Z ostatniej chwili

Majestic szukamy informacji o Twitterze. Szukamy dobrego copywritera. Google zmienia podejście do SEO? Nowe dodatki do Gmail’a. Analiza linków

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak korzystać z Majestic, aby znaleźć wnikliwe informacje o Twitterze – część 1: Tweety

Mimo że w drugim kwartale 2017 roku nie dodaje nowych użytkowników, Twitter wciąż jest jedną z najpopularniejszych sieci społecznościowych. Niedawne badanie Pew Research Centre pokazało, że większość osób dorosłych w USA – 62% – otrzymuje wiadomości poprzez media społecznościowe, a prawie 6 na 10 użytkowników Twittera otrzymuje wiadomości na stronie. Ale dlaczego Twitter? Głównie dlatego, że często przekazuje najnowsze informacje, jeszcze zanim trafią one do mainstreamowych mediów. Jednak jeśli mają taką możliwość, wtedy albo podają link do tweeta, który pierwszy przekazał wiadomość, albo tego tweeta wklejają.

Ten wpis na blogu jest pierwszym z 3-częściowej serii postów, w których przyjrzę się, jak można korzystać z Majestic w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat Twittera…

Czytaj więcej na: https://blog.majestic.com

Jak znaleźć dobrego copywritera?

Każdy rozsądny przedsiębiorca zgodzi się z tym, iż prowadzenie własnych, skutecznych działań promocyjnych wymaga posiadania unikalnych treści SEO, które w odpowiedni sposób dostosowane do właściwie przetworzonego materiału promocyjnego, z pewnością przyczynią się do przybliżenia realizacji celu, którym z kolei jest pozyskiwanie wartościowych użytkowników, czy też wzrost oglądalności stronki, jak i zwiększenie jej oglądalności w rankingu wyszukiwarek.

Dobra treść, oprócz tego, że musi być materiałem przyjaznym dla robotów indeksujących, powinna również być przyjazna dla każdego, zainteresowanego danym tematem użytkownika. Otóż dobre jakościowo treści, wyczerpują temat w ten sposób, żeby użytkownik, a zarazem osoba, która je czyta dowiedział się dosłownie wszystkiego w danym temacie, a także orientował się również co do dalszych kroków, które powinien w tym kierunku podjąć…

Czytaj więcej na: https://socialmedia.pl

Czy właśnie teraz firma Google całkowicie zmienia podejście do SEO?

Na początku października 2017 firma Google zatrudniła legendę branży SEO – Danny’ego Sullivana. Ten zaskakujący ruch, raczej pominięty w polskim dyskursie branżowym, wywołuje niemałe poruszenie za oceanem. Włodarze firmy Google postąpili zupełnie wbrew polityce realizowanej od przeszło trzech lat, według której ktokolwiek zajmujący się pozycjonowaniem jest skreślony nie tylko na płaszczyźnie współpracy, ale nawet i na poziomie dyskusji na Twitterze. Czy to początek nowej ery?

Młodsi stażem specjaliści SEO mogli do tej pory jedynie spoglądać z zazdrością na czasy sprzed połowy 2014 roku, gdy firma Google starała się komunikować wiele rzeczy bezpośrednio związanych z pozycją w wyszukiwarce . Głównym katalizatorem tych działań był Matt Cutts, który przygotowywał wpisy, poradniki, a także filmy, gdzie pracownik Google w uroczych koszulkach, takich jak poniżej, wyjaśniał szczegóły nawet tego czym jest „płatny link”…

Czytaj więcej na: http://nprofit.net

Google wprowadza nowe dodatki do Gmail!

Na ten moment czekaliśmy od marcowej konferencji I/O. Google wprowadza do Gmaila rozszerzenia innych firm. Wśród nich są aplikacje, które wielu z was używa na co dzień!

Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami Google uruchomiło dziś dostęp do nowych dodatków do poczty, tym razem pochodzących od zewnętrznych firm. Jest to przede wszystkim ukłon w stronę tych użytkowników, dla których Gmail jest podstawowym narzędziem pracy. Dzięki nowym dodatkom korzystanie z aplikacji takich jak Trello czy Asana będzie możliwe z poziomu skrzynki i nie będzie wymagało przełączania się pomiędzy oknami…

Asana w Gmail

Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl

Analiza profilu linkowego strony – dlaczego warto ją przeprowadzić?

Link building – inaczej mówiąc pozyskiwanie dla strony wartościowych odnośników to jeden z istotnych elementów działań SEO. To te linki tworzą profil linków, który to w czasie rzeczywistym i na bieżąco zostaje analizowany i aktualizowany przez roboty wyszukiwarki. Jeśli wykryją one we wspomnianym profilu jakąkolwiek próbę manipulacji algorytmem – strona www od razu spadnie w wynikach wyszukiwarki.

Jak uniknąć takiej sytuacji?

Konieczne jest realizowane praktyki polecanej przez wszystkie dobre agencje SEO, jaką jest bieżące przeglądanie wszystkich odnośników, jakie prowadzą do danej witryny. Jednak jak się okazuje – taka analiza profilu linkowego niesie ze sobą też i inne korzyści…

Czytaj więcej na: https://blog.seosklep24.pl

Google Web Designer, czyli o projektowaniu reklam graficznych pod AdWords słów kilka

Korzystając z dynamicznych reklam graficznych w remarketingu Google AdWords, zapewne używasz jednego z udostępnionych przez Google szablonów. To świetnie, bo oznacza to szybką możliwość uruchomienia prostych kreacji graficznych. Z drugiej jednak strony, skazujesz się na używanie bądź co bądź mało ambitnej grafiki, aby nie powiedzieć po prostu… brzydkiej.

Google Web Designer (GWD) to narzędzie, dzięki któremu możliwe jest tworzenie m.in. reklam graficznych do wykorzystania w Google AdWords. Ułatwia ono projektowanie banerów nie tylko w 2D ale również w 3D, możliwe jest także stosowanie animacji. Wynikiem działania programu są pliki HTML5 gotowe do zaimportowania w panelu Google AdWords.

GWD samo w sobie nie jest żadną nowością – pierwsza jego wersja powstała w 2013 roku. Niemniej jednak niewiele jest opracowań opisujących tworzenie w nim reklam dynamicznych na potrzeby remarketingu w eCommerce z wykorzystaniem feedu produktowego. Narzędzie również nie jest nazbyt intuicyjne i nadal pozostaje w statusie beta…

Czytaj więcej na: https://digitalhill.pl

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Czy pozycjonowanie dalej ma sens SEO przepisem na sukces! Skąd brać tematy na bloga firmowego Mapa witryny – czym jest

Czy pozycjonowanie dalej ma sens? SEO przepisem na sukces! Skąd brać tematy na bloga firmowego? Mapa witryny – czym jest

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Czy pozycjonowanie dalej ma sens? Nie. Takie pozycjonowanie stron, …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA