Z ostatniej chwili
Nadchodzi kres monopolu wyszukiwarki Google! Jak tworzyć treści zgodnie z wytycznymi Google Jak dodać firmę do Google Moja Firma
Nadchodzi kres monopolu wyszukiwarki Google! Jak tworzyć treści zgodnie z wytycznymi Google Jak dodać firmę do Google Moja Firma

Nadchodzi kres monopolu wyszukiwarki Google! Jak tworzyć treści zgodnie z wytycznymi Google? Jak dodać firmę do Google Moja Firma?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Nadchodzi kres monopolu wyszukiwarki Google

Europejscy użytkownicy smartfonów z Androidem zostaną wkrótce mile zaskoczeni. Konfigurując pierwszy raz swój smartfonon pracujący pod kontrolą tego oprogramowania ujrzą bowiem komunikat informujący ich, że mogą sobie wybrać inną niż Goggle domyślną wyszukiwarkę treści.

Użytkownicy telefonów z Androidem zawsze mogli zmienić domyślną wyszukiwarkę i mogą to nadal robić, ale tym razem po raz pierwszy będą mogli dokonać tego wyboru podczas pierwszego konfigurowania swojego urządzenia…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak tworzyć treści zgodnie z wytycznymi Google?

Google udostępnia za darmo ogromne zasoby wiedzy. Jednym z miejsc, gdzie można znaleźć użyteczne wskazówki o optymalizowaniu stron internetowych, są wytyczne dla webmasterów. W dzisiejszym wpisie blogowym bierzemy pod lupę przewodnik dla początkujących i znajdujące się w nim porady na temat tworzenia treści oraz oceniamy, czy są aktualne.

Wszystkie treści i cytaty, które będą tutaj omawiane, pochodzą z  podstrony supportu Google Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) – przewodnik dla początkujących…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak dodać firmę do Google Moja Firma?

Usługa Google Moja Firma to szansa dla lokalnych firm, aby pokazać swój biznes w Internecie i pozyskiwać nowych klientów, a wszystko to praktycznie za darmo! Wystarczy poświęcić kilka minut, aby dodać swoją firmę do Google My Business.

Internet jest dziś głównym źródłem informacji. Nawet 7 na 10 użytkowników Internetu, zanim odnajdzie interesujące produkty lub usługi, przeszukuje w tym celu zasoby sieci. Nic dziwnego, że w takiej sytuacji większość przedsiębiorców prezentuje się przez to medium. Doskonałym na to sposobem jest wizytówka Google Moja Firma

Więcej dowiesz się u źródła >

Artykuł sponsorowany – jak prawidłowo go napisać oraz jakie daje korzyści?

Artykuł sponsorowany to obecnie bardzo popularna forma reklamy, z której coraz częściej korzystają zarówno mniejsze, jak i większe firmy. Taki artykuł daje dużo korzyści: już chwilę po publikacji w danym serwisie można dostrzec pierwsze efekty, odpłatne publikowanie wpisów pozytywnie wpływa na wizerunek marki oraz zwiększa zasięg firmy. Jeśli artykuł sponsorowany ma przynieść rezultaty, musi zostać napisany w oparciu o konkretne cele z zawarciem informacji o produkcie, usłudze czy marce. Jak zatem prawidłowo napisać artykuł sponsorowany, aby był skuteczny? Czym tak naprawdę jest oraz jakie daje korzyści? Poniżej przedstawimy wszelkie przydatne wskazówki oraz informacje.

Artykuł sponsorowany – czym jest?

Artykuł sponsorowany jest tekstem tematycznym, którego publikacja odbywa się na stronach powiązanych tematycznie, czy serwisach, gdzie możemy opublikować wpis z informacją o naszej marce. Powinien to być artykuł wartościowy oraz napisany merytorycznie aby zachęcić użytkowników do odwiedzenia naszej strony, a następnie skorzystania z usług…

Więcej dowiesz się u źródła >


W poprzednich dwóch artykułach (10 serwisów z darmowymi zdjęciami oraz 10 stocków ze zdjęciami do zakupu) skupiliśmy się na doborze zdjęć. Niestety to nie rozwiązuje wszystkich problemów. Chociaż dobre zdjęcie to już połowa sukcesu – bardzo często warto je jeszcze dostosować do kanału, w którym będziesz promował treść.

Do niedawna konieczne było odpalenie sporego kombajnu graficznego i stworzenie kreacji ręcznie, zupełnie od podstaw. Na szczęście dzisiaj możemy wybierać z wielu narzędzi, dostępnych 100% online. Zazwyczaj oferują Ci one wiele szablonów, znacznie usprawniających pracę. W ten sposób możesz przygotować grafikę do bloga czy do wpisu w sieci social media dosłownie w kilka chwil…

Więcej dowiesz się u źródła >

Linki z profili – czy to ma jeszcze sens?

Pozyskiwanie linków czyli tak zwany link building jest podstawą prowadzonych działań pozycjonerskich pod warunkiem ,że pochodzą one z jakościowych miejsc. Nie da się ukryć ,że linki to element działań SEO do ,którego również mocno musimy się przyłożyć. Google nie jest skoro tak naprawdę do tego aby wprost nam powiedzieć jakie czynniki linków są dla wyszukiwarki najlepsze i sprawią ,że nasza strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania. Natomiast można zauważyć ,że na pewno nie ilość ma znaczenia a ich jakość.

Metod pozyskiwania linków jest sporo. Wpisując odpowiednie zapytanie w wyszukiwarkę znajdziemy setki blogów, które przedstawiają najróżniejszą praktykę no ale rodzi się pytanie: czy dany sposób zadziała czy zaszkodzi? W tym artykule odniesiemy się do starej metody opierającej się na pozyskiwania linków z utworzonych profili na różnych stronach…

Więcej dowiesz się u źródła >

7 niezbędnych narzędzi marketingowych w 2020 roku

Jakie narzędzia marketingowe wybrać w 2020 roku? Z czego powinieneś korzystać, aby skutecznie kontrolować działania marketingowe? I najważniejsze… Na czym się skupić, aby nie zwariować w natłoku wszystkich narzędzi marketingowych, które proponuje nam świat? W główniej mierze to nie narzędzia reklamowe, a działania człowieka mają wpływ na to, czy Twoja kampania reklamowa osiągnie sukces lub porażkę. Narzędzia to tylko 10% sukcesu!

Lista niezbędnych narzędzi marketingowych powstała dla tych, którzy chcą skupić się na efektach, a nie na ciągłym wyścigu zbrojeń, kto wykorzystuje więcej narzędzi reklamowych, ten wygrywa. Nie bądź naiwny, to Ty w tym wszystkim jesteś najbardziej efektywnym narzędziem jakie możesz mieć w swojej marketingowej flocie. Warto wspomnieć, że na liście znajdują się tylko darmowe narzędzia marketingowe

Więcej dowiesz się u źródła >

Optymalizacja strony WordPress pod SEO – 5 wskazówek

Optymalizacja stron opartych na silniku WordPress stawia przed pozycjonerami wiele wyzwań aby móc przystosować daną witrynę jak najlepiej pod kątem SEO. Można wiele rzeczy dostosować ręcznie pod warunkiem ,że znamy się na programowaniu albo użyć odpowiednich wtyczek, które pomogą usprawnić a nawet zautomatyzować nam pewne procesy.

Należy również pamiętać ,że wtyczki nie mają wpływu na pozycjonowanie tylko dodają do systemu dodatkowe funkcjonalności, które wspomogą optymalizacje stron na WordPress

Więcej dowiesz się u źródła >

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Każdy, kto choć raz zlecał pozycjonowanie lub zajmuje się tym zawodowo wie, że wyniki nie przychodzą z dnia na dzień. Na ruch z wyszukiwarki trzeba poczekać.

Czasem nawet wiele miesięcy. Przyjęło się, że 3 miesiące to takie minimum, które musimy odczekać, aby coś zauważyć. Zdaje się to potwierdzać już pierwszy wynik, który znajdziemy na ten temat w wyszukiwarce…

Więcej dowiesz się u źródła >

Linkowanie wewnętrzne – Poziom Zaawansowany

Zdobywanie dobrych linków do strony to drogie zadanie. Warto więc zainwestować swój czas na zrewidowanie architektury naszej strony i linkowania wewnętrznego. Dzięki temu będziesz mógł wykorzystać w pełni moc linków zewnętrznych. Zwiększy się widoczność Twojej strony oraz konwersje na niej.

Do zajęcia się linkowaniem wewnętrznym zachęca również Google. John Mouller podczas kwietniowej sesji Google Webmaster Central powiedział…

Więcej dowiesz się u źródła >

SEO Trendy na 2020 rok

Kolejny rok już za pasem, wchodzimy w złote lata dwudzieste. Choć nie wszyscy obudzili się jeszcze z poświątecznego letargu, to jak wiadomo, branża SEO nie śpi. Śledzenie pojawiających się trendów to podstawa w prawidłowym, a co ważniejsze – skutecznym działaniu. Na czym najlepiej skupić swoją uwagę i na co położyć nacisk w nadchodzących dniach, tygodniach i miesiącach? Zapraszamy do artykułu, w którym znajdziesz najważniejsze SEO trendy na 2020 rok, o których powinien pamiętać każdy pozycjoner (i nie tylko).

Content kluczem do sukcesu

Wytartych fraz powtarzać nie trzeba, a zatem o królach mowy dziś nie będzie. Warto jednak jak mantrę powtarzać, że content to podstawa. Podstawa podstaw. Alfa i omega. Kamień węgielny pozycjonowania. Istota wyszukiwarkowego wszechświata… No może trochę się zagalopowałem (ale czekam na inne ciekawe propozycje!). W każdym razie strona bez dobrej treści w top 10 się nie zmieści. Jej zaniedbanie to jeden z głównych błędów popełnianych podczas pozycjonowania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Większość kont w Google Analytics jest źle skonfigurowanych – wywiad z Maciejem Lewińskim

Wywiad z Maciejem Lewińskim – trzykrotnym zwycięzcą konferencji I Love Marketing, certyfikowanym trenerem Google Analytics i Google Ads, właścicielem agencji iSurvival. Z Cezarym Lechem porozmawiał o innowacjach systemów reklamowych i technologicznej rewolucji, która dzieje się na naszych oczach.

CL: Gościem wywiadu jest Maciej Lewiński, pierwszy, trzykrotny zwycięzca I Love Marketing, największej konferencji marketingowej w Polsce…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co to jest linkowanie?

Co to jest linkowanie? Linkowanie to proces związany z tworzeniem struktury klikalnych odnośników wewnątrz strony internetowej oraz na zewnętrznych portalach. Działanie te ma za zadanie polepszenie nawigacji pomiędzy poszczególnymi dokumentami w Internecie. Linkowanie na zewnętrznych stronach internetowych (linkbuilding) to jeden z najważniejszych czynników prowadzących do poprawienia pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach Internetowych takich jak Google.

Obok optymalizacji, podstawą w budowaniu pozycji strony jest linkowanie. Jak sama nazwa wskazuje, pozycjonowanie poprzez linki to zdobywanie ich dla danej witryny. Czym w praktyce jest linkbuilding, jak zdobywać mocne linki do strony i gdzie je umieszczać?…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA