Z ostatniej chwili

Nowe narzędzia Google. On-Page SEO, zwiększenie ruchu na stronie. Budżet kampanii AdWords. Mobile jest kluczem do sukcesu! Chatboty w marketingu

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Nowe narzędzia Google!

Wymagania internautów dotyczące coraz lepszego i szybszego działania internetowych stron, sklepów i aplikacji wciąż rosną. Szczególnie wśród osób dokonujących zakupów online. Ponad połowa tej grupy deklaruje, że nie kontynuuje przeglądania strony sklepu, gdy ta ładuje się zbyt wolno, tzn. dłużej niż 3 sekundy! Z pomocą przyszło Google i jego dwa narzędzia – Speed Scorecard oraz Impact calculator, dzięki którym można sprawdzić swoją stronę i na podstawie wyników zaplanować odpowiednie działania optymalizacyjne.

Ranking Speed Scorecard – nowa usługa Google

W lutym 2018 roku Google przedstawiło Speed Scorecard, czyli ranking szybkości ładowania się stron. Pozwala on sprawdzić, na którym miejscu znajduje się nasza wersja mobilna witryny w porównaniu z innymi…

Więcej dowiesz się na: https://www.blog.altemedia.pl

Skuteczne Techniki On-Page SEO, które zwiększą ruch na Twojej stronie!

Tak, jak obiecałem, dziś pokrótce omówię najważniejsze sposoby na przyciągnięcie uwagi zarówno wyszukiwarki, jak i użytkowników za pomocą on-page SEO. Najfajniejsze jest, że wbrew pozorom nie jest to temat skomplikowany.

Wiele osób sądzi, że SEO to jakaś czarna magia i wymaga wiedzy i umiejętności internetowych szamanów, których usługi kosztują wiele złotych monet… Prawda jest taka, że przy sumiennej pracy sami jesteśmy w stanie znacząco zwiększyć liczbę konwersji. Jak?

TWORZĄC SZCZEGÓŁOWE I INTERESUJĄCE TREŚCI

‘Content is the king’, czyli ‘niech jakość treści użytkownika pieści!’ Yy, może mój rym nie jest zbyt wiernym tłumaczeniem, ale oddaje przesłanie. Dlatego wspominałem o sumiennej pracy. Czasami trzeba zakasać rękawy i cały dzień stukać w klawisze, aż powstanie post, który będzie świeży, interesujący i (co, ku mojemu zdziwieniu, wcale nie jest takie częste) poprawny językowo! Gramatyka, interpunkcja, ortografia, składnia…

Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl

Budżet dzienny kampanii AdWords

Odpowiednia konfiguracja ustawień związanych z budżetem konta to podstawowy krok w przypadku nowo tworzonych kampanii reklamowych Google AdWords. Właściwe ustawienia pozwolą na uniknięcie problemu zbyt dużych wydatków w przyszłości.

Czym jest budżet dzienny kampanii AdWords?

Budżet dzienny to średnia kwota, jaką jesteś w stanie przeznaczyć na daną kampanię. Kwota ta może być wielokrotnie zmieniana w przyszłości. W przypadku większej ilości kampanii budżet może być ustalany indywidualnie dla pojedynczej kampanii jak i można skorzystać z budżetów wspólnych dla kilku kampanii. Stosowanie budżetów wspólnych znacznie oszczędza czasu potrzebnego na podział i symulację budżetu dla każdej poszczególnej kampanii…

Więcej dowiesz się na: https://nprofit.net

Rewolucja mobilna: dlaczego mobile jest kluczowy w strategii digital

Z opublikowanego niedawno raportu Forrestera na temat przewidywań dotyczących digital marketingu wynika, że 2018 będzie rokiem, w którym urządzenia mobilne znajdą się w centrum zainteresowania marketerów.

Korzystanie z takich urządzeń szybko rewolucjonizuje branże retail i e-commerce dzięki łączeniu danych użytkownika i geolokacji z interakcją w sklepach, jak i poza nimi, umożliwiając ciągłe podtrzymywanie relacji klientów z markami.

Kubilay Sengun, Dyrektor Zarządzający Insidera na Europę, poświęca dużo czasu na rozmowy z klientami na temat pełnego wykorzystania potencjału stron i aplikacji mobilnych w zakresie dostarczania użytkownikom bardziej angażujących doświadczeń. Jedno pytanie, które powtarza się nieustannie w trakcie spotkań, brzmi: dlaczego ten punkt styku z użytkownikiem jest tak ważny?

Mieliśmy ostatnio okazję przeprowadzić wywiad z Kubilayem i dowiedzieć się nieco więcej o jego spostrzeżeniach i przyszłości mobile marketingu…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

9 sposobów na zastosowanie chatbotów w marketingu internetowym

Za sprawą rozwoju sztucznej inteligencji (AI) i przetwarzania języka naturalnego (NLP) w ostatnim czasie rozwinęła się kolejna technologia, mianowicie chatboty. Są to niezwykle wyrafinowane i wszechstronne narzędzia, które aktywnie wspierają coraz więcej procesów biznesowych.

Chatboty poza spełnianiem swojego podstawowego zadania, czyli obsługi klienta, mogą również stać się częścią inicjatyw marketingowych i bezproblemowo przeprowadzić klienta przez wyznaczoną ścieżkę sprzedaży. Oto kilka sposobów na to, jak wykorzystać chatboty w strategii marketingowej.

1. Maksymalnie spersonalizowany kontakt

Zwracanie się do osoby tak, jak byśmy ją znali, całkowicie zmienia charakter rozmowy. Chatboty skanują media społecznościowe zbierając dane o każdej osobie, z którą mają kontakt. Gdy użytkownik ma zapytanie dotyczące obsługi klienta, chatbot może na nie dokładnie odpowiedzieć i kontynuować rozmowę, oferując spersonalizowane porady dotyczące zakupów w oparciu o historię wyszukiwań, zachowań i preferencje klienta…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Jak napisać wpis, który będzie konwertować? – 4 sposoby i wskazówki

Napisanie dobrego artykułu nie kończy się na długim, nudnym tekście z wieloma obrazkami. Jako marketingowiec musisz wiedzieć, jak napisać wpis, który będzie konwertować i przyciągać do Twojej firmy nowych klientów. Oto 4 proste sposoby i wskazówki w kwestii tego, jak to osiągnąć. Zapraszam do lektury.

Czy Twoje wpisy na blogu konwertują na tyle dobrze, że jesteś z nich zadowolony? Jeżeli przeglądasz swoje statystyki w Google Analytics, to z pewnością boli Cię to, że wiele osób po przeczytaniu Twojego wpisu po prostu zamyka stronę, a co gorsza, czyta tylko nagłówki i również ją opuszcza. Wobec tego, jak napisać wpis, który będzie konwertować i przynosić założone cele?

Jeżeli żylibyśmy w utopijnym świecie marketingowca, to wszyscy odbiorcy czytaliby Twoje wpisy i od razu zapisywaliby się do newslettera, pobierali e-booki, kontaktowali się telefonicznie lub mailowo oraz podejmowaliby z Tobą współpracę na wielu płaszczyznach.

Niestety tak prosto świat marketingu nie działa.

Oczywiście każdy z nas powinien dążyć do uzyskania jak największej konwersji. Jednakże prawda jest taka, że prawdopodobnie tylko kilka procent czytelników stanie się Twoimi klientami…

Więcej dowiesz się na: http://mobiletry.com

Piąty typ dopasowania słów kluczowych w AdWords istnieje!

Portal Search Engine Journal potwierdza istnienie piątego typu dopasowania słów kluczowych. Wiadomość ta szczególnie ucieszy specjalistów PPC, pracujących z kampaniami w wyszukiwarce.

Dla przypomnienia, 4 znane do tej pory typy dopasowania to:

  • dopasowanie przybliżone
    (AdWords uwzględnia w nim różne odmiany i hasła podobne do naszych słów kluczowych)
  • „dopasowanie do wyrażenia”
    (wyszukiwane hasło musi zawierać frazę w cudzysłowie)
  • [dopasowanie ścisłe]
    (wyszukiwane hasło musi być frazą w nawiasach kwadratowych, ale uwzględniane są błędy ortograficzne i literówki)
  • dopasowanie przybliżone z +modyfikatorem (BMM)
    (Słowa, przed którymi dodano znak + muszą znaleźć się w wyszukiwanym haśle, ale nie ma znaczenia ich kolejność. Słowa bez znaku + są traktowane jak dopasowanie przybliżone)…

Więcej dowiesz się na: http://semahead.pl

Jak przeanalizować efektywność kampanii reklamowych na YouTube?

YouTube od dawna nie jest zwykłą przestrzenią w Internecie służącą jedynie do publikacji i wymiany filmów między znajomymi. Dzisiaj platformę tę można określić jako potężną maszynę, która codziennie przetwarza miliardy danych.

Globalny zasięg amerykańskiej platformy przekroczył granicę 1.5 miliarda aktywnych użytkowników w 2017 roku. A to oznacza, że co siódmy mieszkaniec naszej planety korzysta z YouTube. Jeśli zawęzić tę liczbę do osób, które mają dostęp do Internetu – to co trzeci użytkownik sieci, korzysta z YouTube. Można pójść jeszcze o krok dalej. Jeśli pominiemy te kraje, gdzie YouTube z różnych przyczyn nie jest dostępny, wtedy wychodzi, że co drugi użytkownik Internetu korzysta z największej platformy wideo na świecie. Robi wrażenie, prawda?

Do głównych powodów takiej popularności można zaliczyć:

  1. Wzrost czasu oglądania treści na YouTube o 50% rok do roku
  2. Ponad 50% wyświetleń przypada na urządzenia mobilne…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Rzeczywistość rozszerzona biznesu – marketing 3D

Rzeczywistość rozszerzona – coś, co kiedyś było narzędziem eksperymentalnym, dzisiaj z odwagą wchodzi już do codziennego uzusu. Zmieniają się technologie oraz klienci, którzy wymagają komunikacji na innym poziomie, w innej formie.

Co więcej, użytkownicy zaczynają rozumieć i akceptować nową technologię. Traktują ją, jako swojską, a nie coś “eksperymentalnego”. Ile czasu to zajęło? Kilka, kilkanaście miesięcy. Pytanie brzmi: gdzie był wtedy twój biznes?

Z marketingiem 3D, którego przykładem może być technologia rzeczywistości rozszerzonej, mamy już do czynienia od kilku lat, ale dopiero dzięki nowym platformom udostępnionym przez Apple – ARKit oraz Google – ARCore w 2017 roku, został mocno spopularyzowany jego prokonsumencki wymiar…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Z jednej strony Facebook i Google, z drugiej konsulting… Jaka jest przyszłość reklamowych holdingów?

Koncern WPP od dekady nie miał się tak źle jak dzisiaj, a jej prezes Martin Sorrel nie daje nadziei na to, że w 2018 roku sytuacja się poprawi. Omnicom Group, Publicis czy Dentsu też nie mają się czym chwalić, podczas gdy Facebook i Google – wręcz przeciwnie. Jaka jest przyszłość wielkich reklamowych holdingów? 

Bo sytuacja WPP wesoła na pewno nie jest. W zeszły wtorek prezes koncernu WPP stwierdził, że 2017 rok „nie był miły”, ale kiedy obsługiwane budżety kurczą się o 5,4 proc., a przychody o 0,3 procent (spadły do poziomu 15,3 mld funtów) to eufemizm, który wydaje się nie na miejscu. A przynajmniej tak uznali inwestorzy sprawiając, że giełdowy kurs holdingu niemal od razu po publikacji wyników zanurkował o 14 proc…

Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com

DOPASOWANIA SŁÓW KLUCZOWYCH ADWORDS – PRAKTYCZNY PRZEWODNIK OPTYMALIZACJI KAMPANII TEKSTOWEJ GOOGLE

Każda kampania ma określony budżet i to od naszych decyzji (zwłaszcza tych na samym początku tworzenia ustawień) zależy czy reklama przyniesie realną konwersję czy sprowadzi się do tzw. „wyklikiwania”. Google Adwords posiada mnóstwo narzędzi analitycznych i funkcji, które ułatwiają rozsądne gospodarowanie budżetem. Jedną z najbardziej przydatnych funkcji są dopasowania słów kluczowych.

Podczas planowania, tworzenia i zarządzania kampanią tekstową, wybór i kontrola odpowiednich  słów kluczowych to podstawa całej piramidy sukcesu. Jednym z zagrożeń jakie przed nami staną jest chociażby nieprawidłowy dobór słów kluczowych, opisujących reklamowaną przez nas usługę. Co z tego, że stworzymy atrakcyjną marketingowo reklamę, jeśli nie będzie wyświetlana klientowi docelowemu? Z drugiej strony wyświetlenie reklam zbyt dużej ilości użytkowników niekoniecznie zainteresowanych naszym produktem to gwarancja przepalenia budżetu. Poprawne zastosowanie konkretnych typów dopasowań słów kluczowych AdWords w kampaniach tekstowych może znacznie zwiększyć skuteczność naszych reklam. To tylko jedna z możliwości optymalizacji kampanii. Przedstawiamy kilka użytecznych trików do poprawienia efektywności kampanii tekstowej Google…

Więcej dowiesz się na: http://skuteczny-internet.pl

Jak zwiększyć użyteczność strony internetowej? – 11 wskazówek

Użyteczność strony internetowej sprowadza się do tego, aby użytkownicy poruszający się po stronie znajdowali na niej wszelkie niezbędne informacje bez żadnych problemów. Być może wydaje się to łatwe do osiągnięcia, lecz w rzeczywistości tak nie jest. Sprawdź, co zrobić, aby zwiększyć użyteczność swojego serwisu.

Użyteczna strona ma kilka cech:

  • łatwość obsługi
  • użytkownicy znajdują na niej pożądane informacje
  • treść jest dostatecznie czytelna
  • wzbudza pozytywne odczucia
  • angażuje do interakcji i kontaktu
  • nie powoduje chęci natychmiastowego kliknięcia przycisku „Wstecz” w przeglądarce

To są oczywiście ogólniki, które trudno zdefiniować, ponieważ nie ma na każdy z nich sztywnych ram lub złotych zasad, o jakie trzeba zadbać, aby osiągnąć zamierzony cel. Więc dużo w tej kwestii zależy od tego, jak firma lub osoba zaprojektuje daną stronę.

Niemniej jednak samodzielnie można również zweryfikować wiele spraw. Poniżej zamieszczam kilka wskazówek, które można wprowadzić samodzielnie lub przy minimalnym budżecie, aby zwiększyć pozytywne odczucia na stronie…

Więcej dowiesz się na: http://mobiletry.com

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA