Z ostatniej chwili
Mobile SEO, co to jest Jak zarabiać na blogu Algorytmy Google, co nowego Mity o SEO. Kryzys weny twórczej, jak sobie radzić

Mobile SEO, co to jest? Jak zarabiać na blogu? Algorytmy Google, co nowego? Mity o SEO. Kryzys weny twórczej, jak sobie radzić?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Co to jest mobile SEO?

We współczesnym świecie bardzo rzadko rozstajemy się ze smartfonem czy tabletem. Robimy za ich pomocą zakupy, płacimy w sklepach, używamy różnych aplikacji, surfujemy po sieci i nie tylko. Z tego względu strony internetowe wymagają wersji na urządzenia mobilne, która będzie spełniać oczekiwania użytkowników. W tym artykule zajmiemy się mobile SEO i jego oddziaływaniem na Twoją witrynę internetową.

Mobile SEO to nic innego jak pozycjonowanie skupiające się na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony oraz tablety. Jest to szereg optymalizacji, które mają ułatwić użytkownikom poruszanie się po naszej stronie internetowej w wersji mobilnej, między innymi dopasowanie wyglądu, struktury, prędkości ładowania czy treści. Według tegorocznych badań, 83% użytkowników posiada i aktywnie korzysta ze  smartfona, a 41% z tableta. Można zauważyć, że smartfony są popularne podczas czytania wiadomości (53%)…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK ZARABIAĆ Z BLOGA: 10 SPOSOBÓW NA PRZEKSZTAŁCENIE BLOGA W BIZNES

Ten moment, kiedy dotykasz jego grzbietu opuszkami palców, naciskasz gdzie trzeba, kiedy on zapala się i ujawnia całą swoją zawartość, a tobie po plecach przebiega dreszczyk emocji i ekscytacji. Mówię oczywiście o komputerze i blogowaniu – what else??

Rozpoznajesz jednak tę miłosną relację z twoim blogiem, nieprawdaż? Uwielbiasz spisywać pomysły na nowe posty blogowe, robić burzę mózgów z innymi zainteresowanymi tematem osobami, pisać treści i czytać reakcje osób zaglądających na twojego bloga.

Czujesz jednak, że możesz więcej, że twój blog może więcej! Pracujesz ciężko każdego dnia od wielu miesięcy, a nawet lat, ale wydaje ci się, że twoja relacja z blogiem jest jednostronna. Płacisz za domenę i hosting, wkładasz w bloga całą energię, a on … leży w blogosferze i pachnie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jakie są algorytmy Google i czym charakteryzują się ostatnie aktualizacje

Zastanawialiście się kiedyś, jak to się dzieje, że wpisując wybraną frazę do wyszukiwarki, Google podaje dokładnie takie rozwiązania, jakich poszukujecie? To wszystko za sprawą algorytmów, które dbają o to, by użytkownicy otrzymywali idealnie dopasowane odpowiedzi, bez potrzeby długiego szukania, czy ryzyka trafienia na zawirusowane witryny. W dzisiejszym artykule podejmujemy temat algorytmów Google – ich działania, funkcji oraz ostatnich aktualizacji.

O co chodzi z tymi algorytmami?

Algorytmy Google to nic innego, jak ciąg zadań dla naszej wyszukiwarki, dzięki którym może ona analizować informacje zawarte na internetowych witrynach. Jest to więc pewnego rodzaju zbiór zasad, z pomocą których wyszukiwarka może oceniać wartość stron internetowych, by potem wyświetlić je w określonej kolejności. Celem ich powstania było najprościej mówiąc uporządkowanie internetu, w którym znajdują się dosłownie miliardy przeróżnych stron i informacji (jak podaje Netcraft, we wrześniu 2018, odpowiedzi otrzymano z 222 628 534 unikalnych domen)…

Więcej dowiesz się u źródła >


5 mitów SEO – Rafał Grochala

Wraz z biegiem czasu wokół branży SEO narasta ilość mitów z nią związanych. Poniżej prezentujemy 5 mitów SEO, które przygotował i omówił Rafał Grochala z NPROFIT, oto one:

1. Nie da się: zrozumieć algorytmów, aktualizacji, czynników rankingowych itd.

Krótkie spostrzeżenie dla nabrania perspektywy: komputery i komórki, na których czytany jest ten artykuł, funkcjonują w oparciu o tranzystory bezpośrednio korzystające z odkryć mechaniki kwantowej. Ludzkość dokonała reverse engineeringu praw natury, zrozumiała mechanikę kwantową i wykorzystała ją do swoich potrzeb. Oczywiście, że 150 lat temu byli fizycy, którzy mówili – nie da się, zrozumienie tego jest niemożliwe, nie warto nawet próbować – ale na szczęście byli też inni ludzie, którzy nie posłuchali. Z tego punktu widzenia, teksty twierdzące, że nie da się zrozumieć wyszukiwarki Google, pisane i czytane na maszynach korzystających z mechaniki kwantowej, są wręcz autoironią…

Więcej dowiesz się u źródła >

BRAK WENY – JAK SOBIE Z NIM RADZIĆ?

W życiu copywritera również zdarzają się wzloty i upadki, a szczególne trudności pojawiają się w momencie kryzysu weny twórczej. To chyba najgorszy symptom, jaki może towarzyszyć naszej branży, dlatego dzisiaj postanowiłam pomóc Wam poradzić sobie z pojawiającym się chaosem myśli lub ich całkowitym brakiem. Poznajcie kilka autorskich, sprawdzonych sposobów, by pobudzić kreatywność podczas pisania.

Zanim zaczniesz

Najprostszym sposobem, dzięki któremu unikniesz bezproduktywnego siedzenia przed monitorem to rozplanowanie swojego tygodnia czy dnia pracy w zależności od ilości obowiązków. Dla mnie zdecydowanie lepszym systemem pracy jest rozłożenie i zaplanowanie tekstów na najbliższy tydzień, dzięki czemu już wiem, o czym mam pisać, a także skąd czerpać wiedzę…

Więcej dowiesz się u źródła >


LSI Keywords w pozycjonowaniu strony internetowej

Jeśli pozycjonujesz swoją stronę internetową, to pojęcie słów kluczowych nie jest Ci obce. Chcesz, by po wpisaniu właśnie takich wyrażeń, powiązanych z Twoją ofertą, działalnością i treścią witryny, mógł ją ujrzeć użytkownik w wyszukiwarce. Warto zapoznać się jednak z jeszcze jednym pojęciem, które przy pracy nad treścią może Ci znacznie pomóc. O jakim pojęciu mowa? LSI keywords!

Frazy semantyczne

LSI keywords, czyli słowa kluczowe LSI, czy frazy semantyczne genezę swojej nazwy mają w języku angielskim i stwierdzeniu Latent semantic indexing, co oznacza utajone indeksowanie semantyczne. Brzmi skomplikowanie, a dodatkowo tajemniczo robi się ze względu na to utajenie. Nie musicie się jednak obawiać – to nic skomplikowanego i nie będziecie mieć problemów ze zrozumieniem poniższego artykułu. Powiem więcej – tworząc treści na stronę, używacie fraz LSI, nawet o tym nie wiedząc…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak przeprowadzić klienta przez ścieżkę zakupową za pomocą contentu?

Tworzenie treści pod użytkownika to hasło, które słychać regularnie i pozornie przyświeca ono wielu twórcom contentu dostępnego w sieci. Zanim jednak zadeklarujemy, że tworzymy treści, które pomagają przeprowadzić klienta przez ścieżkę zakupową, zastanówmy się, co kryje się pod tym zwrotem.

Czego dowiesz się z tego artykułu?

  • Jak użytkownik zmierza do celu i jak poznać jego potrzeby na tej drodze
  • Jak spojrzeć na swoją witrynę z perspektywy potrzeb użytkownika
  • Jak zaprojektować swoją stronę, aby te potrzeby realizowała…
Więcej dowiesz się u źródła >

Google wypowiada się na temat tego, co robić ze stronami o słabym ruchu

Podczas webinaru, który można obejrzeć na Youtubie John Mueller (analityk trendów oraz doradca w Google) wypowiedział się, czy warto pozbywać się treści, które przynoszą mały ruch.

Sam temat związany jest z tak zwaną kanibalizacją słów kluczowych/treści. John Mueller podczas dyskusji zwrócił uwagę na kilka rzeczy. Przedstawił przy tym dwa rozwiązania.

Czy pozbywanie się treści jest dobrą strategią?

Wszystko sprowadza się do tego, czy warto pozbywać się treści, które „nie działają dobrze”. Przez „działanie” mamy tutaj na myśli treści, które nie przyciągają ruchu.

John Mueller zaznaczył, że wszystko można sprowadzić do dwóch rozwiązań:

  1. Całkowite pozbycie się treści.
  2. Ulepszenie treści…
Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA