Z ostatniej chwili

Prawda o content marketingu. Jak sprzedać coś, czyli język korzyści. Wybieramy agencję SEO. Speed Up Week, szybkość Twojej strony. Facebooku czy AdWords?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

8 prawd o content marketingu, o których (być może) nie słyszałeś. Case studies

Parę miesięcy temu nasza COO, Katarzyna Sowicka, rozprawiła się z kilkoma mitami dotyczącymi content marketingu. Link do całego artykułu znajdziesz na końcu, a tymczasem proponuję spojrzeć na ten temat z innej perspektywy. Zamiast o mitach, opowiem o prawdach, o których jeszcze mogłeś nie słyszeć.

A żeby nie być gołosłownym, poprę je kontekstowymi case studies.

1. Strategia content marketingowa naprawdę pomaga

IAB Polska, podsumowując rok 2016, podało informację, że aż 1/3 firm w Polsce działa bez sprecyzowanej strategii content marketingowej. Z kolei w raporcie od Interaktywnie.com, na pytanie o skuteczność realizacji strategii, 58% marketerów odpowiedziało, że są zadowoleni z jej wdrożenia i osiąganych efektów. Skoro zatem jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle?…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Jak sprzedać coś, czego nikt nie potrzebuje, czyli o języku korzyści

W dzisiejszych czasach rola sprzedawcy nie kojarzy się już tylko z oferowaniem klientom określonych produktów i pobieraniem za nie opłat. Dzisiaj sprzedawca to ktoś, kto w pewnym stopniu stara się zbadać potrzeby konsumentów.

W związku z tym jest on nie tylko handlowcem, ale też psychologiem i mówcą. Doskonale zdaje sobie sprawę z oczekiwań klienta, wyprzedza jego obawy oraz potrafi mu udowodnić, że najnowszy X-box odmieni jego życie – nawet jeśli potencjalny nabywca wcale nie lubi grać w gry.

Sprzedaż to delikatny i stopniowy proces, w którego trakcie badamy potrzeby klientów oraz przyczyniamy się do poprawy wizerunku naszej marki. Niewątpliwą rolę odgrywa w nim po prostu rozmowa, czyli zadawanie klientowi pytań, umiejętne rozwianie jego wątpliwości oraz wykorzystanie języka korzyści, który sprawdzi się zarówno podczas sprzedaży stacjonarnej, jak i online…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

JAK WYBRAĆ AGENCJĘ SEO?

Wybór agencji marketingu internetowego to strategiczna decyzja, która ma wpływ na rozwój Twojego biznesu online. Jeśli wziąć pod uwagę fakt, że wiele agencji stosuje umowy z długim okresem wypowiedzenia, rozpoczęcie współpracy z odpowiednią agencją ma tym większe znaczenie. Zebraliśmy nasze doświadczenia, wynikające z analizy rynku agencji SEO w Polsce. Zapytaliśmy też naszych klientów, jak dokonali wyboru agencji. Efektem jest ten przydatny poradnik, o tym jak wybrać agencję marketingu internetowego, by nie żałować tej decyzji.

Jakie cele realizuje agencja?

Współpraca z agencją marketingu internetowego wynika z potrzeby realizacji określonego celu. Zanim więc podpiszesz umowę, sprawdź czy cel pozycjonowania w Twoim rozumieniu, to to samo, co cel pozycjonowania w rozumieniu agencji…

Czytaj więcej na: https://widoczni.com

Przetestuj szybkość strony i weź udział w Speed Up Week

Czy wiesz, że większość stron internetowych traci połowę swoich użytkowników podczas ładowania na smartfonie? Biorąc pod uwagę, że już 41% Polaków¹ poszukuje informacji za pośrednictwem telefonu tak samo często, jak przy użyciu komputera, dostosowanie szybkości stron do urządzeń mobilnych staje się ważnym zadaniem dla polskich firm.

Przedsiębiorcy mogą aktualnie tracić nawet połowę wizyt mobilnych z powodu zbyt długiego czasu ładowania – jak wskazuje badanie Google, ten czas nie powinien przekraczać 3 sekund. Okazuje się, że taka sytuacja może mieć miejsce nawet w 90% przypadków, gdyż strony małych i średnich firm ładują się średnio aż 10 sekund.² Ten czas wydaje się zdecydowanie zbyt długi, szczególnie w świetle danych mówiących, iż już 1-sekundowe opóźnienie w ładowaniu się strony powoduje spadek konwersji o 7%, a satysfakcji klienta o 16%…

Czytaj więcej na: https://adwords-pl.googleblog.com

Reklama na Facebooku czy AdWords? Poznaj 6 różnic

Zastanawiasz się, czy bardziej opłacalna będzie reklama na Facebooku czy prowadzenie kampanii AdWords? Prezentujemy 6 podstawowych różnic między tymi platformami. Ta wiedza pozwoli Ci wybrać odpowiednie medium, które będzie mogło przynieść Ci najwięcej korzyści.

1.      Zasięg

Według danych przedstawionych przez Doloitte[1]   25,71 mln Polaków korzysta z internetu. Aż 96% z nich preferuje wyszukiwarkę Google. Natomiast 17 mln naszych rodaków korzysta z Facebooka. Jednak to właśnie na tej ostatniej platformie spędzają oni minimum godzinę dziennie. Należy jednocześnie mieć na uwadze, że użytkownicy wspomnianego medium społecznościowego nie reprezentują wszystkich grup społecznych. Kampania np. do osób starszych może nie znaleźć tam zbyt dużego grona odbiorców…

Czytaj więcej na: http://rocketmedia.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA