Z ostatniej chwili

Raport z SEO, jego wygląd. AdWords z CTA do nawigacji. Szybkie pozycjonowanie! Internet rzeczy. Cele w Google Analytics. Google Search Console

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Raport z pozycjonowania strony – co powinien zawierać?

Właściciele firm dobrze wiedzą jak w dzisiejszych czasach ważne jest pozycjonowanie ich strony internetowej, jednak za tą wiedzą rzadko idzie w parze wiedza o tym jak dokładnie powinien wyglądać raport SEO, z ramienia firmy – której wszakże płacą. Choć jest to bardzo trudne do jednoznacznego określenia z ich strony – agencje SEO czy freelancer też często nie do końca wiedzą jak się z tym uporać. Starać się czy nie? Skoro przyznajmy szczerze – wielu klientów nawet nie zerka. Dzisiaj coś więcej na ten temat.

Rozwój branży – więcej narzędzi

Branża SEO nieustannie się rozwija, co za tym idzie – specjaliści od pozycjonowania mają do dyspozycji coraz więcej narzędzi, które pozwalają im świadczyć usługi jeszcze lepszej jakości, a klientom – na większą kontrolę ich poczynań bądź konkretnych wymagań wobec ich działań. Mimo tego wciąż wielu, o ile nie większość z nas porywa się na to, by pokazywać klientowi jedynie suche dane – które niekiedy nawet sporo mu nie mówią. Nie musi jednak tak być – raport pozycjonujący może być bardzo przyjazny do spisania, a równocześnie może być przydatnym kawałkiem wiedzy dla Klientów o ciężko wykonanej pracy…

Czytaj więcej na: http://blog.seosklep24.pl

Reklamy graficzne AdWords z przyciskiem do bezpośredniej nawigacji

Masz biuro, sklep, warsztat lub inny lokal usługowy? Zależy Ci na zwiększeniu liczby klientów odwiedzających Twoją firmę? Chcesz dotrzeć do lokalnej społeczności i zwrócić uwagę potencjalnych klientów, kiedy ci znajdują się w pobliżu Twojego zakładu? Jeśli tak, to warto przyjrzeć się możliwości tworzenia reklam graficznych z bezpośrednim odnośnikiem do nawigacji.

Reklamy AdWords lokalizują internautów coraz dokładniej. Dzięki temu możemy skierować reklamę z zaproszeniem do odwiedzenia firmy także na bardzo ograniczony, bliski nam obszar…

Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl

Szybka akcja w SEO

W czerwcu pisałam o szybkiej akcji w SEO polegającej na przejęciu pozycjonowania pewnej strony na okres zaledwie 2 miesięcy i to tuż przed rozpoczęciem sezonu. To takie typowe działania Last Minute. Strona zawierała ofertę lokalnych wydarzeń i w zasadzie dopiero krótko przed startem sezonu pojawiło się najwięcej konkurencyjnych ofert, natomiast początkowo konkurencja była nieliczna. Tym samym można było liczyć na to, że wystarczą podstawowe prace optymalizacyjne i garść linków. Zacznę od przypomnienia efektów, o jakich pisałam w czerwcu.

Stroną zajęłam się na początku maja, a na koniec czerwca 2 główne frazy (pozostałe to głównie ich modyfikacje) wskoczyły z pozycji 8 i 18 do topów. Pierwsza zajmowała 2. lub 5. pozycję, natomiast druga fraza szybko poszybowała na pozycję nr 1…

Czytaj więcej na: https://www.lexy.com.pl

Internet rzeczy – przyszłość i teraźniejszość

Czy Polska jest gotowa na IoT? Na to pytanie nie ma prostej odpowiedzi. Eksperci twierdzą, podobnie jak z blockchainem – aż w końcu „coś” się wydarzy. Jednak ważniejszym wydaje się pytanie, jak firmy mają zmonetyzować internet rzeczy.

Globalny rynek IoT w 2020 roku będzie wart 1,5 bln zł. Dziś na jego rozwiązaniach budowane są strategie rozwoju największych korporacji. Za kilka lat te firmy, które będą potrafiły gromadzić dane z urządzeń i je przetwarzać, zaczną wygrywać wyścig rynkowy. Czy faktycznie IoT zmieni światowy biznes? Między innymi o tym dyskutowali eksperci panelu poświęconego IoT podczas oficjalnej prezentacji kluczowego dla branży ICT raportu „Computerworld TOP200”…

Czytaj więcej na: http://www.computerworld.pl

Jak ustawić cele w Google Analytics?

Cele w Google Analytics (zwane również konwersje) to zestaw działań na Twojej stronie, które uważasz za istotne z punktu widzenia Twojego biznesu. Jest to w pewnym sensie powód, dla którego witryna została stworzona. Jak zatem łatwo się domyślić – różne będą cele dla różnego typu działalności.

Jeśli prowadzisz sklep internetowy – podstawowym celem bez wątpienia będzie sprzedaż. Dla firm usługowych ważne będzie wypełnienie formularza kontaktowego lub skopiowanie numeru telefonu. Każda z tych akcji może być zliczana. Natomiast Ty możesz sprawdzać, jakie działania do tego doprowadziły i jakie formy promocji przynoszą największą liczbę konwersji. Bez prawidłowo ustalonych celów wręcz niemożliwa będzie analiza skuteczności prowadzonych przez firmę kampanii online…

Czytaj więcej na: http://rocketmedia.pl

Google Search Console na sterydach

W tym artykule pokażę kilka przydatnych zastosowań Google Search Console do rozwijania swojego serwisu. Omówię metody pozyskiwania słów kluczowych dla podstron serwisu oraz analizę urządzeń, z których strony są odwiedzane. Na koniec pokażę zakładkę, z której, niestety, bardzo rzadko korzysta się w witrynach typu e-commerce. Zapinamy pasy i jedziemy.

Optymalizacja strony pod nowe słowa kluczowe

Często zdarza się tak, że tworząc treści skupiamy się na kilku słowach kluczowych. W momencie, kiedy treść się już zaindeksuje, okazuje się, że mogłaby się wyświetlać w organicznych wynikach wyszukiwania na wiele więcej słów kluczowych. Jak odkryć wspomniane słowa? Wystarczy wejść w zakładkę Analityka wyszukiwania, następnie zaznaczyć checkboxy Kliknięcia, Wyświetlenia, CTR i Pozycja, a na końcu zaznaczyć pole radio Strony…

Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl

Błędy, które najczęściej popełniasz tworząc kampanię AdWords

Tekst ten skierowany jest nie tylko do osób, które zaczynają dopiero swoją pracę z kampaniami AdWords, ale też, gwoli przypomnienia, do użytkowników zaawansowanych. Często bowiem myśląc już o zaawansowanych ustawieniach kampanii lub planując zastosowanie nowych funkcjonalności, których ciągle nam przecież Google dostarcza, zapominamy o rzeczach podstawowych.

Wykluczające frazy kluczowe

Zacznijmy od wykluczeń. Niby rzecz oczywista, niby każdy stosuje, ale warto zastanowić się nad tym, jak często otwieramy raport wyszukiwanych haseł i skrupulatnie przeglądamy wszystkie frazy po kolei. Pierwszą “porcję” wykluczających fraz kluczowych powinniśmy dodać tuż przed startem kampanii…

Czytaj więcej na: https://digitalhill.pl

Analityka Big Data w Polsce. Jak polskie firmy wykorzystują #BigData, aby efektywnie konkurować na rynku

Umiejętność pozyskiwania właściwych informacji z dużych zbiorów danych to podstawa przewagi konkurencyjnej we współczesnej gospodarce. Dane to surowiec, z którego można wydobyć wiele informacji. Jednak aby były one naprawdę skuteczne, potrzeba zindywidualizowanych rozwiązań uwzględniających specyfikę konkretnej branży. Big Data staje się najcenniejszym, strategicznym wręcz zasobem, który firmy mogą spieniężyć i wykorzystać do przewidywania przyszłych zdarzeń czy kreowania długo- i krótko-falowej strategii przedsiębiorstwa.

Big Data oznacza zbiory danych, które są zbyt duże dla tradycyjnych systemów przetwarzania danych. Wymagają one nowych technologii przetwarzania (m.in. Hadoop, HBase i MongoDB). Jak dowodzą badania, stosowanie Big Data wspomaga firmy poprzez wzrost efektywności. Big Data to jednak nie tylko wielkie zbiory danych, ale również zdolność do przechwytywania, przechowywania, zarządzania i analizowania tych danych. W perspektywie przedsiębiorstw Big Data jest koncepcją, która obejmuje ogólny zbiór zagadnień dotyczących działań związanych z szerokimi zagadnieniami od przechowywania, przetwarzania aż po wizualizację danych. Posiadanie tych umiejętności może przyczyniać się do podejmowania lepszych decyzji. Koncepcja Big Data w zarządzaniu przedsiębiorstwem dotyczy nowoczesnego podejścia do analizy danych, obejmującej możliwości ich gromadzenia, przetwarzania i wizualizacji. Jej zastosowanie spełnia szerokie potrzeby w różnych dziedzinach funkcjonowania przedsiębiorstwa…

Czytaj więcej na: http://di.com.pl

CRAWL BUDGET, czyli indeksowanie witryny w wynikach wyszukiwania

Crawl budget, inaczej budżet indeksowania witryny, to liczba stron, które Googlebot może zaindeksować w serwisie. Jeśli masz witrynę internetową z ponad 1000 adresów URL i tylko garstkę linków zwrotnych, istnieje prawdopodobieństwo, że Googlebot nie zaindeksuje całej witryny.

Oczywiście możesz przesłać mapę witryny i wykonać funkcję pobierania jako Google w Google Search Console i dzięki temu sprawdzić czy twoja witryna jest poprawie zaindeksowana w wynikach wyszukiwania.

Jeśli ilość zaindeksowanych URL nie jest zbliżona do ilości zgłoszonych adresów URL w mapie witryny, to znaczy, że z jakiegoś powodu coś uniemożliwia poprawną indeksację witryny w wynikach wyszukiwania…

Czytaj więcej na: http://promotraffic.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA