Z ostatniej chwili
Program partnerski w e-commerce, a zwiększenie sprzedaży! Optymalizacja opisów produktów w sklepie www. Błędy w marketingu e-commerce

Program partnerski w e-commerce, a zwiększenie sprzedaży! Optymalizacja opisów produktów w sklepie www. Błędy w marketingu e-commerce

Wykorzystanie programów partnerskich do zwiększenia sprzedaży w branży e-commerce

Branża e-commerce doświadcza obecnie pełnego rozkwitu, jej wartość szacowana jest na 40 mld złotych. Nic także nie wskazuje na ewentualne spadki w obrotach marek sprzedających przez Internet. Jak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez interaktywnie.com, kupujemy coraz częściej. Programy partnerskie są dla sklepów internetowych świetną formą dodatkowej promocji oraz zwiększenia sprzedaży produktów. Pomimo początkowych nakładów finansowych, rezultaty osiągane przez marketing afiliacyjny przynoszą w perspektywie długoterminowej ponadprzeciętne zyski.

E-commerce w Polsce

W sieci natkniemy się na sklepy prowadzone przez najróżniejsze firmy, od gigantów po niszowe sklepy czy blogerów. Zgodnie z badaniami “E-commerce w Polsce 2018” realizowanymi przez Gemius dla e-Commerce Polska, 56% internautów dokonuje zakupów przez Internet, jest to 2% wzrost w porównaniu z rokiem 2017…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak optymalizować opisy produktów w sklepie internetowym?

Opisy produktów w sklepach internetowych to codzienność oraz normalność. Z nich można dowiedzieć się czym dany produkt się charakteryzuje, jak wyglądają dane techniczne czy dlaczego powinniśmy go kupić. Bardzo często opisy produktów są duplikowane od producenta i tu pada pytanie: czy jest sens optymalizować opisy a jak tak to jak to robić? Mając w sklepie internetowym na przykład 10 tysięcy produktów, dla pojedynczego copy będzie to droga przez mękę a końca nie będzie widać. Można to zrobić inaczej a dokładniej optymalizować opisy produktów które w danym okresie cieszą się największą popularnością bądź są najczęściej wyszukiwane według narzędzi analitycznych. W artykule przedstawimy pewien sposób, który będzie do zrobienia i zwiększy ruch a nawet sprzedaż danego produktu.

Optymalizacja opisów produktów na podstawie Search Console

W jednym artykule z naszego bloga (Content Marketing – Jak wycisnąć z niego jeszcze więcej) pokazaliśmy sposób jak można wycisnąć z treści jeszcze więcej fraz do optymalizacji. W przypadku produktów będzie to bardzo podobnie…

Więcej dowiesz się u źródła >>


6 grzechów marketingowca z branży e-commerce

Każdemu zdarza się zgrzeszyć. W biznesie ma to często konkretne materialne konsekwencje. Poznajmy czyny, których lepiej w branży e-commerce nie popełniać.

Wydawałoby się, że drobne grzeszki estetyczne lub komunikacyjne niewiele znaczą. Jednak eksperymentowanie lub stosowanie amatorskich technik, bywa szkodliwe dla wizerunku i kieszeni właściciela e-sklepu. Jak grzeszą firmy w polskim e-commerce, opowiadają eksperci marketingu: SMS, E-mail, SEM oraz UX.

1. Brak informacji o promocjach

Jak pokazuje badanie “Komunikacja SMS w firmach 2017” mniej niż połowa firm wysłała swoim klientom SMS-em informację o promocjach. Dziwi to zwłaszcza z perspektywy skuteczności SMS-ów. Teoretycznie każdy Polak ma przynajmniej jeden telefon komórkowy – penetracja rynku wynosi 137%. Prawie wszystkie wiadomości są odczytywane w ciągu 3 min od ich otrzymania…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Handel internetowy w Polsce wart blisko 8 mld dol. Rośnie dwa razy wolniej niż globalnie

Polski e-commerce wart jest blisko 8 mld dol. i rośnie w tempie ok. 10 proc. rocznie – wynika z danych PayPal. To mniej więcej dwukrotnie wolniej niż na świecie, ale i tak szybko goni tradycyjną sprzedaż. Polscy internauci kupują w e-sklepach te same kategorie, które konsumenci w innych krajach, czyli głównie odzież, buty, elektronikę czy zabawki. Za to nietypowe jest wysokie miejsce produktów do ogrodu. Jedna czwarta zakupów wykonywana jest z urządzeń mobilnych.

Konsumenci coraz chętniej kupują w sieci. E-commerce rośnie globalnie o około 20 proc. rok do roku, a klasyczna sprzedaż detaliczna tylko o około 5–6 proc. Co to oznacza? E-commerce uzyskuje udział w stosunku do klasycznej sprzedaży, czyli klienci kupują w internecie coraz chętniej i przestawiają swoje przyzwyczajenia zakupowe z kanału klasycznego na kanał online – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Marcin Glogowski, dyrektor zarządzający PayPal na Europę Środkowo-Wschodnią…

Więcej dowiesz się u źródła >>

29 tys. sklepów internetowych walczy na śmierć i życie o klientów

Całodobowy dostęp, to przewaga sklepów online, tak wskazało 87% e-konsumentów w 2018 roku. Zaufanie do kupowania w sieci wzrasta i w kolejnych latach wartość sprzedaży przez internet będzie coraz wyższa. Szacuje się, że w 2018 r. może wynieść 45 mld, zaś w 2020 może przekroczyć 60 mld zł.

Na koniec stycznia 2018 r. mieliśmy nieco ponad 29 tys. zarejestrowanych sklepów internetowych w Polsce – rocznie pojawia się około 8-9 tys. nowych e-sklepów, więc każdego dnia podejmujemy ogromne wyzwanie sprzedażowe…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Niewielu internautów kupuje w polskich sklepach

5 proc. internetowych konsumentów z 31 państw zadeklarowało, że robi zakupy online – wynika z badania przeprowadzonego przez PayPal i Ipsos. W pierwszej dwudziestce krajów najczęściej wybieranych przez zagranicznych klientów nie ma jednak Polski. Powodem może być to, że polskie e-sklepy rzadko otwierają się na klientów zagranicznych. Sposobem na ich przyciągniecie są strony tłumaczone na języki obce, różnorodne opcje płatności, które będą gwarantować bezpieczeństwo transakcji, czy konkurencyjne ceny.

Polska nie jest, nawet jeżeli patrzymy na skalę europejską, w topowej dwudziestce krajów, z których klienci kupują, oczywiście poza drobnymi wyjątkami. Wśród klientów z Niemiec Polska jest na miejscu 9., a wśród czeskich – na pozycji 5. – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Marcin Glogowski, dyrektor generalny PayPal na Europę Środkowo-Wschodnią…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA