Z ostatniej chwili
Co wie o Nas Google Jak naprawić pozycjonowanie strony Powody opuszczania strony przez odwiedzających. Linki do strony, jak je zdobyć

Co wie o Nas Google? Jak naprawić pozycjonowanie strony? Powody opuszczania strony przez odwiedzających. Linki do strony, jak je zdobyć?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

HISTORIA WYSZUKIWANIA, CZYLI CO WIE O NAS GOOGLE

Wyszukiwarka Google to nasza prawa ręka. Korzystamy z niej zarówno na komputerach, jak i smartfonach czy tabletach. Towarzyszy nam codziennie – w pracy, w szkole, w domu, w podróży – w każdej chwili naszego życia. Dzięki niej możemy szybko i łatwo znaleźć odpowiedzi na nurtujące nas pytania, wyszukać przepis na smaczny obiad, znaleźć knajpę na wypad z przyjaciółmi, sprawdzić  do jakiego fryzjera warto pójść, czy też jaki jest najlepszy prezent na Walentynki dla drugiej połówki. Możemy ją zapytać o wszystko, a ona (prawie zawsze) znajdzie odpowiedź. Jednak im więcej jej mówimy, tym bogatsza staje się nasza historia wyszukiwania. Z każdym kolejnym wpisanym hasłem Google wie o nas więcej.

JAKIE DANE ZNAJDZIESZ W HISTORII WYSZUKIWANIA GOOGLE?

Jak pewnie każdy z nas wie, Google gromadzi w swojej pamięci nasze hasła i strony, które odwiedzaliśmy. Ale to nie wszystko! Jest to tak naprawdę tylko niewielka część tego, co wie o nas ta najpopularniejsza wyszukiwarka. Co jeszcze zapamiętuje?…

Więcej dowiesz się na: https://www.pozycjonusz.pl

SPADASZ W RANKINGU WYSZUKAŃ GOOGLE? SPRAWDŹ JAK NAPRAWIĆ POZYCJONOWANIE TWOJEJ STRONY WWW

Wiele osób, które się do nas zgłasza ma problem ze spadkiem ilości słów w wynikach wyszukań Google. Postanowiliśmy więc napisać krótki poradnik, który może tą sytuację znacznie poprawić.

Swoje działania warto rozpocząć od aktualizacji treści znajdujących się na stronie głównej, podstronach oraz blogowych wpisach. Może to zaowocować wzrostem ruchu organicznego na naszej stronie internetowej. Zwiększy to także prawdopodobieństwo pozyskania kolejnego klienta. Zabiegi związane z poprawą pozycji w Google może nie są trudne, ale za to czasochłonne.

W momencie gdy roboty Google zaideksują zmiany jakie wprowadziłeś/aś na swojej stronie, będzie to miało pozytywny oddzwięk i bezpośrednio przyczyni się do lepszej widoczności w seci.

W jaki sposób można nadać naszym starym wpisom powiewu świeżości? Kilka wskazówek przygotowaliśmy dla Was poniżej…

Więcej dowiesz się na: https://ad-site.pl


Dlaczego użytkownicy opuszczają Twoją stronę? – 6 ważnych powodów

Projektując witrynę internetową, najczęściej kładziemy nacisk na jej szatę graficzną z myślą, że atrakcyjny wygląd przyciągnie szerokie grono klientów. Jednakże przyjmując taką taktykę, stwarzamy sobie wiele okazji do popełnienia błędów, które kosztują nas później obniżenie konwersji. Wobec tego, dlaczego użytkownicy opuszczają Twoją stronę? Jakie błędy to powodują?

Wykonanie strony internetowej jest dużo prostsze niż doprowadzenie jej do stanu, w którym będziemy uzyskiwać wysoki procent konwersji.

Wymaga to wielu testów oraz przede wszystkim doświadczenia w takich sprawach jak user experience oraz user interface

Więcej dowiesz się na: https://mobiletry.com

Linki do strony – w jaki sposób wpływają na pozycjonowanie i jak je zdobywać

Link building, czyli pozyskiwanie linków prowadzących do danej domeny z innych, zewnętrznych domen, to jedno z najważniejszych działań wpływających na budowanie pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania w Google. Zobacz, na czym polega ten proces i jak się go wykorzystuje w pozycjonowaniu stron internetowych.

Off-page SEO

SEO przyjęło się dzielić na dwa obszary:

  • on-page SEO – działania optymalizacyjne w obrębie witryny i rozbudowa jej treści,
  • off-page – działania poza witryną, głównie w postaci pozyskiwania linków.

Skupianie się tylko na jednej stronie medalu ogranicza skuteczność pozycjonowania, a w wielu branżach wręcz uniemożliwia efektywne pozyskanie ruchu z Google…

Więcej dowiesz się na: https://takaoto.pro

Nie cichnie temat ostatniej aktualizacji algorytmu Google. To jeszcze nie koniec?

Jak pisaliśmy, ponad tydzień temu Google ujawnił, że ostatnia aktualizacja algorytmu Google’a dotyczyła zgodności contentu z frazą kluczową. Jak się jednak okazuje, temat tej aktualizacji wcale nie ucichł, a wręcz przeciwnie – już od 10 dni webmasterzy cały czas zauważają liczne zmiany w narzędziach Google.

Na tą chwilę nie wiadomo czy obserwowane zmiany to efekt wdrażanej właśnie wspomnianej kluczowej aktualizacji algorytmu, czy też Google szykuje dla nas coś zupełnie nowego…

Więcej dowiesz się na: https://blog.clearsense.pl

Skuteczny formularz – 5 rzeczy, o których nie możesz zapomnieć

Uwaga użytkownika internetu to jeden z zasobów, który jest coraz trudniej dostępny. Z rytmu wybijają nas powiadomienia z Facebooka, Twittera, nowy email i wiele innych. Efektem tego jest coraz bardziej rozdrobnione skupienie. Dlatego coraz ważniejsze jest nie to, jakie treści chcesz przekazać użytkownikowi, ale w jaki sposób. Stąd kwestie takie jak UX, dopasowanie strony do przyzwyczajeń odbiorców czy jasne, wyraźne CTA są coraz bardziej istotne. W tym artykule postaram Ci się pokazać, jak powinien być stworzony formularz zapisu do newslettera, tak by generował jak największą ilość leadów bądź rejestracji.

Gdzie umieścić formularz zapisu

Jeśli słyszałeś złote rady o tym, że najlepiej konwertuje formularz na górze strony, po prawej stronie, w stopce (niepotrzebne skreślić) – postaraj się na chwilę o tym zapomnieć. Dlaczego? Ponieważ w przypadku umieszczenia formularza zapisu nie ma idealnego rozwiązania – wiele zależy od rodzaju Twojego biznesu i celu, jaki ma dana strona spełnić…

Więcej dowiesz się na: http://di.com.pl

ZAKAZANE REKLAMY W GOOGLE ADWORDS

Czego nie można reklamować w Google Adwords?

Chcesz, żeby Twoja reklama była widoczna w systemie reklamowym Google’a? Musisz pamiętać, że nie wszystkie produkty i usługi możemy reklamować w Google Adwords. Niektóre branże są objęte przez Google pewnymi obostrzeniami. Adwords dzieli produkty i usługi na całkowicie dozwolone, objęte ograniczeniami oraz zakazane. Część ograniczeń wynika z prawa lokalnego. Google przykłada dużą wagę do lokalnego ustawodawstwa, stąd też niektórych produktów dozwolonych np. w Niemczech, nie będziemy mogli reklamować w Polsce i na odwrót.

Na terenie naszego kraju nie można reklamować urządzeń wykrywających policyjne radary, stąd też nie wystartujemy z kampanią produktową takiego sprzętu. Wytyczne obejmujące wymagania prawne kampanii Google Adwords znajdują się pod tym adresem. Działania reklamowe w systemie reklamowym Google’a powinniśmy zacząć zatem od zapoznania się z zasadami Adwords. Zakazane reklamy w Google Adwords i zapoznanie się z wytycznymi pozwolą Ci nie tracić cennego czasu, na ewentualne odrzucenia…

Więcej dowiesz się na: https://blog.verseo.pl


Dlaczego analityka jest ważna? 10 błędów wdrożeniowych

Analityka jest ważna. Bardzo ważna, jeśli chcemy zarabiać na naszych produktach, usługach, czy umiejętnościach. Mniej ważna, jeśli… Nie no, zawsze jest ważna. Istnieją jednak błędy, które są powszechne i na początku naszej drogi analitycznej prawie niezauważalne.

Na co zwrócić uwagę przy pierwszych wdrożeniach?

1. Wpięcie kodu Google Analytics

Pierwszym, co możemy popsuć, jest wgranie kodu GA w niewłaściwe miejsce na stronie, dodanie go, ale uszkodzonego, albo dodanie go przez źle wgrany Google Tag Manager…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA