5 sposobów na poprawienie pozycji w Google
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych to jedna z tych istotnych rzeczy, o których nie można zapomnieć w branży e-Commerce. Jeśli zostanie dobrze wykonana, pozwoli dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, przyciągając przy tym wartościowych klientów. W związku z tym co zrobić, aby poprawić pozycję w Google?
Jeśli kiedyś próbowałeś już optymalizować witrynę, to znasz z pewnością podstawy optymalizacji pod pozycjonowanie. Niestety często zdarza się tak, że najczęściej znajomość właścicieli stron internetowych kończy się na dobraniu słów kluczowych. Tymczasem optymalizacja to zdecydowanie więcej niż tylko słowa kluczowe, dlatego opowiemy co zrobić, aby skutecznie poprawić pozycję strony w Google…
Więcej dowiesz się u źródła >Podstawowe informacje o Google Moja Firma
Istotnym elementem pozycjonowania lokalnego jest posiadanie uzupełnionego profilu w Google Moja Firma. Poza tym tak zwana „wizytówka” pełni rolę (tu Cię zaskoczę) internetowej wizytówki, to element wzmocnienia profesjonalnego wizerunku firmy.
Po co mi profil na Google Moja Firma?
Jaki lokalny biznes nie dąży do zwiększenia widoczności w sieci i nie chce dać się odnaleźć na Google Maps? Zapewne nielegalny albo nieświadomy. Niezależnie od tego za posiadaniem profilu przemawia wiele argumentów,m.in.:…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie w wyszukiwarce grafik Google Images
Wydaje się, że Wyszukiwarka Grafik Google jest trochę niedocenianym narzędziem. Optymalizacja treści dla algorytmów odpowiedzialnych za wyświetlanie grafik nie jest trudna, choć na efekty zwykle trzeba poczekać dłużej niż w przypadku głównego silnika.
Kiedy optymalizować materiały dla Google Images?
To pierwsze ważne pytanie, jakie należy sobie postawić. W wielu przypadkach optymalizacja grafik będzie mieć relatywnie małe znaczenie dla całości generowanego ruchu, a często jeszcze mniejszy wpływ na konwersje. Aby ułatwić sobie zadanie, wystarczy zbadać typowe scenariusze sytuacji, w których szukamy nie treści, a grafik…
Więcej dowiesz się u źródła >Zakładanie własnego bloga – kompendium wiedzy
Co pewien czas na naszym blogu tworzymy wpis, za którego pomocą w jednym miejscu zbieramy kilkanaście naszych wcześniejszych tekstów odnoszących się do danej tematyki. Tym razem opisujemy zakładanie własnego bloga, a konkretniej przeróżne czynności warte do wzięcia pod uwagę właśnie w tym okresie.
Zwiększanie renomy bloga, dbanie o jego atrakcyjny wygląd, porady dotyczące efektywnego i szybkiego pisania – są to jedynie przykładowe tematy, z którymi zapoznasz się poniżej. Jeżeli nie należysz do stałych czytelników naszego bloga, a chciałbyś rzucić okiem na nasze poprzednie artykuły, ten wpis jest właśnie dla Ciebie. Każdy z poniższych tematów posiada wewnątrz grafikę, której kliknięcie prowadzi do omawianego w danym momencie tekstu.
Zapraszam do lektury…
Więcej dowiesz się u źródła >CONTENT IS THE KING – 9 NAWYKÓW NAJLEPSZYCH TWÓRCÓW
W świecie współczesnego marketingu zwykło się mawiać: „Content is the king”. I rzeczywiście, bez skutecznych treści nie powiedzie się żadna kampania sprzedażowa – bez względu na to, jaki przybiera charakter i w jakich mediach jest realizowana. Nie wystarczą jednak „jakiekolwiek” treści. Tylko te przygotowane w odpowiedni sposób pozwolą Ci zrealizować marketingowe cele. Czym jednak jest ten „odpowiedni sposób” i jak go znaleźć? Oto kilka nawyków, które warto wypracować, aby tworzyć lepsze, bardziej angażujące treści. Content marketing to obecnie jedna z najskuteczniejszych, a zarazem najciekawszych form promowania swoich produktów i usług.
9 nawyków najlepszych twórców contentu
Na początek ważne ostrzeżenie: łatwo nie będzie. Nawet jeśli masz lekkie pióro i głowę pełną pomysłów, to może nie wystarczyć – zwłaszcza, że content marketing zmienia się z prędkością światła, a nowe trendy wypierają stare, zanim zdążysz się obejrzeć. Aby stać się twórcą wartościowych i angażujących treści, musisz wypracować pewne nawyki. Takie, które sprawią, że krok po kroku z aspirującego amatora staniesz się ekspertem, za którym będą podążać inni…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak dostosować stronę internetową do urządzeń mobilnych?
O tym jak ogromne znaczenie ma mobilna wersja strony, wie coraz więcej właścicieli stron internetowych. To, że codziennie sięgamy po telefon nie jest już niczym nadzwyczajnym. Urządzenia mobilne towarzyszą nam każdego dnia i na każdym kroku. Ale w jaki sposób dostosować stronę pod urządzenia mobilne?
Nasze podejście do responsywnej strony internetowej powinno być znacznie szersze. Nie należy opierać się wyłącznie na pozytywnym wyniku testu, w wybranym narzędziu testującym naszą witrynę. Oczywiście jego odpowiedni wynik oznacza, że strona może dobrze sobie radzić na mniejszych ekranach, ale nie musi to oznaczać, że jest intuicyjna i użyteczna dla użytkowników. Musimy pamiętać, że przeglądanie strony na urządzeniach mobilnych wygląda zupełnie inaczej niż na ekranie komputera stacjonarnego czy laptopa. Sprawdźmy w związku z tym co zrobić, aby dopasować stronę do użytkowników, którzy korzystają również z urządzeń mobilnych. Dzięki temu odczucia z przeglądania Twojej strony będą naprawdę dobre, a profesjonalizm, który wykażemy zwiększy szansę na pozyskanie leada…
Więcej dowiesz się u źródła >ŹRÓDŁA POZYSKIWANIA LINKÓW – JAK OCENIAĆ ICH JAKOŚĆ?
Pozyskujesz linki do swojej strony, ale nie przynosi to rezultatów? Nie wiesz jak skutecznie oceniać jakość serwisów, na których chcesz umieścić swój link? Chcesz się dowiedzieć jak unikać stron ryzykownych? Ten kompleksowy poradnik oceny źródeł pozyskiwania linków rozwieje Twoje wątpliwości.
Już od dawna wiadomo, że w obecnym pozycjonowaniu liczy się nie ilość linków, a ich jakość. Wyszukiwanie nowych miejsc nie może się opierać na stwierdzeniu czy da się tam umieścić swój link. Każde potencjalne źródło musi zostać ocenione pod kątem jakości. Na szczęście jest kilka metod, które ułatwiają analizę.
W ostatnim czasie widać wyraźną tendencję, w której wyszukiwarka Google zamiast nakładać kary na strony za nienaturalne linki, po prostu nie bierze ich pod uwagę. Obecnie trzeba sobie mocno „nagrabić”, by otrzymać filtr od Google. Jeszcze ciężej jest o zbanowanie domeny…
Więcej dowiesz się u źródła >Robots.txt i sekcja META – dlaczego są tak ważne w SEO?
Optymalizacja techniczna strony internetowej pod SEO to zagadnienie rozległe, które wymaga wiedzy oraz doświadczenia. Składa się na nią mnóstwo działań na trzech płaszczyznach: contentowej, developerskiej i UX. Podczas dostosowania Twojej strony internetowej pod wymogi wyszukiwarki Google jedynym z najważniejszych działań jest zadbanie o dostępność robotów do strony oraz przekazanie im kluczowych informacji o niej. Do tego właśnie służą plik robots.txt oraz sekcja meta. Więcej szczegółów poniżej.
Czym jest plik robots.txt i jak go przygotować?
Plik robots.txt znajduje się w katalogu głównym na serwerze FTP. Przekazuje robotom wyszukiwarek, a także narzędzi pozycjonujących informacje o tym, co mogą indeksować z danej domeny oraz do których zasobów nie mogą mieć dostępu. Jeżeli chcesz sprawnie zarządzać ruchem robotów indeksujących w Twojej stronie www, musisz zadbać o odpowiednią optymalizację tego pliku. Jak go zrobić? Wystarczy, że uruchomisz zwykły notatnik, wprowadzisz podstawowe dyrektywy oraz dodasz go do głównego katalogu witryny. Ważne jest, aby zgłosić istnienie pliku robots.txt w panelu Google Search Cosnole…
Więcej dowiesz się u źródła >8 argumentów, które przekonają szefa do inwestycji w content marketing
Marketing w firmach jest często zaniedbywany, ponieważ dla większości zarządzających ten obszar biznesowy wiąże się jedynie z kosztami. Brak widocznego przełożenia działań promocyjnych na wyniki finansowe to zawsze pretekst do obniżenia budżetu na reklamę. Szczególnie pozycjonowanie i wszystkie nowoczesne metody zwiększania widoczności marki w internecie, w przypadku których brakuje mierników efektywności i rzetelnego raportowania, znajdują się na czarnej liście.
Czy w takim razie można w jakiś sposób przekonać szefa do content marketingu, narzędzia skoncentrowanego na niematerialnych wartościach: edukacji klienta i zwiększania rozpoznawalności brandu? Można! Podajemy 8 argumentów, które pomogą nakłonić kierownictwo do inwestycji w marketing treści!…
Więcej dowiesz się u źródła >Podstawowa konfiguracja Google Analytics
Większość klientów trafiających do naszej Agencji ma na swoich stronach zainstalowane Google Analytics, co dla nas jest dużym ułatwieniem na starcie współpracy! Nie muszę się mówić, jak to narzędzie jest pomocne, a wręcz potrzebne. Zauważyłem jednak, że często kryje wiele tajemnic, jednak nie pod kątem odczytywania danych, a podstawowej konfiguracji, która powinna zostać zastosowana. Poniżej znajdziecie kilka rad, jak najlepiej rozpocząć pracę z Google Analytics.
Aby rozpocząć pracę z ustawieniami, należy w Analytics w lewym, bocznym menu wybrać zakładkę Administracja…
Więcej dowiesz się u źródła >Wyróżnienie strony w Google za pomocą kk Star Ratings – poradnik dla WordPress
Współczesny biznes z pewnością będzie miał problemy z dalszym rozwojem, jeśli swojej działalności przynajmniej częściowo nie przeniesie na grunt internetowy. Własny portal to obecnie podstawa, lecz na niewiele się zda, jeśli potencjalni klienci nie będą mieli okazji go nawet zauważyć.
W kwestii tej liczy się przede wszystkim pozycja naszej strony w wynikach wyszukiwania, lecz należy pamiętać, że konkurencja także stara się o wyróżnienie strony w Google. Aby być w stanie osiągnąć dobre pozycjonowanie, należy postarać się wyróżnić i zwrócić uwagę na właśnie swoją domenę…
Więcej dowiesz się u źródła >