Z ostatniej chwili
Portfolio na stronie internetowej. Linki zwrotne na stronach internetowych. Jak zaprezentować treści na stronie, czyli dobry kontent. RODO. koniec marketingu

Portfolio na stronie internetowej. Linki zwrotne na stronach internetowych. Jak zaprezentować treści na stronie, czyli dobry kontent. RODO. koniec marketingu?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak zaprojektować portfolio na stronie internetowej? – 9 porad

Wszyscy ci, którzy pracują w branży kreatywnej oraz chcą przedstawić swoje prace szerszej publice w sieci, w którymś momencie zastanawiają się nad tym, jak zaprojektować portfolio na stronie internetowej. W tym tekście prezentujemy na ten temat kilka porad, które usprawnią atrakcyjność Twojej witryny.

Portfolio na stronie internetowej jest bez wątpienia jedną z najistotniejszych podstron dla firm, które świadczą usługi kreatywne.

W końcu znajdujące się w nim prace są jednym z głównych kryteriów, które decydują o tym, czy potencjalny klient nawiąże współpracę właśnie z tą firmą, a nie jakąś inną.

Dlatego też portfolio na stronie internetowej musi wyglądać „odpowiednio”, z czego pod tym słowem kryje się wiele mniej lub bardziej istotnych dobrych praktyk.

Sprawdź zatem poniższe wskazówki, które pomogą Ci we właściwym wyeksponowaniu próbki swoich umiejętności…

Więcej dowiesz się na: https://mobiletry.com

8 sprytnych sposobów na uwolnienie pełnego potencjału istniejących linków zwrotnych

Czy brakuje Ci istotnego źródła dla nowych linków zwrotnych i własnej promocji? Rozwiązanie jest proste – w tym celu warto ponownie przeanalizować witryny, które już odwołują się do Twojej strony.

Czynnikiem decydującym o skutecznym SEO jest pozyskanie nowych linków: nawet jeśli masz umiarkowaną liczbę linków zwrotnych, możesz wykorzystać duży potencjał sieciowy jaki oferują. Dzięki temu nie tylko zyskasz nowe linki zwrotne, ale także poszerzysz widoczność marki, zwiększysz ruch sieciowy z kliknięciami i sprzedaż, być może zyskując nawet nowe okazje do prowadzenia działalności.

Jeśli nie masz wielu linków zwrotnych, nie martw się. Pamiętaj o tych krokach, zdobywając nowe linki, aby stworzyć fundament, który przyniesie znaczne korzyści w przyszłości.

Przeanalizuje te sprytne sposoby – a jeśli masz także własne pomysły, dodaj je w komentarzach poniżej…

Więcej dowiesz się na: https://blog.majestic.com

„Zrób mnie kontent” – czyli trzy wskazówki, jak dobrze prezentować treści

Jesteś właścicielem serwisu internetowego. Jesteś świadomy, że pod koniec drugiej dekady XXI w., aby przyciągnąć do siebie klienta, trzeba czegoś więcej niż tylko poprawnie działającej strony internetowej i ulotki. Dlatego postanawiasz zoptymalizować swój portal pod kątem doświadczeń użytkownika.

Zatrudniasz agencję UX (user experience), inwestujesz, angażujesz się, przeprowadzane są badania, powstaje nowa architektura informacji, nowe makiety, nowy koncept graficzny, programiści wdrażają nową wersję strony. Przez chwilę wszystko wydaje się być takie, jakie być powinno. Dobrze spełniłeś swój obowiązek. Klient powinien być zadowolony, tylko, że… nie jest zadowolony. Nic się nie zmienia, konwersja nie rośnie. Czy to znaczy, że ten mityczny UX nie działa? Czy cały wysiłek i środki wydane na nową wersję strony poszły na marne? Co się stało?…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

RODO a kres digital marketingu

Era cyfrowego marketingu nie skończy się wraz z wejściem nowych regulacji, ale dyscyplina ta przechodzi ogromną transformację. Musi dojść do przewartościowania na gruncie etycznym, a kto się z tym nie zgodzi i się nie dostosuje, ten zapłaci wysoką karę.

Unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) zmieniło zasady gry, sprawiając, że poważne naruszenia danych lub niewłaściwe zarządzanie nimi mogą prowadzić do wysokich grzywien, a nawet kar pozbawienia wolności. Wpływ regulacji na marketing cyfrowy jest niezaprzeczalny. Z pewnością dotychczasowe praktyki zarządzania danymi nie mogą już mieć miejsca…

Więcej dowiesz się na: http://di.com.pl

LinkedIn to więcej niż wirtualne CV. 5 wskazówek, jak tworzyć dobre i angażujące treści

LinkedIn nie jest miejscem do szukania pracy. To serwis, dzięki któremu praca, klient czy zlecenie znajdują ciebie. Wystarczy dać się poznać ze swojej profesjonalnej strony, tworząc content, który zarazi innych twoją pasją. Oto, jak to zrobić.

Skończyły się czasy, kiedy okienko z serwisem LinkedIn należało ukryć, zanim szef dotrze do naszego biurka, bo za przeglądanie tej sieci można było podpaść bardziej niż przez quizy i pasjansa. Jeszcze niedawno logowały się tam głównie osoby myślące o rozpoczęciu nowego etapu w karierze. Aktualizowały swój zawodowy profil, próbowały zabłysnąć w dyskusjach, sprawdzały czy nikt nie ma dla nich nowego zajęcia. Po jego znalezieniu, aktywność w serwisie często wygasała, więc jej ożywienie mogło zasugerować pracodawcy tylko jedno…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl


Case study – faktoring i mała firma może więcej!

Firma Tomato to producent pamiątek, tabliczek i zabawek z drewna, które Polacy oraz odwiedzający nasz kraj turyści, mogą kupić zarówno w górach, jak i nad morzem.  Niewielka firma z Raszyna, dzięki urokowi swoich produktów oraz ciężkiej pracy właścicieli, wypracowała sobie pewną pozycję na rynku. Wtedy też pojawiła się szansa na wejście z produktem do dużej sieci marketów, a co za tym idzie do każdego miasta w Polsce. Niestety okazało się, że duzi gracze na rynku mają swoje wymogi, które mogą, ale nie muszą okazać się hamulcem w rozwoju tych mniejszych. Jaki problem napotkała marka Tomato i jak sobie z nim poradziła?

Problemem okazały się długie terminy płatności, które w wielu branżach są obecnie standardem. Duże firmy, które z racji swojej pozycji dyktują warunki współpracy, nie zważają na ograniczenia małych graczy. 30, 60 czy 90 dni na fakturze to dla nich warunek konieczny współpracy, podczas gdy dla mikroprzedsiębiorców termin taki może okazać się prostą drogą do upadłości. Przy kilku klientach, którzy negocjują długie terminy płatności lub jednym głównym odbiorcy, który wymaga 90 dni na zapłatę, dostawcy może nagle zabraknąć środków na bieżącą działalność, stałe opłaty, wypłaty dla pracowników czy realizację nowych zleceń. Taki przedsiębiorca traci płynność finansową, a ta jest w prowadzeniu działalności najważniejsza…

Więcej dowiesz się na: https://mambiznes.pl

Narzędziownia PR-owca (cz. 2)

Codzienna praca PR-owców to wiele różnych zadań, często wykonywanych w tym samym czasie. Odpowiedzialni są za monitoring mediów, kontakt z klientem, dziennikarzami, promocję i komunikację zewnętrzną firmy. Zawód ten wymaga ogromnej wielozadaniowości. Jakie narzędzia ułatwiają im pracę?

Sprawdziliśmy, z jakich programów i narzędzi korzystają w codziennej pracy Anetta Gołda, dbająca o PR w Grupie Żywiec i Marta Winiarek-Miętus dla Husqvarna, Olga Zalecka z BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o, Damian Ziąber z Prudential oraz Marek Zaleski z Microsoft…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Przycisk call to action, który konwertuje – jak go przygotować?

Call to action, czyli tzw. wezwanie do działania to jedno z narzędzi wspomagających generowanie konwersji. Najczęściej przyjmuje formę atrakcyjnego przycisku, ikony lub grafiki z zaszytym linkiem, który przekierowuje użytkownika na podstronę lub dedykowany landing page. Może służyć także do zapisu na newsletter, przesłania e-booka, kontaktu. Call to action, jeśli ma być skuteczny, musi przyciągać uwagę użytkownika. Jak go zaprojektować, aby spełniał swoje funkcje? Postaw na design, content i właściwą ekspozycję na stronie internetowej.

Wybierz wyróżniający kolor call to action

Gra kolorem to kwestia, o której należy pamiętać, tworząc przycisk call to action. Dobierz kontrastującą lub uzupełniającą barwę, by odróżnić button od layoutu i innych elementów strony internetowej

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl


6 reguł automatycznych AdWords, które ułatwią Ci życie

Każda osoba prowadząca kampanie reklamowe AdWords doskonale wie, jak wiele czasu potrafi zająć ich konfiguracja, optymalizacja czy raportowanie wyników. Aby znaleźć czas na wszystkie z tych czynności, niezbędne staje się korzystanie z dodatkowego wsparcia, jakim jest automatyzacja.

Automatyzacja jest dodatkowym wsparciem, niezależnie czy będzie to użycie jednego z narzędzi third-party (np. DoubleClick Search), wykorzystanie skryptów AdWords czy wreszcie stworzenie na koncie AdWords reguł automatycznych.

Właśnie na regułach w AdWords skupiam się w dalszej części artykułu – z jednej strony jest to najłatwiejsza i darmowa możliwość ułatwienia sobie pracy, z drugiej wciąż przez wielu niewykorzystywana odpowiednim stopniu. Warto mieć na uwadze także to, że wraz ze zmianą panelu AdWords na zupełnie nową wersję także reguły automatyczne poddane zostały modyfikacjom…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google Jak zainstalować tag konwersji Google Ads Pozycjonowanie stron www, czyli prosty marketing...

Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google? Jak zainstalować tag konwersji Google Ads? Pozycjonowanie stron www, czyli prosty marketing…

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Ile ruchu zdobywają pierwsze strony w Google? Odpowiedź na to …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA