Z ostatniej chwili

Marketing szeptany w Internecie. Nowości w Google SEO. Marketing w 2018 r. Prosta strona lepiej konwertuje? Jak dodać kod śledzenia strony?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Marketing szeptany w Internecie – jak przeprowadzić kampanię?

Co najlepiej działa na zyskanie posłuchu hałaśliwym miejscu? Ściszenie głosu. Podobnie sytuacja wygląda w internecie. Jeśli pragniesz dotrzeć do nowych odbiorców, zastosuj szeptany marketing, który jest skutecznym i efektywnym narzędziem marketingowym.

Marketing szeptany polega na dotarciu do odbiorców za pomocą spontanicznego przekazu. Jego celem jest promowanie marki, produktu lub usługi przez internet. Prowadzenie działań w zakresie marketingu szeptanego, mimo zawartego w definicji „spontanicznego przekazu” musi być jednak dobrze zaplanowane. Tylko umiejętnie przeprowadzone, długofalowe akcje promocyjne mogą przynieść oczekiwany skutek. W innym przypadku rezultat może być wręcz odwrotny. Nachalne spamowanie treścią i nieudolne reklamowanie marki może skończyć się fatalnie…

Więcej dowiesz się na: https://www.widzialni.pl

5 nowości w Google SEO Starter Guide, które zwróciły naszą uwagę

Pierwszy raz od niemal 8 lat Google wypuściło zaktualizowaną wersję przewodnika o optymalizacji witryn. Nowy SEO Starter Guide został wzbogacony o informacje dotyczące m.in. tworzenia stron mobile-friendly oraz wdrażania danych strukturalnych. To jednak nie jedyne nowości. Zobacz, jakie dodatkowe zagadnienia znalazły się w podręczniku dla początkujących.

Przewodnik SEO dla webmasterów i właścicieli witryn

Poradnik „Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO)” powstał w oparciu o dotychczasowy przewodnik w pliku PDF (z 2010 roku) i informacje z „Akademii dla webmasterów”. Kolejne sekcje podpowiadają, jak przygotować witrynę w taki sposób, aby była widoczna dla robotów wyszukiwarek, a także zrozumiała dla użytkowników. Uzupełniony zbiór zaleceń od Google jest dostępny w kilkunastu wersjach językowych…

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl

NowyMarketing prognozuje rok 2018: ANSWEAR.com

O podsumowanie roku 2017 i prognozy na 2018 poprosiliśmy przedstawicieli wielu marek. Na nasze pytania odpowiedział również Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. marketingu i e-commerce ANSWEAR.com.

Najważniejsze wydarzenie oraz sukces dla Państwa marki w 2017 roku

Obecny rok upłynął w ANSWEAR głównie pod znakiem wielkiego rozwoju sprzedaży na rynkach zagranicznych. Przypomnijmy, że działamy obecnie w 6 krajach: w Polsce, na Ukrainie, w Rumunii, w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Precyzyjnie przygotowane działania marketingowe, w tym zakrojone na szeroką skalę kampanie reklamowe w internecie, telewizji, OOH oraz coraz atrakcyjniejszy i szerszy asortyment sklepu pozwoliły nam osiągnąć ponad 80% wzrost całego biznesu za pierwsze 11 miesięcy roku (w porównaniu z analogicznym okresem roku 2016). To wynik przewyższający średnią rynkową kilkakrotnie i to przy dużej skali działania. Niektóre kraje, w tym m.in. Słowacja czy Rumunia, odznaczały się wzrostami nawet o ponad 100%…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Dlaczego prosta i przejrzysta strona internetowa lepiej konwertuje?

Podczas projektowania stron często zastanawiamy się, czy prosta i przejrzysta strona internetowa może wyglądać w miarę dobrze oraz konwertować. Sprawdźmy.

Każdy z nas chce mieć jak najlepszą stronę www, która łączy w sobie dwie cechy: jest ładna oraz użyteczna, przez co szybko możemy osiągnąć wcześniej założone cele. Dlatego warto zastanowić się, dlaczego prosta i przejrzysta strona internetowa lepiej konwertuje oraz czy może ona być jednocześnie atrakcyjna dla użytkowników.

W rzeczywistości niestety jest tak, że właściciele stron www zmieniają tak naprawdę całą witrynę pod siebie i uważają, że jest ona idealna, a później się dziwią, że nie przynosi im żadnych korzyści…

Dlaczego prosta i przejrzysta strona internetowa lepiej konwertuje?

Więcej dowiesz się na: http://mobiletry.com

JAK DODAĆ KOD ŚLEDZENIA NA SWOJEJ STRONIE INTERNETOWEJ?

Najważniejszą rzeczą jaką należy wykonać posiadając własną stronę internetową lub sklep internetowy to dodanie do niej kod analityczny Google Analytics. Poniżej przedstawimy Państwu co trzeba zrobić aby Google Analytics działał.

  1. TWORZENIE KONTA GOOGLE ANALYTICS

    1. Stwórz konto na: http://www.google.com/analytics/
    2. Utwórz nowe konto…

Więcej dowiesz się na: http://skuteczny-internet.pl

Porównanie technologii tworzenia stron mobilnych

W czasach, gdy coraz bardziej istotne jest dostosowanie się do użytkownika korzystającego z urządzenia przenośnego, ważne, by zdecydować się, w jaki sposób przystosujemy w tym celu naszą stronę internetową.

Dodatkowym bodźcem sugerującym potrzebę zadbania o prezentację naszej witryny na urządzeniach przenośnych jest koncepcja Mobile First.

Developerzy przez wiele lat opracowali różne podejścia do przygotowania mobilnych wersji serwisu. To, jaka wersja będzie optymalna dla naszego serwisu, jest kwestią bardzo indywidualną. Jeśli nie mamy pewności, czy nasz serwis jest przystosowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, możemy sprawdzić to pod poniższym adresem

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Ban czy filtr – czyli jakie kary Google może nałożyć na stronę

Ze względu na coraz większą liczbę stron internetowych, Google systematycznie aktualizuje algorytmy, które mają na celu niwelowanie spamu w Internecie i przede wszystkim walkę z nieuczciwą konkurencją. Jako, że Google Inc. posiada ponad 90% udziałów na rynku wyszukiwarek internetowych praktycznie na całym świecie, wszystkie osoby zarządzające stronami www i pozycjonerzy muszą dostosować się do tych zmian. W innym wypadku na witryny zostaną nałożone kary w postaci filtrów lub banów.

Czym jest ban i filtr Google i jak je rozróżnić?

Przez większość osób oba pojęcia są rozumiane tak samo i traktuje się je jako synonimy. Jednak w rzeczywistości znacząco się od siebie różnią…

Więcej dowiesz się na: https://www.eactive.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie organiczne czy Google Ads SEO dla branży edukacyjnej. Moc linkowania SEO. Wskazówki na poprawę wskaźników WordPress SEO

Pozycjonowanie organiczne czy Google Ads? SEO dla branży edukacyjnej. Moc linkowania SEO. Wskazówki na poprawę wskaźników WordPress SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie organiczne czy Google Ads? Między zwolennikami pozycjonowania organicznego …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA