Z ostatniej chwili
Narzędzi do pisania contentu. Samemu przeprowadź audyt SEO. Optymalizacja reklam AdWords. Google wie o czym mówisz. Digital customer experience

Narzędzi do pisania contentu. Samemu przeprowadź audyt SEO. Optymalizacja reklam AdWords. Google wie o czym mówisz. Digital customer experience

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Odłóż długopis i poznaj 11 nowych narzędzi do pisania contentu

To nie jest kolejny artykuł o tym, skąd brać słowa kluczowe ani jakich słowników synonimów używać. To zestawienie zaskakująco skutecznych narzędzi, dzięki którym Twoje teksty będą bezbłędne, a grafiki na Facebooka stworzysz w 3 minuty. Dorzucamy też garść inspiracji, przydatnych przy wymyślaniu tematów.

Poprawność językowa 2.0

Bez względu na to, czy interesuje Cię generowanie leadów sprzedażowych i piszesz newslettery, czy może artykuły blogowe albo posty na Facebooku – zawsze musisz pamiętać o zasadach ortografii, interpunkcji i gramatyki. Wiele osób korzysta tylko z funkcji sprawdzania w programie MS Word, który nie znajduje wszystkich błędów. Z tego powodu, warto dodatkowo używać aplikacji internetowych. Wystarczy wkleić lub wpisać do nich tekst, a narzędzia zaznaczą, co trzeba zmienić…

Więcej dowiesz się na: https://rocketmedia.pl

Audyt SEO strony – jak samemu wykonać prosty audyt?

Czy można samemu wykonać prosty audyt SEO? Od czego zacząć? Jakich narzędzi użyć? W tym artykule odpowiemy na te, oraz wiele innych pytań!

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej zależy od wielu różnych czynników. Elementów, które Google bierze pod uwagę w przypadku ustalania pozycji danej frazy jest ponad 200. Jednym, z pierwszych, bardzo istotnych etapów procesu pozycjonowania jest wykonanie audytu SEO, na podstawie którego możliwa jest ocena najważniejszych parametrów oraz przegląd wszystkich istotnych pod kątem SEO elementów w danej witrynie…

Więcej dowiesz się na: https://delante.pl

Optymalizacja reklam w kampanii AdWords

W pierwszej części naszej serii artykułów poświęconej optymalizacji opisaliśmy co powinna zawierać Optymalizacja Kampanii AdWords. Czas na kolejny artykuł poświęcony pomijanej części optymalizacji jaką jest optymalizacja marketingowo-copywriterskiej – zapatrzeni w techniczną optymalizację kampaniiadepci SEM pomijają to co jest solą AdWords – przekaz reklamowy.

Wybór ustawień, metod kierowania, słów kluczowych, stawek i budżetów jest niezwykle ważny, ale to co widzi klient to teksty reklamowe i teksty rozszerzeń reklam, które możemy dodać do konta. Wszystkie wyżej wymienione elementy nie dadzą wiele jeżeli nasz przekaz będzie nieodpowiedni…

Więcej dowiesz się na: https://roiexperts.pl

Google wie kto mówi i wie co mówi

Naukowcy z Google opracowali program oparty na sztucznej inteligencji, który potrafi zidentyfikować i wyodrębnić głos spośród innych. Wyniki są naprawdę imponujące, a równocześnie całkiem przerażające.

Przyjęcie, na którym każdy kogoś zna, jeden wielki chaos na dworcu kolejowym czy burzliwa debata na tematy światopoglądowe. Są sytuacje i miejsca, w których ilość dźwięków jest tak duża, że prawie niemożliwe jest wyizolowanie czyjegoś głosu (i skupienie się tylko na nim), a co dopiero zrozumienie, co ten ktoś ma do przekazania. …Chyba że jest się sztuczną inteligencją od Google…

Więcej dowiesz się na: http://www.benchmark.pl


Dlaczego warto myśleć o digital customer experience?

