Z ostatniej chwili
Alexa.com zostanie zamknięta! SEO czy SEM – zalety i wady obu rozwiązań. Kontrasty na stronie internetowej
Alexa.com zostanie zamknięta! SEO czy SEM – zalety i wady obu rozwiązań. Kontrasty na stronie internetowej

Alexa.com zostanie zamknięta! SEO czy SEM – zalety i wady obu rozwiązań. Kontrasty na stronie internetowej

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Alexa.com zostanie zamknięta!

Najpewniej każdy… Webmaster, doskonale zna Alexa.com, a przede wszystkim zna różnice między serwisem Alexa.com a asystentem głosowym Alexa. Obie te usługi/produkty pochodzą od jednego właściciela – Amazon, który właśnie postanowił zamknąć ranking stron Alexa.com.

Celowo napisałem o webmasterze, bo to właśnie za czasów „webmasterów” serwis ten najpewniej osiągnął szczyt swojej popularności. Jeśli moja pamięć mnie nie myli, to był też czas popularnego PageRank, który był równie istotny dla tamtych czasów…

Więcej dowiesz się u źródła >

SEO czy SEM – zalety i wady obu rozwiązań

O ile ze skrótem SEO pewnie się spotkałeś, o tyle tajemniczy SEM może być dla Ciebie jeszcze zagadką. Jeżeli zastanawiasz się również, jakie są zalety i wady obu rozwiązań SEO czy SEM, poniżej znajdziesz odpowiedź! Zatem zaczynamy!

SEO i SEM – definicje

SEO (Search Engine Optimization) – obejmuje działania, mające na celu poprawę widoczności strony…

Więcej dowiesz się u źródła >

Kontrasty na stronie internetowej – zadbaj o każdego użytkownika!

Poznaj rozwiązanie związane z kryteriami WCAG i dostępnością, które nie jest wymagane prawie – poza stronami rządowymi – jednak coraz częściej stosuje się je na witrynach. Kontrastowa wersja strony uzyskiwana jest dzięki odpowiednim narzędziom do analiz współczynnika kontrastu barw.

Stanowi odpowiedź na potrzeby wielu użytkowników, w tym osób słabowidzących. Dostosowanie strony pod kryteria WCAG stało się najlepszym rozwiązaniem trendującej kwestii dostępności cyfrowej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dane strukturalne FAQ i Q&A – wdrożenie i zastosowanie

Jeśli na twojej stronie znajdują się listy pytań i odpowiedzi lub prowadzisz forum, na którym użytkownicy mogą udzielać odpowiedzi na zadawane pytania, warto zadbać o to, by opisać te informacje za pomocą danych strukturalnych. O tym, kiedy dokładnie powinno się je wdrażać oraz jakie mają zastosowanie, dowiesz się z tego artykułu.

Dane strukturalne FAQ i Q&A to kolejne dane, które mogą wyświetlić się w wynikach wyszukiwania z elementami rozszerzonymi (Rich Snippet) oraz w akcjach Asystenta Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

sklep z kosmetykami

Jakie wskaźniki warto uwzględnić, mierząc zaangażowanie w treści w sieci?

Jakościowe wskaźniki mierzenia treści w internecie zyskują na popularności. Badanie różnych aspektów zachowań i zaangażowania użytkowników może być ważnym punktem odniesienia dla rozwoju strony.

W sieci znajdziemy ogrom treści dystrybuowanych na różnych platformach. Nic więc dziwnego, że pojawia się coraz większa potrzeba mierzalności treści online oraz oceny ich efektywności. Dostępne narzędzia pozwalają na zbadanie wielu parametrów. Możemy sprawdzić, kim są nasi użytkownicy, ile czasu spędzają na naszej stronie, czego tam szukają, jakie urządzenia wykorzystują, w jaki sposób do nas trafiają czy które tematy są dla nich najbardziej interesujące. Tego typu informacje są bardzo ważne, aby poznać grupę odbiorców/czytelników i mogą pomóc w rozwijaniu contentu. Pozostaje jednak pytanie, w jaki jeszcze sposób możemy dowiedzieć się więcej o użytkownikach, pogłębić wiedzę o konsumpcji treści i zaangażowaniu w nie?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Planer słów kluczowych – wszystko, co musisz wiedzieć, aby zacząć

Ważnym elementem planowania działań marketingowych jest wybór odpowiedniej platformy do prognozowania wyników kampanii oraz kosztów, jakie poniesiemy za działania w wyszukiwarce Google.

Jako ekspert Google Ads chętnie przybliżę narzędzie, które na co dzień pomaga mi planować moją pracę. Mowa o Planerze słów kluczowych od Google. Dowiesz się tutaj, do czego służy Planer słów kluczowych oraz jak z niego korzystać. Przejdziemy też przez jego funkcje i na koniec przyjrzymy się alternatywnemu narzędziu, jakim jest Senuto…

Więcej dowiesz się u źródła >

Indeksowanie strony w Google – jak przebiega ten proces, ile trwa i czy można go przyspieszyć?

Wyszukiwarka Google jest dla wielu właścicieli witryn głównym źródłem pozyskiwania ruchu na stronę. To, jak szybko dany adres pojawi się w wynikach wyszukiwania, może mieć realny wpływ na nasz biznes. M.in. dlatego warto wiedzieć, jak przebiega proces indeksowania oraz czy można go przyspieszyć.

Jak przebiega indeksowanie strony?

Dodawanie stron do indeksu oraz wyświetlanie wyników wyszukiwania to złożony i w pełni zautomatyzowany proces. Google dzieli go na trzy podstawowe etapy…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA