Z ostatniej chwili
Nowy sposób oznaczania linków. Kolejna duża aktualizacja Google! Sposoby na zwiększenie ruchu organicznego. Google wprowadza reklamy wideo
Nowy sposób oznaczania linków. Kolejna duża aktualizacja Google! Sposoby na zwiększenie ruchu organicznego. Google wprowadza reklamy wideo

Nowy sposób oznaczania linków. Kolejna duża aktualizacja Google! Sposoby na zwiększenie ruchu organicznego. Google wprowadza reklamy wideo

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Nowy sposób oznaczania linków. Co oznacza to dla twórców treści?

Google wprowadza nowy sposób oznaczania linków. Co zmienia to dla twórców treści i influencerów?

Google wprowadza zmiany w sposobie oznaczania linków. Dotyczą one treści reklamowych oraz pochodzących od użytkowników. Co oznacza to dla twórców treści i influencerów? O czym powinniśmy wiedzieć?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Kolejna duża aktualizacja Google? September 2019 Core Update

Nie tak dawno pisaliśmy o głównych aktualizacjach  algorytmu wyszukiwarki, jakie przeprowadził Google w ostatnim czasie. Zgodnie z naszymi przewidywaniami, aktualizacja czerwcowa to nie ostatnie słowo Google w tej materii, bo na wczoraj (24 września) zapowiedziana została kolejna aktualizacja…

September 2019 Core Update

W tym przypadku nie mówimy tu o drobnych zmianach, bo te Google wdraża niemal codziennie – chodzi o Core Update, czyli ten dotyczący głównego algorytmu wyszukiwarki…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 sposobów na zwiększenie ruchu organicznego na stronie

Wysoka liczba użytkowników, którzy trafiają na stronę organicznie (bezpłatnie) to dobry znak. To cenne źródło ruchu na stronie. Świadczy między innymi o dobrym pozycjonowaniu witryny oraz wysokiej rozpoznawalności marki. Istnieje kilka prostych, ale skutecznych metod na to, jak ściągnąć użytkowników na www. Z tego artykułu dowiesz się jak zwiększyć ruch organiczny na Twojej stronie.

Co to jest ruch organiczny i jak go zwiększyć?

Wszyscy użytkownicy, którzy trafili na Twoją stronę poprzez kliknięcie w bezpłatne wyniki wyszukiwarek (Google, Yahoo, Chrome etc.) tworzą ruch organiczny. Wpisując dane zapytanie użytkownik może natrafić zarówno na treści płatne (oznaczone jako reklama), jak i treści bezpłatne…

Więcej dowiesz się u źródła >

Analiza ruchu na stronie www – Google Analytics

Google Analytics to narzędzie używane przez właścicieli stron www i marketerów do gromadzenia informacji o stronach internetowych. Pokazuje informacje dotyczące odbiorców witryny, zachowań użytkowników i konwersji.

Zazwyczaj, aby móc korzystać z Google Analytics musisz wygenerować kod śledzenia i dodać go do swojej witryny. Jeśli posiadasz stronę www zbudowaną na WordPressie, to możesz skorzystać z pluginu, który uprości proces integracji z Google Analytics (np. Google Analytics Dashboard Plugin)…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google wprowadza reklamy wideo. Czy to dobry sposób na dotarcie do klienta?

Reklamy wideo to ukłon Google’a w kierunku reklamodawców. Czy przyniosą one oczekiwane rezultaty?

Google za każdym razem chce nam udowadniać, że zależy im na dobru zarówno zwykłego użytkownika, jak też reklamodawców. Tym razem, gigant uruchomił opcję, która może pomóc właśnie tym drugim. Czy taki sposób okaże się dobrym rozwiązaniem na dotarcie do klienta?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Newsletter rozkręcił mój biznes i rozkręci Twój

Czasem, jak z całą powagą polecam komuś prowadzenie newslettera, mam wrażenie, że ludzie patrzą na mnie jakbym chciała ich namówić na zakup telefaxu. Albo próbowała wmówić, że czcionka Comic Sans jest cool. Albo klapki Kubota. Stop! Klapki Kubota ponownie wróciły do łask. Natomiast newslettery, są były i będą marketingowym narzędziem o wielkiej mocy. Będą – dopóki będziemy korzystać z prywatnych skrzynek mailowych.

Nawet jeśli wydaje się, że najlepsza impreza jest na Instagramie, a cocktail party na którym warto być, na LinkedInie. A newsletter? Kto to czyta? Nikt! Nikt nie czyta, nikt nie otwiera i nie ma tematu…

Więcej dowiesz się u źródła >


POZYCJONOWANIE CZY GOOGLE ADS – CZ. 1/2

Opcji marketingu internetowego z roku na rok przybywa. Pojawiają się nowe formaty (np. adquesty), platformy dojrzewają do monetyzacji (np. TikTok) i cała branża rozkwita, o czym najlepiej świadczą wzrastające wydatki marketingowe i coraz bardziej szczodre budżety na działania w Internecie. Wśród wszystkich rozwiązań marketingowych, można jednak wyróżnić dwa fundamentalne, uwzględniane w niemal każdym planie: Google Ads i SEO. Przyjrzymy się dzisiaj zaletom i wadom każdego z nich w 2019 roku.

LEKKO STRONNICZO

Zajmując się tematem kampanii Google Ads od prawie 14 lat, mam zapewne stronnicze podejście do tej rywalizacji, dlatego już niedługo to samo zestawienie – ale z punktu widzenia pozycjonera – przedstawi mój kolega Artur…

Więcej dowiesz się u źródła >

Treści na stronie – jak tworzyć je mądrze?

Na ocenę strony internetowej, a docelowo ustalenie jej pozycji w wyszukiwarce Google, wpływ ma kilkaset czynników. Jednym z nich jest ilość i jakość tekstu na stronie. Dlatego oprócz budowania zaplecza linkowego i działań optymalizacyjnych, warto zadbać o dobry content. Sprawdź, co koniecznie warto wiedzieć, a czego nie robić w pracy z tekstem!

Ilość tekstu na stronie

Próżno szukać dokładnych informacji na temat „idealnej” liczby znaków, która sprawi, że po wpisaniu odpowiedniej frazy, tekst znajdzie się na pierwszej pozycji w wyszukiwarce. Zatem odpowiedź na pytanie:  „Ile znaków powinien mieć tekst?”, brzmi:  „To zależy”. Od czego? Od tematu, odbiorców, celu, w jakim jest przygotowany…

Więcej dowiesz się u źródła >

Content Marketing od podszewki czyli o czym pamiętać tworząc treści

Dlaczego w nagłówku Twojego blogposta powinna znaleźć się liczba? Czy stopniowanie przymiotników ma znaczenie dla użytkownika i dlaczego nie warto publikować treści w poniedziałek? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym najnowszym wpisie, dzięki któremu content marketing będzie jeszcze efektywniejszy!

Google od wielu lat docenia dobre praktyki w dziedzinie content marketingu. Dobre – czyli takie, które sprzyjają użytkownikowi i pozostają w symbiozie z regułami pozycjonowania w Internecie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak profesjonalnie i skutecznie zoptymalizować listę Fraz Kluczowych – cz. 1

Jak poprawić listę fraz kluczowych, by przynosiła więcej konwersji i przyczyniła się do wzrostu sprzedaży? To pytanie zadaje sobie każdy reklamodawca, który planuje optymalizację swojej kampanii Google Ads.

W poprzednim artykule “Jak zoptymalizować profesjonalnie i skutecznie zoptymalizować listę fraz kluczowych – faza 0” opisaliśmy, jak przygotować się do takiej optymalizacji, by przeprowadzić cały proces ulepszenia nie tylko sprawnie, ale przede wszystkim skutecznie. Teraz skupimy się na konkretnych działaniach związanych już bezpośrednio z pracą nad listą fraz kluczowych

Więcej dowiesz się u źródła >

Rewolucja na rynku reklamy produktowej w Google Ads

Projekt Sembota to rozwiązanie, które w najbliższym czasie zrewolucjonizuje cały rynek reklamy produktowej (PLA) w Google Ads, a co za tym idzie stworzy konkurencję gigantowi z Mountain View. Przyczyną takiej możliwości była przegrana sporu Google z Komisją Europejską

Wyszukiwarka stosowała nielegalną politykę monopolizującą ich usługi, której następstwem było udostępnienie boksów reklamowych na dokładnie takich samych zasadach dla wszystkich. Coraz więcej reklam produktowych w Polsce jest wyświetlane przez niezależne podmioty. Jedyną widoczną różnicą jest zmiana w polu „Przez: Google” na inną agencję np. „Przez: Sembot„. W Niemczech oraz Wielkiej Brytanii takie rozwiązanie jest już praktykowane…

Więcej dowiesz się u źródła >

Monitorowanie pozycji w Google – jak wykorzystać do tego Senuto?

Niektórzy z nas sami starają się poprawić ranking swojej strony internetowej w Google, inni zlecają takie działania freelancerom lub agencjom. Każdego jednak interesuje jedna rzecz: czy podejmowane działania przynoszą zamierzony skutek? Pozycje – to jest to, co w SEO musi zgadzać. Cel jest jeden – aby nasz serwis był widoczny w Google na jak najwyższych pozycjach na możliwie największą liczbę fraz. Dla osób, które zlecają pozycjonowanie agencjom najważniejszy będzie efekt. Osoby zajmujące się pozycjonowaniem zawodowo, do osiągnięcia celu będą z kolei potrzebowały pewnych wskazówek. Dla tych dwóch grup została stworzona platforma Senuto.

Senuto oferuje możliwość automatyzacji procesu monitoringu pozycji serwisu na konkretne słowa kluczowe, ale to tylko jedna z wielu przydatnych funkcji. Uzyskasz tam również informację na temat fraz, z których generowany jest ruch dla Twojej strony oraz witryn konkurencji. Co więcej, Senuto okaże się także pomocne podczas wyboru słów kluczowych do Twoich artykułów. Co poza tym?…

Więcej dowiesz się u źródła >

STRONA INTERNETOWA Z WORDPRESS – CZY JEST BEZOBSŁUGOWA?

Wydawać się może, że wykonanie strony to czynność jednorazowa, pod warunkiem, że nie będziemy na bieżąco dodawać / modyfikować treści. Ale to nic bardziej mylnego! Wykorzystując popularne systemy CMS tj. WordPress – należy zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo tych aplikacji.

Skąd te zagrożenia?

Nie aktualizowany WordPress uruchomiony i pozostawiony po zrealizowaniu strony może posiadać wiele luk zabezpieczeń powstałych już w chwili jego realizacji, dlatego tak ważne jest skorzystanie z usług profesjonalistów, którzy w trakcie instalacji i konfiguracji naprawią lub wyeliminują aktualne problemy. Najczęściej popełnianymi błędami po instalacji są…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google testuje nowość – wyszukiwanie kluczowych momentów w wideo

W ubiegłym tygodniu Google pokazał światu nową funkcjonalność wyszukiwania – pokazywanie kluczowych momentów w filmach na YouTube. Na pierwszy rzut oka to świetna funkcja i nawet nie wiedzieliśmy jak bardzo jej potrzebujemy!

Ile razy zdarzyło Ci się przeglądać kilkanaście filmów na YouTube tylko po to, żeby znaleźć jedną kluczową dla Ciebie informację. W tamtym tygodniu Google wprowadziło nową funkcjonalność, która ma to ułatwić…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego i jak skutecznie go prowadzić?

Blogi firmowe pomagają firmom kreować wizerunek eksperta, zwiększają ruch na stronie pochodzący z wyszukań w Google, mediów społecznościowych, wspierają relacje z klientami i są źródłem leadów sprzedażowych.

Mówi się, że blog jest jedną z najważniejszych technik inbound marketingu (marketingu przychodzącego, za przyzwoleniem) obok promocji w mediach społecznościowych i na pewno jest w tym wiele prawdy.

Podstawowa wartość dodana bloga polega na tym, że dajemy klientom coś co naprawdę ich interesuje, coś dla nich pożytecznego, zabawnego całkowicie za darmo. Dajemy im też możliwość nawiązania kontaktu, dyskusji z ekspertami na interesujące ich tematy…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA