Z ostatniej chwili

Blog w e-commerce, czy jest potrzebny? Coraz więcej kupujemy przez Internet. Facebook i promocja Twojego sklepu. Efekt ROPO. Motywuj klienta

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Blog w e-commerce – pomost pomiędzy sklepem a klientami

Popularność blogów rośnie z roku na rok. Każdy z nas posiada swoje ulubione miejsce w sieci, do którego regularnie zagląda. Jedni poszukują lekkich, lifestylowych treści, inni specjalistycznych informacji i porad branżowych.

W zakamarkach Internetu można znaleźć wpisy na każdy temat. Bloga prowadzą nie tylko osoby prywatne, ale także firmy, których celem staje się dzielenie wiedzą i promowanie swoich produktów w przyjemny, nienachalny sposób. W czym drzemie siła bloga w e-commerce?

Ludzka twarz sklepu internetowego

Prócz opisu produktu czy oferowanej usługi na stronie sklepu internetowego raczej nie znajdziemy większej ilości treści. A szkoda. Czasem chcielibyśmy bliżej poznać interesującą nas rzecz i przekonać się o tym, że nie kupujemy kota w worku…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Coraz więcej e-zakupowiczów w Polsce

Więcej niż połowa polskich internautów ma już za sobą swoje pierwsze zakupy w sklepie internetowym – tak wynika z najnowszego raportu Gemiusa.

Prawie 80 proc. Polaków ma dostęp do Internetu, a około 54 proc. z nich robiło kiedykolwiek zakupy w e-sklepach. Nie ma więc nic dziwnego w tym, że rynek e-commerce w naszym kraju kwitnie i przyciąga kolejnych graczy…

Czytaj więcej na: http://www.benchmark.pl

Facebook wsparciem w promocji Twojego e-sklepu

Media społecznościowe to, dla sklepów internetowych, najbardziej wielofunkcyjny sposób na wypromowanie swoich usług, czy produktów, gdyż umożliwia bezpośrednią komunikację z klientem.

Obecność sklepu na Facebooku jest o tyle ważna, że ułatwia potencjalnym klientom kontakt z obsługą, a także umożliwia wystawienie i sprawdzenie opinii na temat firmy.

Nawet jeśli prowadzimy sklep ze specyficznym towarem, np. z branży przemysłowej czy technicznej, nie myślmy, że tego rodzaju asortyment jest mało atrakcyjny dla użytkowników Facebooka…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Czym jest efekt ROPO? Raport „E-commerce w Polsce 2017”

Kilka dni temu opublikowany został obszerny raport autorstwa firmy Gemius na temat e-commerce w Polsce. Pośród wielu ciekawych informacji, szczególnie interesujący wydaje się być rozdział poświęcony temu, jakie jest najważniejsze źródło informacji, przed dokonaniem zakupu w sklepie internetowym. Z tym zagadnieniem wiąże się także pojęcie: efekt ROPO oraz odwróconego ROPO – co to takiego?

Raport „E-commerce w Polsce 2017”

Pod koniec września opublikowany został bardzo szczegółowy raport na temat branży e-commerce w Polsce w roku 2017, będący efektem badania przeprowadzonego przez Gemius. Dzięki niemu dowiedzieć się można nie tylko tego, jak do zakupów w sieci podchodzą klienci (również tacy, którzy stronią od eSklepów), jakie marki e-commerce są najbardziej znane ankietowanym, ile średnio wydają konsumenci on-line, a także to, w jaki sposób wyszukują informacji o przedmiotach, które planują kupić

Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl

Co motywuje klienta do zakupu w sklepie internetowym?

Atrakcyjna cena produktu to nie wszystko. Oprócz niej jest wiele innych czynników, które zachęcają do działania. Sprawdź, co motywuje klienta do zakupu.

Rozmyślając nad tym, co motywuje klienta do zakupu w sklepie internetowym, niewątpliwie w pierwszej chwili przychodzi nam na myśl niska cena. Jest to taki pierwszy i odruchowy trop. I słusznie, ponieważ cena w branży e-commerce odgrywa ważną rolę. Jednak nie jest ona jedynym wyznacznikiem, który motywuje do zakupu.

Tak więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi na tego typu pytanie…

Czytaj więcej na: http://mobiletry.com

75 proc. klientów e-sklepów nie finalizuje zakupów. Zobacz, jak to zmienić

W pierwszym kwartale 2017 roku globalny wskaźnik klientów, którzy nie sfinalizowali transakcji w e-sklepach, wyniósł ponad 75 proc. – wynika z raportu Fullestop. Każdego roku firmy tracą z tego powodu 4 miliardy dolarów. Powodem porzucania zakupów w wirtualnych koszykach są złe doświadczenia w korzystaniu z aplikacji mobilnych sklepów lub internetowych serwisów sprzedażowych.

Na szczycie listy rzeczy, które najbardziej przeszkadzają użytkownikom, znalazło się m.in.: zawieszanie się systemów, konieczność zakładania konta, by dokonać zapłaty czy powolny proces sprawdzania poprawności zamówienia…

Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

6 elementów obsługi klienta w e-commerce. Reklama sklepu online. Planowanie contentu w sklepie internetowym pod kątem seo

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]6 elementów obsługi klienta w e-commerce Przyszedł czas na kolejny …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA