Z ostatniej chwili

Social Media

Wykorzystanie Social Mediów w liczbach. YouTube: komunikator, funkcja chatu, prędkość odtwarzania. Facebook: znajomi, PockeTVCs, WhatsApp statusy

Sieci społecznościowe: korzysta z nich już ponad 3 mld ludzi Z Internetu korzysta niemal 4 miliardy ludzi, ponad połowa populacji naszego gatunku, większość z tej połowy używa sieci społecznościowych, a posiadaczy sprzętu mobilnego jest jeszcze więcej. Oto statystyki z raportu „Global Statshot Digital in Q3 2017”. Według danych opublikowanych przez …

Zobacz więcej »

Facebook: nowa zakładka „Rekrutacja”, nowe tłumaczenia przy pomocy sieci neuronowych, Workplace. Komunikacja w Social Mediach. Instagram Stories

Rekrutacja za pomocą Facebooka? Nowa zakładka na portalu Poszukiwania pracy przez Facebooka? To już możliwe. Najnowsza zakładka na portalu umożliwia odnalezienie ofert oraz bezpośrednie zaaplikowanie na dane stanowisko. Gdzie ją znaleźć i jak z niej skorzystać? Znalezienie nowej pracy kojarzyło nam się dotąd ze specjalnymi serwisami wyszukującymi propozycje lub największym …

Zobacz więcej »

Facebook: dodajemy wideo w tle, Facebook TV w sierpniu, funkcja pinch to zoom dla zdjęć. Aplikacja randkowa dla korzystających z Twittera

Jak dodać wideo w tle na Facebooku? Opisywana niedawno przez nas w tym miejscu nowość na Facebooku – wideo w tle – dostępne jest dla coraz szerszego grona fanpage’y. Funkcja ta stanowi rozszerzenie dotychczas obecnych na portalu społecznościowym zdjęć w tle i można dzięki niej znacznie zwiększyć atrakcyjność strony, umieszczając najważniejsze treści w miejscu, …

Zobacz więcej »

Grupy na FB jak używać w Biznesie? Skuteczne narzędzia do tworzenia reklam na Facebooku i Instagramie. Automatyczne odtwarzanie dźwięków FB

Grupy na Facebooku w biznesie – jak ich używać? Facebook umożliwia nawiązywanie kontaktu z klientami oraz innymi użytkownikami na przykład za pomocą osobnego, firmowego fanpage’a. Od niedawna marki zyskały nowe miejsce, gdzie mogą angażować oraz kontaktować się ze swoimi fanami: Grupy na Facebooku. Szczególnie biorąc pod uwagę niedawno prowadzone nowości – możliwość …

Zobacz więcej »

Facebook: tworzenia Grup bezpośrednio przez Strony, płatny dostęp do wiadomości. Google: przycisk Follow, ogłasza Hire. Social Media dla startupów

Facebook wprowadza możliwość tworzenia Grup bezpośrednio przez Strony Twórcy portalu poinformowali, że Strony zyskają możliwość tworzenia Grup. Dzięki temu marki będą mogły w prosty sposób, z oficjalnych profili tworzyć miejsca do dyskusji dla swoich fanów oraz odbiorców treści. Grupy na Facebooku stały się bardzo ważnym elementem portalu. Korzysta z nich …

Zobacz więcej »

YouTube wesprze WhatsApp’a. Facebook nowy przycisk. Podgląd filmów na YouTube nie działa? Co nastolatki robią w Social Media? Fanpage i zyski dla firmy

WhatsApp dostanie wsparcie YouTube Szykuje się dawno oczekiwana funkcja w WhatsApp. Jak odkryło WABetaInfo, w aplikacji pojawi się wsparcie dla filmików z YouTube, co oznacza, że wreszcie nie trzeba będzie wychodzić z aplikacji, by obejrzeć jakiś klip. Nie wiadomo, kiedy ta funkcja zostanie wdrożona na stałe i dla wszystkich użytkowników. …

Zobacz więcej »

Facebook, jak usunąć konto? Jak zwrócić uwagę użytkowników na markę w social mediach? Powstanie polski portal społecznościowy, Privoo

Jak usunąć konto na Facebooku i jakie są tego konsekwencje? Usuwanie konta na Facebooku staje się ostatnio modne, choć nie widać tego w statystykach, często w komentarzach pod wpisami o Facebooku informujecie, że nie macie konta na FB, usunęliście lub zamierzacie usunąć. Jak usunąć konto na Facebooku? Zadałem sobie dziś to pytanie i postanowiłem sprawdzić …

Zobacz więcej »

Facebook wprowadza reklamy w Messengerze. Gdyby zabrakło Facebooka, co by było? Facebooka zbuduje wioskę?

Facebook ułatwia promocję i wprowadza reklamy w Messengerze Światowy gigant rozszerza możliwości promocji i pozwala na zamieszczanie reklam w swoim komunikatorze. Oznacza to, że już wkrótce w Messengerze, z którego miesięcznie korzysta już 1,2 miliarda użytkowników, zobaczymy treści reklamowe. Facebook daje markom wiele możliwości reklamowych oraz narzędzi sprawdzających ich skuteczność. …

Zobacz więcej »

Reklamy na Facebooku i Instagramie, posty sponsorowane, reklamy kontaktowe. Nowości w Snapchat: filtry głosu i linkowanie

Posty sponsorowane, które Cię interesują – ustawienia reklam na FB Na pewno zauważyłeś, że codziennie na Facebooku i Instagramie pojawiają się posty sponsorowane. Niektórymi z nich jesteś zainteresowany, ale czasem widzisz także takie, które w ogóle nie są związane z Twoimi preferencjami. Musisz wiedzieć, że masz wpływ na to, jakie treści reklamowe zostaną Ci wyświetlone. Zapoznaj się …

Zobacz więcej »

Instagram walczy ze spamem w komentarzach! Facebook Messenger, komentarze kontrolowane bota. Twitter i Facebook i poufne informacje

Instagram walczy ze spamem w komentarzach i „podejrzanymi” lajkami Każdy, kto aktywnie korzysta z Instagrama spotkał się kiedyś z komentarzami i lajkami, które pochodzą z podejrzanych, dziwnych kont, tzw. farm lajków. W przypadku mojego konta takie działania były widoczne zwłaszcza w ubiegłym roku – ostatnio jakby ten proces ustał. Teraz …

Zobacz więcej »

Facebook: obraza uczuć religijnych, krzyż obok lajka, śledzi naszą aktywność w sieci. Firmowy Instagram, zwiększ oglądalność!

Krzyż obok lajka i wrr na Facebooku? Kryzysom nie będzie końca… Kryzysy w social mediach zawsze mile widziane – dobry dodatek do kawy i temat żartów. Jednak tym razem z żartami trzeba uważać, bo kryzys(ik) dotyka kwestii religii. Nie chodzi jednak o prześladowania użytkowników serwisów społecznościowych zrzeszających chrześcijan, żydów czy muzułmanów – …

Zobacz więcej »

Facebook: algorytmy przeciw fake news, organizacja legalnego konkursu, znajdzie darmową sieć Wi-Fi. Instagram czy Snapchat? Twitter i fake news

Facebook wypowiada wojnę clickbaitom, spamerom i fake newsom Facebook zmieni algorytm tak, by linki zawierające fałszywe informacje, spam albo sformułowane tak, by sztucznie generowały jak największy ruch były mniej widoczne w News Feedach użytkowników. O zmianach napisał Adam Mosseri z działu „Aktualności”, który poinformował także, że istnieje związek między wysoką …

Zobacz więcej »

Facebook jak tworzyć content? Instagram komentarze i sztuczna inteligencja . Snapchat z geofiltrami. Reklamy nie tylko na Facebooku i Google

Te marki spożywcze wiedzą, jak korzystać z social mediów. Zobacz, jak tworzyć content na Facebooka Kategoria foodowa od zawsze jest uważana za jedną z najbardziej dynamicznych i rozwiniętych w social media. Przez wiele lat Danio wyznaczał trendy w komunikacji stosując rozpoznawalnego brand hero, unikatowe formaty angażowania fanów, czy aplikacje. Dziś …

Zobacz więcej »

Facebook: 2 miliardy użytkowników miesięcznie, odrzucił reklamę co robić, fanpage jak sprzedawać, czy opanują go boty?

2 miliardy ludzi miesięcznie na Facebooku Amerykański portal społecznościowy bije kolejny rekord. Tak wyglądają najnowsze statystyki amerykańskiego portalu. 66% użytkowników codziennie odwiedza serwis Marka Zuckerberga. W Polsce korzysta z niego 3/4 wszystkich internautów. Liczba aktywnych użytkowników Facebooka stale rośnie (fot. Tech Crunch) Czytaj więcej na: http://www.chip.pl Facebook odrzucił reklamę – co robić? …

Zobacz więcej »

Instagram prowadzi testy nowej funkcji. WhatsApp źródłem wiadomości! Snapchat zagraża prywatności!

Zmiana u podstaw działania Instagrama – jednych ucieszy, innych zirytuje Instagram prowadzi testy nowej funkcji, która w dużym stopniu wpłynie na zasady działania całego serwisu. Mowa o możliwości udostępniania zdjęć tylko wybranym, ulubionym użytkownikom, która pozwala ograniczyć widoczność postów bez zamykania swojego profilu przed innymi. Wasze konto na Instagramie może być widoczne dla …

Zobacz więcej »

Facebook: ochrona zdjęć profilowych, nowe funkcje administracyjne dla grup. YouTube – format wideo VR180. Snapchat nowa funkcja związana z lokalizacją

Facebook będzie chronił nasze zdjęcia profilowe Facebook przygotowuje nowe zabezpieczenia dla swoich użytkowników. Tym razem chodzi o kwestie związane z prywatnością i zdjęciami profilowymi. Usprawnienia, które chce wprowadzić firma, mają zablokować możliwość pobierania takich fotografii. Całość, jak nietrudno się domyślić, mocno utrudni m.in. proceder zakładania fałszywych kont. Co ciekawe, chętne …

Zobacz więcej »

Rozpoznawanie i zwalczanie fake news! LinkedIn jak założyć konto firmowe i jak wykorzystać profil? Facebook: zakładamy fanpage, czy sprzedaje? Atak na YouTube

Raport: jak rozpoznawać i zwalczać fake news Trend Micro analizuje w swoim najnowszym raporcie The Fake News Machine zjawisko cyberpropagandy. To interesujący temat, bowiem grupy przestępcze coraz częściej stosują fałszywe informacje w celu wprowadzenia opinii publicznej w błąd. W raporcie The Fake News Machine można przeczytać, że proces ten bazuje …

Zobacz więcej »

Playlista Spotify w Messengerze. LTV – promocja na Facebooku. Mało wykorzystywane możliwości Instagramu

No wreszcie coś przydatnego – układaj z innymi playlisty Spotify bezpośrednio w Messengerze Zaprezentowane podczas konferencji f8 nowości przynoszą rezultaty. Zaktulizowana platforma dla deweloperów oferuje nowe możliwości integracji usług i aplikacji z komunikatorem Facebooka, czego efektem jest tak udana funkcja, jak wspólne układanie playlisty z utworów Spotify bezpośrednio w Messengerze. Wspólny wyjazd …

Zobacz więcej »

Google kontra terroryzm. YouTube – ekstremiści na celowniku, jakość filmów poza Wi-Fi. Facebook reklamy z ocenami, sztuczna inteligencja z własnym językiem

Google walczy z terroryzmem w sieci Główny doradca Google, Kent Walker w jednej z najbardziej poczytnych gazet w Wielkiej Brytanii przedstawił plan walki z terroryzmem. Działania te związane są przede wszystkim z ostatnimi tragicznymi wydarzeniami w tym kraju. Gigant z Mountain View zapowiada walkę z zamieszczaniem w sieci treści o …

Zobacz więcej »

YouTube 360 twórcy zobaczą, gdzie patrzą oglądający. Jaka jest wartość „różnych” lajków. Sztuczna inteligencja będzie walczyć w imieniu Facebooka z terroryzmem!

YouTube pozwoli twórcom zobaczyć, gdzie patrzą oglądający wideo w 360 stopniach W YouTube pojawia się coraz więcej filmów w 360 stopniach. Zastanawialiście się jednak, jak przeważnie ludzie je oglądają? Twórcy wideo będą teraz mogli się o tym przekonać, bo YouTube przygotował nowe narzędzie analityczne, które pozwoli zobaczyć „na mapie”, gdzie …

Zobacz więcej »

Jakie są oczekiwania użytkowników w social mediach od firm? Pinterest, a co to? Jakie raporty na Facebooku warto przeglądać?

Czego oczekują od marek w social mediach poszczególne generacje? Dlaczego użytkownicy przestają obserwować marki w social mediach? Co motywuje ich do pozostawienia lajka na ich profilu? Prezentujemy wyniki badania Sprout Social na temat Millenialsów, generacji X oraz Baby Boomers. Dobrze prowadzona strategia komunikacji w social media to taka, która jest …

Zobacz więcej »

Instagram Stories reklamy z przyciskami CTA. Promocja muzyki w Social Media oraz marki na YouTube

Reklamy z przyciskiem CTA w Instagram Stories Nowość w sekcji Instagram Stories – od teraz reklamodawcy mają możliwość dodania przycisków Call To Action do swoich treści. Do jakich działań mogą oni zachęcić użytkowników? Wprowdzona w sierpniu ubiegłego roku przez Instagrama sekcja Stories obecnie cieszy się bardzo dużą popularnością wśród użytkowników. Wedle …

Zobacz więcej »

Emoji w komunikacji marketingowej i social media. Tęczowa reakcja na Facebooku, jak odblokować? Czy GG będzie reaktywowane?

Jak używać emoji w komunikacji marketingowej i social media? Użytkownicy Facebooka czy innych mediów społecznościowych niezwykle chętnie korzystają w postach lub w wiadomościach z emoji. Czy te kolorowe symbole mogą również wykorzystać marki, aby wzmocnić siłę swoich komunikatów marketingowych? Jakie są zalety stosowania emoji przez firmy i o czym warto …

Zobacz więcej »

Facebook: zarządzanie kampanią reklamową i jak prowadzić fanpage? Automat do kupywania lajków w serwisach społecznościowych

Wskaźnik trafności reklamy na Facebooku – co to jest i co daje? Puszczasz reklamy na Facebooku? Zatem zapewne buszujesz po menadżerze reklam w poszukiwaniu odpowiedzi na podstawowe pytanie: jak się sprawują. Co mógłbym ustawić lepiej? Czy na pewno trafiają do odpowiednich ludzi? Na te i inne pytania odpowie Ci wskaźnik …

Zobacz więcej »

Facebook: jaki ma na nas wpływ, poprawia clickbait, nowa reakcja – tęcza. YouTube blokuje reklamy…

Czy Facebook sprawia, że się radykalizujemy i izolujemy? Moim zdaniem Jon Evans opublikował na łamach TechCrunch świetny tekst na temat Facebooka, zjawiska jakim jest social media oraz tego w jaki sposób to wszystko może wpływać na współczesnych ludzi. Facebook jest zepsuty? Facebook jest zepsuty, mówi autor wspomnianego tekstu, a następnie przechodzi do tłumaczenia skąd …

Zobacz więcej »

Facebook test narzędzi do walki z fake news, albumy z całą zawartości treści. LinkedIn wzrasta popularność. Skype wygląd Snapchata?

Facebook testuje nowe narzędzia do walki z fake news Facebook robi co może, aby wytępić zjawisko fake news, ale nie jest to takie proste. Mark Zuckerberg i spółka testują nowe narzędzia, które mają na celu uskutecznić walkę z nieprawdziwymi informacjami. Nowe funkcje mają uniemożliwić administratorom stron na Facebooku edycję wybranych …

Zobacz więcej »
DARMOWE OGŁOSZENIA