Z ostatniej chwili
Skuteczny przycisk Call To Action. Przycisk „POPROŚ O WYCENĘ” w wizytówkach Google. Content marketing w Social Mediach. Monitorowanie pozycji podstron
Skuteczny przycisk Call To Action. Przycisk „POPROŚ O WYCENĘ” w wizytówkach Google. Content marketing w Social Mediach. Monitorowanie pozycji podstron

Skuteczny przycisk Call To Action. Przycisk „POPROŚ O WYCENĘ” w wizytówkach Google. Content marketing w Social Mediach. Monitorowanie pozycji podstron

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Call To Action – Jak stworzyć skuteczny przycisk?

Call To Action jest ważnym elementem każdego tekstu marketingowego. Dobrze stworzone CTA może mieć kluczowe znaczenie dla powodzenia Twojej strony czy kampanii reklamowej. W poniższym artykule dowiesz się jak zwiększyć skuteczność tego oto hasła-przycisku.

Call To Action – coś więcej na ten temat

CTA (Call To Action) w polskim znaczeniu oznacza wezwanie do działania. Ale co to właściwie oznacza? Jeśli chcesz aby odbiorca coś zrobił, to najczęściej mówisz/piszesz mu co ma zrobić. Zazwyczaj są to wezwania wyrażone w zdaniach w formie rozkazującej np. „Kup teraz”, „Czytaj dalej” czy chociażby „Wypróbuj”…

Więcej dowiesz się u źródła >

Przycisk „POPROŚ O WYCENĘ” na wizytówkach Google – nowość

Google wprowadził przycisk na wizytówkach firm, który umożliwia poproszenie o wycenę. Jest duży i niebieski. Nie sposób go nie zauważyć. A warto go “włączyć” na swojej wizytówce. Poniżej przykład nowej funkcji i wskazówki, jak ją uruchomić dla Twojej firmy.

Pomimo okresu urlopowego Google nie robi przerwy od zmian i nowości w lokalizacjach Moja Firma. W poprzednim wpisie pokazywałem kierunek do którego Google zmierza w temacie wizytówek i Map Google. Nowy przycisk umożliwiający poproszenie o wycenę to kolejny przykład na realizowanie przez Google strategii opartej o konkretne działania zmierzające do transakcji…

Więcej dowiesz się u źródła >

CONTENT MARKETING W SOCIAL MEDIACH. CO WARTO O NIM WIEDZIEĆ?

Jednym z największych mitów na temat content marketingu jest przekonanie, że metoda ta ogranicza się jedynie do tworzenia artykułów blogowych. Tymczasem, popularnym miejscem rozpowszechniania wartościowych treści są m.in. social media. Od dłuższego czasu cieszą się one niesłabnącą popularnością ze strony marketerów, którzy włączają je do systemu komunikacji marek. Media społecznościowe pozwalają bowiem skupić się skutecznie na odbiorcy i jego potrzebach. W tym celu, należy jednak zadbać o spójną i autentyczną narrację.

Rosnące znaczenie mediów społecznościowych

Ogromny potencjał mediów społecznościowych tkwi m.in. w stale powiększającej się liczbie użytkowników poszczególnych kanałów czy też powstawania w ich obrębie nowych formatów reklamowych. Według globalnych statystyk za rok 2018 (sporządzonych przez Cumulus Media), tylko w ciągu jednej minuty: 973 tys. internautów zalogowało się na Facebooku, 174 tys. użytkowników scrollowało Instagrama, a na Youtubie odtworzono 4,3 mln filmów. Dodatkowo, udostępniono 2,4 mln snapów, a przy użyciu Messengera wysłano 25 tys. GIF-ów. Wszystkie te dane potwierdzają silną pozycję mediów społecznościowych. Te z kolei służą coraz częściej użytkownikom nie do nawiązywania relacji, a do poszukiwania przydatnych informacji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak monitorować pozycje podstron

Jedną z opcji SeoStation, która zapewnia przejrzystą prezentację danych o pozycjach, jest ta pokazująca jaka dokładnie podstrona została znaleziona w wynikach wyszukiwania. We wpisie zaprezentujemy wszystkie miejsca, w których można tę informację znaleźć.

Zacznijmy od tego, że aby dodać stronę do monitorowania, wystarczy podać adres jej strony głównej w postaci www.seostation.pl albo *.seostation.pl (jeśli chcemy monitorować także subdomeny). System będzie widział pozycje w wynikach wyszukiwania dla całej domeny, a zatem zarówno dla strony głównej, jak i podstron. Można też ograniczyć się do monitorowania wybranego katalogu, np. www.seostation.pl/wiedza i wtedy monitorowane będą wyłącznie pozycje bazy wiedzy serwisu i jego wszystkich wpisów. Oczywiście jest możliwe dodanie do monitorowania tylko jednego konkretnego adresu URL, aczkolwiek jest to mało praktyczne. Podsumowując, SeoStation monitoruje adres wskazanej ścieżki i wszystko, co się od niej zaczyna…

Więcej dowiesz się u źródła >

3 darmowe narzędzia przydatne w optymalizacji page speed

Chociaż powstało sporo artykułów na temat optymalizacji page speed, to problem związany z długim czasem ładowania się strony oraz jej czytelnością i dostępnością dla robotów indeksujących występuje bardzo często. Praktycznie każda witryna, z którą zaczynamy pracę w agencji, wymaga naniesienia poprawek w zakresie page speed.

Najczęściej prace optymalizacyjne związane z page speed wykonywane są przez firmę, która tworzyła stronę. Często padają jednak pytania, jak sprawdzić, czy moja strona jest szybka, jak sprawdzić, w jaki sposób moją stronę widzi Google, jak widzą stronę użytkownicy z urządzeń mobilnych, jak widzi ją Google na urządzeniach mobilnych, dlaczego strony nie ma w mobilnych wynikach wyszukiwania itd… Poniżej subiektywne zestawienie 3 narzędzi, które moim zdaniem pozwalają zdiagnozować większość problemów związanych z dostępnością, czasem wczytywania oraz zablokowanymi zasobami przy renderowaniu strony…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google wprowadza metrykę względnej konwersji na mobile

O tym, że warto mierzyć oraz optymalizować konwersje mobile i desktop w sumie wie każdy. Jednak Google w ostatnim czasie zachęca także do mierzenia tzw. względnej konwersji na mobile (Relative Mobile Conversion Rate). Skąd się wzięło to pojęcie i na czym polega?

Czym jest względna konwersja na mobile?

Google opublikował artykuł, na którym powołuje się na pewne badanie: otóż w wielu przypadkach konwersja na mobile stanowi 47% konwersji na desktop. Jak zatem zadbać o to, aby była jak największa?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Język korzyści – jak wykorzystać go w biznesie?

Chcesz skutecznie przekonać klientów do zainteresowania się Twoim produktem lub usługą, a może zachęcić do subskrybowania newslettera na blogu firmowym? Sprawdź, jak i dlaczego wykorzystać język korzyści w swoim biznesie, aby osiągnąć konkretne cele.

Opisy reklamowe, oferty sprzedażowe, teksty reklamowe nie będą sprzedawać, jeśli zabraknie w nich… umiejętnego przekonania. A przekonać klientów do zakupu, kliknięcia w link lub innej czynności, możesz tylko za pomocą języka korzyści. Nie wystarczy, gdy przedstawisz same cechy produktu, bo dla ciekawych klientów nie będą one wystarczającym powodem do pozostania na stronie. Nie mówiąc już o poświęceniu czasu na poznanie produktu, zapisanie się do newslettera czy przeczytanie tekstu do końca. Właśnie dlatego dobrze zaprojektowane treści są tak ważne w sieci…

Więcej dowiesz się u źródła >


Komunikacja z klientem, a sukces w biznesie

Efektywne komunikowanie się z klientem jest jednym z trudniejszych wyzwań podczas prowadzenia biznesu. Zła komunikacja może popsuć renomę firmy, nawet kiedy jesteśmy najlepsi w swoim fachu. Dlatego warto pamiętać o kilku prostych zasadach i nie rzucać słów pod wpływem emocji.

Kanał komunikacji

Pamiętajmy, że każda branża ma zupełnie inną grupę docelową, a każda z tych grup chętniej kontaktuje się w inny sposób. Dobrym przykładem będą salony beauty, gdzie klientki często zapisują się na zabiegi poprzez facebookowego Messengera. Jednak należy pamiętać, że to klienci sami wybierają kanał komunikacji i warto się do nich dopasować, gdyż obecnie to my o klienta musimy się starać…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak działają sesje? Poradnik Google Analytics

Sesje, użytkownicy, odsłony… gubisz się w gąszczu pojęć określających ruch na Twojej stronie? Rozróżnienie sesji od użytkowników i odsłon bywa czasem problematyczne, dlatego spieszę z wyjaśnieniami. Skupię się na sesjach, bo to one spowodowały najwięcej zamieszania w słowniczku Google Analytics.

W pracy SEOwca zakładka z Google Analytics w przeglądarce jest otwarta niemalże ciągle. Jest to podstawowe narzędzie, które daje nam (i naszym klientom) pogląd na wyniki naszej pracy. Dla firm prowadzących swój biznes w internecie jest ono podstawą do analizy działań, podejmowania strategicznych decyzji, monitorowania i raportowania aktywności. Dlatego tak ważne jest zrozumienie podstawowego terminu jakim jest sesja w Google Analytics

Więcej dowiesz się u źródła >

PRZEKIEROWANIA 301 A POZYCJONOWANIE STRON

Przekierowanie 301 to stałe przeniesienie strony internetowej z jednej lokalizacji na drugą. Cyfry 301 są kodem statusu HTTP.  Implementując przekierowanie 301 dajemy sygnał robotom wyszukiwarki, że dana witryna dostępna jest pod innym adresem.

Przekierowania 301 odsyłają użytkownika pod inny adres URL, gdzie znajdują się poszukiwane treści. Największą korzyścią przekierowań 301 jest stałe przeniesienie adresu, bez utraty mocy strony.  Stąd też przekierowania 301 są szczególnie doceniane przez pozycjonerów i specjalistów SEO. Pozycja strony w Google, którą wypracowaliśmy przez lata nie jest zagrożona…

Więcej dowiesz się u źródła >

PromoNavi usprawni Twoje kampanie w Google Ads i zwróci część poniesionych na nie kosztów

Prowadzisz kampanie w Google Ads i chcesz zwiększyć ich efektywność? Poszukujesz narządzie, które Ci pomoże, ale nie będzie ingerować w Twoje działania? Z pomocą może przyjść PromoNavi, narzędzie do efektywnych kampanii Google Ads.

Powstały w 2000 roku Google Ads (przed ubiegłoroczną zmianą nazwy – Google AdWords) jest jednym z największych i najpopularniejszych systemów reklamowych, pozwalających na emitowanie reklam w różnych formatach w internecie. W celu wsparcia reklamodawców w efektywnym wykorzystaniu tego ekosystemu powstały rozwiązania takie jak PromoNavi, które pojawiło się właśnie w Polsce, uprzednio zdążywszy zdobyć popularność na kilku rynkach, min. w Rosji, Brazylii i Indonezji…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Nowe Statystyki Indeksowania w Google Search Console! Jak pozycjonować PDFy w Google Pozycjonowanie stron - co to jest i jakie daje efekty

Nowe Statystyki Indeksowania w Google Search Console! Jak pozycjonować PDFy w Google? Pozycjonowanie stron – co to jest i jakie daje efekty?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Nowe Statystyki Indeksowania w Google Search Console Dotychczasowe statystyki indeksowania …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA