Z ostatniej chwili

Rozszerzenie promocji Google Adwords. Google zmienia zasady, SEO. Wskazówek SEO na start. Sposób na reklamę. Landing Page, jak wykonać?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Nowe rozszerzenie dostępne w Google Adwords – Rozszerzenie promocji

Przed nami najgorętszy okres – Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki i święta Bożego Narodzenia. Sklepy e-commerce zacierają już ręce i szykują specjalne okazje dla swoich klientów. Pomocne w ich zakomunikowaniu może być nowe rozszerzenie – rozszerzenie promocji, które możemy ustawić korzystając z nowej wersji panelu Adwords w kampaniach kierowanych na język polski.

Zobaczcie co nam daje nowe rozszerzenie i jak je ustawić.

Co nam daje rozszerzenie promocji?

Oprócz bardzo cennej dodatkowej linijki w tekście reklamowym (nasza reklama staje się szersza i lepiej widzialna) zastosowanie rozszerzenia wpływa pozytywnie także na nasz ranking reklamy…

Czytaj więcej na: http://k2search.pl

Google zmienia zasady

Jeszcze kilka dni temu, wejście na „krajowe” domeny Google uruchamiało wyszukiwanie informacji dla danego kraju. Google.pl podawało wyniki z Polski, a google.co.uk dla rynku brytyjskiego. Teraz, niezależnie do tego, jaki adres wyszukiwarki podacie, wyniki zawsze będą związane z miejscem, w którym się znajdujecie. 

Jeśli więc jesteście w Polsce, to wpisanie adresu google.co.uk nie zmieni sposobu wyszukiwania i otrzymacie wyniki rynku lokalnego. Zmiana ta jest podyktowana faktem, że wg. Google zauważyło, jedno na pięć wyszukiwań jest związane z miejscem pobytu osoby zadającej pytanie…

Czytaj więcej na: http://www.chip.pl

Google zmienia geolokalizację wyników – lokalne IP zamiast domeny krajowej

Zaobserwowałem nietypowe pomiary pozycji wyników mierzone za pomocą mojego monitora pozycji. Polskie słowa kluczowe wprowadzane do polskiego google.pl zostały sprawdzone we francuskiej albo niemieckiej wersji Google. Okazuje się, że wczoraj, 27 października 2017, Google zmieniło strategię zwracania wyników wyszukiwania. Jeśli korzystasz z monitora pozycji i proxy rozsianych po całym świecie, to będzie to Ciebie dotyczyć.

O zmianie poinformowano równolegle na oficjalnym blogu Google. Możemy w uzasadnieniu przeczytać, że jedno na pięć zapytań wprowadzanych do Google związane jest z lokalizacją, zatem to ważne aby wziąć je pod uwagę…

Czytaj więcej na: https://www.silesiasem.pl

Google domyślnie oprze wyszukiwania na lokalizacji użytkownika

Google właśnie ogłosiło, że zaktualizowało sposób, w który oznacza usługi w danych krajach w sieciach mobilnych. Co to znaczy? Okazuje się, że teraz dana usługa krajowa będzie identyfikowana nie po nazwie domeny, a po naszej lokalizacji. Google będzie zatem korzystać z nowych mechanizmów lokalizacyjnych, by dostarczać nam wyniki wyszukiwania.

Obecnie według Google tylko jedna piąta wyszukiwań jest powiązana z lokalizacją danego użytkownika. To ma się zmienić zarówno w wyszukiwarce Google jak i Mapach Google. Firma zmieniła sposób oznaczania usług krajowych tak, by były one zgodne z lokalizacją użytkownika

Czytaj więcej na: http://www.komputerswiat.pl

12 wskazówek SEO dla początkujących

Podstawowa wiedza z zakresu tzw. technicznego SEO przyda się każdemu, kto chciałby wystartować z własną stroną internetową/blogiem/stroną firmową, a niekoniecznie posiada budżet na zatrudnienie agencji.

Każdy, kto choć raz miał okazję zetknąć się z pozycjonowaniem strony, wie, że stanowi ono niemałe wyzwanie. Nieustannie zmieniające się algorytmy, swoisty „szum informacyjny” na branżowych forach i konferencjach SEO, stosunkowo niewielka liczba sprawdzonych, darmowych narzędzi do mierzenia rezultatów – oto tylko niektóre z problemów, z jakimi mierzą się twórcy stron. Istnieją jednak pewne praktyki technicznego SEO, które niezależenie od panujących trendów stanowią „must have” każdego pozycjonera…

12 wskazówek SEO dla początkujących

Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl

Reklama nie może ogłuszać

Natarczywość reklamy w starym stylu była przysłowiowa. Niestety nie jest już tak wszechobecna. Udział w ograniczeniu niechcianej reklamy mają programy blokujące zbędny przekaz. Prawie czterdzieści procent respondentów deklaruje w ankietach stosowanie aplikacji dezaktywujących przekaz, w którym drapieżna reklama stanowi większość. Jaka jest na to rada? Forma, która da szansę dotarcia do klienta z treścią zgodną ze strategią marketingową i informacją oczekiwaną przez użytkownika internetu. Odpowiedzią na odrzucenie niechcianej reklamy jest pomysł nowej fali – content marketing, czyli marketing treści.

1. Co to jest marketing treści.

Jak nazwa wskazuje związany jest z zawartością tego, co napisane. Choć nie tylko o słowo pisane rzecz się rozbija. Ważne, by wszystkie strony uczestniczące w zabawie mogły zyskać, czyli ma zastosowanie zasada wzajemności. Internauci, przeszukując sieć chcą znaleźć informacje istotne i potrzebne…

Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl

Jak zaprojektować skuteczny Landing Page?

Profesjonalnie zaprojektowany Landing Page to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podwyższenie wartości wskaźników konwersji i osiągnięcie satysfakcjonującego ROI (z angielskiego return on investment, czyli zwrot z inwestycji). To świetna inwestycja czasu i pieniędzy. To praktyczne wykorzystanie wiedzy o kliencie i zachowaniach konsumenckich. Warto wiedzieć, czym powinien charakteryzować się skuteczny Landing Page i na jakie aspekty musimy zwrócić uwagę przy jego projektowaniu. 

Czym jest Landing Page i do czego służy?

Landing Page to strona docelowa, pierwsza na którą kierowany jest użytkownik w celu wykonania założonej przez twórcę strony czynności. W odróżnieniu od firmowej strony internetowej, jej zadaniem jest przekonanie potencjalnego klienta do wykonania „tylko i wyłącznie” jednego zadania…

Jak zaprojektować skuteczny Landing Page?

Czytaj więcej na: https://premium-consulting.pl

Jak zwiększyć sprzedaż w sezonie świątecznym? Wskazówki od Facebooka

Z okazji zbliżającego się sezonu świątecznego, portal Facebook przygotował zestaw porad dotyczących tego, jak przy pomocy reklam można zwiększyć sprzedaż w tym czasie. Przedstawione informacje opierają się na statystykach, zebranych przez portal społecznościowy, dzięki czemu poznać można najważniejsze momenty, kiedy reklama na Facebooku będzie najskuteczniejsza.

Pomysł na prezent? Z Facebooka!

Według Facebooka, niemal połowa użytkowników portalu społecznościowego, korzysta z niego inspirując się wyborem prezentu dla bliskich czy znajomych. Duży wpływ mają na to publikowane przez firmy organiczne wpisy z polecanymi produktami lub reklamy…

Jak zwiększyć sprzedaż w sezonie świątecznym? Wskazówki od Facebooka

Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA