Z ostatniej chwili
Tekst, który sprzedaje, jak go napisać Wyszukiwarka Google, jak działa Pozycjonowanie na YouTube. Pułapki SEO, jak je omijać Google zmienia algorytm

Tekst, który sprzedaje, jak go napisać? Wyszukiwarka Google, jak działa? Pozycjonowanie na YouTube. Pułapki SEO, jak je omijać? Google zmienia algorytm

Jak napisać tekst, który sprzedaje? Krótki poradnik

ak myślisz, czy istnieje gotowy schemat na napisanie tekstu, który sprzedaje i gwarantuje przyciągnięcie uwagi czytelnika? Nasza odpowiedź – nie, ponieważ każda branża ma swoją specyfikę, a każdy odbiorca jest indywidualny i wyjątkowy. Żeby zainteresować odbiorcę masz kilka sekund, dosłownie tyle czytelnik jest skupiony na przekazie reklamowym w sieci. Ale są odpowiednie sposoby, techniki i „triki”, których wykorzystanie pomoże poprawić skuteczność przekazu marketingowego tworzonego tekstu.

Jakie kroki należy wykonać, przed napisaniem tekstu, który ma wspierać sprzedaż produktu? Oto najważniejsze z nich.

Krok 1. Systemowe podejście i analiza grupy docelowej

Zanim zaczniesz pisać tekst, upewnij się, że dobrze rozumiesz, kto stanowi twoją grupę docelową. Odpowiedz sobie na kilka pytań…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak działa wyszukiwarka Google i jak ją wykorzystać najlepiej?

Parafrazując znane RPG-owe powiedzenie „przed przystąpieniem do pozycjonowania należy poznać wyszukiwarkę”. A zatem, jak działa wyszukiwarka Google i czy ta misja ma jakieś zakończenie?

Lider jest tylko jeden – wyszukiwarka Google – jak działa?

Przestrzenią pracy pozycjonera jest wyszukiwarka. W domyśle – jest to wyszukiwarka Google w wybranej wersji językowej np. google.pl, google.de, google.co.uk. Dla porządku należy jednak odnotować, że Google nie jest jedyną wyszukiwarką. Użytkownicy rosyjskojęzycznej części Internetu chętnie wybierają Yandex, Czesi mają Sezam, w Chinach wielką popularnością cieszy się wyszukiwarka Baidu. Microsoft proponuje alternatywę w świecie wyszukiwarek w postaci Binga. Historycznie w Polsce konkurencją dla Google były wyszukiwarki Onet i WP (Wirtualna Polska)…

Więcej dowiesz się u źródła >


Pozycjonowanie na YouTube – 10 czynników, które musisz wziąć pod uwagę + porady

Nie można zaprzeczyć, że YouTube to źródło ruchu o nieskończonym potencjale. Jest z nim jednak jeden problem – YouTube to bardzo tłoczne miejsce. Według dostępnych danych każdej minuty na YouTube przesyłanych jest ponad 300 godzin nowych materiałów!

W tym wpisie wyjaśnię, co i jak wpływa na pozycjonowanie filmów na YouTube. Jeśli zależy ci na większej ilości wyświetleń, subskrypcji oraz ruchu zyskiwanego dzięki YouTube, na pewno niniejszy artykuł ci w tym pomoże.

Oczywiście algorytm YouTube nie jest tak zaawansowany, jak ten od Google – nie bierze pod uwagę aż 200 szczegółowo określonych sygnałów. Niemniej jednak jego działanie ma sens i opiera się na konkretnych wartościach, które omówimy. Podzielimy je na czynniki związane z video oraz czynniki związane z użytkownikami

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie – jak uniknąć pułapek SEO (i nie tylko)?

Na przestrzeni ostatnich tygodni zaczęły do mnie docierać sygnały od Klientów które sprawiły, że włosy stanęły mi dęba na głowie. O części praktyk „nabijania w butelkę” wiadomo SEOwcom od lat, ale niektóre „genialne” pomysły na to, jak zarobić sobie na człowieku, który za bardzo nie orientuje się w tematach powiązanych z pozycjonowaniem stron (i ogólnie w sprawach „okołoseowych”) warte są opisania. Tak ku przestrodze.

Żeby wpis ten był w miarę przejrzysty, poruszę w nim po kolei trzy tematy – skupiając się na metodach pozyskiwania Klientów przez różne firmy, na których usługi wciąż wiele osób daje się namówić. Niestety…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google zmienia algorytm – sztuczna inteligencja w służbie obrazu

W poprzedni poniedziałek Google ogłosił kolejne zmiany w swoim algorytmie. Chodzi o wyszukiwanie obrazów, które firma postanowiła usprawnić. Do współpracy zaprzęga sztuczną inteligencję!

Eksperci z Google zaczęli pracę nad wyszukiwarką grafiki (Google Images) w 2000 roku, kiedy zauważyli wzmożone zainteresowanie słynną zieloną sukienką Jennifer Lopez z gali nagród Grammy. Dla firmy stało się jasne, że ludzie oczekują od nich nie tylko tekstu, ale też grafiki…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak zbadać widoczność SEO?

Aby zbadać widocznosć SEO, możemy skorzystać z jednej z podstawowych funkcji narzędzia Senuto. Wystarczy wejść w zakładkę https://app.senuto.com/explorer, wpisać adres naszej domeny lub subdomeny i kliknąć przycisk „Analizuj”. Dalej narzędzie przedstawi nam szereg danych o stanie widoczności SEO naszej domeny, w tym informacje o pozycjach, frazach czy konkurencji.

Poniżej przykład wykresu widoczności SEO serwisu https://www.wp.pl, na którym widać, iż serwis wyświetla się obecnie na 487 popularnych fraz w top 3 wyników wyszukiwania…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA