Wszystko co powinniśmy wiedzieć o Algorytmie Google
W tym artykule zastanowimy się czy jesteśmy gotowi na zmiany, jakie niesie ze sobą aktualizacja algorytmu Google. Czy generujemy wystarczający ruch organiczny?
Ci, którzy mieli już do czynienia ze zmianami wiedzą, że Google nieczęsto ujawnia szczegóły dotyczące aktualizacji. Nie byłoby to tak odczuwalne, gdyby nie fakt, że dochodzi do nich nawet kilka razy w roku. Ocena takiego stanu rzeczy jest niejednoznaczna. Z jednej strony ciągle musimy walczyć o lepsze pozycjonowanie, przez co pilnować tego, co się dzieje i mieć świadomość ryzyka. Z drugiej, mamy szansę polepszyć swoją pozycję – pod warunkiem, że będziemy dbać i aktualizować wszelkie zmiany…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie w 2019 – jakie będą trendy w SEO?
Wymagania dzisiejszego konsumenta są bardzo dynamiczne, skutkiem czego często się zmieniają. Rozsądny biznesmen wie, że aby osiągnąć w swojej branży sukces, musi podejmować zdecydowane działania i na bieżąco dostosowywać się do potrzeb klientów. Kluczem do szybkiego rozwoju swojej firmy jest inwestycja w wysokiej klasy SEO w 2019 roku. Aby wygrać z konkurencją, należy już wcześniej ułożyć swoją strategię i postarać się wpasować w najnowsze trendy.
Współpraca z blogami – dlaczego warto?
W celu skutecznej poprawy pozycjonowania witryny naszej firmy, należy skupić się na tych portalach, które ludzie faktycznie czytają. Coraz więcej internautów, a zarazem potencjalnych klientów, lubi spędzać swój czas przeglądając różnego rodzaju blogi oraz fanpage na mediach społecznościowych…
Więcej dowiesz się u źródła >ILE CZASU TRWA POZYCJONOWANIE STRONY? JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA EFEKTY POZYCJONOWANIA?
Przedsiębiorcy i osoby zlecające pozycjonowanie podmiotom zewnętrznym często zadają pytanie: jak długo będę czekać na efekty pozycjonowania? Ile czasu trwa pozycjonowanie? Zdawałoby się, że odpowiedź jest prosta i można udzielić jej w jednym zdaniu. Niestety, to tylko pozory, a kwestia czasu niezbędnego dla pozycjonowania strony jest zdecydowanie bardziej złożona. O tym, co ma na nią wpływ, podpowiadamy w poniższym artykule.
Na początek należy wyjaśnić, dlaczego tak trudno jest udzielić jednoznacznej odpowiedzi na zadane w tytule pytanie. Przede wszystkim wynika to z celu pozycjonowania, którym jest sprawienie, by użytkownik trafiał na pozycjonowaną stronę, a w konsekwencji – by sprzedawać więcej i osiągać lepsze wyniki. Wymaga to pozycjonowania na frazy, które odpowiadają zapytaniom użytkowników związanych z naszymi produktami i usługami. Pozycjonowanie to wymaga jednak szeregu czasem bardzo czasochłonnych i długofalowych działań, które uwzględnione zostaną w ustalonej na początku strategii…
Więcej dowiesz się u źródła >Strategia blogowania, czyli o tym, jak blogować regularnie i skutecznie
Z uwagi na to, iż nasz blog firmowy generuje nam naprawdę spory ruch, wśród wiadomości niejednokrotnie znajdujemy także pytania odnoszące się do strategii blogowania. Nie dziwi nas to, bowiem blogowanie jest naprawdę fajną czynnością. Potrafi zapewnić „ujście” swoim myślom i emocjom, a nawet generuje niekiedy popularność i dochody.
Sęk jednak w tym, aby blogować z głową. Jeśli czynności, jakie wykonujesz wokół blogowania, nie są odpowiednio zoptymalizowane, marnujesz czas i pieniądze.
Sprawdź zatem, jak może wyglądać pewna ramowa strategia blogowania. Poniżej znajdziesz dziewięć punktów, nad którymi musisz się naprawdę mocno zastanowić, by cały proces blogowania „miał ręce i nogi”…
Więcej dowiesz się u źródła >Co nas czeka w Google Ads w 2019 roku?
Rok 2018 przyniósł wiele zmian w Google AdWords. Najważniejszą z nich była zmiana brandu Google AdWords na Google Ads, na stałe wprowadzono też nowy interfejs. Uruchomiono wiele nowych typów kampanii, nowych funkcji, opcji kierowania i narzędzi. Najnowsze trendy w reklamach ukierunkowane są na sztuczną inteligencję, wyszukiwania głosowe, kierowanie na odbiorców czy automatyzację. Niektóre z nich są nadal w formie testów, więc nie są dostępne jeszcze na wszystkich kontach użytkowników.
Również najpoważniejszy konkurent Google, firma Amazon poczyniła ogromny rozwój w mijającym roku. Coraz więcej reklamodawców zaczyna wyszukiwać produktów na Amazon, pomijając przy tym Google. Obecnie użytkownicy wyszukujący produkty za pomocą Amazon przekierowywani są do platformy zlokalizowanej w Niemczech. Jednak wejście na stałe na polski rynek wydaje się być kwestią paru miesięcy…
Więcej dowiesz się u źródła >Czy warto i jak reklamować się na brand konkurencji?
W Google Ads powszechne jest reklamowanie się na słowa kluczowe, związane z brandem konkurencjI. Dla wielu osób takie działania mogą być co najmniej nieetyczne, ale równocześnie przynoszą bardzo dobre efekty. Czy tak jest naprawdę?
LEGALNOŚĆ I ETYCZNOŚĆ
Najczęstszym zagadnieniem, poruszanym w kontekście reklamowania się na brand konkurencji, jest legalność takiego działania. Samo wyświetlanie się reklamy na słowo kluczowe, będące nazwą innej firmy, nie jest rzeczą rzadko spotykaną, ani specjalnie budzącą kontrowersje. Robią to większe i mniejsze marki, czasem nawet nieświadomie używając zbyt szerokich dopasowań słów kluczowych…
Więcej dowiesz się u źródła >Content marketing w 2018 i 2019 r. – podsumowanie i nadchodzące trendy
Spotkanie starego roku z nowym to czas podsumowań i nieśmiałego patrzenia w przyszłość – również w content marketingu. Czy rok 2018 był łaskawy dla treści w internecie? Jak zarysowują się trendy na nadchodzące miesiące? Część tendencji poznanych w minionym okresie nadal będzie się rozwijać. Inne dopiero zaczną wzbudzać zainteresowanie szerszych grup odbiorców. Prześledźmy zjawiska, które zdecydowanie warto obserwować.
User-generated content, context marketing i wideo – liderzy treści w 2018 roku
W poprzednim roku dużą rolę odegrało user-generated content, czyli autentyczne materiały tworzone i publikowane przez użytkowników w internecie. Wiele marek dostrzegło potencjał UCG w sieci. Chętnie włączają do swojej strategii m.in. opinie i rekomendacje od klientów, zdjęcia z Facebooka i Instagrama udostępniane przez fanów, filmy na YouTube, komentarze na Twitterze. Takie treści nie generują kosztów, a przyczyniają się do promocji produktów i usług, jednocześnie angażując odbiorców i integrując ich wokół brandu. Wspierają również budowanie wizerunku firmy oraz stanowią źródło inspiracji dla specjalistów planujących komunikację…
Więcej dowiesz się u źródła >Nowe funkcje w Google Search Console
Google przedstawił nowe funkcje dostępne w Google Search Console. Pozwolą na sprawdzenie odpowiedzi http, czy i ewentualnie które zasoby strony nie ładują się poprawnie, oraz wyświetlone zostaną komunikaty dotyczące konsoli JavaScript.
Nowe możliwości znajdziesz w sekcji „Sprawdzenie adresu URL”…
Więcej dowiesz się u źródła >Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki zintegrowanej telefonii cyfrowej, nagrywaniu połączeń i wirtualnej centrali!
Wysoka jakość połączeń, wiele usług dodanych, bogata funkcjonalność i tanie połączenia zagraniczne to podstawowe zalety telefonii internetowej VoIP oferowanej przez easyCALL.pl.
Do niewątpliwych zalet wdrożenia w firmie telefonii IP należą także znaczące oszczędności związane z minimalizacją kosztów jej utrzymania oraz możliwość rezygnacji z posiadania sprzętowej centrali abonenckiej. Firmy realizujące znaczącą liczbę połączeń mogą skorzystać z technologii SIP TRUNK jako alternatywy do wykorzystania łącz ISDN PRA/BRA.
Co ważne dzięki przenaszalności numeracji możliwe jest zachowania przez firmę dotychczasowych numerów lub pozyskanie nowych w dowolnej strefie numeracyjnej także zagranicznych czy uruchomienie infolinii 80x. Usługi oferowane w ramach wirtualnej centrali VPBX dostępnej firmom w ramach pakietu usług telefonii IP podnoszą prestiż związany z posiadaniem profesjonalnego rozwiązania telekomunikacyjnego umożliwiającego przygotowanie zapowiedzi głosowych, kolejkowania połączeń oraz zaawansowanego kierowania połączeń w firmie…
Więcej dowiesz się u źródła >