Z ostatniej chwili
Jak pisać chwytliwe tytuły Jak zacząć skutecznie reklamować firmę w internecie Jak renderować stronę www Jak poprawić nawigację na stronie
Jak pisać chwytliwe tytuły Jak zacząć skutecznie reklamować firmę w internecie Jak renderować stronę www Jak poprawić nawigację na stronie

Jak pisać chwytliwe tytuły? Jak zacząć skutecznie reklamować firmę w internecie? Jak renderować stronę www? Jak poprawić nawigację na stronie?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak pisać chwytliwe tytuły, które podkręcają klikalność na stronie?

Są tacy, którym słabo idzie i szorują po glebie. Są też i inni, którzy robią to naprawdę dobrze. A Tobie jak często brakuje pomysłu na ciekawy (śród)tytuł czy nagłówek? Chcesz podkręcić klikalność swoich tekstów? Być może zwiększyć ruch na stronie?  Wykorzystaj mniej albo bardziej zaawansowane platformy, które przy pomocy kilku kliknięć wygenerują atrakcyjne kombinacje słów godne wykorzystania. I to całkowicie za darmo!

Generalnie nie ma nic złego w braku pomysłów. Bywa to jednak czasem denerwujące i kłopotliwe. Dlatego też – z pomocą przychodzą rozmaite serwisy (najczęściej anglojęzyczne), które w kilka chwil zaproponują przykuwający uwagę slogan/tytuł…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zacząć skutecznie reklamować swoją firmę w internecie?

Według danych PARP tylko 2/3 polskich przedsiębiorstw posiadało w 2018 roku swoją stronę internetową. O ile wśród dużych firm własna strona www to podstawa (91,1% firm), to sytuacja znacznie gorzej przedstawia się w przypadku firm małych (zaledwie 62,5%). Jak się okazuje, wejście do cyfrowego świata to dla wielu właścicieli małych biznesów wciąż bariera nie do przejścia.

Problemem nie są tutaj pieniądze, bo wiele podstawowych narzędzi jest dostępnych za darmo. Prostą stronę z kilkoma podstronami („O nas”, „Kontakt” czy „Oferta”) można zbudować w dosyć krótkim czasie przy pomocy bezpłatnego WordPressa, korzystając z również darmowych szablonów i wtyczek. Do codziennej pracy nad promocją strony w zupełności wystarczą darmowe narzędzia dostarczane przez Google (Google Analytics, Google Ads, Google Optimize czy Menedżer Tagów Google)…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak renderować stronę www?

Renderowanie przez bota wyszukiwarki brzmi nieco niczym skrzyżowanie tytułu science fiction z zaawansowanym procesem technologicznym w parku maszynowym. Tymczasem dla SEO renderowanie strony internetowej to fundament – technologia, bez której trudno myśleć o kluczowym celu, jakim są wysokie pozycje słów kluczowych.

Proces renderowania można bowiem sprowadzić do sytuacji, w której bot Google dokonuje kilku kroków kluczowych dla końcowego postrzegania serwisu internetowego. Pierwszy to pobranie strony, kolejny – uruchomienie kodu. Następnie – na jego podstawie – dokonuje własnej analizy układu strony i całej struktury witryny. Komplet informacji pobieranych do swoistej oceny zbierany jest przez tę – zwykle nie odczuwalną chwilę – jaka towarzyszy renderowaniu strony. W efekcie jakościowy content, skuteczny linkbuilding czy drobiazgowo dopilnowane Google Search Console stają się drugoplanowymi czynnikami jeśli renderowanie strony www generuje błędy, opóźnienia, odejścia od norm przyjętych przez magów z Alphabet Inc…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak poprawić nawigację na stronie?

Nawigacja na stronie internetowej to jeden z kluczowych elementów każdej witryny. Jeśli jest ona skonstruowana w prawidłowy sposób, przynosi korzyści zarówno pod względem zadowolenia użytkowników, jak i pozycjonowania strony. Przygotowałam listę wskazówek, których warto się trzymać. Gotowi? To zaczynamy!

Co to jest nawigacja strony internetowej?

Nawigacja strony internetowej to inaczej wewnętrzna struktura linków. Oznacza ona takie połączenia pomiędzy poszczególnymi podstronami witryny, które sprawiają, że korzystanie ze strony jest intuicyjne i proste, zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google, które “skanują” stronę…

Więcej dowiesz się u źródła >

Kiedy najlepiej wysyłać maile biznesowe? Poradnik skutecznego mailingu biznesowego

Czy istnieje idealna pora na wysyłanie wiadomości biznesowych? Odpowiedź na to pytanie bez wątpienia odnajdziemy w niepisanych zasadach służbowej etykiety. Wiele zależy również od zmiennych czynników, tak bardzo różnych dla poszczególnych branż czy stylu pracy. Co sprawdzi się lepiej – reguła złotego środka czy indywidualne podejście do każdego kontrahenta? Podpowiadamy, na jakich zasadach opiera się skuteczny mailing.

Co mówi biznesowa etykieta dotycząca mailingu? Ogólne zasady wysyłania maili biznesowych

W przypadku maili biznesowych należy przyjąć nieco odmienną taktykę niż tę stosowaną w przypadku wiadomości wysyłanych prywatnie. Pewne zachowania będą oczywiście podobne – bez względu na to, czy łączą nas stosunki służbowe, czy osobiste, należy uszanować czas wolny odbiorców wiadomości i wyznaczyć pewne granice…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak sprawdzić sezonowość słów kluczowych?

Pewne słowa kluczowe do wyszukiwarki wpisywane są tylko w określonym sezonie. Nazywane są one sezonowymi słowami kluczowymi. Wiele przedsiębiorców ignoruje je i nie wykorzystuje ich potencjału. Całkiem niesłusznie, bowiem wiele z nich może przynieść spore zyski finansowe firmie. Aby jednak mówić o sukcesie sezonowej kampanii marketingowej, należy nabyć odpowiednią i rzetelną wiedzę na temat sezonowych fraz. Gdzie to zrobić? Jakie narzędzia pomogą sprawdzić najpopularniejsze słowa kluczowe? Czy warto i jak najlepiej w nie inwestować?

5 minut sławy, czyli marketing sezonowy

Internet tak jak wszystko na świecie podlega trendom i modom. Niektóre z nich mijają tak szybko, jak się pojawiły – inne powracają co roku. Marketing internetowy zna również okresy, w których klienci chętniej wrzucają produkty do koszyków. Zwiększony ruch w sklepach internetowych (i tych stacjonarnych) notuje się w okresie Bożego Narodzenia, Cyber Monday, Black Friday, Dnia Kobiet, Walentynek, Dnia Dziecka i innych okolicznościowych świąt…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak tworzyć opisy kategorii produktów? Czy to ważne w kwestii pozycjonowania?

Opisy kategorii są często pomijanym elementem przez właścicieli stron i sklepów internetowych,  mimo iż mają duży wpływ na optymalizację witryny pod kątem SEO. Należy mieć na uwadze fakt, że wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania uzależniona jest od kilku czynników, do których niewątpliwie należą unikalne i wysokiej jakości opisy kategorii i produktów. W dzisiejszym artykule przedstawimy, jak stworzyć skuteczne opisy produktowe, które staną się wartościowe w kwestii pozycjonowania i zachęcą użytkownika do skorzystania z naszych usług, czy zakupu produktów na stronie. Zapraszamy do lektury!

Czym jest opis produktów?

Opis produktów jest tekstem, który znajduje się na konkretnej podstronie, wyjaśniającym użytkownikom, czym jest produkt lub usługa oferowana przez Ciebie i dlaczego użytkownicy powinni się nim zainteresować. Przede wszystkim taki opis odpowiada za wyjaśnienie wszystkich funkcji produktu lub usługi, jednocześnie zachęcając do zakupu. Dobrze napisany opis może skutecznie przekonać innych do zapoznania się z ofertą danej witryny. To również sposób, aby udowodnić odbiorcy, że sklep dobrze zna swoje produkty i dokładnie wie, co sprzedaje. Odpowiednio stworzony opis z wysokiej jakości treścią sprowadzi również ruch organiczny z wyszukiwarki, co w kwestii pozycjonowania stron internetowych jest niezwykle ważne…

Więcej dowiesz się u źródła >

Agencja marketingu szeptanego, czyli jak pomóc swojej stronie przez buzz marketing?

Na czym polega marketing szeptany? Jak wypromować swoją firmę, produkt bądź usługę za pomocą tej strategii?

Co to jest marketing szeptany?

Marketing szeptany, czyli buzz marketing, wiąże się z budowaniem zainteresowania wokół określonego produktu, marki lub tematu. Chodzi w nim o to, by w sposób naturalny i niewymuszony wywołać dyskusję o danym temacie (na przykład firmie czy marce), wzbudzając tym samym zainteresowanie innych osób. Początkowo marketing szeptany był kojarzony przede wszystkim z informacjami przekazywanymi z ust do ust, dziś jednak w dużej mierze przeniósł się do internetu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czym jest pozycjonowanie marki i dlaczego jest ono tak ważne?

Kiedy pada fraza pozycjonowanie, to od razu pojawia się skojarzenie z działaniami zmierzającymi do uzyskania jak najlepszych wyników dla serwisów www w wyszukiwarkach internetowych. Tymczasem pozycjonowanie marki pozostaje terra incognita dla zdecydowanej większości przedsiębiorców. Niesłusznie i ze szkodą dla ich biznesów.

Czym zatem jest pozycjonowanie marki?

Pozycjonowanie marki polega na projektowaniu założeń, które w sposób spójny i konsekwentny wpłyną na postrzeganie marki i odczuwanie marki przez konsumentów w jej otoczeniu konkurencyjnym. Sam proces powstawania pozycjonowania może przypominać projektowanie wymarzonego domu. Musi obejmować aspekty funkcjonalne oraz emocjonalne, aby przyszłym mieszkańcom dobrze się w nim żyło, chętnie do niego wracali, byli w nim szczęśliwi. Niezwykle trudno jest postawić idealny dom bez idealnego projektu. Tak samo niezwykle trudno jest wypuścić na rynek idealną markę bez porządnie zaprojektowanego pozycjonowania tejże marki…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jakie parametry są istotne w SEO?

Jeśli twój biznes nie istnieje w wyszukiwarce, to trudno wróżyć mu sukces. Jednak sama obecność nie wystarczy. Największe korzyści odnosi się, jeśli znajduje się w TOP10, TOP 5 czy TOP3 najważniejszych dla biznesu fraz. Jak to zrobić? Zadbać o SEO! Czym jest SEO? Jakie są najistotniejsze parametry pozycjonowania strony? Które czynniki mają znaczenie w 2020 roku, a które nie?

Czym jest SEO?

SEO, czyli Search Engine Optimization to termin, który oznacza optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki. Pod tym pojęciem kryje się cały szereg działań, które mają na celu przygotować witrynę www to tego, aby osiągnęła jak najwyższe pozycje w wyszukiwarkach np. Google lub Bing na dane frazy kluczowe powiązane z działalnością firmy. Na Search Engine Optimization składają się działania na stronie, czyli on-page SEO oraz działania prowadzone poza stroną – off-page SEO. Połączenie tych z działań są przedmiotem działania firm oferujących usługi SEO…

Więcej dowiesz się u źródła >

Duplikacja treści – czyli dlaczego nie warto iść na łatwiznę

Czy wiedzieliście, że duplikacja treści jest jednym z głównych czynników, który utrudnia pozycjonowanie, a więc nie sprzyja osiągnięciu wysokich pozycji w SERP’ach? Spadek ruchu, widoczności, liczby konwersji to możliwe konsekwencje, do których prowadzi notoryczne i niekończące się powielanie tych samych treści w innych miejscach. Sprawdź, w jaki sposób powinieneś zatroszczyć się o publikowane treści.

Czym jest „duplikacja treści”?

Zacznijmy od początku, a więc od prostej definicji „duplicate content”, którą to możemy rozpatrywać dwutorowo. W pierwszym ujęciu o duplikacji treści powiemy wtedy, gdy ten sam tekst opublikowany przykładowo na naszej stronie www, pojawi się w różnych serwisach internetowych. Zjawisko takie powszechnie nazywamy duplikacją zewnętrzną. W drugim ujęciu duplikacja treści zakłada występowanie powielonych tekstów pod więcej niż jednym adresem URL w obrębie tej samej witryny. Wydawać by się mogło niemożliwe? A jednak… Zjawisko to określa się z kolei jako duplikację wewnętrzną

Więcej dowiesz się u źródła >

23 nowości z Google Analytics, Google Tag Manager i innych narzędzi Google.

Nowości z obszaru Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize i Google Data Studio za okres październik-grudzień 2019. 

Poprawione raportowanie w Google Optimize

Google rozszerza możliwości raportowania eksperymentów w Google Optimize. Od teraz statystyki dla poszczególnych wariantów podzielone są na dane z Google Analytics oraz analizy przeprowadzone przez Optimize. Możesz je analizować pod kątem zrealizowanych konwersji – nie tylko tych ustawionych z góry w eksperymencie (jak było do tej pory), ale wszystkich konwersji ustawionych w Google Analytics.

Poprawione zostały też wizualne wskazówki dotyczące efektów prowadzonego eksperymentu. W przejrzystej formie zobaczysz, czy znaleziono zwycięski wariant, czy raczej eksperyment powinien być kontynuowany lub zaniechany ze względu na brak szans znalezienia zwycięzcy…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Funkcjonalność strony internetowej. Nagłówki a pozycjonowanie – jak tworzyć nagłówki SEO Jak przygotować stronę 404 Co to jest URL

Funkcjonalność strony internetowej. Nagłówki a pozycjonowanie – jak tworzyć nagłówki SEO? Jak przygotować stronę 404? Co to jest URL?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Funkcjonalność strony internetowej – dlaczego warto o nią dbać? Jeśli masz …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA