Co zrobić, żeby content marketing działał?
Każdego dnia w sieci pojawiają setki nowych artykułów. Może „nowych” nie jest akurat najbardziej adekwatnym określeniem, ponieważ spora część treści jest niestety wtórna. Tak czy inaczej publikuje się ogromne ilości materiałów. Odkąd content marketing nabrał znaczenia w promocji, liczba artykułów, zdjęć, blogów czy infografik szybko wzrasta. Jak to się jednak dzieje, że część treści rzeczywiście przynosi wymierne korzyści firmie (w postaci wzrostu ruchu, pozyskiwaniu nowych klientów itp.) a dla części jest nietrafioną inwestycją?
Jak samemu wdrożyć nagłówki i meta tagi? Krótki przewodnik po popularnych CMSach
Gdzie podziały się nagłówki H1 i meta tagi w kodzie? Jak podejrzeć witrynę internetową od strony technicznej? Przedstawiamy krótki przewodnik po popularnych CMSach, dzięki któremu poznasz swoją stronę internetową. Ponadto na przykładach popularnych CMSów dowiesz się, gdzie wykonywać wdrożenia zlecone przez specjalistów SEO bez pomocy developera.
Jednym z najważniejszych elementów na stronie, który wpływa na widoczność SEO serwisu, jest odpowiednie wykorzystanie popularnych fraz kluczowych dopasowanych tematycznie. Aby sukcesywnie budować widoczność serwisu na wybrane frazy, należy je odpowiednio wykorzystać w obrębie własnego serwisu. Jednym z podstawowych miejsc, w których należy je umieszczać, są nagłówki oraz meta tagi.
Gdzie znaleźć nagłówek, tytuł i opis w kodzie HTML strony?
Aby obejrzeć kod źródłowy przeglądanej strony WWW w większość przeglądarek wystarczy kliknąć prawym klawiszem myszki i wybrać „źródło strony”. W Google Chrome, Mozilli Firefox oraz Microsoft Edge wystarczy również skrót klawiszowy CTR+U.
Następnie, aby szybko wyszukać interesujący nas fragment kodu, należy użyć skrótu CTR+F, po czym wpisać w małe okienko szukany element…
Czytaj więcej na: https://www.bluerank.pl
Trzy sposoby na to, by twoja mobilna aplikacja została zauważona
Pomimo od lat głoszonego „roku mobile”, w Polsce wciąż nie możemy mówić o „rynku aplikacji mobilnych”. Budżet marketingowy przeznaczany na nie zazwyczaj stanowi blisko 100% jej budżetu produkcyjnego. Ich marketing (poza własnymi kanałami typu newsletter, SMS, dodatkowe elementy on-site) – o ile się pojawia – stanowi ledwie śladową część wydatków. Jednak na rynku amerykańskim, sytuacja wygląd już zupełnie inaczej. Tam wzrost w ciągu ostatniego wyniósł ok. 70%.
Według Gemius/PBI w lutym b.r. aż 20,5 mln internautów korzystało z urządzeń mobilnych. Do zainstalowania aplikacji skłania użytkowników przede wszystkim konkretna potrzeba i/lub rekomendacja znajomych. Pobrania organiczne zazwyczaj pochodzą z przeglądania sklepów z aplikacjami, bądź wyszukiwania. Jednak już co piąta instalacja aplikacji wygenerowana jest dzięki interesującej reklamie. Badania pokazują, że każda instalacja pochodząca z kampanii reklamowych powoduje średnio trzy pobrania organiczne.
Pozytywne jest to, że marketerzy inwestujący w marketing aplikacji mobilnych, poza samymi pobraniami aplikacji, zaczynają zauważać i monitorować także inne efekty, takie jak wygenerowane leady, przychody czy powracalność.
Patrząc więc perspektywicznie, promocja aplikacji powinna mieć stałe miejsce w planie marketingowym, by dostarczać ruch i konwersje na poziomie www…
Czytaj więcej na: http://interaktywnie.com