Jak pozyskiwać opinie klientów?
Posiadanie recenzji jest ważne. Zwiększają sprzedaż, budują wiarygodność i pomagają w razie kryzysu. Problem tkwi jednak w ich pozyskiwaniu. Jak to robić, żeby skutecznie pozyskiwać recenzje i mieć ich coraz więcej?
1. Zapytaj klienta, czy byłby tak miły i zostawił recenzje. Masz maila, nr telefonu albo widzisz go na żywo.
Pamiętaj też o tym, żeby maksymalnie ułatwić ten proces. Dodaj link, napisz w kilku słowach, na co może zwrócić uwagę (np. jakość produktu, szybkość wykonania usługi). Dwa główne powody, dlaczego ludziom się nie chce zostawiać recenzji to trudność w zostawianiu (a gdzie, a jak, a to trzeba poszukać) oraz brak pomysłu co napisać. I nie proś o zostawianie w wielu miejscach. Zdecyduj się na jedno. Jeśli koniecznie chcesz mieć w kilku miejscach – staraj się importować je (np. z Google Rewievs, te z mapy, na stronę www itd.)…
Google Moja Firma a pozycja w wyszukiwarce
Uzupełniony profil w Google Moja Firma to nie tylko sposób na uzyskanie skutecznej internetowej wizytówki. Niektóre pola mają duży wpływ na Twoją pozycję w wyszukiwarce – zobacz które.
Zakładając profil w Google Moja Firma musisz uzupełnić sporo informacji dotyczących Twojej firmy. Nie pomijaj żadnego z nich. Miej przy tym na uwadze, że dla pozycji w wyszukiwarce kluczowy wpływ mają 4 czynniki związane z GMF…
Więcej dowiesz się u źródła >Czy wirtualny spacer wspiera pozycjonowanie wizytówki w Google Moja Firma?
Wirtualny spacer, dzięki któremu możemy za pomocą komputera podłączonego do internetu przemierzać cały świat, to jeden ze znaków rozpoznawalnych usługi Map Google. Posiadając wizytówkę firmy w usłudze Google Moja Firma, możemy stworzyć również taki spacer we własnej firmie, hotelu czy restauracji. Posunięcie to ma wiele plusów i jest coraz częściej wykorzystywane przez właścicieli firm. Czym zatem jest wirtualny spacer? Jak się go wykonuje? Jakie korzyści daje jego wykonanie oraz opublikowanie? Gdzie można go zamówić? Odpowiedzi na te pytania udzielimy w artykule.
Czym jest wirtualny spacer?
Wirtualny spacer to wizualizacja wykonana w technologii „360 stopni” na podstawie zdjęć sferycznych zrealizowanych w przestrzeni biurowej lub usługowej danej firmy. Wirtualny spacer przedstawia jedynie naszą firmę — np. jej wnętrze. Taką wizualizację możemy wykonać zarówno we wnętrzu budynku, jak i na zewnątrz — w dowolnym miejscu…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak napisać skuteczną ofertę na stronę WWW — krótki poradnik
Inwestujesz w pozycjonowanie oraz w reklamę. Twoja firma nareszcie jest widoczna dla potencjalnych klientów. Udało się! Cel został osiągnięty. Niestety, ta historia to nie happy end. Dlaczego? Ponieważ użytkownik, któr miał zmienić się w klienta, wychodzi. Cały budżet i praca włożona w ściągnięcie go na stronę przepadły. Brzmi znajomo? W takim razie, przeczytaj nasz artykuł, w którym dowiesz się, jak napisać skuteczną ofertę na stronę internetową.
Jak napisać skuteczną ofertę na stronę WWW Skup się na korzyściach, a nie na cechach.
Chodzi o to, że Twój klient tak naprawdę chce wbić gwoździe, a nie kupić młotek. Bez względu na to, czy sprzedajesz młotek, okulary progresywne, czy usługi, nie pisz o tym, że młotek lub okulary są profesjonalne albo że świadczysz profesjonalne usługi. Zastanów się, czy ktoś kiedykolwiek reklamował się jako nieprofesjonalny?…
Więcej dowiesz się u źródła >Kod remarketingowy w WordPress – krok po kroku
W celu rozpoczęcia monitorowania strony, konieczne jest skopiowanie oraz wklejenie kodu remarketingowego np. Google Ads. Zobacz, jak to zrobić, gdy Twoja witryna oparta jest na WordPressie.
KROK 1. Pobranie tagu remarketingowego z konta Google Ads
UWAGA: Ten krok dotyczy osób, które muszą wygenerować kod remarketingowy z Google Ads. Jeśli kod remarketingowy otrzymasz od osoby trzeciej, pomiń ten krok i przejdź do KROKU 2…
Więcej dowiesz się u źródła >JAK PROWADZIĆ BLOGA FIRMOWEGO?
Prowadzenie bloga firmowego wymaga czasu, energii, dobrego pomysłu i regularności, ale jego obecność na Twojej stronie internetowej może okazać się jednym z najlepszych narzędzi budowania rozpoznawalności i wzmacniania wizerunku Twojej marki.
Blog prowadzony przez firmę, skupiający się wokół tematyki ściśle powiązanej z jej branżą i dający użytkownikowi wgląd w najważniejsze aktualności branżowe, poradniki i artykuły specjalistyczne to szansa na zbudowanie wizerunku lidera rynku – firmy zaufanej, znającej się na swojej branży i dostarczającej klientowi coś więcej, niż tylko gotowy produkt. Jak prowadzić bloga firmowego, by odnieść z nim sukces i kiedy warto się na niego zdecydować?…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak struktura kategorii wpływa na generowanie ruchu na stronie?
Struktura kategorii w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie zarówno pod kątem łatwości użytkowania i zwiększenia wartości konwersji, jak i z perspektywy budowania ruchu (głównie organicznego).
Niestety często jest ona tworzona „na wyczucie” przez osoby, które nie mają w tym doświadczenia i nigdy wcześniej tego nie robiły. W rezultacie właściciele uważają, że ich sklep jest logicznie poukładany, klient będzie łatwo się po nim poruszać i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Pozostaje jednak pytanie — dlaczego ruch nadal jest tak mały, a użytkownicy nie kupują? Oczywiście właściwych odpowiedzi może być bardzo wiele, natomiast tym razem skupmy się na konstrukcji kategorii…
Więcej dowiesz się u źródła >Zmiana w wynikach wyszukiwania – Grafiki Google bezpośrednio w SERP
Każda strona w jakimś stopniu walczy o to najwyższe miejsce w wynikach wyszukiwania. SEO, pozycjonowanie czy content to wszystko po to, aby zdobyć upragnione top10. Niestety kolejne zmiany w wynikach wyszukiwania Google sprawiają, że na pierwszej stronie wyników wyszukiwania jest coraz więcej elementów odciągających uwagę od stron internetowych. Niedawno pojawił się kolejny. Jest nim sekcja z obrazami z zakładki Google grafika.
Grafiki Google bezpośrednio w SERP – kolejny special search results
Special search results to dodatkowe informacje pojawiające się w wynikach wyszukiwania. Znajdziemy tu między innymi graf wiedzy, rich answer, rich snippet czy podobne wyszukiwania. Do tego zacnego grona dołączają właśnie Grafiki. Ta sekcja pojawia się według znanego sobie algorytmu. Przeważnie na krótkie jedno lub dwu wyrazowe frazy. Może wyświetlać się w różnych częściach SERP (na szczycie, pomiędzy wynikami lub na samym dole). Różnicę pozycji mogą dotyczyć również przeglądarki, na jakiej otworzona jest karta Google (lewa strona Mozilla Firefox, prawa strona Google Chrome)…
Więcej dowiesz się u źródła >