Z ostatniej chwili
Marketing i metafory. Jak szybko usprawnić SEO Co jeszcze wpływa na pozycję strony Widoczność strony w Google. Migracja strony
Marketing i metafory. Jak szybko usprawnić SEO Co jeszcze wpływa na pozycję strony Widoczność strony w Google. Migracja strony

Marketing i metafory. Jak szybko usprawnić SEO? Co jeszcze wpływa na pozycję strony? Widoczność strony w Google. Migracja strony

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Metafory w marketingu

Działania marketingowe oparte są na wiedzy dotyczącej mechanizmów działania ludzkiego umysłu. Wraz z rozwojem nauki zmienia się rozumienie zasad działania i myślenia człowieka. Najwybitniejsi psycholodzy poznawczy przyjmują, że umysł opiera się na funkcjach mózgu.

Uważa się, że rozwój metafor głębokich rozpoczyna się w chwili narodzin, a następnie kształtowany jest przez środowisko społeczne. W tym sensie metafory głębokie przypominają inne wrodzone zdolności, takie jak trójwymiarowe widzenie czy zdolności językowe. Nazywane są głębokimi, ponieważ występują w nieświadomości, a metaforami, ponieważ reprezentują to, co postrzegamy w otaczającej nas rzeczywistości…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak szybko usprawnić SEO strony internetowej? – 10 krótkich porad

Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak szybko usprawnić SEO strony internetowej, mając witrynę opartą o WordPressa oraz nie dysponując zaawansowaną wiedzą z zakresu SEO, to ten wpis jest właśnie dla Ciebie.

Istnieje naprawdę dużo różnego rodzaju dobrych praktyk, których trzymanie się jest w stanie z czasem zwiększyć ruch pochodzący z wyszukiwarek.

Poniżej znajduje się lista dziesięciu z nich, które jak najbardziej mogą okazać się przydatne w Twoim przypadku.

Zapoznaj się z nimi…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie stron WWW – Co jeszcze wpływa na pozycję strony?

W tej części przeczytasz o pozostałych czynnikach, które mają wpływ na pozycję Twojej strony w wynikach Google. Napiszę również o kilku programach, które możesz wykorzystać w działaniach SEO.

Czy Twoja strona nie jest na czarnej liście Google?

Jeżeli już wcześniej dla Twojej strony były prowadzone działania pozycjonujące i były robione w mało bezpieczny sposób, to jest spora szansa, że Google nałożyło na Twoją stronę karę w postaci filtra. Jeżeli tak właśnie jest, to jakiekolwiek działania na stronie lub poza nią nie przełożą się na poprawę wyników. Jak sprawdzić, czy strona nie ma nałożonego filtra? Użyj do tego darmowego narzędzia Search Console od Google: https://search.google.com/search-console/…

Więcej dowiesz się u źródła >

Widoczność strony w Google nie jest już liniowo zależna od ilości dodawanego contentu

Jeszcze nie tak dawno temu przy rozwijaniu serwisów z treścią obowiązywał prosta zasada – im więcej contentu, a co za tym idzie im większe wydatki na rozwój strony, tym większa widoczność strony.

Oczywiście linki miały znaczenie – nowe serwisy, należące do dużych marek, skupiających wokół siebie już istniejące portale, szybciej się wybijały, dzięki mocy ich „starszych sióstr”; jednak algorytm Google zachowywał się w sposób „przewidywalny” – serwis rozwijany zyskiwał stopniowo na widoczności, zwiększając swoją widoczność w wynikach wyszukiwania w sposób ciągły…

Więcej dowiesz się u źródła >


Migracja strony – jak uniknąć katastrofy?

Migracja strony może mieć różne oblicza. Najczęściej spotyka się przypadki przenosin z hostingu na hosting, z systemu CMS na drugi CMS lub z domeny na domenę. Migracja może także dotyczyć zmiany adresu strony, platformy, struktury, treści, redesignu strony i nie tylko. To jak ją przeprowadzimy ma ogromne znaczenie w kontekście SEO, ponieważ może ona znacząco wpłynąć na widoczność strony w wyszukiwarkach.

Najpopularniejsze typy migracji wśród naszych klientów to przede wszystkim te obejmujące zmianę jednego CMS-a na drugi, dlatego to właśnie na nich skupimy się dziś najbardziej. Nie zabraknie też informacji o migracjach typu domena – domena, czy sklep – sklep (np. z Presty 1.4 na 1.7 z wdrożeniem nowego layoutu)…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 błędów copywritera, które rujnują konwersję

Copywriting ma różne zadania, ale obniżenie współczynnika konwersji nie jest jednym z nich. Niestety, wielu copywriterów popełnia błędy, które odbijają się na późniejszych statystykach. Sprawdź, czego unikać w tej trudnej walce o konwersję.

1. Długie, nieadekwatne treści

Punkt ten tyczy się wszystkich treści, ale jego duży wpływ na konwersję widać przede wszystkim w opisach produktów i usług. Trzeba bowiem uzmysłowić sobie, że ktokolwiek przybył na twoją stronę, przybył po konkrety…

Więcej dowiesz się u źródła >

POZYCJONOWANIE STRON WWW BEZ LIMITÓW FRAZ – MOŻLIWE?

Czy możliwa jest umowa na pozycjonowanie stron www, która nie posiada żadnych ograniczeń związanych z ilością fraz, częstotliwością ich wymiany, czasem jej trwania i okresem wypowiedzenia? Czy taki model umowy na SEO no limits jest możliwy do osiągnięcia czy, cytując klasyka, „takie rzeczy tylko w Erze”?

Pozycjonowanie stron www bez limitu

Warto przyjrzeć się bliżej tym elementom umowy na pozycjonowanie, które najczęściej pojawiają się w kontekście pytań o brak limitów. W pełni zdajemy sobie sprawę z tego, że różne agencje i osoby świadczące usługi pozycjonowania, mogą wychodzić z innych niż nasze założeń i mieć odmienne spostrzeżenia. Dlatego już na wstępie chcemy zaznaczyć, że ten tekst przedstawia nasz punkt widzenia i praktyki stosowane w Verseo. Sam temat jest też naturalną kontynuacją wpisu z naszego bloga, który wyjaśniał jedną z najważniejszych kwestii związanych z zawieraną umową. Dlatego też tematem okresu trwania umowy nie będziemy się ponownie zajmować, skupiając się na kwestiach związanych z frazami…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google ma duży problem z interpretowaniem przekierowań 301 przy zmianie domeny

Od kilku miesięcy jedna domena ma duży problem z widocznością po zmianie adresu z domeny A na domenę B – wczoraj coś mnie olśniło i … odkryłem coś ciekawego, co może wskazywać na duży problem w Google związany z indeksowaniem przekierowań po zmianie domeny serwisu.

Ale po kolei.

Klient posiadał serwis na domenie A. Po zmianie adresu z domeny A na domenę B wykonano przekierowania 301, upewniono się, że działają poprawnie i … czekaliśmy na efekty prac…

Więcej dowiesz się u źródła >

Tworzenie infografik: okiem grafika, specjalisty SEO i content marketera

Projekty content marketingowe wymagają zazwyczaj pracy interdyscyplinarnego zespołu. Nie inaczej jest w przypadku tworzenia infografik. Poznaj porady od 3 specjalistów i dowiedz się, jak zaprojektować angażującą, atrakcyjną oraz dobrze zoptymalizowaną infografikę, która pozwoli poznać i zapamiętać Twoją markę potencjalnym klientom (i nie tylko im).

Masz wątpliwości, czy infografiki są rzeczywiście tak potrzebne i skuteczne, by poświęcać im czas swój i swojego zespołu, a także część marketingowego budżetu? Dla sceptyków oraz miłośników faktów i twardych danych – badania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy warto założyć blog firmowy?

Prowadzenie bloga firmowego na stronie internetowej to jeden z bardziej efektywnych sposobów na zwiększenie ruchu na stronie firmowej oraz zaufania klientów.

Blog firmowy to zbiór oddzielnych wpisów tematycznie pasujących do profilu Twojej działalności. W większości przypadków wpisy tworzone są na podstawie problemów, z którymi klienci mają problem. Rozwiązując je na etapie poszukiwań możesz przekonać klienta do tego, aby to właśnie Twoja firma finalnie zajęła się rozwiązaniem jego problemu…

Więcej dowiesz się u źródła >


Z jakiego powodu strona nie jest widoczna w Google?

Wiele osób zadaje pytanie z jakiego powodu ich witryna nie jest widoczna w Google lub dlaczego nie pojawia się ona w wynikach wyszukiwania. Są to pytania, które na ogół stawia każdy użytkownik, zaczynający swoją przygodę z prowadzeniem własnej strony. Nierzadko okazuje się, że problem jest naprawdę banalny. Innym razem jednak jest dużo bardziej złożony. Poniżej przedstawiamy pięć najczęstszych powodów przez które Google może nie zaindeksować witryny.

Powiedzmy sobie szczerze: znaczna część użytkowników decyduje się korzystać z wyszukiwarki Google. Najczęściej szukają tam odpowiedzi na nurtujące pytania, poszukują wiadomości, cen produktów i usług. Tutaj dochodzimy do sensu tego wpisu, a także zadania dwóch najważniejszych pytań: dlaczego Google nie widzi mojej strony? dlaczego na daną frazę moja witryna w ogóle nie występuje? Pojawiają się one bez względu na to, czy pojawił się nagły spadek natężenia ruchu, czy też nigdy nie udało się uzyskać zadowalającej pozycji na słowa kluczowe, które Cię interesują. Nasz artykuł pozwoli szybko rozpoznać najczęściej pojawiające się problemy, przez które nie jest możliwe zdobycie wysokich pozycji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Techniki copywriterskie wpływające na wyższy współczynnik konwersji

Wiele mówi się o marketingu treści, ale jest to bardzo ogólny termin, dlatego warto przyjrzeć się bliżej konkretnym technikom copywriterskim. Jednym z ważnych elementów jest odpowiedni dobór słów kluczowych. O tym i o innych sposobach na podwyższenie współczynnika konwersji przeczytasz w artykule.

Z materiału WMH dowiesz się:

Dlaczego warto zainwestować w treści?
Od czego zależy sukces copywritingu
Znane techniki copywriterskie
Dlaczego warto inwestować w unikalne treści?
Czym kierować się przy wyborze copywritera?…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA