Z ostatniej chwili

Marketing Automation. Startup i blog, czy warto? Analiza działań SEO konkurencji. PageSpeed Insights, szybkość strony. Google Moja Firma

Marketing Automation odpowiedzią na największe wyzwania współczesnego marketingu

Stwierdzić, że rynek marketingu B2B dynamicznie się zmienia to jak nie powiedzieć nic. Jednak faktem jest, że firmy działające w tej branży muszą stale dostosowywać się do aktualnych trendów, poszukiwać nowych kanałów dotarcia do klientów oraz osiągać coraz bardziej wartościowe efekty coraz mniejszym kosztem. O tym, jaka jest skuteczna odpowiedź na te problemy opowiada Marcin Tyborowski, Strategic Marketing Services & Demand Generation Manager w IDG Poland.

Współcześnie kampanie realizowane są w coraz większym zakresie na poziomie centralnym i z roku na rok mniej pieniędzy pozostaje w rękach lokalnych oddziałów. Wymagania są jednak nadal bardzo wysokie: szybkie i efektywne kosztowo pozyskanie wartościowych leadów…

Czytaj więcej na: http://www.leadfactory.pl

Czy startup powinien posiadać bloga? – 9 argumentów za

Ruszasz z własną działalnością i nie wiesz, czy Twój startup powinien posiadać bloga? Sprawdź nasze argumenty, które na pewno przekonają Cię, że warto!

ak widzisz, na naszym blogu znajduje się już dobrych kilkaset wpisów. Dość często otrzymujemy pytania dotyczące tego, dlaczego w ogóle warto prowadzić bloga.

W mojej opinii każda firma, która chciałaby jakkolwiek zaistnieć wśród wyników organicznych, powinna rozważyć dodawanie wpisów. W szczególności dotyczy to startupów, które dzięki wąskim niszom tematycznym mogą trafić do małego, aczkolwiek mocno zainteresowanego daną tematyką grona osób.

Istnieje zatem szereg powodów, dla których startup powinien posiadać bloga. Sprawdź dziewięć spośród nich, które – mam nadzieję – przekonają Cię do tego, by zainwestować nieco czasu w regularne rozszerzanie treści na Twojej stronie internetowej…

Czytaj więcej na: http://mobiletry.com

Bezkosztowa analiza działań SEO konkurencji w 15 minut

Z pewnym zaskoczeniem stwierdziłem, że, niekiedy nawet przy okazji biznesowego „small talk”, jestem w stanie ocenić kondycję witryny w podstawowym zakresie w mniej więcej kwadrans, bez konieczności logowania się do płatnych narzędzi. W branży SEO panuje maniera, że do oceny czy planowania działań marketingowych potrzebne są długie, dokładne analizy, często wspierane narzędziami z płatnymi subskrypcjami. Wartości takich głębokich badań nie podważam – po prostu nie zawsze są one potrzebne albo możliwe do wykonania. Np. gdy klient  „wisi na słuchawce”. Są sytuacje, kiedy szybka ocena witryny klienta czy otoczenia konkurencyjnego pozwolą wykorzystać okazję i zdobyć zainteresowanie decydenta.

Komu potrzebna jest szybka analiza SEO witryny?

Przede wszystkim – specjalistom SEO przy pierwszym kontakcie z nową domeną.

Ale nie tylko, bo szybka analiza sprowadza się do prostych wniosków, które mogą być pomocne także:
– marketingowcom – do oceny własnej domeny i ew. konkurencji,
– handlowcom – przy pierwszych rozmowach z klientami o usługach SEO,
– przedsiębiorcom – przy podejmowaniu decyzji o wyborze lub ocenie agencji SEO.

Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl

Optymalizacja strony internetowej – PageSpeed Insights

Szybkość ładowania serwisu jest bardzo ważnym czynnikiem, którego nie powinniśmy pomijać. Liczne badania wskazują na silny związek pomiędzy szybkością ładowania strony a współczynnikiem konwersji. Według ich wyników zmiana szybkości ładowania strony o jedną sekundę powoduje wzrost lub spadek konwersji o kilka do nawet kilkunastu procent. Szybkość ładowania strony ma także wpływ na pierwsze wrażenie, jakie robi ona na użytkowniku. Google oferuje całkiem dobre narzędzie o nazwie PageSpeed Insights pomagające w przyspieszeniu serwisu. W tym artykule postaram się je Państwu przedstawić oraz zachęcić do poprawienia szybkości ładowania swojej witryny, ponieważ może to przynieść wymierne korzyści.

Dlaczego warto poprawić szybkość ładowania strony?

Podobno, gdy spotkamy nieznaną osobę, nasza ocena jej w ciągu pierwszych 11 sekund wpływa na nasz stosunek do tej osoby przez wiele kolejnych miesięcy. Dlaczego tak samo nie miałoby być w przypadku serwisów internetowych? Oczywiście na to, jak oceniamy dany serwis, wpływ ma bardzo wiele czynników, jak zawartość danej strony, jej wygląd, funkcjonalność i należy koniecznie zadbać o to, aby były one najwyższej jakości…

Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl

Zarządzanie wizytówką Google Moja Firma z poziomu wyników wyszukiwania

Z pewnością nie trzeba nikogo przekonywać do założenia wizytówki lokalnego przedsiębiorstwa w usłudze Google Moja Firma. Jest ona darmowa, wyświetla się użytkownikom wyszukiwarki w osobnej sekcji i zawiera najważniejsze informacje o firmie, takie jak godziny otwarcia, dokładny adres czy dane kontaktowe. Usługa firmy Google jest stale rozwijana – o czym na bieżąco piszemy na naszej stronie. Tym razem właściciel wyszukiwarki przygotował kolejne usprawnienie – łatwiejsze zarządzanie wizytówką Google Moja Firma.

Panel zarządzania wizytówką w wynikach wyszukiwania

Dotychczas właściciele lokalnych biznesów, którzy posiadali wizytówki w usłudze Google Moja Firma i chcieli dokonać pewnych zmian, musieli logować się na stronie narzędzia, gdzie mogli wprowadzić nowe informacje

Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl

Jak zanotować wzrost firmy, dzięki stworzeniu silnej marki?

Każda marka i firma to biznes, a tak przynajmniej powinno być bez znaczenia, jaka to branża, czy jest to nasza pasja czy po prostu sposób na życie chodzi o to, aby firma przynosiła dochody, bo na tym polega po prostu biznes. Jedną z wielu dróg do tego jest stworzenie silnej marki.

Na początek trochę podstaw

Każda firma jest marką, mimo że nie każda zdaje sobie z tego sprawę, nawet w sytuacji, gdy nie prowadzi bezpośrednio żadnych działań, które miałyby na celu zbudowanie świadomości marki. Po prostu sam fakt tego, że istnieje dana firma, która jest zaangażowana w proces kupowania i sprzedawania sprawia, że jej odbiorcy, obserwatorzy, kontrahenci, współpracownicy i pracownicy odbierają ją w określony sposób, czyli te działania sprawiają, że ma ona wizerunek…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Poznaj 3 argumenty za chmurą oraz 4 sytuacje, kiedy warto ją wdrożyć w firmie

Korzyści związane z przeniesieniem firmy do chmury można rozpatrywać w trzech aspektach dotyczących finansów firmy, elastyczności rozwiązania oraz bezpieczeństwa danych – wyliczają wdrożeniowcy rozwiązań chmurowych z firmy IT.integro. Do tego dodają cztery symptomy świadczące o tym, że korzyści z migracji do chmury przewyższają koszty. Dla wielu firm atrakcyjność chmury może polegać na tym, że nie muszą starać się o finansowanie na drogie inwestycje w IT – większość rozwiązań chmurowych łącznie z oprogramowaniem dostępnych jest w modelu abonamentowym.

Trzy argumenty za chmurą:

1. Chmura pełna oszczędności

Decydując się na migrację lub zakup usług chmurowych, przedsiębiorca jest w stanie osiągnąć oszczędności. Nie musi inwestować w drogą infrastrukturę, serwery, sprzęt czy oprogramowanie. Nie martwi się kosztami amortyzacji czy zużycia prądu. Oszczędza także czas pracowników IT, którzy mogą skupić się na innych zadaniach…

Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com

Polskie startupy nabierają rozpędu. Biznes zaczyna się po trzydziestce

Według najnowszego raportu Fundacji Startup Poland, który został przedstawiony w trakcie trwania XXVII Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju polskie startupy tworzą głównie przedsiębiorcy między trzydziestym, a czterdziestym rokiem życia. Jedna trzecia młodych przedsiębiorców to kobiety, natomiast na własny biznes decyduje się zaledwie co 5. naukowiec.

– Rynek polskich startupów dojrzewa, a po ostatnich badaniach widać, że polscy młodzi przedsiębiorcy są coraz bardziej doświadczeni, bo mają już za sobą pracę w korporacji, czy firmie rodzinnej – mówi Paweł Borys, prezes zarządu Polskiego Funduszu Rozwoju…

Czytaj więcej na: http://di.com.pl

Jak zbudować lojalność klienta dzięki Sztucznej Inteligencji

Jednym z największych wyzwań stojących przed marketerami jest budowanie lojalności klientów. Konkurencja jest coraz większa, a konsumenci coraz bardziej wymagający. Czy Sztuczna Inteligencja może nam pomóc rozwiązać ten problem?

I czy to na pewno odpowiedni moment na działanie?

Ludzie, nie liczby

Klienci chcą być traktowani jak ludzie, a nie jak liczby. Chcą być zauważeni, wysłuchani, szanowani, zapamiętani. Wg badania Salesforce, aż 2/3 konsumentów twierdzi, że jest skłonnych do zmiany marki, jeżeli poczują, że są traktowani przedmiotowo i bezosobowo. Z podobnymi oczekiwaniami mamy do czynienia także po stronie B2B, gdzie 65% decydentów biznesowych jest gotowych do zmiany dostawcy, jeżeli nie będzie on traktował ich w sposób spersonalizowany…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

2 komentarze

  1. Z przyjemnością śledzę Twojego bloga! Mnóstwo ciekawych informacji i linków do artykułów. Pozdrawiam 🙂

  2. Dziękuję za docenienie olbrzymiej pracy poszukiwacza 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA