Z ostatniej chwili
Jak sprawdzić czy strona jest skutecznie pozycjonowana Jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe Indeksowanie zoptymalizowane pod urządzenia mobilne
Jak sprawdzić czy strona jest skutecznie pozycjonowana Jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe Indeksowanie zoptymalizowane pod urządzenia mobilne

Jak sprawdzić czy strona jest skutecznie pozycjonowana? Jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe? Indeksowanie zoptymalizowane pod urządzenia mobilne

Ocena czytelników
[Głosów: 1 Ocena: 5]

Czy Twoja strona jest skutecznie pozycjonowana? Jak to sprawdzić?

Zlecając pozycjonowanie profesjonalistom, oczekujemy, że oprócz skutecznego wzrostu naszych słów kluczowych w wynikach organicznych otrzymamy comiesięczne raporty z efektów. Otrzymany raport i ilość naszych słów kluczowych na pierwszej stronie wyszukiwania Google nie przekłada się na sukces Twojej firmy? Dokładne przeanalizowanie działań agencji i jej efektów powinno zawsze pójść w parze z celami Twojej firmy.

Obecność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google

Zawsze powinniśmy sprawdzać czy ilość fraz kluczowych na pierwszej stronie Google przekłada się na jakość, czyli ilość odwiedzin na naszej stronie. Dodatkowo, branie pod uwagę czasu, jaki użytkownik spędza na stronie i  oraz tego, czy nie opuszcza jej po odwiedzeniu strony startowej nie czytając innych podstron, zobrazuje nam w pełni skuteczność działań naszej agencji SEO…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe dla swojej strony WWW?

Co jest celem pozycjonowania? Oczywiście pozycja TOP 10 wszystkich najważniejszych dla nas fraz w Google. Sprawdźmy w związku z tym, w jaki sposób dobrać odpowiednie dla nas słowa kluczowe, które pozwolą zdobyć pierwsze pozycje wyników wyszukiwania.

Właściwe frazy kluczowe to jeden z najważniejszych elementów wysoko umiejscowionych witryn internetowych w wyszukiwarce. Miliony internautów każdego dnia poszukują informacji, produktów, usług, wpisów blogowych i innego rodzaju treści. Zasada jest w tym wypadku banalnie prosta: jeśli strona będzie zajmowała wysoką pozycję na popularną frazę, to teoretycznie nasza firma będzie miała dużą szansę na rozwój. W związku z tym pojawia się pytanie: co zrobić, aby dobrać właściwe słowa kluczowe? Zaczniemy oczywiście od podstaw. Znajomość konkretnych słów kluczowych, najczęściej wpisywanych przez osoby zaliczane do Twojej grupy docelowej, to ogromna przewaga nad konkurencją, która takich informacji nie posiada…

Więcej dowiesz się u źródła >

Twoja witryna przeszła na indeksowanie zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych

Sprawdzając dzisiaj jedną z domen zauważyłem w Search Console następujący komunikat:

Twoja witryna przeszła na indeksowanie zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych. Większość żądań indeksowania wysyłanych przez Google do Twojej witryny będzie pochodzić od robota indeksującego strony na komórki…

Więcej dowiesz się u źródła >

Widoczność mikroprzedsiębiorstwa w internecie – jak ją zwiększyć?

Odkąd właściwie w każdej branży panuje ogromna konkurencja, widoczność mikroprzedsiębiorstwa w internecie jest niezwykle istotna.Wszystko dlatego, że mamy tysiące mikroprzedsiębiorców, którzy starają się wyrwać jak największy kawałek przysłowiowego tortu dla siebie.

Trzeba więc zabiegać o uwagę użytkowników w internecie – tworzyć ofertę skierowaną konkretnie do nich, pokazywać ją w przyjemny dla oka sposób i powoli budować właściwą renomę. Jak zatem zadbać o widoczność mikroprzedsiębiorstwa w internecie? O jakich krokach warto pamiętać, aby odpowiednio wyróżnić się spośród innych?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w dalszej części niniejszego tekstu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co należy wiedzieć zanim zaczniemy tworzyć stronę internetową?

Zajęcie się czymś, co może być dla nas zupełnie nowe wymaga czasu, sporej dozy cierpliwości, a także często praktyki. Podczas projektowania nowego serwisu należy uwzględnić pewne istotne kwestie, które przedstawiamy w niniejszym artykule. Sprawdźmy co należy wiedzieć, zanim zajmiemy się utworzeniem profesjonalnej strony internetowej. Sprawdźmy więc z jakich elementów składa się strona internetowa.

Powszechnie wiadomo, że do odniesienia sukcesu w internecie niezbędna jest własna strona WWW. Dla wielu z nas początki okazują się być jednak bardzo trudne. Mnóstwo osób nie posiada bowiem podstawowej wiedzy z zakresu budowy i prowadzenia stron internetowych. W związku z tym pojawia się pytanie: co należy wiedzieć, aby stworzyć stronę internetową? Najprostszym rozwiązaniem jest zatrudnienie pracownika, który będzie odpowiadał za techniczną część strony firmowej. Niestety, nie każdy może sobie na takie rozwiązanie pozwolić. Wiąże się to bowiem ze znacznymi kosztami. I nie chodzi tu tylko o wykonanie strony, ale również o późniejsze nią zarządzanie. Jeśli dopiero zaczynasz prowadzić swoją firmę i rozważasz posiadanie strony internetowej, przed zleceniem jej wykonania przez zewnętrzną firmę warto dowiedzieć się kilku istotnych rzeczy. Dzięki posiadaniu podstawowej wiedzy możliwa będzie oszczędność czasu, co z kolei zapewni mniejszy koszt realizacji projektu. Co więcej, deweloper inaczej będzie rozmawiał z klientem, który chociaż trochę będzie zorientowany w temacie. Co w związku z tym trzeba wiedzieć, zanim stworzymy stronę internetową?…

Więcej dowiesz się u źródła >


Funkcje na wizytówce Google, które ma Twoja konkurencja, a Ty nie. Gotowe rozwiązania

Co powoduje, że inni posiadają nowe funkcje na wizytówkach Google, których u Ciebie brakuje? Co wpływa na to, że wybrane firmy w Mapach Google mogą więcej? I w końcu jak odblokować poszczególne opcje na Google’owych profilach? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedzi poniżej.

Od pewnego czasu w komentarzach i wiadomościach prywatnych do mnie powraca temat pt. “nie mam nowej funkcji, o której piszesz”. Do tego dochodzi często poruszana kwestia konkurencji w Google Maps, która prezentuje się lepiej niż my. A to dlatego, że wykorzystuje nowe, ciekawe funkcje. Dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić? Powodów może być kilka. Oto one…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak sprawić, aby nasza strona internetowa była godna zaufania?

Zdarza się, że podczas surfowania po sieci trafiamy na stronę, która od razu nie wzbudza naszego zaufania. Ma ona w sobie coś, co sprawia, że nie jesteśmy do niej przekonani. Pojawia się w związku z tym pytanie: co zrobić, aby nasza strona internetowa wzbudziła zaufanie? Przedstawiamy kilka porad dotyczących budowy więzi z naszymi klientami.

Wskazać można sporo czynników, przez które patrzymy na strony internetowe nieprzychylnym okiem. Jeśli posiadasz własną stronę internetową, musisz zrobić wszystko, aby nikt nie opuszczał Twojego serwisu dlatego, że nie czuje się na nim do końca pewnie. To co wpływa na złe postrzeganie strony internetowej przez naszych klientów, to między innymi brak wyraźnych danych kontaktowych, źle wdrożony certyfikat SSL, teksty naszpikowane błędami, czy źle dopasowane zdjęcia. Takich elementów można oczywiście wskazać znacznie więcej. Zobacz dlaczego warto posiadać stronę, która wzbudza zaufanie wśród jej odbiorców. Przedstawiamy kilka porad, które sprawią, że poziom wiarygodności Twojej witryny w oczach odwiedzających znacznie wzrośnie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak znaleźć frazy kluczowe, które przełożą ruch na sprzedaż? [Poradnik]

Twój serwis generuje duży ruch, a mimo to sprzedaż utrzymuje się na dość niskim poziomie? To problem, który dotyczy niejednego sklepu eCommerce. Przełożenie ruchu na sprzedaż jest jednym z głównych celów optymalizacji sklepów internetowych.

Nie wszyscy zwracają jednak uwagę, że pierwszym krokiem do zwiększenia konwersji na stronie jest dobranie odpowiednich fraz kluczowych dla serwisu. Przed Tobą poradnik, w którym przeprowadzę Cię przez proces doboru fraz sprzedażowych krok po kroku…

Więcej dowiesz się u źródła >


5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO

O Google Analytics można pisać wielostronicowe poradniki, epistoły, a nawet poematy :), ponieważ to narzędzie to niezaprzeczalny kombajn do analizy danych o ruchu na stronie. Z jego ogromnych możliwości mogą skorzystać nie tylko analitycy internetowi, ale także content marketingowcy, właściciele sklepów oraz specjaliści zajmujący się pozycjonowaniem strony internetowej. Do tych ostatnich skierowany jest ten tekst – prezentujemy raporty GA, w które warto zerkać podczas optymalizacji serwisu internetowego.

Po co specjaliście SEO Google Analytics?

Crawlery, aplikacje służące do wyszukiwania słów kluczowych, narzędzia monitorujące widoczność witryny w wynikach wyszukiwania – programów, z których na co dzień korzysta specjalista SEO jest bardzo wiele. Po co do tak obszernej listy dodawać Google Analytics? Ten analityczny program służy przede wszystkim do oceny efektów uzyskiwanych dzięki pozycjonowaniu…

Więcej dowiesz się u źródła >

SEO storytelling jako przykład skutecznej komunikacji z klientem

Jaki komunikat skierować do odbiorców naszej marki? Jaką historię przekazać? Które wartości marki powinny być podkreślone w komunikatach marketingowych? Takich pytań można mnożyć, a ustalenie odpowiedzi jest częścią strategii marketingowych. Pozycjonowanie strony to jedno z działań, które wspierają komunikację naszej marki. SEO storytelling to przykład jak wzmocnić równocześnie stronę w rankingu wyszukiwarki i relację z klientem.

SEO Storytelling – od czego zacząć?

Storytelling to strategia, której celem jest lepsze dotarcie do użytkownikówzaciekawienie ich naszą marką i zrobienie niesamowitego efektu. Liczy się kreatywność i unikalne podejście do tematu. Czy w związku z tym można to pogodzić z SEO, gdzie duże znaczenie mają algorytmy google i techniczne wymogi?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co zjada Twoją kampanię? Fraud atrybucyjny vs sztucznie generowany ruch

Nawet do 30% wydatków na reklamę w internecie przypada na nieuczciwe działania, które w żaden sposób nie przyczyniają się do efektywności kampanii marketingowych. Fraud, czyli oszustwa reklamowe są obecnie jednym z najbardziej lekceważonych zjawisk zagrażających rynkowi marketingu cyfrowego.

Oszustwa reklamowe powodują zakłócenie poprawnego dotarcia reklamy do realnego odbiorcy i mimo ogromnej skali, wśród reklamodawców wciąż brakuje świadomości i aktywnego przeciwdziałania oszustwom…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA