Z ostatniej chwili
Pozycjonowanie HR w Google. Dlaczego warto być na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach SEO przyszłości, trendy. Lista pingów WordPress
Pozycjonowanie HR w Google. Dlaczego warto być na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach SEO przyszłości, trendy. Lista pingów WordPress

Pozycjonowanie HR w Google. Dlaczego warto być na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach? SEO przyszłości, trendy. Lista pingów WordPress

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Pozycjonowanie HR w Google – jak promować oferty pracy?

Wiele osób wciąż narzeka na rosnące bezrobocie i trudności ze znalezieniem pracy. Z drugiej strony, nie brakuje głosów przedsiębiorców, skarżących się na to, że znalezienie wykwalifikowanego pracownika w dzisiejszych czasach graniczy z cudem. Jak to się dzieje, że komunikacja na linii potencjalny pracodawca – potencjalny pracownik tak bardzo szwankuje? Jeżeli jesteś ciekawy, dlaczego pozycjonowanie HR jest tak istotne, to zapraszamy do zapoznania się z poniższym artykułem.

Jak szukać pracownika, aby go faktycznie znaleźć?

Bez efektu poszukujesz pracownika na wakat, który pojawił się kilka miesięcy temu? Wciąż nie możesz znaleźć odpowiedniej osoby? Jeżeli twierdząco odpowiedziałeś na któreś z powyższych pytań, to ewidentnie coś szwankuje w całym procesie rekrutacyjnym. Być może problem leży w nieodpowiedniej formule ogłoszenia lub masz zbyt duże wymagania, jednocześnie oferując zbyt niskie wynagrodzenie? A może sytuacja ta wynika z bardziej prozaicznych powodów – potencjalni pracownicy zwyczajnie nie mogą w gąszczu innych ofert natrafić na Twoją propozycję pracy?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego warto być na wysokich pozycjach w Google?

Wysoka pozycja w Google to ważna kwestia, szczególnie dla tych witryn, które prowadzą sprzedaż internetową. Jeśli nie jesteś widoczny w Sieci, nikt nie trafi na Twoje produkty, to chyba proste, prawda? Jednak zamiast rzucać ogólnikowymi hasłami, warto zastanowić się, co tak naprawdę daje wysoka pozycja w wyszukiwarce.

Aby zacząć temat, warto poznać pojęcie CTR, czyli z angielskiego Click Through Rate. Jest to nic innego jak współczynnik klikalności, którego zadaniem jest określenie stosunku kliknięć do liczby wyświetleń. Jest to jeden z kluczowych wskaźników, jeśli chcemy zmierzyć skuteczność działań pozycjonerskich. Widoczność to jedno, jednak zależy nam najbardziej na tym, żeby jak najwięcej użytkowników odwiedziło naszą stronę www. Oczywiście te dwie rzeczy się ze sobą łączą, ale to właśnie kliknięcia mogą przełożyć się na realne korzyści. Zależność jest prosta – im wyższa pozycja, tym większa widoczność, a to z reguły przekłada się na wyższy CTR. Statystycznie, przy frazie o liczbie wyświetleń rzędu 1000, witryna na pierwszej pozycji powinna posiadać w granicach 200 wejść miesięcznie, a już na drugiej jest to około 125, na trzeciej około 80, a na 10 pozycji będzie to zaledwie 13 wejść. Dlatego też pozycja w wyszukiwarce jest tak ważnym czynnikiem…

Więcej dowiesz się u źródła >

SEO przyszłości – 8+ trendów które warto obserwować

SEO to dziedzina, w której ważna jest obserwacja bieżących zmian w ekosystemie Google. Jednak czasem warto spróbować wyprzedzić bieg wydarzeń i pomyśleć o działaniach, które na dziś nie przyniosą konkretnej wartości, ale mogą zaowocować za jakiś czas. Jakie więc trendy warto obserwować licząc na korzyści dla SEO w przyszłości?

MREIDs

MREIDs to skrót od umownej nazwy Machine-Readable Entity IDs. Są to numery ID nadawane przez Google… wszystkiemu. Każde zjawisko, rzecz i osoba poznane przez algorytm posiada swoje własne cyfrowo-literowe oznaczenie, które z łatwością można sprawdzić. MREIDs nie są kwestią z przyszłości i Google powszechnie używa ich już teraz…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak dodać listę pingów WordPress do swojej witryny

Ping WordPress to mechanizm typu push, który powiadamia wyszukiwarki, kanały informacyjne i katalogi witryn internetowych, gdy są publikowane nowe lub zaktualizowane treści. Twoja lista pingów mówi, aby przeszukiwały i indeksowały Twoją witrynę, aby szybciej umieszczać świeżą treść na stronach wyników wyszukiwania.

Jak dodać listę pingów WordPress?

Domyślnie WordPress używa jednej usługi ping – Ping-o-Matic . Ale dobrym pomysłem jest rozszerzenie listy pingów, aby powiadomić więcej wyszukiwarek i kanałów aktualności. Aby dodać większą ilość serwisów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czym jest depozycjonowanie i jak się przed nim bronić?

Depozycjonowanie stron internetowych jest pojęciem rzadko używanym w tematyce SEO. W rzeczywistości będziemy mieli z nim do czynienia, chcąc np. ukryć w wynikach wyszukiwania witrynę z nieprzychylną nam opinią. W tym tekście przedstawimy Ci wszystkie najważniejsze informacje i odpowiemy na pytania: czym jest depozycjonowanie? w jaki sposób jest wykonywane? Podpowiemy też, w jaki sposób się bronić przed takimi atakami i co o tym procederze mówi nam wyszukiwarka Google.

Czym jest depozycjonowanie?

Depozycjonowanie to proces mający na celu obniżenie pozycji witryny w wyszukiwarce Google. Jest on przeciwieństwem pozycjonowania. Istnieje wiele różnych sposobów oraz możliwości depozycjonowania strony. Jest ono nazywane też negatywnym SEO. Depozycjonowanie znane jest głównie w negatywnym świetle oraz w kontekście obniżania rankingu witryn konkurencyjnych marek, choć jest to jedynie część prawdy. Proces ten realizuje się tak samo, jak pozycjonowanie, a wdrażają go specjaliści z kategorii SEO, informatycy czy w skrajnych przypadkach hakerzy. Depozycjonowanie możemy również używać zarówno do dobrych, jak i złych celów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak przeprowadzić optymalizację treści pod pozycjonowanie strony www?

Optymalizacja treści na stronie, obok optymalizacji technicznej, jest jednym z podstawowych elementów pozycjonowania, prac SEO. Na czym polega i jak się za nią zabrać? Podpowiadamy!

Optymalizacja treści – samodzielnie czy z agencją SEO?

Jak zaraz się przekonasz, optymalizację treści możesz przeprowadzić samodzielnie. Ponadto, ile nie „zaspamujesz” strony dużą ilością słów kluczowych, jest to działanie bezpieczne. W najgorszym przypadku efekty nie będą zauważalne. No właśnie – w końcu chodzi o to, aby strona zaczęła osiągać coraz wyższe pozycje w Google! Dlatego, jeśli jest to twoje główne źródło dochodu, optymalizację treści warto zlecić agencji SEO, która najpierw sprawdzi, co należy poprawić, a następnie, przy pomocy specjalistycznych (czytaj: płatnych) narzędzi dobierze frazy kluczowe, by w końcu zabrać się do pracy. Lecz nawet jeśli korzystasz z takiej opcji, zapoznaj się z naszymi dalszymi wskazówkami, ponieważ przydadzą ci się podczas tworzenia i opracowywania treści na stronę – zarówno opisów produktów czy usług, jak i poradników na blogu firmowym…

Więcej dowiesz się u źródła >

O czym pamiętać, prowadząc działania marketingowe w internecie?

Prowadząc działania w imieniu swojej firmy w internecie, należy zadbać o kilka podstawowych aspektów, aby jej wizerunek był profesjonalny, przyciągała a nie odstraszała klientów oraz wzbudzała zaufanie. Jeżeli stawiasz swoje pierwsze kroki w przenoszeniu biznesu do sieci, warto żebyś zastanowił się wcześniej, jaki w ogóle jest cel obecności firmy w przestrzeni internetowej. A nawet jeśli jesteś “starym wyjadaczem” i sporo już wiesz, to i tak są pewne niuanse, o których należy stale sobie przypominać.

Spójny wizerunek

Co właściwie znaczy stwierdzenie, że należy zadbać o spójny wizerunek? Po pierwsze, dotyczy to stosowania aktualnej identyfikacji wizualnej we wszystkich kanałach komunikacji firmy. Już tłumaczę co mam na myśli – często-gęsto zdarzają się sytuacje, że dokonuje się zmiany loga firmowego po tzw. rebrandingu. Należy wtedy je zaktualizować we wszystkich kanałach komunikacji, czyli w przypadku przestrzeni internetowej będzie to strona firmowa, profile w mediach społecznościowych, GMB itd. Oczywiście nie samym internetem człowiek żyje, dlatego należy pamiętać również o dokumentach firmowych, okleinach samochodowych itd…

Więcej dowiesz się u źródła >

Marketing konwersacyjny – co to jest?

Nowoczesny marketing to przede wszystkim kwintesencja zasady „frontem do klienta”. To konsument i jego potrzeby są najważniejsze i wytyczają ścieżki działań marketingowców. Takie podejście przekłada się na zmianę sposobu komunikacji z klientami. Tym właśnie zagadnieniem zajmuje marketing konwersacyjny. Dowiedz się więcej na ten temat!

Marketing konwersacyjny, czyli co?

Na początku sprostujmy, czym jest marketing konwersacyjny zwany też handlem konwersacyjnym (a po angielsku conversational marketing lub conversational commerce). W skrócie są to wszystkie działania koncentrujące się na nawiązaniu kontaktu z klientem i zbudowaniu z nim relacji, która jest podstawą nowoczesnego podejścia do sprzedaży. To niejako metoda służąca przeniesieniu na grunt cyfrowy zwyczajów znanych przede wszystkim z mniejszych tradycyjnych sklepików, w których sprzedawca zna swoich klientów, często wita ich po imieniu lub odkłada dla nich ulubione produkty, a jednocześnie chętnie wdaje się w przyjacielskie pogawędki i może doradzać w zakupach…

Więcej dowiesz się u źródła >

FAQ wyświetlane w wynikach wyszukiwania – jak oznaczyć je w schemie?

Od pewnego czasu pytania zawarte w sekcji FAQ mogą pojawiać się bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Przeczytaj nasz artykuł, aby dowiedzieć się, jak prawidłowo zaimplementować schema FAQ na stronie i czerpać z tego korzyści.

Co to jest FAQ?

Na początek warto przybliżyć, czym jest FAQ. Rozwinięcie tego angielskiego skrótu oznacza “frequently asked questions”, co – tłumacząc na język polski – znaczy “najczęściej zadawane pytania”. Sekcja ta służy przede wszystkim do umieszczania pytań dotyczących produktów, usług czy funkcjonowania strony internetowej/aplikacji mobilnej. Dzięki FAQ użytkownicy mogą szybko uzyskać odpowiedź bez angażowania działu obsługi klienta. FAQ Page tworzona jest przez autora strony na podstawie najczęstszych pytań użytkowników…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Optymalizacja zdjęć na stronie www. Narzędzia do badania słów kluczowych. Prowadzenie bloga firmowego – jak zacząć 14 błędów w SEO

Optymalizacja zdjęć na stronie www. Narzędzia do badania słów kluczowych. Prowadzenie bloga firmowego – jak zacząć? 14 błędów w SEO

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Optymalizacja zdjęć na stronie www Pozycjonując stronę www ‒ poza …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA