Pozycjonowanie lokalne – co to jest, ile kosztuje, jak długo trwa i jak zacząć?
Prowadzisz salon urody, jesteś mechanikiem, a może zarządzasz restauracją? Jeśli chcesz pozycjonować stronę internetową swojej firmy świadczącej usługi na konkretnym obszarze, wcale nie musisz skupiać się na frazach ogólnych. Im mniejsza grupa docelowa, tym taniej i szybciej do niej dotrzesz. Wykorzystaj najskuteczniejszy mechanizm i postaw na pozycjonowanie lokalne. Jak to zrobić i czy SEO lokalne jest tańsze od ogólnego?
Czym jest pozycjonowanie lokalne?
Kiedy Twoi potencjalni klienci szukają kosmetyczki, fryzjerki, spa czy hotelu, ostatnie, o czym myślą, to przeglądanie ofert z innych miast lub województw. Firma Google bardzo dobrze zdaje sobie z tego sprawę. Dlatego, aby ułatwić wyszukiwanie informacji, postawiła na szybki rozwój algorytmów w celu przedstawiania użytkownikom jak najlepiej dopasowanych ofert…
Więcej dowiesz się u źródła >SEO Lokalne, Czyli Pozycjonowanie W 3 Krokach
SEO lokalne może być wymarzoną strategią promocji biznesu, szczególnie dla usługodawców i specjalistycznych sklepów. Jesteś w podróży i szukasz pizzerii w okolicy? Chcesz iść do fryzjera? Szukasz najnowszej gry planszowej? Zepsuła Ci się pralka? A może potrzebujesz porady prawnika? Gdzie zaczynasz poszukiwania? Założę się, że w Google!
Czym Jest SEO Lokalne?
Seo lokalne to optymalizacja serwisu pod kątem wyszukiwań ograniczonych do konkretnej lokalizacji. Chodzi o to, żeby Twój biznes był widoczny w wynikach Google na frazy powiązane z nazwą miejscowości, dzielnicy, a nawet ulicy…
Więcej dowiesz się u źródła >Co to są dane strukturalne i jak wpływają na pozycjonowanie?
Elementem, który może wpłynąć na atrakcyjność twojej strony w wynikach wyszukiwanie, klikalność, a także na pozycjonowanie, są dane strukturalne. Co to jest dokładnie i kiedy warto wdrożyć schema?
Dane strukturalne – co to jest?
Dane strukturalne to dodatkowe znaczniki, fragmenty kodu, które porządkują oraz kategoryzują dane zawarte na stronie. Dzięki nim to, co dla robotów Google’a jest tylko ciągiem znaków (np. nazwa organizacji), staje się zrozumiałą informacją, którą potrafią zinterpretować i wyświetlić w prawidłowy sposób…
Więcej dowiesz się u źródła >Stopka strony internetowej – co powinna zawierać?
Czym jest stopka strony internetowej, jaką pełni funkcję na Twojej stronie internetowej, co powinna zawierać? Czy stopka ma realne znaczenie w procesie pozycjonowania? Na te i inne pytania odpowiedź znajdziesz w poniższym artykule. Zapraszamy do lektury!
Zacznijmy od tego czym jest stopka na stronie internetowej. Stopka jest kluczowym punktem informacyjnym dla naszego klienta, który wskazuje na najważniejsze informacje odnośnie naszej działalności i tego jak się z nami skontaktować. Miejsce stopki jest na samym dole strony internetowej i co warto zaznaczyć wyświetla się na każdej podstronie, dzięki czemu należy szczególnie zadbać o jej wygląd i praktyczne elementy. Jeżeli potencjalny klient przewija naszą witrynę aż na sam dół, warto umieścić tam najważniejsze elementy, których prawdopodobnie szuka oraz zadbać o to by go nie zniechęciła od skorzystania z naszych usług…
Więcej dowiesz się u źródła >Jakie problemy w firmie może rozwiązać faktoring online?
Spowolnienie gospodarcze sprawiło, że Twoja firma nie jest w najlepszej kondycji? A może postanowiłeś rozbudować swoją firmę i potrzebujesz zewnętrznych źródeł finansowania? Dowiedz się, w rozwiązaniu jakich problemów w firmie może pomóc faktoring online. Być może okaże się, że dla Twojego przedsiębiorstwa będzie to najlepsze rozwiązanie!
Na czym polega faktoring online?
Doświadczeni przedsiębiorcy doskonale wiedzą, że od czasu do czasu firma może potrzebować zewnętrznego źródła finansowania. Może ono okazać się niezbędne w okresie, w którym planowane są wzmożone inwestycje lub gdy firma wystawia sporo faktur z opóźnionym terminem płatności…
Więcej dowiesz się u źródła >OPTYMALIZACJA META DANYCH W POZYCJONOWANIU KROK PO KROKU. ZOBACZ, JAK ROBIĄ TO EKSPERCI!
Meta dane to elementy zawarte w kodzie źródłowym strony internetowej. Część z nich jest widoczna dla użytkowników – te znaczniki meta warto zoptymalizować w taki sposób, by wspierały pozycjonowanie strony internetowej czy sklepu. Jak wygląda optymalizacja meta danych krok po kroku? Poznaj wskazówki ekspertów, którzy wiedzą, jak zoptymalizować meta tagi, by były one atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jak i algorytmów wyszukiwarki.
CO TO SĄ META DANE?
Meta dane, inaczej określane jako meta tagi lub znaczniki meta, to elementy kodu strony zawarte w nagłówku strony internetowej (w sekcji <head>). Dlaczego optymalizacja meta danych jest ważna? Ponieważ między innymi na podstawie informacji zawartych w meta tagach algorytmy Google pozyskują informacje o treści strony i poznają jej zawartość. Wśród najważniejszych meta tagów wyróżniamy…
Więcej dowiesz się u źródła >JAK ZIDENTYFIKOWAĆ I ROZWIĄZAĆ PROBLEMY Z PODWÓJNĄ ADRESACJĄ? HTTP, HTTPS, WWW I BEZ WWW
Podwójna, albo potrójna a bywa, że i poczwórna adresacja nie jest typową bolączką, z którą zderzają się na co dzień deweloperzy, właściciele firm i sklepów, jeśli są to takie open sourceowe silniki, ale w przypadku dedykowanych rozwiązań, dedykowanych CMS’ów albo dziwnych konfiguracji serwerowych, zdarza się, że Twoja strona jest dostępna dla Google bota i użytkowników pod kilkoma różnymi adresacjami.
A zasadniczo – jeśli swoją stronę osadziłeś na adresacji powiedzmy https://www. to wersja https bez www powinna przekierowywać przekierowaniem 301 na wersję pierwotną, czyli z www. Jeśli tak się nie dzieje, albo rzeczywiście to przekierowanie istnieje, ale serwer odpowiada nie przekierowaniem 301 a przekierowaniem tymczasowym 302, to dochodzi do dość niestandardowych zdarzeń. Co z tym możesz zrobić i jak sprawdzić, że Twoja domena multiplikuje podstrony, wyświetlając różne adresacje w wynikach organicznych? Już mówię…
Więcej dowiesz się u źródła >JAK PISAĆ FIRMOWY BLOG, ŻEBY WSPIERAŁ POZYCJONOWANIE? 10 SKUTECZNYCH WSKAZÓWEK
Tworzenie firmowego bloga umożliwia dzielenie się wiedzą, a także budowanie wizerunku eksperta. To jednak nie jedyna korzyść, która wiąże się z publikacją contentu dla użytkowników. Firmowy blog to świetny sposób na wsparcie efektów strategii SEO. Co możesz zrobić samodzielnie, by Twój blog wspierał pozycjonowanie? Poznaj 10 wskazówek od agencji widoczni, które pozwolą Ci pisać blog zgodnie z zasadami SEO.
BLOG FIRMOWY, KTÓRY WSPIERA POZYCJONOWANIE – DLACZEGO WARTO GO PROWADZIĆ?
Blog firmowy to szansa na dzielenie się wiedzą z Twoimi obecnymi, a także potencjalnymi klientami. Przyniesie Ci on wymierne korzyści niezależnie od działalności, którą prowadzisz. Regularnie pojawiające się wpisy na blogu wspierają pozycjonowanie zarówno sklepu ze zdrową żywnością, jak i firmy oferującej pokrycia dachowe. Dlaczego warto prowadzić firmowy blog? Ponieważ…
Więcej dowiesz się u źródła >JAK ANALIZOWAĆ PROFIL LINKÓW NA STRONIE? SPRAWDZONE STRATEGIE I NARZĘDZIA
Linki prowadzące do strony to jeden z najważniejszych czynników mających wpływ na efekty pozycjonowania strony. Dlatego tak ważne jest, by stale rozbudowywać profil linków i dbać o ich wysoką jakość. Jeszcze zanim rozpoczniesz działania w zakresie linkowania, powinieneś wiedzieć, jak analizować linki prowadzące do strony, by uniknąć błędów i zapewnić sobie wysokie pozycje w wyszukiwarce oraz lepsze efekty działań SEO. Jak sprawdzać linki na stronie, w jakim celu to robić i z jakich narzędzi skorzystać?
CZYM SĄ LINKI PRZYCHODZĄCE I JAKI JEST ICH WPŁYW NA SEO?
Linki przychodzące to odnośniki znajdujące się na innych stronach, które po kliknięciu w nie przez użytkownika przenoszą go do Twojej witryny. Możemy wyróżnić linki o atrybutach:
- nofollow, które teoretycznie nie mają wpływu na efekty pozycjonowania i nie przenoszą siły domeny linkującej,
- dofollow, które przekazują moc domenie linkowanej z domeny linkującej…