Z ostatniej chwili
Dyrektywa PSD2 reguluje nowe rodzaje usług płatniczych! Google Ads w e-commerce. eSklep, a opinie użytkowników. Co na stronie produktu umieścić

Dyrektywa PSD2 reguluje nowe rodzaje usług płatniczych! Google Ads w e-commerce. eSklep, a opinie użytkowników. Co umieścić na stronie produktu

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Nowe regulacje w e-commerce

Dyrektywa PSD2 reguluje nowe rodzaje usług płatniczych: usługę inicjowania płatności polegającą na zainicjowaniu zlecenia płatniczego na wniosek użytkownika z rachunku prowadzonego przez innego dostawcę oraz usługę dostępu do informacji o rachunku.

Regulacja tych usług spowoduje pojawienie się nowych uczestników rynku (tzw. podmiotów trzecich), świadczących usługi dzięki komunikacji z dostawcami usług płatniczych prowadzącymi rachunek. Podmioty prowadzące rachunki płatnicze dostępne online będą zobowiązane zapewnić komunikację z podmiotami trzecimi za pośrednictwem interfejsu umożliwiającego bezpieczne przekazywanie informacji…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Google Ads w e-commerce. Jakie typy kampanii wykorzystać w sprzedaży?

Gigant z Mountain View oferuje wiele możliwości reklamowych w swojej usłudze, dzięki czemu niemal każdy znajdzie coś dla siebie. Jeżeli jesteś ściśle nastawiony/a na sprzedaż z zachowaniem jak największych zwrotów z inwestycji w promocję, to ten poradnik jest dla Ciebie! Dowiesz się z niego, jakie typy kampanii w Google Ads dadzą Ci największe szanse na uzyskanie satysfakcjonującego współczynnika konwersji.

Product Listing Ads

Dedykowane specjalnie pod Ecommerce. Kampanie Produktowe nie bez przyczyny drastycznie zwiekszają swój udział w globalnych wydatkach na reklamę…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Sklep internetowy a opinie użytkowników – jak je wykorzystać?

Nie od dziś wiadomo, że wybierając jakiś produkt, czy też podejmując jakąś decyzję, ludzie kierują się także opiniami innych. Są co prawda i tacy, którzy tak bardzo polegają na własnym zdaniu, że i tak zawsze zrobią po swojemu. Chodzi jednak o to, że jeśli nie mamy bezpośredniej styczności z jakimś produktem czy usługą, a ktoś inny już miał taką styczność, weźmiemy jego zdanie pod uwagę. Dla właścicieli sklepów internetowych jest to i dobra, i zła wiadomość. Dobra – ponieważ zachęcające do zakupów, pochlebne opinie zdecydowanie przyczynią się do zwiększenia zysków ze sprzedaży jakichś produktów ze sklepu. Zła – ponieważ niepochlebne opinie mogą odstraszyć potencjalnych zainteresowanych. Należy więc dbać o to, by klienci byli zawsze zadowoleni! Można też wykorzystać ten fenomen, by zwiększyć zyski ze sprzedaży. Tylko jak to zrobić?

Czy rzeczywiście ufamy opiniom w internecie?

Większość osób mniej wierzy pisanym na zlecenie artykułom, niż po prostu komentarzom zostawianym przez internautów. Wiedzą, że nawet jeśli jakiś ułamek z nich jest podstawiony – wygenerowany automatycznie, albo nawet wklejony przez samego sprzedawcę – to jednak reszta jest jak najbardziej prawdziwa. Jeśli więc klienci twierdzą, że jakiś produkt jest naprawdę warty uwagi, działa, albo wykazuje jakieś inne, pożądane cechy – na przykład ładnie pachnie – osoba zastanawiająca się nad jego zakupem przestanie mieć wątpliwości…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Co powinno znaleźć się na stronie produktu w sklepie internetowym?

Specjalnie dla czytelników naszego bloga przygotowaliśmy wskazówki dotyczące tego, jak powinna wyglądać typowa strona produktu w sklepie internetowym, aby wzbudzała zainteresowanie odbiorców, a także zachęcała ich do zrobienia zakupów. Dowiedz się, na jakie elementy należy zwrócić uwagę, jeśli zależy Ci na maksymalnym wykorzystaniu potencjału witryny.

Strona produktu w sklepie internetowym może skłonić do zrobienia zakupów oraz zaciekawić klienta produktem. Zazwyczaj takie strony są schematyczne. Po lewej stronie znajduje się zdjęcie produktu, po prawej umieszczony jest jego krótki opis, a także najbardziej istotne informacje. Z dole umieszczany jest natomiast dużo bardziej rozbudowany opis produktu. Chodzi o to, aby schemat ten został zaprezentowany w sposób jak najbardziej atrakcyjny dla użytkownika, a także by znalazły się w nim takie elementy, które wzbudzają zaufanie. Dowiedz się więc czego warto się trzymać, przystępując do tworzenia strony produktowej…

Więcej dowiesz się u źródła >>


E-sklep od kuchni: założyciel Allebhp.pl zdradza, jak prowadzić sklep internetowy

Jak rozkręcić sklep internetowy? Co o swoich początkach mówią Ci, którym ta sztuka się udała i e-sklep jest ich sposobem na biznes?  Na portalu MamBiznes.pl kontynuujemy cykl „E-sklep od kuchni”, w którym wyjadacze polskiego e-handlu dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Dziś na nasze pytania odpowiada Grzegorz Wrzeszcz,  założyciel sklepu internetowego z artykułami BHP, Allebhp.pl.

E-handlem zajmuję się od … 2013 roku. W pierwszej kolejności pracowałem w jednym sklepie internetowym w dziale IT. Po ponad roku obserwacji jak to wszystko funkcjonuje w maju 2014 roku założyłem pierwszy sklep internetowy (w spółce z drugą osobą) i trwało to do sierpnia 2015 r. Sklep się rozwijał, ale niestety inne czynniki sprawiły, że nie mogliśmy razem współpracować. Ostatecznie z samodzielnym projektem ruszyłem w grudniu 2015 r i powoli rozwijam go do dnia dzisiejszego…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak założyć sklep internetowy? Myśląc od początku o SEO…

Każdego roku wartość rynku e-commerce w naszym kraju systematycznie wzrasta. Zgodnie z raportem Gemius „E-commerce w Polsce 2017” – wartość rynku sprzedaży internetowej w Polsce szacowana jest na 36-40 mld złotych. Coraz więcej osób decyduje się na otwarcie firmy a w szczególności biznesu e-commerce. W tym licznym gronie ogromną część stanowią kobiety. Też o tym myślisz? To artykuł właśnie dla Ciebie!

GEMIUS raport e-commerce 2017

Prowadzenie własnej firmy to marzenie wielu osób. Bardzo często sposobem na jego zrealizowanie jest założenie własnego sklepu internetowego. Dlaczego ten sposób prowadzenia sprzedaży cieszy się tak ogromną popularnością? Powody są dość oczywiste…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak przygotować treść do umieszczenia w sklepie internetowym?

W tym artykule wyjaśnimy, w jaki sposób należy przygotować treść do sklepu internetowego, aby przełożyła się ona na korzyści w postaci niezwykle ważnego ruchu generowanego z wyszukiwarki internetowej. To najlepszy sposób na to, aby szybko zwiększyć sprzedaż. Dowiedz się, w których miejscach należy zamieścić treść, a także w jaki sposób ją tworzyć, aby dochodziło do generowania zysków.

W jednym z poprzednich artykułów wspominaliśmy, jak istotna jest treść na stronie, a także to, jaki jest jej przekaz. Tym razem skoncentrujemy się na treści, nie wychodząc poza obręb sklepu internetowego. Wiele osób zapyta w tym miejscu dlaczego ma to tak wielkie znaczenie. Jeśli treść będzie właściwie przygotowana i rozplanowana, możemy być pewni, że da solidną podstawę do czerpania korzyści. Treść jest dzisiaj również niezwykle istotna z punktu widzenia działań SEO. Dlatego tak ważne jest, aby została ona odpowiednio przygotowana. Ruch, który pochodzi z wyszukiwarki internetowej jest bowiem najcenniejszym dla sklepu. Zobaczmy więc jak należy przygotować treść, która ma znaleźć się na stronie sklepu internetowego…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA