Z ostatniej chwili
Optymalizacja i pozycjonowanie SEO sklepu PrestaShop. Jak pozycjonować sklep internetowy od zera Tu tracisz pieniądze i klientów
Optymalizacja i pozycjonowanie SEO sklepu PrestaShop. Jak pozycjonować sklep internetowy od zera Tu tracisz pieniądze i klientów

Optymalizacja i pozycjonowanie SEO sklepu PrestaShop. Jak pozycjonować sklep internetowy od zera? Tu tracisz pieniądze i klientów

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Optymalizacja i pozycjonowanie SEO sklepu PrestaShop

Pozycjonowanie i SEO sklepu PrestaShop

Aktualnie na Polskim rynku możemy znaleźć wiele silników, które pozwalają na postawienie strony czy sklepu internetowego. Dużo zależy jednak od wiedzy technicznej. Można zrobić to w prosty i szybki sposób albo spędzić trochę więcej czasu. Istotnym elementem na, który trzeba zwrócić uwagę to dalsza możliwość optymalizacji w celu skutecznego pozycjonowania sklepu. Nie zależenie od tego, jaki CMS do postawienia sklepu internetowego, zostanie wybrany, to bez działań marketingowych nie będzie w stanie generować sprzedaży. W tym artykule poruszymy temat SEO sklepu PrestaShop

Więcej dowiesz się u źródła >

PODCAST: Jak pozycjonować sklep internetowy od zera?

Od czego zacząć tworzenie sklepu? Co i jak zoptymalizować na początku? Ważniejsze są strony kategorii czy produktów? Na czym polega optymalizacja techniczna, jak powinny wyglądać adresy URL? Jak powinna wyglądać struktura procesu zakupowego i czym jest UX? Tego dowiesz się, słuchając podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE!

Więcej dowiesz się u źródła >

Tu tracisz pieniądze i klientów. Jak zwiększyć sprzedaż – kilka porad od klienta

Rynek e-commerce rozwija się w szalonym tempie. Kolejne sklepy wyrastają jak grzyby po deszczu, a konkurencja jest coraz silniejsza. Jak skutecznie walczyć o pozycję i klientów? M.in. eliminując słabe punkty i oczywiste wpadki. Oto kilka wskazówek z perspektywy konsumenta.

Do napisania tego artykułu skłoniło mnie… ubieranie choinki, a dokładnie rzecz biorąc: kupno ozdób świątecznych przez Internet. Ale o tym później. Zacznę od tego, że generalnie sporo kupuję w sieci i może nie jestem ekspertem w zakresie SEO/SEM i nie mam też w małym paluszku Analyticsa, ale myślę że mogę podpowiedzieć, gdzie tracisz pieniądze i klientów…

Więcej dowiesz się u źródła >

62 PROCENT KLIENTÓW SKLEPÓW INTERNETOWYCH PORZUCA KOSZYK. OTO WYNIKI BADANIA

Wyrozumiały, cierpliwy, empatyczny – to klient ideał… Niestety taki nie istnieje! Według ankiety goMoxie, aż 40% potencjalnych nabywców ma trudności z realizacją nawet najprostszych zadań na stronie sklepu, a ponad połowa konsumentów, którzy mają trudności ze sfinalizowaniem transakcji online, porzuca koszyk.

Zwykło się mawiać, że mniej znaczy lepiej. Ma to swoje zastosowanie również w handlu online. Jak wynika z najnowszych badań goMoxie, mniej trudności, z jakimi musi zmierzyć się klient, oznacza więcej szans na sprzedaż…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie sklepu internetowego – Case study Tatuum

Mija ponad rok odkąd mamy przyjemność współpracować z marką Tatuum. Dzięki jej uprzejmości, możemy zaprezentować wyniki, jakie udało nam się razem osiągnąć przez ten okres. Działania, które razem podejmujemy, obejmują pozycjonowanie strony sklepu internetowego Tatuum (a o szczegółach, poniżej).

Udostępniając poniższy case study chcemy pokazać, że pozycjonowanie stron to, przede wszystkim, odpowiednia strategia SEO i ciągła praca (a raczej współpraca 😊 – co możemy powiedzieć o tym przypadku). Tylko tyle, a może aż tyle, gwarantuje sukces i coraz wyższe pozycje, a co za tym idzie, i przychody. Mamy na to dowody…

Więcej dowiesz się u źródła >

GLOBALNA SPRZEDAŻ ECOMMERCE MOŻE SIĘGNĄĆ 6 BLN DOLARÓW. TEMPO WZROSTU BRANŻY NADAL BĘDZIE IMPONUJĄCE

Pokochaliśmy zakupy online i wszystko wskazuje na to, że tego „uczucia” nie przerwie nawet zakończenie pandemii. Według najnowszego raportu eMarketer, tylko w 2021 roku sprzedaż detaliczna w sieci wzrośnie na całym świecie o 14,3%, a w sklepach internetowych zostawimy blisko 5 bln dolarów. Z kolei w 2024 roku będzie to już 6 bln dolarów. Jednakże jak ostrzegają eksperci, nie wszyscy skorzystają na tych zmianach.

Wzrost sprzedaży ecommerce o 27,6 procent w 2020 roku

Jak szacują eksperci portalu eMarketer w raporcie „Global Ecommerce Update 2021”, mimo że całkowita światowa sprzedaż detaliczna spadła o 3,0%, to handel w internecie kwitł, zaskakując nawet analityków rynkowych. Według osób odpowiedzialnych za badanie, sprzedaż realizowana w modelu e-commerce odnotowała w ciągu minionego roku wzrost o 27,6%, znacznie przekraczając 4 bln dolarów. To więcej niż przewidywano zarówno przed globalną pandemią, jak i w trakcie jej trwania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zacząć sprzedaż na Amazon? Gigant wchodzi na polski rynek

W środę Amazon oficjalnie potwierdził start platformy Amazon.pl. Czy gigant zza oceanu zmonopolizuje polski rynek e-commerce?

Nieoficjalnie mówi się, że Amazon na polskim rynku wystartuje na przełomie marca i kwietnia. Część przedsiębiorców obawia się, że platforma zmonopolizuje rynek, a część się cieszy, że po blamażu ebay w Polsce, Amazon może rozbić monopol Allegro. Blisko 30 % udziałów w niemieckim rynku e-commerce należy do portalu Amazon oraz 25% we Francji (dane na rok 2019). Widać więc, że ten marketplace stanowi o dużej sile sprzedaży w Europie Zachodniej (źródło https://ecommercenews.eu/)…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co kupujemy w sieci chętniej niż rok temu?

Zmianę naszego sposobu kupowania na bardziej zdalny i cyfrowy widać gołym okiem. W niektórych grupach produktów przejście na zakupy online było niemal rewolucyjne. Ostatni raport firm Shoper i SMSAPI pokazuje, że aż co trzeci Polak w czasie pandemii przerzucił się na kupowanie odzieży, kosmetyków i książek w sieci.

Nadzwyczajny wzrost zainteresowania zakupami w sieci potwierdzają ubiegłoroczne wyniki badania opinii przeprowadzonego wspólnie z firmą SMSAPI. Na potrzeby raportu “Komunikacja sklepów internetowych” zapytano 1000 konsumentów, w jaki sposób robią zakupy, ile wydali na produkty z poszczególnych kategorii oraz jak często kupowali online w czasie pandemii koronawirusa…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA