Jak być skutecznym marketerem B2B w 2018 roku oraz przyszłości
Po kilku latach, popartej sukcesami i konkretnymi wynikami pracy w marketingu B2B, chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami oraz radami, na temat tego jak być skutecznym i wartościowym elementem w organizacji, oraz…
.. jak lepiej poznawać potrzeby oraz oczekiwania wygenerowanych leadów, prospektów oraz klientów.
Naszym nadrzędnym celem powinno być jasne określenie co jest miarą naszych sukcesów, a w marketingu B2B – jak w sumie w każdym – kluczowa jest sprzedaż oraz rozwój i wzrost organizacji, w której pracujemy.
Poniżej 6 rad, które powinny podnieść Twoją skuteczność oraz zwiększyć znaczenie marketingu w organizacji…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Trendy i prognozy w content marketingu na 2018 r.
Content marketing z roku na rok zyskuje coraz większą popularność – marketingowcy i seowcy zaczęli doceniać drzemiący w nim potencjał do generowania konwersji, zwiększania widoczności strony w wynikach wyszukiwania oraz wzmacniania zaangażowania użytkowników. W Polsce wciąż odkrywamy możliwości marketingu treści, sięgając po kolejne narzędzia i sposoby promocji. Na jakie trendy warto zwrócić uwagę w 2018 r.? Przedstawiam prognozy na rozwój content marketingu w ciągu kolejnych 365 dni.
Content marketing w 2017 r. – jakie treści dominowały w sieci?
W ubiegłym roku obserwowaliśmy zmianę w sposobie postrzegania znaczenia treści na stronach internetowych. Coraz więcej firm SEO i agencji interaktywnych zaczęło proponować content marketing lub SEO copywriting jako usługi uzupełniające w procesie pozycjonowania…
Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl
Strona Landing Page – co to jest i jak ją pozycjonować?
Strona lądowania (nazywana też stroną docelową) to typ witryny internetowej, która jest coraz częściej wykorzystywana w działaniach marketingowych. My jako użytkownicy również mamy z nimi do czynienia, często nawet nie zwracając uwagi, że właśnie znaleźliśmy się na stronie typu Landing Page.
Czym jest strona docelowa?
Strony tego typu łączy przede wszystkim ich funkcja – mają za zadanie skłonić użytkownika, by wykonał konkretne działanie nazywane konwersją. Konwersje mogą mieć różny charakter i niekoniecznie muszą dotyczyć zakupu produktu. Często landing page powstaje po to, by np. zbierać maile zainteresowanych użytkowników. Mówi się wtedy o nich jako o stronach typu Lead Generation. Istnieją również strony lądowania, których celem jest dostarczenie informacji na temat konkretnego produktu i skierowanie potencjalnych klientów na stronę umożliwiającą dokonanie zakupu…
Więcej dowiesz się na: https://www.widzialni.pl
Jak Wypozycjonować One Page w 30 Dni? [STUDIUM PRZYPADKU]
Mówią, że szewc w bez butów, a ja mówię, że jeżeli nie potrafisz zadbać o swoje buty, to tym bardziej nie zadbasz o klienta, dlatego obiecane CASE STUDY robimy na sobie. Na warsztat bierzemy stronę Wieliczko.eu – i tutaj muszę podkreślić, że jest to strona One Page, których nie pozycjonuję, a dlaczego to właśnie zobaczycie. Elementy, które złożyły się na całość to:
- Stara domena
- SEO optymalizacja
- Optymalizacja techniczna (Page speed)
- Link building + tajny składnik
SEO optymalizacja – onsite
Strona One Page Wieliczko.eu została zoptymalizowana wg poniższych elementów…
Więcej dowiesz się na: http://seoparty.net
Google Analytics 2018 – nowości w raportach
Zmiany w Google Analytics pojawiają się od samego początku 2018 roku. Wreszcie nastał czas skupienia uwagi na użytkowniku, co z pewnością ucieszy wielu marketerów. Zobacz ulepszenia, dzięki którym Twoje działania mogą być jeszcze skuteczniejsze.
Dane dotyczące użytkowników w raportach standardowych
Standardowe raporty Google Analytics opierały się na sesjach. Teraz prócz liczby sesji, możesz domyślnie zobaczyć także liczbę użytkowników, którzy odwiedzili Twoją witrynę…
Więcej dowiesz się na: https://redseo.pl
7 obowiązujących trendów w świecie pozycjonowania
Branża SEO rozwija się cały czas w ogromnym tempie. Każdy właściciel strony www zdaje sobie sprawę z tego, jak istotną kwestią jest wartościowy ruch na jego stronie i stara się podążać za trendami. Eksperci zajmujący się pozycjonowaniem uważają, że przede wszystkim trendy w pozycjonowaniu w roku 2018 będą wynikały z tych, które pojawiły się już w roku poprzednim. Będą się one jednak cały czas rozwijały. Poza tym, pojawią się również pewne nowości.
Poniżej prezentujemy siedem trendów, które z pewnością będą królowały na rynku SEO w nowym roku i które warto poznać…
Więcej dowiesz się na: https://blog.seosklep24.pl
Strony AMP zaczynają mijać się z celem, ale Google i tak na nich zarobi
AMP od Google z założenia miały być szybką alternatywą dla coraz bardziej przeciążonych i przeładowanych reklamami stron. To jednak dość szybko się zmienia. Ale amerykański gigant tak czy siak na tym skorzysta.
Projekt Accelerated Mobile Pages (AMP) to odpowiedź Google’a na większość bolączek współczesnego użytkownika stron internetowych. Teoretycznie brzmi to ekstra – szybsze wczytywanie, brak przeszkadzających reklam, eksponowanie treści i zdjęć. Czyli wszystko, aby strona jak najlepiej działała na smartfonie czy tablecie. Skorzystać mieli też wydawcy, którzy dzięki usprawnieniom mogą potencjalnie zarabiać więcej na reklamach…
Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl
Nowość – wideo w Google Moja Firma
Google Moja Firma to narzędzie, które jest prawdopodobnie najczęściej opisywanym produktem giganta internetowego na naszym portalu. Dzieje się to z prostego powodu – bardzo często jest ono rozbudowywane o nowe, ciekawe funkcje. Nie inaczej jest i tym razem, ponieważ od niedawna zarówno właściciele jak i klienci mogą dodawać wideo w Google Moja Firma.
Wideo w wizytówce Google Moja Firma
Funkcja dodawania wideo do wizytówki firmy była już widoczna u wybranych użytkowników, jednak teraz Google oficjalnie poinformowało, że nowość ta trafiła do wszystkich…
Więcej dowiesz się na: https://www.emarketing.pl