Pojęcie customer experience nie jest czymś nowym. Jednak jak wynika z raportu Marketing Progress, tylko 23% badanych polskich firm wyraziła znajomość tego terminu. Czym jest customer experience, jak się ma do środowiska digital i dlaczego nie stać Cię na bagatelizowanie tego tematu?

Klient przede wszystkim!

Zgodnie z najnowszymi badaniami Forbes, 79% klientów deklaruje zmianę dostawcy usług czy producenta, jeśli spotka się ze złą obsługą. Uwaga poświęcana klientom przynosi o wiele lepsze efekty niż skupienie na produkcie. Ta prawda leży u podstaw rozwijanego w ostatnich latach podejścia strategicznego, jakim jest klientocentryzm. To rozbudowany sposób myślenia o komunikacji marketingowej, dostępności produktów oferowanych przez markę i o obsłudze klienta (nie tylko w godzinach pracy firmy!)…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Dlaczego moja strona internetowa nie zarabia? – 4 powody

Czasem tak bywa, że pomimo najszczerszych chęci dana strona internetowa nie zarabia. Jakie są powody takiej sytuacji? Gdzie szukać przyczyn? Koniecznie zapoznaj się z tym tekstem, w którym znajdziesz nasze sprawdzone wskazówki w kwestii tego, by dana strona internetowa w końcu zaczęła na siebie zarabiać.

Spędziłeś mnóstwo czasu i wydałeś krocie na planowanie swojej firmy w internecie. Opracowałeś produkt, usługi oraz miłą dla oka stronę www. Oczywiście od samego początku myślisz rozsądnie i nie oczekujesz, że z dnia na dzień zaczniesz zarabiać miliony, ale jednak spodziewałeś się, że działalność w sieci przyniesie Ci chociaż jakiekolwiek korzyści. Niestety w wielu przypadkach nie dzieje się po prostu nic, a Ty tracisz. Wtedy zadajesz sobie kluczowe pytanie: „dlaczego moja strona internetowa nie zarabia?”…

Więcej dowiesz się na: https://mobiletry.com


SŁOWA KLUCZOWE GOOGLE – JAK DOBRAĆ?

Słowa kluczowe Google AdWords – klucz udanej kampanii!

Od doboru skutecznych dla naszej branży słów kluczowych w dużej mierze zależy późniejszy sukces kampanii Google Adwords w Sieci Wyszukiwania. Planując działania w Sieci Wyszukiwania w pierwszej kolejności musimy zastanowić się po jakich zapytaniach w wyszukiwarce Google potencjalni klienci szukają naszych produktów, czy usług. Dbając o trafny dobór wyrażeń kluczowych od początku kampanii wygenerujemy wartościowszy ruch i unikniemy przypadkowych wejść na stronę, przez które niepotrzebnie tracimy budżet. A zatem, jak dobrać słowa kluczowe Google AdWords?…

Więcej dowiesz się na: https://blog.verseo.pl

Wiedza buduje zaufanie, zaufanie buduje sprzedaż, czyli o content marketingu z nieco innej strony

Mówiąc content marketing, w pierwszej kolejności na myśl przychodzą nam artykuły sponsorowane, zwane najczęściej artykułami eksperckimi, których głównym celem jest sprzedaż i … jeszcze większa sprzedaż. Czy słusznie? I tak i nie.

Nie, ponieważ content marketing to nie tylko „sucha” treść, którą udostępniasz czytelnikom wybranego portalu internetowego. To również infografiki, e-booki, czy też ciekawe wideo i animacje. Tak, ponieważ to właśnie artykuły eksperckie udostępniane w sieci stanowią jedno z najskuteczniejszych narzędzi content marketingu, które nie traci na swojej popularności. Nie, ponieważ nie powinieneś za główny cel stawiać sobie kosmicznego wzrostu sprzedaży spowodowanego publikacją kilku artykułów sponsorowanych, Tak, ponieważ artykuły eksperckie przekazują wiedzę, wiedza buduje zaufanie, a zaufanie… napędza ruch na Twojej stronie i w sklepie internetowym…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA