naszych materiałów przez samych użytkowników, ale możemy je samodzielnie promować. Oznacza to wzrost wyświetleń naszych filmów w serwisie YouTube oraz wypozycjonowanie ich w liście wyszukiwań — tak samo, jak w przypadku stron i sklepów internetowych w wynikach organicznych wyszukiwarki Google. Czym zatem jest pozycjonowanie filmów na YouTube? W jaki sposób możemy lepiej wypromować swoje filmy w serwisie? Odpowiedzi udzielimy w treści artykułu.

Jak pozycjonować filmy na YouTube?

Filmy na YouTube pozycjonuje się w prostszy i świadomy sposób oraz możliwy do przeprowadzenia przez każdą osobę, w przeciwieństwie do witryn, gdzie działania są bardziej złożone. Pozycjonowanie filmów w YouTube składa się z kilku grup działań. Ważne jest, aby zadbać o wszystkie grupy i aby kompleksowo dostosować swój film do portalu YouTube. Wiele innych filmów umieszczanych w tym serwisie również jest zoptymalizowanych w podobny sposób. Warto więc wykorzystać każdą szansę na wyróżnienie swojego nagrania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Współczynnik konwersji strony internetowej – pozytywny wpływ designu

Często w rozmowie z klientami powtarzam im jedną ważną rzecz: “Wizytówki fizyczne już nie istnieją, teraz wizytówką Twoją i Twojej firmy jest Twoja strona.”

Przejdźmy do konkretów. Strona www jest istotna, to wie praktycznie każdy, ale nie chodzi tylko o jej posiadanie. Strona internetowa musi zostać prawidłowo wykonana. Czy chciałbyś, aby Twoja firma prezentowała się obojętnie? Bez wyrazu? Dlatego dobrze wykonana strona to nie tylko wizytówka, ale także konwersja! Co równe jest wygenerowaniu zysku…

Więcej dowiesz się u źródła >

Optymalizacja treści pod kątem SEO – czyli jak pisać treści SEO friendly

Treści to jeden z filarów pozycjonowania, zaraz obok strategii link buildingu oraz technicznej optymalizacji serwisu. Coraz częściej w sieci można znaleźć informacje, że pisanie tekstów wartościowych pod kątem SEO to nie lada wyzwanie, ale czy na pewno? Czy naprawdę tak trudno napisać treść, która będzie wartościowa zarówno dla robotów wyszukiwarek, jak i dla użytkownika? W tym artykule wyjaśnimy, dlaczego treści są tak ważne i jak je pisać!

Treści w SEO – od czego zacząć ich tworzenie?

Tworzenie treści wartościowych pod kątem SEO opiera się na kilku filarach, które muszą zostać spełnione, aby tekst był dobrze odebrany  nie tylko przez roboty wyszukiwarek, ale i przez użytkownika. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że treści umieszczane na stronie mogą być jednym z czynników, który wpłynie na decyzję zakupową potencjalnych klientów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycja w Google – jak sprawdzić i od czego zależy pozycja strony w Google?

Każdego dnia na całym świecie z wyszukiwarki Google korzystają miliony osób. W sieci szukamy zarówno informacji, jak również konkretnych produktów czy usług. Gigant z Mountain View wciąż udoskonala algorytm, tak by na zadane pytanie, użytkownik otrzymał trafną odpowiedź. Dzięki temu nie trzeba przeszukiwać kolejnych podstron w SERP-ie (Search Engine Results Page – strona z wynikami wyszukiwania) i tracić cennego czasu, by znaleźć stronę odpowiadającą naszym potrzebom (zarówno w kwestii informacji, jak i oferowanych produktów lub usług).

W znakomitej większości wyszukiwań to pierwsze wyniki w SERPach zaspokajają potrzeby internautów na całym świecie. Nic dziwnego, że właściciele witryn internetowych dokładają wszelkich starań, aby ich strony znalazły się właśnie na pozycji TOP w wynikach wyszukiwania na kluczowe frazy i wpisywane przez potencjalnych Klientów zapytania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycja Twojej strony w Google – jak ją sprawdzić?

Widoczność stron internetowych w wynikach wyszukiwania Google nie jest przypadkowa. Algorytm popularnej wyszukiwarki bierze pod uwagę niezliczoną ilość czynników, które decydują o tym, na jakiej pozycji znajdzie się Twoja strona internetowa. Pojawienie się na pierwszej karcie wyników w TOP 10 przynosi określone korzyści – większy ruch użytkowników w serwisie i konwersję pod postacią większych zysków. Chcesz sprawdzić, czy pozycja Twojej strony internetowej jest wystarczająco wysoka? Dowiedz się, jak to zrobić.

Pozycje w Google – czym są i dlaczego powinny być wysokie?

Wyszukiwarka Google opiera się na zapytaniach użytkowników (słowach kluczowych). Po wpisaniu frazy w okno wyszukiwania otrzymujesz stronę z wynikami, a dokładniej listę stron określaną jako Search Engine Results Page, czyli SERP. Miejsce, które zajmuje Twoja strona internetowa na dane słowo kluczowe w wynikach wyszukiwania to właśnie pozycja w Google. Na jej widoczność ma wpływ pozycjonowanie strony. Poza wynikami organicznymi na stronie wyników mogą znaleźć się również m.in. płatne reklamy, mapy, czy oferty produktów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak usunąć negatywne opinie o firmie w Google Maps – 3 wskazówki, … kiedy lepiej tego nie robić!

Gdy pojawiają się negatywne opinie na temat Twojej firmy, pierwszym odruchem będzie chęć usunięcia ich i pozbycia się jakichkolwiek śladów. Wszystko to w obawie o to, że przyszli klienci dotrą do niepochlebnego komentarza i zrezygnują z podjęcia współpracy. Jednak czy zawsze usuwanie negatywnych opinii jest dobrym pomysłem? Poznaj sytuacje, kiedy lepiej tego nie robić, ale też dowiedz się, jak usunąć negatywne opinie o firmie w Google Maps w pozostałych przypadkach.

Nie da się ukryć, że znacznie chętniej siadamy do klawiatury, aby napisać zażalenie na obsługę w restauracji czy na niespełnienie oczekiwań podczas współpracy, niż gdy jesteśmy zadowoleni. Przelewanie negatywnych emocji jest po prostu znacznie łatwiejsze. Często wybór pada wtedy na Google Maps…

Więcej dowiesz się u źródła >

Darmowe kreatory stron internetowych. Czy warto z nich korzystać?

Strona internetowa to niezbędny element każdej firmy, która chce pozyskiwać nowych klientów i odnosić sukcesy. Powinna być funkcjonalna, wygodna w użytkowaniu oraz odpowiednio zoptymalizowana i przyjazna nie tylko dla użytkowników, lecz także dla robotów Google. Chcesz stworzyć swoją firmową stronę WWW i zastanawiasz się, czy skorzystanie z darmowego kreatora to dobra opcja? Poznaj najważniejsze zalety i wady tego rozwiązania.

Dlaczego firmowa strona WWW jest tak ważna?

Strona internetowa jest wirtualną wizytówką firmy, która udostępnia nie tylko dane kontaktowe i podstawowe informacje o działalności, ale także w szczegółowy sposób przedstawia swoją ofertę. Jest to miejsce, w którym użytkownicy Internetu mogą zapoznać się z produktami lub usługami danej firmy. Strona WWW pozwala zdobywać nowych klientów oraz nawiązywać z nimi kontakt. Służy również do budowania wizerunku marki i stawiania się w roli eksperta w danej branży…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA