Z ostatniej chwili

Sposób na firmowego bloga. SEO i AdWords, czy mają wpływ na finanse? Google Maps, a pozycjonowanie. Śledzenie użytkownika. SEO za granicą

Jak prowadzić bloga firmowego?

W świecie zdominowanym przez social media, prowadzenie bloga firmowego może nastręczać sporo trudności. Jesteśmy przyzwyczajeni bowiem do krótkich, często zabawnych wpisów na facebook’u, twitterze i innych mediach społecznościowych.

Po co mi blog firmowy?

Komunikacja

Mimo, że ciągle nie jest to najpopularniejsza forma komunikacji z klientem, merytoryczny blog firmowy to doskonałe narzędzie marketingowe, które odpowiednio zaplanowane, wzmocni więź klienta z firmą. Konsumenci coraz częściej poszukują dodatkowych informacji związanych z zakupionymi produktami czy usługami, a blog firmowy jest idealnym miejscem do ich udostępnienia . Jak wiemy, wyszukiwarki promują treści, które są wartościowe i unikalne. A czy jest lepsze miejsce do umieszczania takich treści niż artykuły na blogu firmowym? Duża liczba wpisów i podstron z wartościowymi informacjami, spowoduje większą możliwość pojawienia się w wynikach wyszukiwania, co z kolei wpłynie na zwiększenie zapytań od potencjalnych klientów…

Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl

Wzrost przychodu o 70% z SEO i 92% z AdWords

14 lutego 2017 naszą współpracę poszerzyliśmy o prowadzenie kampanii AdWords. Reklamy wyświetlane są w sieciach wyszukiwania i reklamowej. Ponadto zajęliśmy się tematycznym blogiem dostępnym na stronie sklepu oraz prowadzeniem profilu firmowego na Facebooku, które obejmuje również kampanie reklamowe poprzez Facebook Ads.

Już wyniki pojedynczych działań były imponujące. Jednak połączenie różnych metod okazało się strzałem w dziesiątkę. Liczba wspomaganych konwersji pokazuje, jak istotne jest docieranie do potencjalnych klientów poprzez różne kanały. Jednak najważniejsze jest to, że takie działanie ma przełożenie na rosnący przychód sklepu…

Czytaj więcej na: http://rocketmedia.pl

Pozycjonowanie w Google Maps: poradnik. Wskocz do 3-paka Google

Mapy Google są potężnym narzędziem, które jest szczególnie ważne w pozycjonowaniu o zasięgu lokalnym.Obecność i odpowiednia widoczność w mapach jest kluczowa, szczególnie dla lokalnych firm, np. dla mechaników samochodowych.

W tym krótkim wpisie zaprezentuję oraz omówię krok po kroku co i jak należy robićaby wypromować swoją wizytówkę w mapach Google i znaleźć się w 3-paku na interesującą nas frazę. Zakładam, że posiadasz już utworzoną wizytówkę w mapach. Jeśli tak nie jest, to odsyłam Cię do artykułu Mapy Google – instrukcja obsługi. Poznaj narzędzie krok po kroku, gdzie dowiesz się jak utworzyć wpis firmy w mapach.

Celem mojego klienta było pokazanie się w mapach na frazy:

  • auto mechanika
  • auto mechanika %miasto%

Posiadał on nową stronę, na nowej domenie (niezaindeksowanej w Google) oraz nie posiadał wpisu w mapach Google…

Czytaj więcej na: http://www.seostation.pl

Jak wyśledzić użytkownika błądzącego po wielu domenach?

Czasem zdarza się, że tak jak w bajce o Alicji w Krainie Czarów użytkownicy w magiczny sposób mieszczą się w mysiej norze i przechodzą do równoległego świata. Jeśli jesteś posiadaczem więcej niż jednej domeny i nie masz skonfigurowanego śledzenia konwersji dla wielu witryn, na pewno w danych Google Analytics zauważyłeś nienaturalnie dużą liczbę sesji. Jest ona wynikiem przypisywania wielu sesji do jednego użytkownika, jeśli przechodzi on między domenami. Jak pozbyć się tych nadliczbowych sesji i właściwie przypisać konwersję do kanału? Czy takie zmiany rzeczywiście w czymś pomagają?

Alicja w krainie Szalonego Kapelusznika

Załóżmy, że jesteś posiadaczem wielu domen, po których twoi użytkownicy są przekierowywani. Dla przykładu, twoje witryny to: szalone-kapelusze.pl, szalone-kapelusze.com, app.szalone-kapelusze.com…

Czytaj więcej na: http://promotraffic.pl

SEO i Pozycjonowanie za granicą – jak to działa?

Pozycjonowanie za granicą nie należy do łatwych. Musimy liczyć się z o wiele większą trudnością w pozyskiwaniu linków, czy również sporymi kosztami. Konieczne jest także wybranie odpowiednich fraz pod względem potencjału. Co jeszcze ma znaczenie przy pozycjonowaniu za granicą?

Wybór domeny – katalogi językowe czy domeny krajowe?

Domena to jeden z ważniejszych elementów, które należy wziąć pod uwagę prowadząc pozycjonowanie za granicą. Wydaje się, że opcje są dwie. Jedną z nich jest pozostanie przy swojej domenie i stworzenie wersji językowych w katalogach…

Czytaj więcej na: https://bugno.net

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA