Tworzenie stron www przyjaznych wyszukiwarce Google – INFOGRAFIKA
Algorytm Google określający pozycje stron w wynikach wyszukiwania analizuje ok. 200 różnego rodzaju sygnałów rankingowych. Na przestrzeni ostatnich kilku lat coraz większe znaczenie w algorytmie zyskiwały czynniki związane z budową, zawartością i działaniem stron www.
Jakie zatem elementy są najbardziej istotne i na co zwrócić szczególną uwagę przy tworzeniu lub przebudowie witryny, aby spełniała aktualne wymogi Google i mogła osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce? Dowiesz się tego z naszej infografiki…
Więcej dowiesz się u źródła >Kilka praktycznych wskazówek, jak napisać dobry tekst?
Niektórzy uważają, że pisać można nauczyć nawet małpę. Natomiast posiąść umiejętność gromadzenia informacji niezbędnych, by stworzyć jego podwaliny, a także by stworzyć sam pomysł na wartościowy tekst, jest już o wiele trudniej. Jest to dość kontrowersyjne stwierdzenie, ponieważ w dobie popularyzacji content marketingu zalewającego internet w różnych formach – tekstowych, video czy graficznych – samo dotarcie do użytkowników stanowi już nie lada wyzwanie. Dlatego też odpowiedni warsztat redaktorski, który zgłębia tajniki optymalizacji tekstów, jest kluczem do dotarcia do użytkowników. Sprawdźcie, jak budować tekst, by trafił on do jak największej liczby osób.
Schemat tekstu content marketingowego
Mogłoby się wydawać, że wspominanie o schemacie tekstu nie ma sensu, bo przecież wszyscy doskonale wiedzą, jak powinien on wyglądać. Nic bardziej mylnego! Aby tekst posiadał dobrą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania, muszą pojawić się w nim konkretne elementy, a mianowicie:
- frazy główne i poboczne,
- tytuł,
- lead,
- śródtytuły…
Google opublikowało poradnik na temat tego jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce
Google opublikowało e-book liczący sobie 108 stron. Zawarto w nim mnóstwo porad odnośnie do tego, jak zwiększyć sprzedaż w sklepach internetowych – wszystko poparte dokładnymi testami A/B oraz ciekawymi case studies. Znajdziemy tutaj mnóstwo odnośników do innych przydatnych źródeł informacji. Każda strona tego darmowego e-booka jest na wagę złota.
UX Playbook for Retail zawiera konkretne plany działania oraz strategie, które zostały już zastosowane przez inne wielkie marki. Pomogą one zwiększyć konwersję oraz sprzedaż…
Więcej dowiesz się u źródła >20 NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANYCH BŁĘDÓW PRZY BUDOWIE STRON INTERNETOWYCH MAJĄCYCH WPŁYW NA SEO
Budowa nowej strony internetowej powinna iść w parze z jej optymalizacją pod wyszukiwarki internetowe. W końcu każdemu, kto buduje stronę zależy na tym, aby odwiedziało ją jak najwięcej użytkowników. Niestety bardzo często bywa tak, że deweloperzy pomimo budowy estetycznych i funkcjonalnych stron, zapominają o aspektach, które mają wpływ na pozycjonowanie witryny.
Często popełniają również drobne błędy, wynikajace z gapiostwa, jak np. przeniesienie dyrektyw dla robotów z wersji testowych. W poniższym artykule zebrałem 20 najczęściej popełnianych błędów przy budowe stron internetowych, których wyeliminowanie pozwoli na oddanie strony internetowej zgodnie ze sztuką SEO. Przedstawiłem również walidatory oraz przykłady prawidłowych rozwiązań problemów…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak okiełznać Google Analytics – wstęp
Google Analytics to prawdopodobnie wszystkim dobrze znane narzędzie do zbierania i analizy statystyk stron internetowych i aplikacji mobilnych. Zebrane za jego pomocą dane można analizować zarówno w oficjalnym narzędziu od Google, narzędziach zewnętrznych jak i eksportować do własnych arkuszy kalkulacyjnych.
Nic prostszego, zainstaluj statystyki Google Analytics. Amerykańska firma od lat stara zbierać się jak najwięcej danych o użytkownikach witryny. W dużym (jak nie ogromnym) uproszczeniu, dzięki Google Analytics jesteśmy w stanie pozyskiwać dane o:
- użytkownikach – między innymi dane demograficzne i geograficzne, urządzeniach z których korzystają czy ich zainteresowaniach,
- zachowaniu użytkowników na stronie – dane o stronach wejścia, wyjścia czy też ścieżce poruszania się po witrynie,
- sposobie pozyskania użytkownika – czyli w jaki sposób użytkownik dotarł do naszej strony…
7 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO ROZMAWIAĆ… Z POZYCJONEREM
Pozycjonowanie – dlaczego warto rozmawiać ze swoim specem?
Podpisanie umowy na pozycjonowanie oznacza, że obie jej strony mają wspólny cel – doprowadzić stronę internetową będącą przedmiotem umowy do top 10 w wynikach wyszukiwarki. To klasyczny układ typu win-win – jeśli ten plan się powiedzie, to obie strony będą zadowolone z rezultatów współpracy. Logicznym jest zatem, że żadna ze stron nie ma motywacji do utrudniania realizacji umowy. Współpraca po prostu się opłaca Czy tak jest zawsze w praktyce? Przedstawmy jak wygląda dobra współpraca pomiędzy klientem a agencją okiem pozycjonera…
Więcej dowiesz się u źródła >